Monitors

Asus VC239H 23" FHD 1920x1080 IPS Monitor with 5ms GTG Response Time

The computer monitor VC239H by Asus has a resolution of 1920x1080 and a diagonal of 23 inches. Equipped with an IPS panel, it delivers vibrant colors and has wide viewing angles. It is a suitable choice for everyday applications, as well as for image and video editing. The Full HD resolution allows you to work comfortably and play games or watch movies in high definition. Finally, the monitor has built-in speakers, so you won't necessarily need computer speakers. See full description

  • Resolution: 1920x1080
  • Response Time (GTG): 5ms
  • Refresh Rate: 60Hz
  • Connection: DVI, HDMI, VGA (D-sub)
This product does not exist at Skroutz anymore

Description

Description

The computer monitor VC239H by Asus has a resolution of 1920x1080 and a diagonal of 23 inches. Equipped with an IPS panel, it delivers vibrant colors and has wide viewing angles. It is a suitable choice for everyday applications, as well as for image and video editing. The Full HD resolution allows you to work comfortably and play games or watch movies in high definition. Finally, the monitor has built-in speakers, so you won't necessarily need computer speakers.

  • Resolution: 1920x1080
  • Response Time (GTG): 5ms
  • Refresh Rate: 60Hz
  • Connection: DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Main Specifications

Panel
IPS
HDR
No
Curved
No
Curvature Rate
-
UltraWide
No
Diagonal
23 "
Resolution
1920x1080
Contrast
1000 :1
Response Time (GTG)
5 ms
Refresh Rate
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Ergonomics

Tilt Adjustment
-
Height Adjustment
-
Vertical Rotation
-
Horizontal Rotation
-
Wall Mountable (Vesa)
100 x 100 mm

Connectivity

Connection
DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Additional Specifications

Speakers
Yes
Eye Comfort
-
Colour
Black
Camera
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (5)

Reviews

  1. 3
  2. 1
  3. 1
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Comfort
  • Picture
  • Viewing angle
  • Menu
  • Value for money
  • Response time
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    • Comfort
    • Picture
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
    • Response time
    Did you find this review helpful?
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    • Comfort
    • Picture
    • Response time
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • ΑΧΘΟΣ ΑΡΟΥΡΗΣ
    5
    10 out of 10 members found this review helpful

    Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    • Comfort
    • Picture
    • Response time
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • GeorgePr
    3
    13 out of 18 members found this review helpful

    Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    Did you find this review helpful?
    • Comfort
    • Picture
    • Response time
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    0
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    0
  • Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    10
  • Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    13
  • 0
  • See all

Description & Specifications

Main Specifications

Panel
IPS
HDR
No
Curved
No
Curvature Rate
-
UltraWide
No
Diagonal
23 "
Resolution
1920x1080
Contrast
1000 :1
Response Time (GTG)
5 ms
Refresh Rate
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Ergonomics

Tilt Adjustment
-
Height Adjustment
-
Vertical Rotation
-
Horizontal Rotation
-
Wall Mountable (Vesa)
100 x 100 mm

Connectivity

Connection
DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Additional Specifications

Speakers
Yes
Eye Comfort
-
Colour
Black
Camera
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Description

The computer monitor VC239H by Asus has a resolution of 1920x1080 and a diagonal of 23 inches. Equipped with an IPS panel, it delivers vibrant colors and has wide viewing angles. It is a suitable choice for everyday applications, as well as for image and video editing. The Full HD resolution allows you to work comfortably and play games or watch movies in high definition. Finally, the monitor has built-in speakers, so you won't necessarily need computer speakers.

  • Resolution: 1920x1080
  • Response Time (GTG): 5ms
  • Refresh Rate: 60Hz
  • Connection: DVI, HDMI, VGA (D-sub)

Manufacturer

Reviews (5)

  1. 3
  2. 1
  3. 1
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Comfort
  • Picture
  • Viewing angle
  • Menu
  • Value for money
  • Response time
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    • Comfort
    • Picture
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
    • Response time
    Did you find this review helpful?
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    • Comfort
    • Picture
    • Response time
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • ΑΧΘΟΣ ΑΡΟΥΡΗΣ
    5
    10 out of 10 members found this review helpful

    Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    • Comfort
    • Picture
    • Response time
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • GeorgePr
    3
    13 out of 18 members found this review helpful

    Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    Did you find this review helpful?
    • Comfort
    • Picture
    • Response time
    • Viewing angle
    • Menu
    • Value for money
  • Την έχω σχεδόν 3 χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Τα χρώματα της είναι πολύ καλά, ειδικά αν έρχεστε απο TN πάνελ, είναι η μέρα με τη νύχτα.
    Στα αρνητικά της η βάση η οποία κουνάει με το παραμικρό και ένα ελαφρύ backlight bleeding. Επίσης λόγω 5ms response time δεν είναι ιδανική για games, ειδικά τώρα που τα gaming monitors ξεκινούν από πολύ χαμηλές τιμές.
    Επίσης σε αυτά τα λεφτά ίσως να βρείτε πιο νέο μοντέλο πλέον αλλά αν τη βρείτε σε προσφορά μη διστάσετε!
    (PS: Τα ηχεία δε τα σχολιάζω επειδή δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ)

    0
  • Απίστευτα χρώματα για τα 160€ που την αγόρασα σίγουρα αξίζει τα λεφτά της. Ips με vesa panel τέλειος συνδυασμός... Μην διστασετε!!!

    0
  • Αν εξαιρέσει κάποιος τα ηχεία το προϊόν είναι άριστο.Αλλά ποιος είναι καλυμμένος με ηχεία οθόνης για μουσική ταινίες ή gaming?.Τα ηχεία είναι τυπικά.Εικόνα και λειτουργίες είναι πολύ σωστά.Η ips και στο διάβασμα αλλά και σε μεγάλες γωνίες θέασης κάνουν την διαφορά και μην ξεχνάμε τα 3 χρόνια εγγύησης.Εγώ θα ήθελα και Line out που δεν έχει.Η λειτουργία Darkroom εξαιρετική.

    10
  • Την έχω εδώ και ενάμιση μήνα περίπου.
    Έχει πολύ ωραίο design (ειδικά η λευκή) σε σχέση με άλλες (πχ Dell, Samsung, LG). Είναι λεπτή, έχει bezelless design, το οποίο θα μου άρεσε πολύ περισσότερο αν η είκόνα έφτανε όντως μέχρι την άκρη. Η εικόνα της είναι καλή. Είναι εξοπλισμένη με HDMI, DVI και VGA, οπότε δεν θα έχετε πρόβλημα με αυτό. Κανονικά θα έπρεπε να έχει και DisplayPort, αλλά έτσι κι αλλιώς δεν με ενθουσίασε η εικόνα για να πω ότι μπορεί κανείς να κερδίσει το κάτι παραπάνω με DP, και επομένως πιστεύω ότι το HDMI και το DVI είναι υπεραρκετά για αυτή την οθόνη.
    Επίσης, διάλεξα τη συγκεκριμένη γιατί έχει VESA το οποίο χρειάζομαι προσωπικά. Αν θέλετε να πάρετε οθόνη σε αυτά τα λεφτά με VESA, μάλλον αυτή είναι η καλύτερη επιλογή, καθώς, ούτως ή άλλως, υπάρχουν πάρα πολύ λίγες οθόνες IPS με VESA, διότι είναι αρκετά λεπτές και μη στιβαρές για τέτοιες δουλειές (το θέμα είναι κατασκευαστικό). Προσθέτω ότι όλη η κατασκευή είναι πλαστική και επομένως πολύ εύθραυστη.
    Αποδίδει σχετικά καλά τα περισσότερα χρώματα και είναι αρκετά φωτεινή. Παρ' όλα αυτά, δεν με ενθουσίασε καθόλου η αποτύπωση του μαύρου, καθώς την περίμενα πολύ καλύτερη. Το μαύρο δεν είναι καθόλου σκούρο, αντιθέτως φαίνεται πολύ ξεθωριασμένο ("ανοικτό", φωτεινό μαύρο). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι η λειτουργία VividPixel κάνει τα πάντα να φαίνονται τελείως pixelιασμένα και saturated και κατά τη γνώμη μου είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να κάνει η Asus. Ευτυχώς η λειτουργία αυτή έχει τέσσερις "σκάλες", 0 - 100, οπότε μπορεί κάποιος να την έχει είτε τελείως off, είτε στο 25, όπου ίσα ίσα που βελτιώνει λίγο την εικόνα.
    Οι λειτουργίες Splendid με έχουν βολέψει σε γενικές γραμμές. Υπάρχουν επιλογές όπως οι Darkroom, Game Mode και Reading Mode, που χρησιμοποιώ συνέχεια, αλλά και κάποιες άλλες χωρίς ουσιαστικό νόημα ύπαρξης.
    Τα πλήκτρα της οθόνης είναι αρκετά καλοφτιαγμένα (προσοχή δεν είναι αφής όπως της σειράς VC) και μέχρι στιγμής δεν έχουν εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκονται λίγο πιο πίσω από το μπροστινό πλαίσιο ώστε να μην φαίνονται καθόλου από μπροστά.
    Τέλος, τα ενσωματωμένα ηχεία είναι επιεικώς για τα σκουπίδια. Δεν έχω ξαναδεί τόσο κακή ποιότητα ήχου σε ηχεία οθόνης (ή laptop), ακόμα και σε προϊόντα δεκαετίας. Αν θέλετε ηχεία και δεν έχετε ήδη, πάρτε μαζί με την οθόνη δύο-τρία να έχετε, γιατί θα απογοητευτείτε έτσι κι αλλιώς.

    13
  • 0
  • See all