Image quality: 480p (on large screens like the one I have, it appears pixelated, but even factory screens I've seen in new cars - Nissan, Peugeot, Citroen, etc. - rarely have higher resolution). What changes is the size of the screen, which is usually 5 to 7 inches in factory screens, so you don't need high resolution to see potential obstacles.
Installation: easy for my car, didn't require drilling a hole in the bumper.
Ease of use: it does its job very satisfactorily during the day. At night, obstacles need to be close (less than half a meter) to be visible, but it's enough to help with parking.
The downside is that it's not exactly clear how the guide rails are adjusted when the camera is activated. My system has its own rails when it goes into reverse, and I haven't seen how they can be deactivated or follow the direction of the steering wheel, resulting in two guide rails appearing simultaneously. In other cases, I've seen that you can cut the yellow wire that is short-circuited at one end, but here there is a free yellow wire at both ends.
The instructions are not clear or sufficient, as it only has a tiny piece of paper inside the package with the basics. You need to know in advance what you're doing.
I wouldn't buy it again even for 10 euros with my eyes closed.
Ποιότητα εικόνας: 480p (σε μεγάλες οθόνες όπως αυτή που έχω πιξελιασμένη αλλά και εργοστασιακές που έχω δει σε καινούρια αυτοκίνητα-Nissan, Peugeot, Citroen κλπ.- σπάνια έχουν παραπάνω ανάλυση). Αυτο που αλλάζει είναι το μέγεθος της οθόνης, που εργοστασιακές είναι συνήθως 5 με 7 ίντσες άρα δεν χρειάζεται μεγάλη ανάλυση για να δεις πιθανά εμπόδια.
Τοποθέτηση: ευκολη για το αμάξι μου, ουτε τρύπα στον προφυλακτήρα δεν χρειάστηκε.
Χρήση: κανει την δουλειά της την ημέρα πάρα πολύ ικανοποιητικά. Το βράδυ πρέπει να έρθουν κοντά τα εμπόδια για να φανούν (κάτω του μισού μέτρου) αλλά είναι αρκετό για να σε βοηθήσει στο παρκάρισμα.
Μειονέκτημα το οτι δεν είναι ακριβώς σαφές αν και πως ρυθμίζονται οι ράγες πορείας όταν ενεργοποιείται η κάμερα. Το δικό μου σύστημα έχει και δικές του ράγες όταν μπαινει η όπισθεν και δεν έχω δει πως απενεργοποιούνται ή ακουλουθούν την κατευθυνση του τιμονιού με αποτέλεσμα να εμφανίζονται 2 ράγες πορείας ταυτόχρονα. Σε άλλες περιπτώσεις έχει δει πως κόβεις το κίτρινο καλώδιο που βρίσκεται βραχυκυκλωνένο σε ένα από τα δυο άκρα αλλά εδώ έχει κίτρινο καλώδιο ελέυθερο και στα δυο άκρα.
Οι οδηγίες δεν ειναι σαφείς ή αρκετες, καθώς έχει μόνο ένα μικροσκοπικό χαρτάκι μεσα στην συσκευασία με τα βασικα. Θα πρέπει να ξερεις εκ των προτέρων τι κάνεις.
Για ούτε 10 ευρώ θα το αγόραξα ξανά με κλειστά τα μάτια.