Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The base broke after 2 months of use... the suction cup stayed stuck to the glass, and the rest fell down. Exactly the same problem that Val_VK describes. Honestly, a terrible product.
Η βάση έσπασε μετά από 2 μήνες χρήσης... έμεινε η βεντούζα κολλημένη στο τζάμι, και το υπόλοιπο έπεσε κάτω. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγράφει η Val_VK. Ειλικρινά απαίσιο προϊόν.
Very user-friendly and at the same time inexpensive mount. My father has had it in his car for years, so I decided to get the same one for mine. It holds the phone well in a vertical position, adjusts to any device size, and you can easily remove the phone with one hand thanks to the button on the back of the mount.
Πολυ ευχρηστη και ταυτοχρονα φθηνη βαση. Την εχει ο πατερας μου στο αυτοκινητο του εδω και χρονια και ετσι αποφασισα να βαλω κι εγω μια ιδια στο δικο μου. Κραταει καλα το κινητο σε καθετη θεση, προσαρμοζεται σε καθε μεγεθος συσκευης και μπορεις ευκολα να αφαιρεσεις το κινητο με ενα χερι χαρη στο κουμπι που υπαρχει στο πισω μερος της βασης.
On a hot day of 30 degrees, the base melted internally and broke. When I got into the car, I found it on the pedals. Fortunately, it didn't happen while driving.
Σε μια ζεστή μέρα 30 βαθμών έλιωσε η βάση εσωτερικά και κόπηκε. Όταν μπήκα στο αυτοκίνητο το βρήκα στα πετάλια. Ευτυχώς που δε συνέβη εν ώρα οδήγησης.
It is possibly the best car mount that I have purchased, although this does not mean that it has not come off 3-4 times. However, I recommend it, especially for a price of around 15 euros (a friend had bought it previously for almost 30).
Είναι ίσως η καλύτερη βάση αυτοκινήτου που έχω αγοράσει, χωρίς αυτό να σημαίνει πάντως ότι 3-4 φορές δεν έχει ξεκολλήσει. Πάντως τη συστήνω, ειδικά για τιμή περίπου 15 ευρώ (ένας φίλος την είχε αγοράσει παλαιότερα σχεδόν 30).
I was disappointed with the quality of the glue on the suction cup. After one summer of use, it started dripping onto the dashboard of my car, resulting in me finding it on the floor one afternoon.
Με απογοήτευσε η ποιότητα της κόλλας που έχει η βεντούζα. Ένα καλοκαίρι χρήσης και ξεκίνησε να στάζει στο ταμπλό του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα ένα μεσημέρι να την βρώ στο πατάκι.
After 5 years, it broke. The button at the back that you press broke. It may be because I had it on the car window for 5 consecutive years and the sun hit it. I will buy it again for the second time.
Μετά από 5 χρόνια μου χάλασε. Χάλασε το κουμπί από πίσω που πατάς. Μπορεί να φταιει επειδή το είχα 5 συνεχόμενα χρόνια πάνω στο τζάμι του αυτοκινήτου και το βαραγε ο ήλιος. Το ξανά αγοράζω για δεύτερη φορά.
Very satisfied with the purchase. The quality is not the best considering it costs about 10€, but it is a stable and reliable base. It is also very user-friendly because the clamps open automatically with the press of a button on the back of the base, so it's not difficult to put in a large phone or GPS, etc. The clamps have a thick sponge padding all around and do not harm the device they support. Additionally, it has support legs for those who place their devices upright.
21/5/2018 Update
The mechanism that automatically opens the clamps malfunctions. Sometimes it opens normally (rarely) and sometimes you have to press the button and manually open the clamps (almost always!). Other than that, it's okay!
Πολύ ευχαριστημένος από την αγορά. Η ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη αν αναλογιστεί κανείς ότι κοστίζει περίπου 10€ αλλά είναι μια βάση στήριξης σταθερή και αξιόπιστη. Επίσης είναι πολύ εύχρηστη γιατί οι δαγκάνες ανοίγουν αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού στο πίσω μέρος της βάσης και έτσι δε δυσκολεύεσαι να βάλεις ένα μεγάλο κινητό ή το GPS κλπ. Οι δαγκάνες έχουν γύρω γύρω επένδυση από παχύ σφουγγαράκι και δεν τραυματίζουν τη συσκευή που στηρίζουν. Ακόμα, διαθέτει και ποδαράκια στήριξης για όσους τοποθετούν τις συσκευές όρθια.
21/5/2018 Update
Ο μηχανισμός που ανοίγει αυτόματα τις δαγκάνες δυσλειτουργεί. Πότε ανοίγει κανονικά (σπάνια) και πότε πρέπει να πατήσεις το κουμπί και χειροκίνητα να ανοίξεις τις δαγκάνες (σχεδόν πάντα!). Κατά τ'άλλα οκ!
The base broke after 2 months of use... the suction cup stayed stuck to the glass, and the rest fell down. Exactly the same problem that Val_VK describes. Honestly, a terrible product.
Η βάση έσπασε μετά από 2 μήνες χρήσης... έμεινε η βεντούζα κολλημένη στο τζάμι, και το υπόλοιπο έπεσε κάτω. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγράφει η Val_VK. Ειλικρινά απαίσιο προϊόν.
Very user-friendly and at the same time inexpensive mount. My father has had it in his car for years, so I decided to get the same one for mine. It holds the phone well in a vertical position, adjusts to any device size, and you can easily remove the phone with one hand thanks to the button on the back of the mount.
Πολυ ευχρηστη και ταυτοχρονα φθηνη βαση. Την εχει ο πατερας μου στο αυτοκινητο του εδω και χρονια και ετσι αποφασισα να βαλω κι εγω μια ιδια στο δικο μου. Κραταει καλα το κινητο σε καθετη θεση, προσαρμοζεται σε καθε μεγεθος συσκευης και μπορεις ευκολα να αφαιρεσεις το κινητο με ενα χερι χαρη στο κουμπι που υπαρχει στο πισω μερος της βασης.
On a hot day of 30 degrees, the base melted internally and broke. When I got into the car, I found it on the pedals. Fortunately, it didn't happen while driving.
Σε μια ζεστή μέρα 30 βαθμών έλιωσε η βάση εσωτερικά και κόπηκε. Όταν μπήκα στο αυτοκίνητο το βρήκα στα πετάλια. Ευτυχώς που δε συνέβη εν ώρα οδήγησης.
It is possibly the best car mount that I have purchased, although this does not mean that it has not come off 3-4 times. However, I recommend it, especially for a price of around 15 euros (a friend had bought it previously for almost 30).
Είναι ίσως η καλύτερη βάση αυτοκινήτου που έχω αγοράσει, χωρίς αυτό να σημαίνει πάντως ότι 3-4 φορές δεν έχει ξεκολλήσει. Πάντως τη συστήνω, ειδικά για τιμή περίπου 15 ευρώ (ένας φίλος την είχε αγοράσει παλαιότερα σχεδόν 30).
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The base broke after 2 months of use... the suction cup stayed stuck to the glass, and the rest fell down. Exactly the same problem that Val_VK describes. Honestly, a terrible product.
Η βάση έσπασε μετά από 2 μήνες χρήσης... έμεινε η βεντούζα κολλημένη στο τζάμι, και το υπόλοιπο έπεσε κάτω. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγράφει η Val_VK. Ειλικρινά απαίσιο προϊόν.
Very user-friendly and at the same time inexpensive mount. My father has had it in his car for years, so I decided to get the same one for mine. It holds the phone well in a vertical position, adjusts to any device size, and you can easily remove the phone with one hand thanks to the button on the back of the mount.
Πολυ ευχρηστη και ταυτοχρονα φθηνη βαση. Την εχει ο πατερας μου στο αυτοκινητο του εδω και χρονια και ετσι αποφασισα να βαλω κι εγω μια ιδια στο δικο μου. Κραταει καλα το κινητο σε καθετη θεση, προσαρμοζεται σε καθε μεγεθος συσκευης και μπορεις ευκολα να αφαιρεσεις το κινητο με ενα χερι χαρη στο κουμπι που υπαρχει στο πισω μερος της βασης.
On a hot day of 30 degrees, the base melted internally and broke. When I got into the car, I found it on the pedals. Fortunately, it didn't happen while driving.
Σε μια ζεστή μέρα 30 βαθμών έλιωσε η βάση εσωτερικά και κόπηκε. Όταν μπήκα στο αυτοκίνητο το βρήκα στα πετάλια. Ευτυχώς που δε συνέβη εν ώρα οδήγησης.
It is possibly the best car mount that I have purchased, although this does not mean that it has not come off 3-4 times. However, I recommend it, especially for a price of around 15 euros (a friend had bought it previously for almost 30).
Είναι ίσως η καλύτερη βάση αυτοκινήτου που έχω αγοράσει, χωρίς αυτό να σημαίνει πάντως ότι 3-4 φορές δεν έχει ξεκολλήσει. Πάντως τη συστήνω, ειδικά για τιμή περίπου 15 ευρώ (ένας φίλος την είχε αγοράσει παλαιότερα σχεδόν 30).
I was disappointed with the quality of the glue on the suction cup. After one summer of use, it started dripping onto the dashboard of my car, resulting in me finding it on the floor one afternoon.
Με απογοήτευσε η ποιότητα της κόλλας που έχει η βεντούζα. Ένα καλοκαίρι χρήσης και ξεκίνησε να στάζει στο ταμπλό του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα ένα μεσημέρι να την βρώ στο πατάκι.
After 5 years, it broke. The button at the back that you press broke. It may be because I had it on the car window for 5 consecutive years and the sun hit it. I will buy it again for the second time.
Μετά από 5 χρόνια μου χάλασε. Χάλασε το κουμπί από πίσω που πατάς. Μπορεί να φταιει επειδή το είχα 5 συνεχόμενα χρόνια πάνω στο τζάμι του αυτοκινήτου και το βαραγε ο ήλιος. Το ξανά αγοράζω για δεύτερη φορά.
Very satisfied with the purchase. The quality is not the best considering it costs about 10€, but it is a stable and reliable base. It is also very user-friendly because the clamps open automatically with the press of a button on the back of the base, so it's not difficult to put in a large phone or GPS, etc. The clamps have a thick sponge padding all around and do not harm the device they support. Additionally, it has support legs for those who place their devices upright.
21/5/2018 Update
The mechanism that automatically opens the clamps malfunctions. Sometimes it opens normally (rarely) and sometimes you have to press the button and manually open the clamps (almost always!). Other than that, it's okay!
Πολύ ευχαριστημένος από την αγορά. Η ποιότητα δεν είναι και η καλύτερη αν αναλογιστεί κανείς ότι κοστίζει περίπου 10€ αλλά είναι μια βάση στήριξης σταθερή και αξιόπιστη. Επίσης είναι πολύ εύχρηστη γιατί οι δαγκάνες ανοίγουν αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού στο πίσω μέρος της βάσης και έτσι δε δυσκολεύεσαι να βάλεις ένα μεγάλο κινητό ή το GPS κλπ. Οι δαγκάνες έχουν γύρω γύρω επένδυση από παχύ σφουγγαράκι και δεν τραυματίζουν τη συσκευή που στηρίζουν. Ακόμα, διαθέτει και ποδαράκια στήριξης για όσους τοποθετούν τις συσκευές όρθια.
21/5/2018 Update
Ο μηχανισμός που ανοίγει αυτόματα τις δαγκάνες δυσλειτουργεί. Πότε ανοίγει κανονικά (σπάνια) και πότε πρέπει να πατήσεις το κουμπί και χειροκίνητα να ανοίξεις τις δαγκάνες (σχεδόν πάντα!). Κατά τ'άλλα οκ!
The base broke after 2 months of use... the suction cup stayed stuck to the glass, and the rest fell down. Exactly the same problem that Val_VK describes. Honestly, a terrible product.
Η βάση έσπασε μετά από 2 μήνες χρήσης... έμεινε η βεντούζα κολλημένη στο τζάμι, και το υπόλοιπο έπεσε κάτω. Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που περιγράφει η Val_VK. Ειλικρινά απαίσιο προϊόν.
Very user-friendly and at the same time inexpensive mount. My father has had it in his car for years, so I decided to get the same one for mine. It holds the phone well in a vertical position, adjusts to any device size, and you can easily remove the phone with one hand thanks to the button on the back of the mount.
Πολυ ευχρηστη και ταυτοχρονα φθηνη βαση. Την εχει ο πατερας μου στο αυτοκινητο του εδω και χρονια και ετσι αποφασισα να βαλω κι εγω μια ιδια στο δικο μου. Κραταει καλα το κινητο σε καθετη θεση, προσαρμοζεται σε καθε μεγεθος συσκευης και μπορεις ευκολα να αφαιρεσεις το κινητο με ενα χερι χαρη στο κουμπι που υπαρχει στο πισω μερος της βασης.
On a hot day of 30 degrees, the base melted internally and broke. When I got into the car, I found it on the pedals. Fortunately, it didn't happen while driving.
Σε μια ζεστή μέρα 30 βαθμών έλιωσε η βάση εσωτερικά και κόπηκε. Όταν μπήκα στο αυτοκίνητο το βρήκα στα πετάλια. Ευτυχώς που δε συνέβη εν ώρα οδήγησης.
It is possibly the best car mount that I have purchased, although this does not mean that it has not come off 3-4 times. However, I recommend it, especially for a price of around 15 euros (a friend had bought it previously for almost 30).
Είναι ίσως η καλύτερη βάση αυτοκινήτου που έχω αγοράσει, χωρίς αυτό να σημαίνει πάντως ότι 3-4 φορές δεν έχει ξεκολλήσει. Πάντως τη συστήνω, ειδικά για τιμή περίπου 15 ευρώ (ένας φίλος την είχε αγοράσει παλαιότερα σχεδόν 30).