Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it 2 months ago for the car workshop... I didn't use it regularly during this time... I only tried it out... It seems heavy... Powerful... Quite big... I thought, okay... So yesterday it was time to use it properly... I drilled some 10mm screws with new drill bits... And it just started to skid... Then it burned out... It broke... Its total usage was not more than 15 minutes in total operation... The type of work it was doing... was of medium difficulty... I had a 850-watt skill for 15 years AND it was smaller in size and did exactly the same job... Sometimes once a year... we're talking about 3 times a year... And in between, lighter tasks that were completely easy... THIS TOTAL 1050 WATT ONE burned out like a match, just like that... Now it's at the service center... Waiting for a response... I don't think it's worth it for professional use... Maybe for a painter to mix paints it could be okay... But with an industrial label, I don't think it can handle what it was supposed to be made for
το αγόρασα πριν 2 μήνες για το συνεργείο αυτοκινητων... Δεν το χρησιμοποίησα κανονικά ολλο αυτό τον καιρό... Μονο το δοκίμασα... Φαίνεται βαρύ... Δυνατό.. Μεγαλούτσικο... Λέω οκ... Χθες λοιπόν ήρθε η ώρα να χρησιμοποιηθεί κανονικά... Ξετρύπισα μερικές βίδες 10 χιλιοστά με καινούρια τρυπάνια.... Και απλά άρχισε με πατιναρει... Μετα κάηκε... Μοίρισε... ΟΛΛΗ Η χρήση του δεν ήταν πάνω από 15 λεπτά συνολικά λειτουργίας... ΤΟ είδος της δουλειάς που έκανε..ήταν μέσης δυσκολίας... Είχα ένα skill 850watt 15 χρονια ΚΑΙ μικρότερο σε μέγεθος και έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά.. Κάποιος φορές το χρόνο....μιλαμε για 3 φορές το χρόνο.. Και μετα ενδιάμεσα αλες πιο ελαφρές εργασίες τελείως εύκολες... ΤΟ TOTAL ME 1050 WATT ΚΑΗΚΕ σαν σπίρτο έτσι απλά... Τωρα είναι στο service.. Περιμένω απάντηση... Δεν νομίζω να αξίζει για επαγγελματική χρήση... Ισως για κάποιο μπογιατζή να ανεκατωνει μπογιές να είναι οκ.. Αλλα με ετικέτα industrial δεν νομίζω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σ αυτό που ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ότι φτιαχτηκε
I bought it 2 months ago for the car workshop... I didn't use it regularly during this time... I only tried it out... It seems heavy... Powerful... Quite big... I thought, okay... So yesterday it was time to use it properly... I drilled some 10mm screws with new drill bits... And it just started to skid... Then it burned out... It broke... Its total usage was not more than 15 minutes in total operation... The type of work it was doing... was of medium difficulty... I had a 850-watt skill for 15 years AND it was smaller in size and did exactly the same job... Sometimes once a year... we're talking about 3 times a year... And in between, lighter tasks that were completely easy... THIS TOTAL 1050 WATT ONE burned out like a match, just like that... Now it's at the service center... Waiting for a response... I don't think it's worth it for professional use... Maybe for a painter to mix paints it could be okay... But with an industrial label, I don't think it can handle what it was supposed to be made for
το αγόρασα πριν 2 μήνες για το συνεργείο αυτοκινητων... Δεν το χρησιμοποίησα κανονικά ολλο αυτό τον καιρό... Μονο το δοκίμασα... Φαίνεται βαρύ... Δυνατό.. Μεγαλούτσικο... Λέω οκ... Χθες λοιπόν ήρθε η ώρα να χρησιμοποιηθεί κανονικά... Ξετρύπισα μερικές βίδες 10 χιλιοστά με καινούρια τρυπάνια.... Και απλά άρχισε με πατιναρει... Μετα κάηκε... Μοίρισε... ΟΛΛΗ Η χρήση του δεν ήταν πάνω από 15 λεπτά συνολικά λειτουργίας... ΤΟ είδος της δουλειάς που έκανε..ήταν μέσης δυσκολίας... Είχα ένα skill 850watt 15 χρονια ΚΑΙ μικρότερο σε μέγεθος και έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά.. Κάποιος φορές το χρόνο....μιλαμε για 3 φορές το χρόνο.. Και μετα ενδιάμεσα αλες πιο ελαφρές εργασίες τελείως εύκολες... ΤΟ TOTAL ME 1050 WATT ΚΑΗΚΕ σαν σπίρτο έτσι απλά... Τωρα είναι στο service.. Περιμένω απάντηση... Δεν νομίζω να αξίζει για επαγγελματική χρήση... Ισως για κάποιο μπογιατζή να ανεκατωνει μπογιές να είναι οκ.. Αλλα με ετικέτα industrial δεν νομίζω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σ αυτό που ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ότι φτιαχτηκε
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I bought it 2 months ago for the car workshop... I didn't use it regularly during this time... I only tried it out... It seems heavy... Powerful... Quite big... I thought, okay... So yesterday it was time to use it properly... I drilled some 10mm screws with new drill bits... And it just started to skid... Then it burned out... It broke... Its total usage was not more than 15 minutes in total operation... The type of work it was doing... was of medium difficulty... I had a 850-watt skill for 15 years AND it was smaller in size and did exactly the same job... Sometimes once a year... we're talking about 3 times a year... And in between, lighter tasks that were completely easy... THIS TOTAL 1050 WATT ONE burned out like a match, just like that... Now it's at the service center... Waiting for a response... I don't think it's worth it for professional use... Maybe for a painter to mix paints it could be okay... But with an industrial label, I don't think it can handle what it was supposed to be made for
το αγόρασα πριν 2 μήνες για το συνεργείο αυτοκινητων... Δεν το χρησιμοποίησα κανονικά ολλο αυτό τον καιρό... Μονο το δοκίμασα... Φαίνεται βαρύ... Δυνατό.. Μεγαλούτσικο... Λέω οκ... Χθες λοιπόν ήρθε η ώρα να χρησιμοποιηθεί κανονικά... Ξετρύπισα μερικές βίδες 10 χιλιοστά με καινούρια τρυπάνια.... Και απλά άρχισε με πατιναρει... Μετα κάηκε... Μοίρισε... ΟΛΛΗ Η χρήση του δεν ήταν πάνω από 15 λεπτά συνολικά λειτουργίας... ΤΟ είδος της δουλειάς που έκανε..ήταν μέσης δυσκολίας... Είχα ένα skill 850watt 15 χρονια ΚΑΙ μικρότερο σε μέγεθος και έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά.. Κάποιος φορές το χρόνο....μιλαμε για 3 φορές το χρόνο.. Και μετα ενδιάμεσα αλες πιο ελαφρές εργασίες τελείως εύκολες... ΤΟ TOTAL ME 1050 WATT ΚΑΗΚΕ σαν σπίρτο έτσι απλά... Τωρα είναι στο service.. Περιμένω απάντηση... Δεν νομίζω να αξίζει για επαγγελματική χρήση... Ισως για κάποιο μπογιατζή να ανεκατωνει μπογιές να είναι οκ.. Αλλα με ετικέτα industrial δεν νομίζω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σ αυτό που ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ότι φτιαχτηκε
I bought it 2 months ago for the car workshop... I didn't use it regularly during this time... I only tried it out... It seems heavy... Powerful... Quite big... I thought, okay... So yesterday it was time to use it properly... I drilled some 10mm screws with new drill bits... And it just started to skid... Then it burned out... It broke... Its total usage was not more than 15 minutes in total operation... The type of work it was doing... was of medium difficulty... I had a 850-watt skill for 15 years AND it was smaller in size and did exactly the same job... Sometimes once a year... we're talking about 3 times a year... And in between, lighter tasks that were completely easy... THIS TOTAL 1050 WATT ONE burned out like a match, just like that... Now it's at the service center... Waiting for a response... I don't think it's worth it for professional use... Maybe for a painter to mix paints it could be okay... But with an industrial label, I don't think it can handle what it was supposed to be made for
το αγόρασα πριν 2 μήνες για το συνεργείο αυτοκινητων... Δεν το χρησιμοποίησα κανονικά ολλο αυτό τον καιρό... Μονο το δοκίμασα... Φαίνεται βαρύ... Δυνατό.. Μεγαλούτσικο... Λέω οκ... Χθες λοιπόν ήρθε η ώρα να χρησιμοποιηθεί κανονικά... Ξετρύπισα μερικές βίδες 10 χιλιοστά με καινούρια τρυπάνια.... Και απλά άρχισε με πατιναρει... Μετα κάηκε... Μοίρισε... ΟΛΛΗ Η χρήση του δεν ήταν πάνω από 15 λεπτά συνολικά λειτουργίας... ΤΟ είδος της δουλειάς που έκανε..ήταν μέσης δυσκολίας... Είχα ένα skill 850watt 15 χρονια ΚΑΙ μικρότερο σε μέγεθος και έκανε ακριβώς την ίδια δουλειά.. Κάποιος φορές το χρόνο....μιλαμε για 3 φορές το χρόνο.. Και μετα ενδιάμεσα αλες πιο ελαφρές εργασίες τελείως εύκολες... ΤΟ TOTAL ME 1050 WATT ΚΑΗΚΕ σαν σπίρτο έτσι απλά... Τωρα είναι στο service.. Περιμένω απάντηση... Δεν νομίζω να αξίζει για επαγγελματική χρήση... Ισως για κάποιο μπογιατζή να ανεκατωνει μπογιές να είναι οκ.. Αλλα με ετικέτα industrial δεν νομίζω ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σ αυτό που ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ότι φτιαχτηκε