Baby Baths

Fisher Price Μπανάκι Baby Bath CHR13

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει...

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει υφασμάτινη αφαιρούμενη και πλενόμενη αιώρα
  • Η αιώρα μετατρέπεται σε τσάντα αποθήκευσης των παιχνιδιών μπάνιου του μωρού
See full description
This product does not exist at Skroutz anymore

Description

Description

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει υφασμάτινη αφαιρούμενη και πλενόμενη αιώρα
  • Η αιώρα μετατρέπεται σε τσάντα αποθήκευσης των παιχνιδιών μπάνιου του μωρού

Manufacturer

See full description

Specifications

Specifications

Dimensions

Type
Baby Bath
Colour
-

Additional Specifications

Folding
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (22)

Reviews

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Mara_Vasileiadi
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    Did you find this review helpful?
  • istergidou

    Verified purchase

    Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    Did you find this review helpful?
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    Did you find this review helpful?
  • Alexandra_K1
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    Did you find this review helpful?
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    Did you find this review helpful?
  • LittleGold
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Απλά τέλειο. Όχι πολύ ογκώδες, χωράει στη μπανιέρα μας η οποία δεν είναι απο τις πιο μεγάλες. Το διχτακι με βοηθάει να κάνω μπάνιο το μωράκι ακομα και μονη μου. Επειδή κρατάει το σωμα του μωρού μέσα στο νερο το μωρο μου δεν κρυώνει και απολαμβάνει το μπάνιο του. Τον αφηνω μερικά λεπτά μέσα να χαλαρώσει (Ποτε Μονο Του). Ωραία χρώματα. Το διχτακι πλένεται στο πλυντήριο και γίνεται καινούριο. Από τις καλύτερες αγορές που έκανα για το μωράκι μου.

    Did you find this review helpful?
  • Stella_Kipri
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το μπανάκι. Το δίχτυ είναι άνετο για τη μικρή και απολαμβάνει το μπάνιο. Το μέγεθος είναι βολικό. Μια πολύ καλή επιλογή. Αφαίρεσα ένα αστέρι μόνο λόγω της τιμής. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να είναι φθηνότερο.

    Did you find this review helpful?
  • vickakis@yahoo.gr
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Η μπέμπα μου είναι 5 μηνών και 7,5 κιλά, το έχουμε από δύο μηνών και το χρησιμοποιούμε ακόμα. Το διχτακι είναι πολύ πρακτικό και μπαίνει εύκολα στο πλυντήριο. Η λεκανιτσα είναι μικρή και βολεύει για αποθήκευση σε οποιοδήποτε μπάνιο. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται μεγαλύτερη αφού μόλις αρχίσει να στηρίζεται καλά η μπέμπα και βγάλω το δίχτυ θα την κάνω μπάνιο καθιστή. Τα 4 αστεράκια τα βάζω γιατί αν είχε ένα μικρό καθισματακι θα εξυπηρετούσε ακόμα καλύτερα σε μεγαλύτερα παιδάκια που φοβάσαι μην γλυστρισουν. Πάντως μέχρι στιγμής εξυπηρετεί πολύ και κάνει εύκολο το μπανακι ακόμα και όταν την κάνω μπάνιο μόνη μου. Το ευχαριστιέται και η μικρή!

    22/9/2021 Το μπανάκι δεν έχει πάθει τπτ. 13 μηνών ο μικρός (δεύτερο παιδί) ακόμα εκεί κάνει μπάνιο. Έχουμε βγάλει το διχτακι και κάνει καθιστός.

    Did you find this review helpful?
  • iparaskevopoulos
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Οτι πρεπει για μωρουδιστικο μπανακι.....ανθρκτικο ελαφρυ και μπορει ευκολα ενας γονεας να κανει μπανιο το μωρο.

    Did you find this review helpful?
  • Trifon_Gekas
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Οτι καλυτερο κυκλοφορει ειναι φοβερο! Δεν εχεις φοβο να φυγει το μωρο καθεται ανετα κ οση ωρα θες σωστο μεγεθος χωραει ανετα στη μπανιερα κ ευκολο στην αποθηκευση καλη κ η τιμη.

    Did you find this review helpful?
  • Lina_Lien
    3
    1 out of 6 members found this review helpful

    Πολύ ογκώδες, με αποτέλεσμα να μη χωράει καλά σε μία νορμάλ μπανιέρα. Ο μικρός μου 3 μηνών και 5 κιλά χωράει με το ζόρι στο διχτάκι. Κατέληξε να χρησιμεύει ως επί το πλείστον ως λεκάνη για ρούχα...

    Did you find this review helpful?
  • Viktoria_Kourougeni
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Άριστο! Από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ, η ώρα του μπάνιου με τον μπόμπιρά μου, έγινε η πιο παιχνιδίαρικη και χαλαρωτική της ημέρας!! Το λάτρεψα!

    Did you find this review helpful?
  • natassa.patronidou
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Πολύ βολικό για νεογέννητα μωράκια μέχρι 4 μηνών - τουλάχιστον - που τα βάζεις στο διχτάκι. Στο νιπτήρα δεν το πλύναμε ποτέ εμείς το μωρό, πάντα εκεί! Μετά δεν χωράνε καλά στο διχτάκι, αλλά δεν μπορούν και να κάτσουν κανονικά στο λεκανάκι. Αργότερα που στηρίζουν καλά το σωματάκι τους χρησιμοποιείται σαν κλασσικό μπανάκι-λεκανάκι. Ειναι 2,5 χρονών το παιδί και ακόμα το χρησιμοποιούμε. Μακράν η καλύτερη αγορά βρεφικού εξοπλισμού που κάναμε, βγάζει τα λεφτά της μια που το χρησιμοποείς πολύ καιρό

    Did you find this review helpful?
  • Verified purchase

    Λίγο μικρό αλλά καλό για βρέφος

    Did you find this review helpful?
  • Πολύ καλό, ασφαλές και εύχρηστο..

    Did you find this review helpful?
  • Άνετο και ασφαλές. 10 μηνών και το χρησιμοποιεί ακόμα.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Δεν είναι πολύ ογκώδες. . Είναι ανετο για το μωράκι και το δυχτι πλένετε εύκολα.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Verified purchase

    Πολύ πρακτικό και άνετο για το μωρό.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Τέλειο καταπληκτικό κ πολύ άνετο

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Ιδανικό από την πρώτη στιγμή.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Verified purchase

    ενα καλο και ασφαλες μπανακι

    Did you find this review helpful?
  • Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    1
  • Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    0
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    0
  • Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    1
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    0
  • See all

Description & Specifications

Βρεφική μπανιέρα τριών σταδίων, η οποία επεκτείνεται αναλόγως της ανάπτυξης του μωρού.

  • Στάδιο Newborn: από 0 έως 3 μηνών
  • Στάδιο Baby: από 3 έως 6 μηνών
  • Στάδιο Toddler: από 6 μηνών και άνω
  • Διαθέτει υφασμάτινη αφαιρούμενη και πλενόμενη αιώρα
  • Η αιώρα μετατρέπεται σε τσάντα αποθήκευσης των παιχνιδιών μπάνιου του μωρού

Manufacturer

Dimensions

Type
Baby Bath
Colour
-

Additional Specifications

Folding
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (22)

  1. 19
  2. 2
  3. 1
  4. 2 stars
    0
  5. 1 star
    0
Review this product
  • Mara_Vasileiadi
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    Did you find this review helpful?
  • istergidou

    Verified purchase

    Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    Did you find this review helpful?
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    Did you find this review helpful?
  • Alexandra_K1
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    Did you find this review helpful?
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    Did you find this review helpful?
  • LittleGold
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Απλά τέλειο. Όχι πολύ ογκώδες, χωράει στη μπανιέρα μας η οποία δεν είναι απο τις πιο μεγάλες. Το διχτακι με βοηθάει να κάνω μπάνιο το μωράκι ακομα και μονη μου. Επειδή κρατάει το σωμα του μωρού μέσα στο νερο το μωρο μου δεν κρυώνει και απολαμβάνει το μπάνιο του. Τον αφηνω μερικά λεπτά μέσα να χαλαρώσει (Ποτε Μονο Του). Ωραία χρώματα. Το διχτακι πλένεται στο πλυντήριο και γίνεται καινούριο. Από τις καλύτερες αγορές που έκανα για το μωράκι μου.

    Did you find this review helpful?
  • Stella_Kipri
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το μπανάκι. Το δίχτυ είναι άνετο για τη μικρή και απολαμβάνει το μπάνιο. Το μέγεθος είναι βολικό. Μια πολύ καλή επιλογή. Αφαίρεσα ένα αστέρι μόνο λόγω της τιμής. Θεωρώ ότι θα μπορούσε να είναι φθηνότερο.

    Did you find this review helpful?
  • vickakis@yahoo.gr
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Η μπέμπα μου είναι 5 μηνών και 7,5 κιλά, το έχουμε από δύο μηνών και το χρησιμοποιούμε ακόμα. Το διχτακι είναι πολύ πρακτικό και μπαίνει εύκολα στο πλυντήριο. Η λεκανιτσα είναι μικρή και βολεύει για αποθήκευση σε οποιοδήποτε μπάνιο. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται μεγαλύτερη αφού μόλις αρχίσει να στηρίζεται καλά η μπέμπα και βγάλω το δίχτυ θα την κάνω μπάνιο καθιστή. Τα 4 αστεράκια τα βάζω γιατί αν είχε ένα μικρό καθισματακι θα εξυπηρετούσε ακόμα καλύτερα σε μεγαλύτερα παιδάκια που φοβάσαι μην γλυστρισουν. Πάντως μέχρι στιγμής εξυπηρετεί πολύ και κάνει εύκολο το μπανακι ακόμα και όταν την κάνω μπάνιο μόνη μου. Το ευχαριστιέται και η μικρή!

    22/9/2021 Το μπανάκι δεν έχει πάθει τπτ. 13 μηνών ο μικρός (δεύτερο παιδί) ακόμα εκεί κάνει μπάνιο. Έχουμε βγάλει το διχτακι και κάνει καθιστός.

    Did you find this review helpful?
  • iparaskevopoulos
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Οτι πρεπει για μωρουδιστικο μπανακι.....ανθρκτικο ελαφρυ και μπορει ευκολα ενας γονεας να κανει μπανιο το μωρο.

    Did you find this review helpful?
  • Trifon_Gekas
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Οτι καλυτερο κυκλοφορει ειναι φοβερο! Δεν εχεις φοβο να φυγει το μωρο καθεται ανετα κ οση ωρα θες σωστο μεγεθος χωραει ανετα στη μπανιερα κ ευκολο στην αποθηκευση καλη κ η τιμη.

    Did you find this review helpful?
  • Lina_Lien
    3
    1 out of 6 members found this review helpful

    Πολύ ογκώδες, με αποτέλεσμα να μη χωράει καλά σε μία νορμάλ μπανιέρα. Ο μικρός μου 3 μηνών και 5 κιλά χωράει με το ζόρι στο διχτάκι. Κατέληξε να χρησιμεύει ως επί το πλείστον ως λεκάνη για ρούχα...

    Did you find this review helpful?
  • Viktoria_Kourougeni
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Verified purchase

    Άριστο! Από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ, η ώρα του μπάνιου με τον μπόμπιρά μου, έγινε η πιο παιχνιδίαρικη και χαλαρωτική της ημέρας!! Το λάτρεψα!

    Did you find this review helpful?
  • natassa.patronidou
    5
    5 out of 5 members found this review helpful

    Πολύ βολικό για νεογέννητα μωράκια μέχρι 4 μηνών - τουλάχιστον - που τα βάζεις στο διχτάκι. Στο νιπτήρα δεν το πλύναμε ποτέ εμείς το μωρό, πάντα εκεί! Μετά δεν χωράνε καλά στο διχτάκι, αλλά δεν μπορούν και να κάτσουν κανονικά στο λεκανάκι. Αργότερα που στηρίζουν καλά το σωματάκι τους χρησιμοποιείται σαν κλασσικό μπανάκι-λεκανάκι. Ειναι 2,5 χρονών το παιδί και ακόμα το χρησιμοποιούμε. Μακράν η καλύτερη αγορά βρεφικού εξοπλισμού που κάναμε, βγάζει τα λεφτά της μια που το χρησιμοποείς πολύ καιρό

    Did you find this review helpful?
  • Verified purchase

    Λίγο μικρό αλλά καλό για βρέφος

    Did you find this review helpful?
  • Πολύ καλό, ασφαλές και εύχρηστο..

    Did you find this review helpful?
  • Άνετο και ασφαλές. 10 μηνών και το χρησιμοποιεί ακόμα.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Δεν είναι πολύ ογκώδες. . Είναι ανετο για το μωράκι και το δυχτι πλένετε εύκολα.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Verified purchase

    Πολύ πρακτικό και άνετο για το μωρό.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Τέλειο καταπληκτικό κ πολύ άνετο

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Ιδανικό από την πρώτη στιγμή.

    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Verified purchase

    ενα καλο και ασφαλες μπανακι

    Did you find this review helpful?
  • Το χρησιμοποιώ από 5 ημερών είναι πολύ εύχρηστο και βολικό αλλα πλέον 4 μηνών και 8.5 κιλά δεν χωράει ο μικρός!

    1
  • Εξαιρετικο το χρησιμοποιώ από 20 ημερών ως και σήμερα που είναι 19 μηνών και έπεται συνέχεια.
    Αξίζει τα χρήματα του.

    0
  • Το αγοράσαμε πρόσφατα γιατί ο μικρός μας βολευόταν σε μειωτήρα! Έχουμε ντουζ και έψαχνα κάτι που να πιάνει λίγο χώρο και να είναι λειτουργικό και πιστεύω το βρήκαμε! Είναι πολύ καλό σαν υλικό, καλή και η τιμή του και ο μικρός μας το έχει βολευτεί! Βέβαια σε λίγο καιρό, που θα κάθεται μέσα θα είναι ακόμη πιο βολικό! So far so good!

    0
  • Είναι πολύ εύχρηστο Γιατί έχει το δίχτυ μέσα που κρατάει το μωρό σταθερό οποτε δεν εχεις φοβο να το κανεις κ μονος σου μπανιο κ αν γεμίζεις το μπανάκι με λίγο νερό κρατάει το σώμα του ζεστό...Εμείς είμαστε 6 μηνών κ 9 κιλά κ αντέχει ακόμα...βέβαια σε λίγο θα βγάλουμε το διχτακι κ θα κάθεται μέσα...

    1
  • Τέλειο.. Με πολυ ωραία χρώματα. Δεν πιάνει χώρο κ αποθηκεύεται εύκολα. Μια χαρά χωράει το μωρό μέχρι στιγμής που είναι 3 μηνών...

    0
  • See all