Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have had it for over four years, and it really is worth every last euro. Very good coffee, very easy to use. It has not had any problems, it cleans very easily and has materials of very good quality.
Την έχω πάνω από τέσσερα χρόνια, και πραγματικά αξίζει και το τελευταίο ευρώ. Πολύ καλό καφέ, πανεύκολη στην χρήση. Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, καθαρίζεται πανεύκολα κ έχει πολύ καλής ποιότητας τα υλικά.
The coffee has a plastic taste after several preparations (8), there is not even a hint of coffee aroma, it's like drinking water with dirt and a plastic aftertaste at the end of each sip. This happens whether you use whole beans or ground coffee!!!!!!!!
Ο καφές έχει γεύση πλαστικού μετά από αρκετές παρασκευές ( 8) , δέν υπάρχει ούτε κατά διάνια άρψμα καφέ έιναι σαν να πίνεις νερό με χώμα και επίγευση στο τεείωμα της γουλιάς με γεύση πλαστικό. Αυτό συμβαίνει είτε βάλεις κόκκους ή αλεσμένο καφέ!!!!!!!!
Average build quality. Slightly inconvenient in terms of functionality. It leaks when you pour from the jug, even for just 5 seconds. The support from the dealership is almost non-existent. My jug broke, so I called the dealership to replace it and they told me I have to order it and it will arrive after 1.5 months!!! So, I'm waiting to have a cup of coffee in 1.5 months, hopefully. Unbelievable but true!!!
Μέτρια ποιότητα κατασκευής. Λίγο δύσχρηστη ως προς τη λειτουργία της. Στάζει όταν τραβάς την κανάτα έστω και για 5 δευτερόλεπτα. Η υποστήριξη από την αντιπροσωπεία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Μου έσπασε η κανάτα, πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να την αντικαταστήσω και μου απάντησαν ότι πρέπει να την παραγγείλω και θα έρθει μετά από 1,5 μήνα!!! Περιμένω λοιπόν να πιω καφέ μετά από 1,5 μήνα με το καλό. Απίστευτο κι όμως αληθινό!!!
Very good coffee machine, what makes it unique is that it has a coffee grinder and if someone wants, instead of using ground coffee, they can put whole beans and grind them at that moment, which means that the aroma and taste will be more intense.
The only negative thing that I had read about it from reviews on foreign websites before buying it, is that it has a plastic taste in the beginning and to address this, it requires MANY TIMES washing and several uses, where the result will be throwing away. I had read about vinegar, cleaning with alcohol, and leaving coffee beans for many hours, because they absorb the aromas. I didn't use vinegar, but by using the other methods a few times, the plastic taste went away over time.
If you are willing to do this, the machine is definitely worth it.
Πολύ καλή μηχανή του καφέ, αυτό που την κάνει μοναδική είναι το ότι έχει και μύλο του καφέ και εάν θελήσει κανείς μπορεί, αντί να βάλει αλεσμένο καφέ, να βάλει κόκκους και να τους αλέσει εκείνη τη στιγμή, κάτι που σημαίνει πως το άρωμα και η γεύση θα είναι πιο έντονα.
Το μόνο αρνητικό που το είχα διαβάσει και από αξιολογήσεις σε sites του εξωτερικού πριν την πάρω, είναι το ότι τον πρώτο καιρό έχει γεύση πλαστικού και για να αντιμετωπιστεί αυτό θέλει ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ πλύσιμο και αρκετές χρήσεις, όπου το αποτέλεσμα θα θέλει πέταμα. Είχα διαβάσει για ξύδι, καθάρισμα με οινόπνευμα και να αφήσει κανείς για πολλές ώρες κόκκους καφέ, επειδή απορροφούν τα αρώματα. Ξύδι δεν έβαλα, αλλά κάνοντας τους άλλους τρόπους μερικές φορές, με τον καιρό η πλαστικίλα έφυγε.
Εάν είστε διατεθειμένοι να το κάνετε αυτό, η μηχανή αξίζει σίγουρα.
I have had it for over four years, and it really is worth every last euro. Very good coffee, very easy to use. It has not had any problems, it cleans very easily and has materials of very good quality.
Την έχω πάνω από τέσσερα χρόνια, και πραγματικά αξίζει και το τελευταίο ευρώ. Πολύ καλό καφέ, πανεύκολη στην χρήση. Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, καθαρίζεται πανεύκολα κ έχει πολύ καλής ποιότητας τα υλικά.
The coffee has a plastic taste after several preparations (8), there is not even a hint of coffee aroma, it's like drinking water with dirt and a plastic aftertaste at the end of each sip. This happens whether you use whole beans or ground coffee!!!!!!!!
Ο καφές έχει γεύση πλαστικού μετά από αρκετές παρασκευές ( 8) , δέν υπάρχει ούτε κατά διάνια άρψμα καφέ έιναι σαν να πίνεις νερό με χώμα και επίγευση στο τεείωμα της γουλιάς με γεύση πλαστικό. Αυτό συμβαίνει είτε βάλεις κόκκους ή αλεσμένο καφέ!!!!!!!!
Average build quality. Slightly inconvenient in terms of functionality. It leaks when you pour from the jug, even for just 5 seconds. The support from the dealership is almost non-existent. My jug broke, so I called the dealership to replace it and they told me I have to order it and it will arrive after 1.5 months!!! So, I'm waiting to have a cup of coffee in 1.5 months, hopefully. Unbelievable but true!!!
Μέτρια ποιότητα κατασκευής. Λίγο δύσχρηστη ως προς τη λειτουργία της. Στάζει όταν τραβάς την κανάτα έστω και για 5 δευτερόλεπτα. Η υποστήριξη από την αντιπροσωπεία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Μου έσπασε η κανάτα, πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να την αντικαταστήσω και μου απάντησαν ότι πρέπει να την παραγγείλω και θα έρθει μετά από 1,5 μήνα!!! Περιμένω λοιπόν να πιω καφέ μετά από 1,5 μήνα με το καλό. Απίστευτο κι όμως αληθινό!!!
Very good coffee machine, what makes it unique is that it has a coffee grinder and if someone wants, instead of using ground coffee, they can put whole beans and grind them at that moment, which means that the aroma and taste will be more intense.
The only negative thing that I had read about it from reviews on foreign websites before buying it, is that it has a plastic taste in the beginning and to address this, it requires MANY TIMES washing and several uses, where the result will be throwing away. I had read about vinegar, cleaning with alcohol, and leaving coffee beans for many hours, because they absorb the aromas. I didn't use vinegar, but by using the other methods a few times, the plastic taste went away over time.
If you are willing to do this, the machine is definitely worth it.
Πολύ καλή μηχανή του καφέ, αυτό που την κάνει μοναδική είναι το ότι έχει και μύλο του καφέ και εάν θελήσει κανείς μπορεί, αντί να βάλει αλεσμένο καφέ, να βάλει κόκκους και να τους αλέσει εκείνη τη στιγμή, κάτι που σημαίνει πως το άρωμα και η γεύση θα είναι πιο έντονα.
Το μόνο αρνητικό που το είχα διαβάσει και από αξιολογήσεις σε sites του εξωτερικού πριν την πάρω, είναι το ότι τον πρώτο καιρό έχει γεύση πλαστικού και για να αντιμετωπιστεί αυτό θέλει ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ πλύσιμο και αρκετές χρήσεις, όπου το αποτέλεσμα θα θέλει πέταμα. Είχα διαβάσει για ξύδι, καθάρισμα με οινόπνευμα και να αφήσει κανείς για πολλές ώρες κόκκους καφέ, επειδή απορροφούν τα αρώματα. Ξύδι δεν έβαλα, αλλά κάνοντας τους άλλους τρόπους μερικές φορές, με τον καιρό η πλαστικίλα έφυγε.
Εάν είστε διατεθειμένοι να το κάνετε αυτό, η μηχανή αξίζει σίγουρα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have had it for over four years, and it really is worth every last euro. Very good coffee, very easy to use. It has not had any problems, it cleans very easily and has materials of very good quality.
Την έχω πάνω από τέσσερα χρόνια, και πραγματικά αξίζει και το τελευταίο ευρώ. Πολύ καλό καφέ, πανεύκολη στην χρήση. Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, καθαρίζεται πανεύκολα κ έχει πολύ καλής ποιότητας τα υλικά.
The coffee has a plastic taste after several preparations (8), there is not even a hint of coffee aroma, it's like drinking water with dirt and a plastic aftertaste at the end of each sip. This happens whether you use whole beans or ground coffee!!!!!!!!
Ο καφές έχει γεύση πλαστικού μετά από αρκετές παρασκευές ( 8) , δέν υπάρχει ούτε κατά διάνια άρψμα καφέ έιναι σαν να πίνεις νερό με χώμα και επίγευση στο τεείωμα της γουλιάς με γεύση πλαστικό. Αυτό συμβαίνει είτε βάλεις κόκκους ή αλεσμένο καφέ!!!!!!!!
Average build quality. Slightly inconvenient in terms of functionality. It leaks when you pour from the jug, even for just 5 seconds. The support from the dealership is almost non-existent. My jug broke, so I called the dealership to replace it and they told me I have to order it and it will arrive after 1.5 months!!! So, I'm waiting to have a cup of coffee in 1.5 months, hopefully. Unbelievable but true!!!
Μέτρια ποιότητα κατασκευής. Λίγο δύσχρηστη ως προς τη λειτουργία της. Στάζει όταν τραβάς την κανάτα έστω και για 5 δευτερόλεπτα. Η υποστήριξη από την αντιπροσωπεία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Μου έσπασε η κανάτα, πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να την αντικαταστήσω και μου απάντησαν ότι πρέπει να την παραγγείλω και θα έρθει μετά από 1,5 μήνα!!! Περιμένω λοιπόν να πιω καφέ μετά από 1,5 μήνα με το καλό. Απίστευτο κι όμως αληθινό!!!
Very good coffee machine, what makes it unique is that it has a coffee grinder and if someone wants, instead of using ground coffee, they can put whole beans and grind them at that moment, which means that the aroma and taste will be more intense.
The only negative thing that I had read about it from reviews on foreign websites before buying it, is that it has a plastic taste in the beginning and to address this, it requires MANY TIMES washing and several uses, where the result will be throwing away. I had read about vinegar, cleaning with alcohol, and leaving coffee beans for many hours, because they absorb the aromas. I didn't use vinegar, but by using the other methods a few times, the plastic taste went away over time.
If you are willing to do this, the machine is definitely worth it.
Πολύ καλή μηχανή του καφέ, αυτό που την κάνει μοναδική είναι το ότι έχει και μύλο του καφέ και εάν θελήσει κανείς μπορεί, αντί να βάλει αλεσμένο καφέ, να βάλει κόκκους και να τους αλέσει εκείνη τη στιγμή, κάτι που σημαίνει πως το άρωμα και η γεύση θα είναι πιο έντονα.
Το μόνο αρνητικό που το είχα διαβάσει και από αξιολογήσεις σε sites του εξωτερικού πριν την πάρω, είναι το ότι τον πρώτο καιρό έχει γεύση πλαστικού και για να αντιμετωπιστεί αυτό θέλει ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ πλύσιμο και αρκετές χρήσεις, όπου το αποτέλεσμα θα θέλει πέταμα. Είχα διαβάσει για ξύδι, καθάρισμα με οινόπνευμα και να αφήσει κανείς για πολλές ώρες κόκκους καφέ, επειδή απορροφούν τα αρώματα. Ξύδι δεν έβαλα, αλλά κάνοντας τους άλλους τρόπους μερικές φορές, με τον καιρό η πλαστικίλα έφυγε.
Εάν είστε διατεθειμένοι να το κάνετε αυτό, η μηχανή αξίζει σίγουρα.
I have had it for over four years, and it really is worth every last euro. Very good coffee, very easy to use. It has not had any problems, it cleans very easily and has materials of very good quality.
Την έχω πάνω από τέσσερα χρόνια, και πραγματικά αξίζει και το τελευταίο ευρώ. Πολύ καλό καφέ, πανεύκολη στην χρήση. Δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, καθαρίζεται πανεύκολα κ έχει πολύ καλής ποιότητας τα υλικά.
The coffee has a plastic taste after several preparations (8), there is not even a hint of coffee aroma, it's like drinking water with dirt and a plastic aftertaste at the end of each sip. This happens whether you use whole beans or ground coffee!!!!!!!!
Ο καφές έχει γεύση πλαστικού μετά από αρκετές παρασκευές ( 8) , δέν υπάρχει ούτε κατά διάνια άρψμα καφέ έιναι σαν να πίνεις νερό με χώμα και επίγευση στο τεείωμα της γουλιάς με γεύση πλαστικό. Αυτό συμβαίνει είτε βάλεις κόκκους ή αλεσμένο καφέ!!!!!!!!
Average build quality. Slightly inconvenient in terms of functionality. It leaks when you pour from the jug, even for just 5 seconds. The support from the dealership is almost non-existent. My jug broke, so I called the dealership to replace it and they told me I have to order it and it will arrive after 1.5 months!!! So, I'm waiting to have a cup of coffee in 1.5 months, hopefully. Unbelievable but true!!!
Μέτρια ποιότητα κατασκευής. Λίγο δύσχρηστη ως προς τη λειτουργία της. Στάζει όταν τραβάς την κανάτα έστω και για 5 δευτερόλεπτα. Η υποστήριξη από την αντιπροσωπεία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Μου έσπασε η κανάτα, πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να την αντικαταστήσω και μου απάντησαν ότι πρέπει να την παραγγείλω και θα έρθει μετά από 1,5 μήνα!!! Περιμένω λοιπόν να πιω καφέ μετά από 1,5 μήνα με το καλό. Απίστευτο κι όμως αληθινό!!!
Very good coffee machine, what makes it unique is that it has a coffee grinder and if someone wants, instead of using ground coffee, they can put whole beans and grind them at that moment, which means that the aroma and taste will be more intense.
The only negative thing that I had read about it from reviews on foreign websites before buying it, is that it has a plastic taste in the beginning and to address this, it requires MANY TIMES washing and several uses, where the result will be throwing away. I had read about vinegar, cleaning with alcohol, and leaving coffee beans for many hours, because they absorb the aromas. I didn't use vinegar, but by using the other methods a few times, the plastic taste went away over time.
If you are willing to do this, the machine is definitely worth it.
Πολύ καλή μηχανή του καφέ, αυτό που την κάνει μοναδική είναι το ότι έχει και μύλο του καφέ και εάν θελήσει κανείς μπορεί, αντί να βάλει αλεσμένο καφέ, να βάλει κόκκους και να τους αλέσει εκείνη τη στιγμή, κάτι που σημαίνει πως το άρωμα και η γεύση θα είναι πιο έντονα.
Το μόνο αρνητικό που το είχα διαβάσει και από αξιολογήσεις σε sites του εξωτερικού πριν την πάρω, είναι το ότι τον πρώτο καιρό έχει γεύση πλαστικού και για να αντιμετωπιστεί αυτό θέλει ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ πλύσιμο και αρκετές χρήσεις, όπου το αποτέλεσμα θα θέλει πέταμα. Είχα διαβάσει για ξύδι, καθάρισμα με οινόπνευμα και να αφήσει κανείς για πολλές ώρες κόκκους καφέ, επειδή απορροφούν τα αρώματα. Ξύδι δεν έβαλα, αλλά κάνοντας τους άλλους τρόπους μερικές φορές, με τον καιρό η πλαστικίλα έφυγε.
Εάν είστε διατεθειμένοι να το κάνετε αυτό, η μηχανή αξίζει σίγουρα.