Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.
Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.
Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.
Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.
Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).