Αγορά στην τιμή των 45€, σε late night προσφορά.
Πριν ξεκινήσω να πω ότι μέχρι τα 50€ πραγματικά αξίζει τα χρήματά του. Αλλά στα 79+ υπάρχουν καλύτερα όπως Sony και JBL. Ο Γιος μου έχει το Sony SRS-XB20 και επίσης ένα JBL Go.
Θα χωρίσω την αξιολόγηση σε δύο μέρη. Ένα για την απόδοσή του ως BT ηχείο, και επίσης για την απόδοσή του ως ηχείο συνδεδεμένο με υπολογιστή.
1. Ως BT είναι ένα ηχείο αξιοπρεπές. Δεν φτάνει την απόδοση του Sony, αλλά είναι αρκετά καλό. Το μπάσο του δεν έχει την έκταση και το "χτύπημα" που διαφημίζει, αλλά δίνει την αίσθηση ενός αξιοπρεπές ηχείου, με ψεύτικο-πλαστικό όμως αποτέλεσμα. Όχι όμως τα χάλια που έχω ακούσει από άλλες εταιρίες σε αυτή την τιμή.
Είναι περισσότερο για ολιγόργανα κομμάτια, εκεί πραγματικά παίζει πολύ καλά, γιατί σε "γεμάτα" τραγούδια υπάρχει μια σύγχυση με τα όργανα που παρουσιάζονται. Αν και νομίζω ότι σε γενικές γραμμές είναι κάτι που το συναντάς σε κάποιο βαθμό σε όλα αυτά τα ηχεία λόγω των μικρών μονάδων που διαθέτουν. Το loud που διαθέτει, δημιουργεί μια πιο ανοιχτή "εικόνα", ενισχύοντας τις υψηλές συχνότητες. Καλό για εξωτερικούς χώρους.
2. Εκεί που πραγματικά ανεβαίνει 1-2 σκαλιά, είναι όταν συνδεθεί με υπολογιστή (USB) και ρυθμιστεί με το πρόγραμμα της sound blaster, το "Free Control Panel". Το κατέβασα σε Mac OS και πραγματικά το ηχείο αλλάζει εντελώς την εικόνα του, προς το καλύτερο. Άλλος αέρας, μεγαλύτερες εντάσεις και καλύτερη διαχείριση των περίπλοκων τραγουδιών. Όχι σε βαθμό που εξαλείφονται οι αδυναμίες του, αλλά χρειάζεται περισσότερη πίεση να τις εξωτερικεύσει.
Περισσότερη δύναμη, με την παραμόρφωση να έρχεται πολύ αργότερα και καλύτερη παρουσία των οργάνων στα κομμάτια. Το μπάσο παραμένει ψεύτικο, αλλά έχει καλύτερο έλεγχο. Άλλο ηχείο πραγματικά.
Το κακό είναι ότι δεν κρατάει τοπικά τις ρυθμίσεις, οπότε τις εφαρμόζει όταν είναι συνδεδεμένο μόνο με USB.
Εν κατακλείδι, ένα αξιοπρεπές ηχείο, ίσως το καλύτερο μέχρι τα 50€, με δυνατό ήχο, αξιοπρεπές τηρουμένων των αναλογιών, χαμηλές συχνότητες και καλύτερες μεσαίες-ψηλές.
Ένα πολύ βασικό μειονέκτημά του, που προσωπικά αντιμετωπίζω, είναι το "φύσιγμα" που έχει, ειδικά σε ήρεμα τραγούδια που γίνεται πολύ εύκολα και ενοχλητικά αντιληπτό.
Κάποια χαρακτηριστικά του, που ίσως χρειαστείτε :
1. Ένδειξη μπαταρίας σε iOS συσκευές.
2. Μεγάλη μπαταρία, βγάζει αρκετές ώρες μουσικής
3. Ο έλεγχος έντασης γίνεται από το ηχείο, και δεν συχρονίζεται με το κινητό-υπολογιστή. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται ρύθμιση και στα δύο.
4. Έχει player επάνω του, και δέχεται καρτούλα micro-SD για τραγούδια, χωρίς την ανάγκη ύπαρξης κινητού.
5. Παίζει σε οριζόντια θέση αλλά και σε κάθετη, που στέκεται μια χαρά.
6. Έχει auto power off, αν δεν χρησιμοποιηθεί για κάποια ώρα.
7. Είναι ποιοτική κατασκευή και γενικά όμορφη.