Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very convenient indeed, but it is not waterproof. If you put an ice pack inside and it starts melting, you get soaked! Other than that, it is quite spacious and clearly, being a backpack, it makes it very easy to move around. Good Value for Money!
Πολύ βολικό μεν, αλλά δεν είναι αδιάβροχο. Αν βάλεις μέσα πάγοσακούλα και αρχίσει και λιώνει γίνεσαι μούσκεμα! Κατά τα άλλα, είναι αρκετά ευρύχωρο και σαφέστατα το ό,τι είναι backpack το κάνει πανεύκολο στις μετακινήσεις. Good Value for Money!
With daily careful use and lightweight, after two weeks the handle came off and one shoulder strap started to unravel. The zippers catch the inner lining during use and damage it. The front pocket needed another zipper and one or two internal pockets to hold small items without them falling out. Lastly, the straps need some padding for greater comfort. I do not recommend it, it is not made to withstand regular use, it will break immediately.
Με καθημερινή πολύ προσεκτική χρήση και με μικρό βάρος, μετά από δύο εβδομάδες ξήλωσε η χειρολαβή και ξεκίνησε να ξηλώνει ο ένας ιμάντας ώμου. Τα φερμουάρ πιάνουν κατά τη χρήση την εσωτερική επένδυση και την χαλάνε. Η μπροστινή θήκη ήθελε άλλο ένα φερμουάρ και μια-δυο τσέπες εσωτερικά για να κρατάει κάποια μικροπράγματα χωρίς να πέφτουν. Τέλος, οι ιμάντες χρειάζονται κάποιο γέμισμα για μεγαλύτερη άνεση. Δεν το προτείνω, δεν είναι φτιαγμένο για να αντέχει σε απλή χρήση, θα σας χαλάσει αμέσως.
In the first 15-20 days, the handle started to tear!!! In the second to third month, while I had it on my back with a weight of about 5-6L, one of the straps started to fray and was held only by the other one. It didn't break, but the strap unraveled and only a huge thread was left!!!
Στις πρώτες 15-20 μέρες, άρχισε να σκίζετε η χειρολαβή!!!
Στον δεύτερο μήνα προς τρίτο, ενώ την είχα στην πλάτη, με βάρος ως 5-6L άρχισε και ξέφταγε ο ένας ιμάντας της και κρατήθηκε μόνο από τον δεύτερο. Δεν κόπηκε, αλλά μάδησε ο ιμάντας και έμεινε μία τεράστια κλωστή!!!
Beautiful and convenient bag. The shoulder straps are very helpful, but the bottom gets wet from moisture, water, ice packs, etc., and clothes on the back and waist get wet if you wear it. This is a big downside and I usually bring a plastic cooler with me.
Όμορφη και βολική τσάντα. Οι ιμάντες ώμου βοηθούν πολύ αλλά βρέχεται ο πάτος από υγρασία νερών, παγοκύστης κτλ και βρέχονται τα ρούχα στην πλάτη και στην μέση αν την φοράς. Μεγάλο μείον και παίρνω συνήθως πλαστικό ψυγείο μαζί.
Spacious, comfortably fits large bottles, keeps food even better with ice packs. Looks high-quality, time will tell. I bought it this year and have been using it continuously for 3 months, and it still holds up with straps and zippers.
ευρύχωρη ,χωράει κ μεγάλο μπουκάλι άνετα, διατηρεί τα τρόφιμα με παγοκηστες ακόμη καλύτερα. φαίνεται ποιοτική ,ο καιρός θα δείξει την αγόρασα φέτος κ επί 3 μήνες συνεχούς χρησης κ βάρος (4 μπουκαλια αλουμινίου έβαζα συν κάποιο φαγωσιμο)ακόμη κρατάει σε λουριά κι φερμουάρ....
Spacious bag that really keeps the content cold by putting a small ice pack from the freezer inside. Tested and effective on beaches but even for 7 hours with scorching heat at the Guns n Roses concert! However, don't put too much weight because in our case, after a few months, the handle came off and the shoulder strap started to come off as well.
Ευρύχωρη τσάντα που πραγματικά διατηρεί το περιεχόμενο κρυό βάζοντας μέσα και μια μικρή παγοκύστη από την κατάψυξη.
Δοκιμασμένη και αποτελεσματική σε παραλίες αλλά ακόμα και για 7 ώρες με καύσωνα στην συναυλία των Guns n Roses !
Όμως μην βάζετε μεγάλο βάρος γιατί σε εμάς μετα απο λιγους μήνες ξήλωσε η χειρολαβή και ξεκίνησε να ξηλώνει και ο ιμάντας ώμου.
The best thing I have bought for beach coolers... and just the fact that it has a back solves the problem... other than that, I have had it for five years without any issues and it is always fully stocked with water, beers, etc. It just doesn't work well with loose ice inside because then it leaks, it's only for ice packs!
Ότι καλύτερο έχω αγοράσει από ψυγεία παραλίας … και μόνο που είναι πλάτης λύνει τα χέρια … από εκεί και πέρα την έχω μια πενταετία σίγουρα χωρίς να πάθει το παραμικρό και είναι πάντα φουλ γεμάτη νερά μπυρες κτλπ απλά δε θέλει παγάκια χύμα μέσα γιατί Μετά στάζει είναι μόνο για παγοκύστες!!
The best thing I think I have ever bought. It keeps things cold all day with ice packs, and there is no more convenient cooler for carrying! I have taken it camping, to the beach, and on trips and I am 100% satisfied.
Οτι καλυτερο νομιζω εχω αγορασει ποτε. Με παγοκυστες κραταει τα πραγματα κρυα ολη την ημερα, και δεν υπαρχει πιο βολικο ψυγειο για το κουβαλήμα!Την εχω παρει σε καμπινγκ, σε παραλια και σε ταξιδια και ειμαι ικανοποιημενη 100%.
The job it does it more than enough.
It can fit 5 water bottles and it is quite comfortable on the back. It can definitely keep them secure for 24 hours in a shady place, although the previous one I had kept them much better because it had thicker walls than this one.
4 stars because the zippers are not of the best quality and I don't know if they will withstand over time
Την δουλειά τις την κάνει και με το παραπάνω.
Χωράει 5 μπουκάλια νερού και είναι αρκετά άνετη στην πλάτη , Μπορεί να τα κρατήσει σίγουρα για ένα 24 Ώρο σε σκιερό μέρος αν και η πρωιγουμενη που είχα κράταγε πολύ καλύτερα διότι είχε ποίο χοντρά τοιχώματα από αυτήν.
4 αστεράκια γιατί τα φερμουάρ δεν είναι και τις καλύτερης ποιότητας και δεν ξέρω εάν θα αντέξουν στον χρόνο
Useful and really keeps the products cool. Also good for transportation. Unfortunately, after 1 month of daily use in the sea, the interior lining came off.
Χρηστικό και πραγματικά διατηρεί δροσερά τα προϊόντα.. Επίσης καλό στη μεταφορά. Μετά από 1 μήνα χρήσης καθημερινά στη θάλασσα δυστυχώς ξεκόλλησε το εσωτερικό του, η επένδυση..
After almost four months of almost daily use as a distributor, it's time for me to make my review. A part of the zipper has come off from the seam and in general, there are damages and tears near the zipper on the inside of the bag.
With an ice pack, which I personally do, you are covered. You get what you give.
Έπειτα από τέσσερις μήνες σχεδόν καθημερινής χρήσης ως διανομέας ήρθε η ώρα να κάνω την κριτική μου. Έχει φύγει ένα μέρος του φερμουάρ από την ραφή και γενικά κοντά στο φερμουάρ στο εσωτερικό της τσάντας έχουν δημιουργηθεί φθορές και σκισίματα.
Με μία παγοθήκη κάτι το οποίο κάνω εγώ είστε καλυμμένοι. Ότι δίνεις, παίρνεις.
Very good cooler, easily fits the essentials for the beach and camping. With two large good ice packs and in a shady area, it comfortably keeps things cool for 24 hours.
Πολύ καλό ψυγειάκι, χωράει άνετα τα απαραίτητα για την παραλία και για camping. Με δύο μεγάλες καλές παγοκύστες και σε σκιερό μέρος, κρατάει άνετα ένα 24ωρο.
It does its job just fine. Today I've been using it for 7 hours on the motorcycle with a very hot day and everything inside is cold. I use plastic ice packs for cooling. For its price, it does its job more than well.
Κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Σήμερα το έχω 7 ώρες πάνω στο μηχανάκι με μια πολύ ζεστή μέρα και είναι μέσα ολα κρύα. Το δουλεύω με πλαστικές παγοκύστες για την ψύξη. Για τα χρήματα του κάνει μια χαρά τη δουλειά του με το παραπάνω.
Perfect!!! It solved our hands at the beach. Durable, and with two small ice packs, it kept the coolness from morning until late afternoon. It is also a backpack and convenient because it leaves the hands free for carrying at the beach.
Τέλειο!!! Μας έλυσε τα χέρια στην παραλία. Ανθεκτικό, και με δύο παγοκύστες μικρές κρατούσε τη δροσιά από το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα. Είναι και backpack και είναι βολικό γιατί αφήνει τα χέρια ελεύθερα για κουβάλημα στην παραλία.
In the first 15-20 days, the handle started to tear!!! In the second to third month, while I had it on my back with a weight of about 5-6L, one of the straps started to fray and was held only by the other one. It didn't break, but the strap unraveled and only a huge thread was left!!!
Στις πρώτες 15-20 μέρες, άρχισε να σκίζετε η χειρολαβή!!!
Στον δεύτερο μήνα προς τρίτο, ενώ την είχα στην πλάτη, με βάρος ως 5-6L άρχισε και ξέφταγε ο ένας ιμάντας της και κρατήθηκε μόνο από τον δεύτερο. Δεν κόπηκε, αλλά μάδησε ο ιμάντας και έμεινε μία τεράστια κλωστή!!!
Beautiful and convenient bag. The shoulder straps are very helpful, but the bottom gets wet from moisture, water, ice packs, etc., and clothes on the back and waist get wet if you wear it. This is a big downside and I usually bring a plastic cooler with me.
Όμορφη και βολική τσάντα. Οι ιμάντες ώμου βοηθούν πολύ αλλά βρέχεται ο πάτος από υγρασία νερών, παγοκύστης κτλ και βρέχονται τα ρούχα στην πλάτη και στην μέση αν την φοράς. Μεγάλο μείον και παίρνω συνήθως πλαστικό ψυγείο μαζί.
Spacious, comfortably fits large bottles, keeps food even better with ice packs. Looks high-quality, time will tell. I bought it this year and have been using it continuously for 3 months, and it still holds up with straps and zippers.
ευρύχωρη ,χωράει κ μεγάλο μπουκάλι άνετα, διατηρεί τα τρόφιμα με παγοκηστες ακόμη καλύτερα. φαίνεται ποιοτική ,ο καιρός θα δείξει την αγόρασα φέτος κ επί 3 μήνες συνεχούς χρησης κ βάρος (4 μπουκαλια αλουμινίου έβαζα συν κάποιο φαγωσιμο)ακόμη κρατάει σε λουριά κι φερμουάρ....
Spacious bag that really keeps the content cold by putting a small ice pack from the freezer inside. Tested and effective on beaches but even for 7 hours with scorching heat at the Guns n Roses concert! However, don't put too much weight because in our case, after a few months, the handle came off and the shoulder strap started to come off as well.
Ευρύχωρη τσάντα που πραγματικά διατηρεί το περιεχόμενο κρυό βάζοντας μέσα και μια μικρή παγοκύστη από την κατάψυξη.
Δοκιμασμένη και αποτελεσματική σε παραλίες αλλά ακόμα και για 7 ώρες με καύσωνα στην συναυλία των Guns n Roses !
Όμως μην βάζετε μεγάλο βάρος γιατί σε εμάς μετα απο λιγους μήνες ξήλωσε η χειρολαβή και ξεκίνησε να ξηλώνει και ο ιμάντας ώμου.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very convenient indeed, but it is not waterproof. If you put an ice pack inside and it starts melting, you get soaked! Other than that, it is quite spacious and clearly, being a backpack, it makes it very easy to move around. Good Value for Money!
Πολύ βολικό μεν, αλλά δεν είναι αδιάβροχο. Αν βάλεις μέσα πάγοσακούλα και αρχίσει και λιώνει γίνεσαι μούσκεμα! Κατά τα άλλα, είναι αρκετά ευρύχωρο και σαφέστατα το ό,τι είναι backpack το κάνει πανεύκολο στις μετακινήσεις. Good Value for Money!
With daily careful use and lightweight, after two weeks the handle came off and one shoulder strap started to unravel. The zippers catch the inner lining during use and damage it. The front pocket needed another zipper and one or two internal pockets to hold small items without them falling out. Lastly, the straps need some padding for greater comfort. I do not recommend it, it is not made to withstand regular use, it will break immediately.
Με καθημερινή πολύ προσεκτική χρήση και με μικρό βάρος, μετά από δύο εβδομάδες ξήλωσε η χειρολαβή και ξεκίνησε να ξηλώνει ο ένας ιμάντας ώμου. Τα φερμουάρ πιάνουν κατά τη χρήση την εσωτερική επένδυση και την χαλάνε. Η μπροστινή θήκη ήθελε άλλο ένα φερμουάρ και μια-δυο τσέπες εσωτερικά για να κρατάει κάποια μικροπράγματα χωρίς να πέφτουν. Τέλος, οι ιμάντες χρειάζονται κάποιο γέμισμα για μεγαλύτερη άνεση. Δεν το προτείνω, δεν είναι φτιαγμένο για να αντέχει σε απλή χρήση, θα σας χαλάσει αμέσως.
In the first 15-20 days, the handle started to tear!!! In the second to third month, while I had it on my back with a weight of about 5-6L, one of the straps started to fray and was held only by the other one. It didn't break, but the strap unraveled and only a huge thread was left!!!
Στις πρώτες 15-20 μέρες, άρχισε να σκίζετε η χειρολαβή!!!
Στον δεύτερο μήνα προς τρίτο, ενώ την είχα στην πλάτη, με βάρος ως 5-6L άρχισε και ξέφταγε ο ένας ιμάντας της και κρατήθηκε μόνο από τον δεύτερο. Δεν κόπηκε, αλλά μάδησε ο ιμάντας και έμεινε μία τεράστια κλωστή!!!
Beautiful and convenient bag. The shoulder straps are very helpful, but the bottom gets wet from moisture, water, ice packs, etc., and clothes on the back and waist get wet if you wear it. This is a big downside and I usually bring a plastic cooler with me.
Όμορφη και βολική τσάντα. Οι ιμάντες ώμου βοηθούν πολύ αλλά βρέχεται ο πάτος από υγρασία νερών, παγοκύστης κτλ και βρέχονται τα ρούχα στην πλάτη και στην μέση αν την φοράς. Μεγάλο μείον και παίρνω συνήθως πλαστικό ψυγείο μαζί.
Spacious, comfortably fits large bottles, keeps food even better with ice packs. Looks high-quality, time will tell. I bought it this year and have been using it continuously for 3 months, and it still holds up with straps and zippers.
ευρύχωρη ,χωράει κ μεγάλο μπουκάλι άνετα, διατηρεί τα τρόφιμα με παγοκηστες ακόμη καλύτερα. φαίνεται ποιοτική ,ο καιρός θα δείξει την αγόρασα φέτος κ επί 3 μήνες συνεχούς χρησης κ βάρος (4 μπουκαλια αλουμινίου έβαζα συν κάποιο φαγωσιμο)ακόμη κρατάει σε λουριά κι φερμουάρ....
Spacious bag that really keeps the content cold by putting a small ice pack from the freezer inside. Tested and effective on beaches but even for 7 hours with scorching heat at the Guns n Roses concert! However, don't put too much weight because in our case, after a few months, the handle came off and the shoulder strap started to come off as well.
Ευρύχωρη τσάντα που πραγματικά διατηρεί το περιεχόμενο κρυό βάζοντας μέσα και μια μικρή παγοκύστη από την κατάψυξη.
Δοκιμασμένη και αποτελεσματική σε παραλίες αλλά ακόμα και για 7 ώρες με καύσωνα στην συναυλία των Guns n Roses !
Όμως μην βάζετε μεγάλο βάρος γιατί σε εμάς μετα απο λιγους μήνες ξήλωσε η χειρολαβή και ξεκίνησε να ξηλώνει και ο ιμάντας ώμου.
The best thing I have bought for beach coolers... and just the fact that it has a back solves the problem... other than that, I have had it for five years without any issues and it is always fully stocked with water, beers, etc. It just doesn't work well with loose ice inside because then it leaks, it's only for ice packs!
Ότι καλύτερο έχω αγοράσει από ψυγεία παραλίας … και μόνο που είναι πλάτης λύνει τα χέρια … από εκεί και πέρα την έχω μια πενταετία σίγουρα χωρίς να πάθει το παραμικρό και είναι πάντα φουλ γεμάτη νερά μπυρες κτλπ απλά δε θέλει παγάκια χύμα μέσα γιατί Μετά στάζει είναι μόνο για παγοκύστες!!
The best thing I think I have ever bought. It keeps things cold all day with ice packs, and there is no more convenient cooler for carrying! I have taken it camping, to the beach, and on trips and I am 100% satisfied.
Οτι καλυτερο νομιζω εχω αγορασει ποτε. Με παγοκυστες κραταει τα πραγματα κρυα ολη την ημερα, και δεν υπαρχει πιο βολικο ψυγειο για το κουβαλήμα!Την εχω παρει σε καμπινγκ, σε παραλια και σε ταξιδια και ειμαι ικανοποιημενη 100%.
The job it does it more than enough.
It can fit 5 water bottles and it is quite comfortable on the back. It can definitely keep them secure for 24 hours in a shady place, although the previous one I had kept them much better because it had thicker walls than this one.
4 stars because the zippers are not of the best quality and I don't know if they will withstand over time
Την δουλειά τις την κάνει και με το παραπάνω.
Χωράει 5 μπουκάλια νερού και είναι αρκετά άνετη στην πλάτη , Μπορεί να τα κρατήσει σίγουρα για ένα 24 Ώρο σε σκιερό μέρος αν και η πρωιγουμενη που είχα κράταγε πολύ καλύτερα διότι είχε ποίο χοντρά τοιχώματα από αυτήν.
4 αστεράκια γιατί τα φερμουάρ δεν είναι και τις καλύτερης ποιότητας και δεν ξέρω εάν θα αντέξουν στον χρόνο
Useful and really keeps the products cool. Also good for transportation. Unfortunately, after 1 month of daily use in the sea, the interior lining came off.
Χρηστικό και πραγματικά διατηρεί δροσερά τα προϊόντα.. Επίσης καλό στη μεταφορά. Μετά από 1 μήνα χρήσης καθημερινά στη θάλασσα δυστυχώς ξεκόλλησε το εσωτερικό του, η επένδυση..
After almost four months of almost daily use as a distributor, it's time for me to make my review. A part of the zipper has come off from the seam and in general, there are damages and tears near the zipper on the inside of the bag.
With an ice pack, which I personally do, you are covered. You get what you give.
Έπειτα από τέσσερις μήνες σχεδόν καθημερινής χρήσης ως διανομέας ήρθε η ώρα να κάνω την κριτική μου. Έχει φύγει ένα μέρος του φερμουάρ από την ραφή και γενικά κοντά στο φερμουάρ στο εσωτερικό της τσάντας έχουν δημιουργηθεί φθορές και σκισίματα.
Με μία παγοθήκη κάτι το οποίο κάνω εγώ είστε καλυμμένοι. Ότι δίνεις, παίρνεις.
Very good cooler, easily fits the essentials for the beach and camping. With two large good ice packs and in a shady area, it comfortably keeps things cool for 24 hours.
Πολύ καλό ψυγειάκι, χωράει άνετα τα απαραίτητα για την παραλία και για camping. Με δύο μεγάλες καλές παγοκύστες και σε σκιερό μέρος, κρατάει άνετα ένα 24ωρο.
It does its job just fine. Today I've been using it for 7 hours on the motorcycle with a very hot day and everything inside is cold. I use plastic ice packs for cooling. For its price, it does its job more than well.
Κάνει μια χαρά τη δουλειά του. Σήμερα το έχω 7 ώρες πάνω στο μηχανάκι με μια πολύ ζεστή μέρα και είναι μέσα ολα κρύα. Το δουλεύω με πλαστικές παγοκύστες για την ψύξη. Για τα χρήματα του κάνει μια χαρά τη δουλειά του με το παραπάνω.
Perfect!!! It solved our hands at the beach. Durable, and with two small ice packs, it kept the coolness from morning until late afternoon. It is also a backpack and convenient because it leaves the hands free for carrying at the beach.
Τέλειο!!! Μας έλυσε τα χέρια στην παραλία. Ανθεκτικό, και με δύο παγοκύστες μικρές κρατούσε τη δροσιά από το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα. Είναι και backpack και είναι βολικό γιατί αφήνει τα χέρια ελεύθερα για κουβάλημα στην παραλία.
In the first 15-20 days, the handle started to tear!!! In the second to third month, while I had it on my back with a weight of about 5-6L, one of the straps started to fray and was held only by the other one. It didn't break, but the strap unraveled and only a huge thread was left!!!
Στις πρώτες 15-20 μέρες, άρχισε να σκίζετε η χειρολαβή!!!
Στον δεύτερο μήνα προς τρίτο, ενώ την είχα στην πλάτη, με βάρος ως 5-6L άρχισε και ξέφταγε ο ένας ιμάντας της και κρατήθηκε μόνο από τον δεύτερο. Δεν κόπηκε, αλλά μάδησε ο ιμάντας και έμεινε μία τεράστια κλωστή!!!
Beautiful and convenient bag. The shoulder straps are very helpful, but the bottom gets wet from moisture, water, ice packs, etc., and clothes on the back and waist get wet if you wear it. This is a big downside and I usually bring a plastic cooler with me.
Όμορφη και βολική τσάντα. Οι ιμάντες ώμου βοηθούν πολύ αλλά βρέχεται ο πάτος από υγρασία νερών, παγοκύστης κτλ και βρέχονται τα ρούχα στην πλάτη και στην μέση αν την φοράς. Μεγάλο μείον και παίρνω συνήθως πλαστικό ψυγείο μαζί.
Spacious, comfortably fits large bottles, keeps food even better with ice packs. Looks high-quality, time will tell. I bought it this year and have been using it continuously for 3 months, and it still holds up with straps and zippers.
ευρύχωρη ,χωράει κ μεγάλο μπουκάλι άνετα, διατηρεί τα τρόφιμα με παγοκηστες ακόμη καλύτερα. φαίνεται ποιοτική ,ο καιρός θα δείξει την αγόρασα φέτος κ επί 3 μήνες συνεχούς χρησης κ βάρος (4 μπουκαλια αλουμινίου έβαζα συν κάποιο φαγωσιμο)ακόμη κρατάει σε λουριά κι φερμουάρ....
Spacious bag that really keeps the content cold by putting a small ice pack from the freezer inside. Tested and effective on beaches but even for 7 hours with scorching heat at the Guns n Roses concert! However, don't put too much weight because in our case, after a few months, the handle came off and the shoulder strap started to come off as well.
Ευρύχωρη τσάντα που πραγματικά διατηρεί το περιεχόμενο κρυό βάζοντας μέσα και μια μικρή παγοκύστη από την κατάψυξη.
Δοκιμασμένη και αποτελεσματική σε παραλίες αλλά ακόμα και για 7 ώρες με καύσωνα στην συναυλία των Guns n Roses !
Όμως μην βάζετε μεγάλο βάρος γιατί σε εμάς μετα απο λιγους μήνες ξήλωσε η χειρολαβή και ξεκίνησε να ξηλώνει και ο ιμάντας ώμου.