Camcorders

Sony Camcorder 4K UHD @ 30fps FDR-AX33 CMOS Sensor Recording to Memory card, Touch Screen 3.0" HDMI / WiFi / USB 2.0

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Product Details

Resolution (Megapixels)
8.29 MP
Optical Zoom
10 x
Digital Zoom
120 x
Weight
700 gr
Features
4K UHD, Image Stabilizer

Screen & Viewfinder

Viewfinder
Yes
Screen Size
3 "
Touchscreen
Yes

Sensor

Sensor Type
CMOS

Lens

Focal Length Range
3,8 - 38,0 mm
Focal Length Range (35 mm equivalent)
29,8 - 298,0 mm

Image

Image Resolution
-
Image Format
-

Video

Video Resolution
3840 x 2160 pixels
FPS (Maximum Resolution)
30 fps
Format Video
-

Connectivity

Data Storage
Memory card
Connections
Composite, HDMI, USB 2.0, Wi-Fi, Headphone/Speaker Output
Memory Card Type
-
PictBridge
No

Dimensions

Width
71 mm
Height
78.5 mm
Length
155 mm

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (8)

Reviews

  1. 7
  2. 1
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Video Quality
  • Battery
  • Photos
  • Value for money
  • Zoom
  • Low light performance
  • Sound
  • Studio_R_Productions
    5
    6 out of 6 members found this review helpful

    Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Value for money
    • Sound
    Did you find this review helpful?
  • stamOS B
    4
    12 out of 12 members found this review helpful

    4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Photos
    • Value for money
    • Low light performance
    • Sound
    Did you find this review helpful?
  • aa508gr88
    5
    13 out of 13 members found this review helpful

    Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Low light performance
    Did you find this review helpful?
  • Ντίπας
    5
    18 out of 18 members found this review helpful

    Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Photos
    • Value for money
    • Sound
    Did you find this review helpful?
  • watafak
    5
    34 out of 34 members found this review helpful

    Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    • Video Quality
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Zoom
    Did you find this review helpful?
    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
  • Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    6
  • 4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    12
  • Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    13
  • Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    18
  • Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    34
  • See all

Specifications

Product Details

Resolution (Megapixels)
8.29 MP
Optical Zoom
10 x
Digital Zoom
120 x
Weight
700 gr
Features
4K UHD, Image Stabilizer

Screen & Viewfinder

Viewfinder
Yes
Screen Size
3 "
Touchscreen
Yes

Sensor

Sensor Type
CMOS

Lens

Focal Length Range
3,8 - 38,0 mm
Focal Length Range (35 mm equivalent)
29,8 - 298,0 mm

Image

Image Resolution
-
Image Format
-

Video

Video Resolution
3840 x 2160 pixels
FPS (Maximum Resolution)
30 fps
Format Video
-

Connectivity

Data Storage
Memory card
Connections
Composite, HDMI, USB 2.0, Wi-Fi, Headphone/Speaker Output
Memory Card Type
-
PictBridge
No

Dimensions

Width
71 mm
Height
78.5 mm
Length
155 mm

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (8)

  1. 7
  2. 1
  3. 3 stars
    0
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Video Quality
  • Battery
  • Photos
  • Value for money
  • Zoom
  • Low light performance
  • Sound
  • Studio_R_Productions
    5
    6 out of 6 members found this review helpful

    Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Value for money
    • Sound
    Did you find this review helpful?
  • stamOS B
    4
    12 out of 12 members found this review helpful

    4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Photos
    • Value for money
    • Low light performance
    • Sound
    Did you find this review helpful?
  • aa508gr88
    5
    13 out of 13 members found this review helpful

    Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Low light performance
    Did you find this review helpful?
  • Ντίπας
    5
    18 out of 18 members found this review helpful

    Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Photos
    • Value for money
    • Sound
    Did you find this review helpful?
  • watafak
    5
    34 out of 34 members found this review helpful

    Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    • Video Quality
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Zoom
    Did you find this review helpful?
    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
    • Video Quality
    • Zoom
    • Battery
    • Low light performance
    • Sound
    • Photos
    • Value for money
  • Την έχω περίπου 1,5 χρόνο, θα έλεγα άριστη σε όλα, με αυτά τα χρήματα ρίχνει πολλές ακριβότερες κάτω. ΑΞΙΖΕΙ η αγορά της.

    6
  • 4Κ με περιορισμένες δυνατότητες (μόνο 25p, 50p τραβάει μόνο στην ανάλυση full HD), έλλειψη χαμηλών αναλύσεων και στενού κάδρου 4:3 (τραβά μόνο 16:9), λίγες προεπιλογές wb, πλούσιο μενού αλλά είναι απαραίτητη η ύπαρξη περισσότερων κουμπιών άμεσης πρόσβασης σε κάποιες συχνά απαραίτητες ρυθμίσεις, πολύ χρήσιμο το δαχτυλίδι χειροκίνητης ρύθμισης (θα προτιμούσα ωστόσο να υπάρχει δυνατότητα για άμεση εναλλαγή μεταξύ 3-4 λειτουργιών του με πλήκτρα), βολικό βάρος σώματος, λίγο δύσχρηστο κουμπί ζουμ, ήχος 5.1 όχι σε όλες τις επιλογές βίντεο format, αναποτελεσματικό ζουμ μικροφώνου (στο zoom in δεν κόβει τους πλευρικούς ήχους όπως θα αναμενόταν αλλά τους πιάνει κανονικά και τους μιξάρει στο κεντρικό κανάλι!), πολύ καλή η διπλή ύπαρξη οθόνης και σκόπευτρου. Πολύ καλή ποιότητα εικόνας, τυπική ποιότητα ήχου. Για τα χρήματα της ικανοποιητική.

    12
  • Την έχουμε στο κανάλι για εφεδρική. Πολλές φορές μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους σε εξωτερικά γυρίσματα.
    Όντος έχει θεματάκι, με το εσωτερικό μικρόφωνο που το λύσαμε με το XLR-K2M και με το zoom που είναι απότομο και που βάλαμε το RM-VPR1.
    Λίγο προσοχή να δώσετε στο παπουτσάκι του τρίποδου που βιδώνετε επάνω, γιατί σπάει το πλαστικό απο την βάση της κάμερας (χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα). Το ίδιο θέμα είχε και η NEX-VG10 και η NEX-VG20.

    13
  • Καταρχήν το vewfinder. Απλά η μόνη κάμερα σε αυτή την τιμή η οποία διαθέτει viewfinder (καλής ανάλυσης αν και, όπως είναι αναμενόμενο για την κατηγορία, αρκετά μικρό). Ίσως είναι λίγο και θέμα προτιμήσεων αλλά δεν μπορώ να φανταστώ τράβηγμα βίντεο άνω των μερικών λεπτών όπου μια κάμερα τέτοιου βάρους θα κρατιέται μακριά από το πρόσωπο. Και δεν μπορώ να φανταστώ τι θα βλέπεις κάτω από μέτρια και πάνω ηλιοφάνεια αν δεν έχεις viewfinder. Οπότε ακόμη και μόνο για αυτό το χαρακτηριστικό, για μένα η οθόνη παίρνει άριστα 5.

    Η ποιότητα εικόνας είναι η αναμενόμενη από κάμερα αυτής της τιμής. Επίσης, τραβάει σε 25 ή 50fps, σε φορμά XAVC-S (το οποίο ουσιαστικά είναι x264) ή AVCHD, και τα δύο με κατάληξη (container) .mp4. Στο AVCHD περιορίζεσαι στα 25fps. Δεν παρατήρησα προβλήματα με το φορμά XAVC-S, αν και είχα επιφυλάξεις, καθώς υποστηρίζεται από τις σύγχρονες τηλεοράσεις. εξάλλου το φορμά δεν είναι ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα όταν μοντάρεις ή αποθηκεύεις, στέλνεις σε youtube κλπ γιατί τελικά κάποτε θα χρειαστεί να κατεβάσεις το bitrate προκειμένου να μικρύνει το αρχείο (η κάμερα αποθηκεύει εγγενώς στα 50 Mbps). Οπότε τραβάω σε 1920x1080 50fps XAVC-S και μετά το μοντάρισμα μετατρέπω σε 10-15 Mbps. 4Κ δεν έχω δοκιμάσει.

    Η εικόνα σε νυχτερινό φωτισμό γηπέδου ήταν πολύ καλή. O ήχος είναι καλός αλλά, παρά το πολλαπλό ενσωματωμένο μικρόφωνο, ο θόρυβος του ανέμου ακούγεται σχετικά δυνατά. Εκείνο που με ενόχλησε κάπως είναι η σχετικά απότομη συμπεριφορά του zoom knob. Θα δοκιμάσω να ενεργοποιήσω το zoom μέσω του lens ring αν και δεν ελπίζω σε πολλά. Επίσης η αυτόματη εστίαση καθυστερεί λίγο (ιδιαίτερα με νυχτερινό φωτισμό) αλλά κι αυτό μάλλον είναι αναμενόμενο στην κατηγορία της κάμερας.

    Για τις ρυθμίσεις, η κάμερα χρησιμοποιεί αποκλειστικά μενού στο το touch screen τα οποία είναι κατανοητά (έχει και 1-2 ρυθμιζόμενα shortcuts). Προφανώς αυτό δίνει έναν καθαρά ερασιτεχνικό αέρα στην κάμερα αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Επίσης, η μηχανή είναι κάπως απρόσμενα βαριά και γι αυτό καλό είναι οι πιο αδύνατοι/ες να την πιάσουν στα χέρια τους πριν την αγοράσουν.

    Οι κάρτες SD προσέξτε να είναι SDXC (exFAT file system) γιατί αλλιώς η κάμερα θα "σπάει" το βίντεο σε κλιπάκια των 2GB! (θα είναι πρόβλημα στα αρχεία XAVC-S, τα οποία είναι και τα μόνο που αξιοποιούν πλήρως την κάμερα).

    18
  • Παιδια ειναι σαν να αγοραζεται steadycam.. Αυτο το BOSS(balanced optical steady shot) ειναι απιστευτο...
    Χρειαζεται μια UHS - 1 U3 για να μπορεις να τραβας 4Κ 100mbps.. λιγο βαρια μπορω να πω 700κατι γραμμαρια..
    Αλλα ειναι στιβαρο εργαλειο..

    Ημουν μεταξυ αυτης η της panasonic vx980...
    ειναι και οι 2 entry level 4K camera

    οσο αναφορα τις διαφορες.. Το stabilization δεν συγκρινεται.. για κανεναν λογο σε κανεναν γαλαξια..
    Ο φακος μεσα κουνιεται οταν κουνας την καμερα εξομαλυνοντας οποιαδηποτε κινηση..
    Η panasonic εχει 10χ περισσοτερο οπτικο ζοομ.. μεγαλο +..
    ΑΛΛΑ η panasonic τραβαει 5fps λιγοτερα στα 4Κ και 10fps στα 1080.. χωρια αρκετα λιγοτερα mbps.. επισης εχει θεματα με την οθονη..
    Οχι οτι η σονυ παει πισω θελει λιγο συνηθεια..
    Το δαχτυλιδι μπροστα πολυ μεγαλο ατου.. Μπορω να το γυρισω manual setting camera
    και πειραξω manual focus/manul IRIS/manual white balance/Zoom.. το προγραμματιζεις να κανεις εσυ οτι γουσταρεις..
    Απιστευτο μικροφωνο.. και ελεγα να παρω εξτρα απο πανω.. δεν χρειαζεται για κανενα λογο..
    Δεν λυπηθηκα σεντσ.. ασχολουμαι ημιεπαγγελματικα με βιντεο/μονταζ κτλπ..
    Οτι καλυτερο στα χρηματα της.

    34
  • See all