Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
MIXED SKIN 30 YEARS OLD, this cream has saved me!! I saw a difference with the first uses. Dry skin types can use it as an intermediate layer between the serum and your anti-aging cream. This cream is SO LIGHT in TEXTURE and so moisturizing at the same time. I noticed my skin very soft, it helped me with inflammation, calmed it down, and I use it many times throughout the day, it doesn’t weigh me down and I have no drawbacks to mention. I am very happy that this specific affordable Greek product exists with a careful pure composition and you don’t need anything crazy for anti-aging nor do you have to spend 70 euros on similar creams that might do even less than this one. I recommend it for daily use on all skin types of all ages.
ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.
Quite a good cream. I have combination skin and a slight shine remains afterwards. It might feel heavier on oilier skin types. It tightens a bit after application; I feel a very faint burning sensation, obviously due to the tightening it provides. Overall, however, even though I have sensitive skin, it hasn't caused me any irritation. Personally, I don't use any other moisturizer afterwards; this one is enough for me. I will definitely buy it again.
Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.
The secret is to apply a small amount. It absorbs immediately, smells wonderful, and my skin is moisturized, elastic, and firm. It no longer feels tight or irritated. It does everything it promises and at a good price too!
Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!
A simple moisturizer... Don't expect miracles, but if your skin doesn't need anything more, I think it's fine.. Until 30.. After that, I believe it needs something more effective
Μια απλή ενυδατική κρεμα... Μην περιμένετε θαύματα αλλά αν το δέρμα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω νομίζω είναι μια χαρά.. Μέχρι τα 30.. Μετά θεωρώ θέλει κάτι πιο δραστικό
I am 42 years old with no wrinkles at all. However, what has started to betray my age is a sagging in the facial line, specifically slightly drooping cheekbones and sagging skin on the chin.
I bought this cream for a slight tightening effect and so far I haven't seen any dramatic results, but it does the job. The skin feels velvety and appears more elastic.
I have dry skin and I have to wear a second moisturizer on top. However, it also says in the instructions that it is not the same moisturizer, but it is worn under the moisturizer.
Overall, it is odorless, absorbs quickly, and does not leave any shine.
After application, I do feel a slight pulling sensation on the skin. I will continue using it and we will see.
(Certainly miracles do not happen without cosmetic interventions and with a cream of €7, but a small improvement is always welcome!)
Είμαι 42 χρονών χωρίς καθόλου ρυτίδες. Ωστόσο, αυτό που έχει αρχίσει και προδίδει την ηλικία μου είναι μια χαλάρωση στη γραμμή του προσώπου, και συγκεκριμένα ελαφρώς πεσμένα ζυγωματικά και χαλάρωση του δέρματος στο πηγούνι.
Πήρα τη συγκεκριμένη κρέμα για μια ελαφριά σύσφιξη και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα, αλλά μια δουλίτσα την κάνει. Το δέρμα είναι βελούδινο και φαίνεται πιο ελαστικό.
Έχω ξηρή επιδερμίδα και πρέπει να φορέσω και δεύτερη ενυδατική από πάνω. Όμως το λέει και στις οδηγίες χρήσης, ότι δεν είναι η ίδια ενυδατική, αλλά φοριέται κάτω από την ενυδατική.
Σε γενικές γραμμές είναι άοσμη, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει γυαλάδες.
Μετά την εφαρμογή νιώθω όντως το ελαφρύ τράβηγμα στο δέρμα. Θα συνεχίσω τη χρήση και θα δούμε.
(Σίγουρα δεν γίνονται θαύματα χωρίς κοσμητικές επεμβάσεις και με μια κρέμα των 7€, αλλά μια μικρή βελτίωση είναι πάντα ευπρόσδεκτη!)
It takes a long time to absorb and smells strange for a few hours. After one or two hours from the moment of application, it's okay. I believe it's only for dry skin.
Αργεί πολύ να απορροφηθεί κ μυρίζει περίεργα για κάποια ώρα. Μετά από μία δύο ώρες απτή στιγμή της εφαρμογής είναι οκ. Πιστεύω ότι είναι μόνο για ξηρές επιδερμίδες.
For me, Sostar creams are among the best currently in Greece. Very affordable, very effective, very in all aspects. And Greek! I can say that I have bought all the creams available and I am very satisfied with all of them, especially with this one.
Για μένα οι κρέμες της Sostar είναι από τις καλύτερες αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα. Πολύ οικονομικές, πολύ αποτελεσματικες, πολύ σε όλα τους. Και ελληνικές! Μπορώ να πω ότι έχω αγοράσει όλες τις κρεμες που κυκλοφορούν και είμαι πολύ ευχαριστημένη από όλες και ιδίως από την συγκεκριμένη.
Quite thick texture, leaves the skin very dry, pulls quite a bit... you feel like you're wearing a mask! It disappointed me as I expected something much better due to its composition!
Αρκετά πηκτή υφή, αφήνει πολύ ξερό το δέρμα, τραβάει αρκετά...νιώθεις ότι φοράς ένα προσωπείο! Με απογοήτευσε καθότι περίμενα κάτι πολύ καλύτερο λόγω της σύστασης της!
Very nice cream. Different in texture, it feels like it pulls a little bit but once absorbed it leaves the skin nice and without any greasiness. It does what it promises in relation to its price. It gives a feeling of tightening. Pay attention to the expiration date.
Πολύ ωραία κρέμα. Διαφορετική στην αίσθηση, σαν να τραβάει λίγο άλλα αφού απορροφηθεί αφήνει το δέρμα ωραιο και χωρίς καθόλου λιπαρότητα. Κάνει ότι υπόσχεται σε σχέση με την τιμή της. Δίνει μια αίσθηση σύσφιξης. Προσοχή στην ημερομηνία λήξης.
Compared to expensive creams, I believe it does a better job. Personally, I don't feel as intense of a pulling sensation, maybe it varies depending on the skin or age (I'm 31 with combination skin). Nevertheless, it keeps my skin firm and doesn't burden it, nor does it create pimples. I use it every night along with a moisturizing serum, and it does its job during sleep. I have bought it again and again because it combines texture, results, and price to a satisfactory degree.
Σε σχέση με πανάκριβες κρέμες, θεωρώ πως κάνει καλύτερη δουλειά. Προσωπικά δεν αισθάνομαι τόσο έντονη αίσθηση τραβήγματος, ίσως διαφέρει ανάλογα την επιδερμίδα ή την ηλικία (είμαι 31, με μεικτό δέρμα). Πάντως διατηρεί σφριγηλό το δέρμα μου και δεν το επιβαρύνει, ούτε δημιουργεί σπυράκια. Την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μαζί με ενυδατικό σερουμ, και κάνει τη δουλειά της κατά τη διάρκεια του ύπνου. Την έχω αγοράσει ξανά και ξανά, λόγω του ότι συνδυάζει υφή-αποτέλεσμα-τιμή σε ικανοποιητικό βαθμό.
Reading all the positive comments, I decided to give it a try. It didn't work for me at all. It feels more like a mask than a cream. I also bought the anti-aging cream from sostar with collagen, but it was impossible to wear it on top of the tightening cream because they rubbed against each other. In the end, I wear it alone as a night cream.
The positives are its scent and the fact that, despite being heavy, it didn't cause any irritations or breakouts. My skin is combination and I'm 40+ years old.
Διαβαζοντας κι εγω τα τοσα θετικα σχόλια αποφάσισα να την δοκιμάσω. Δεν μου εστρωσε καθόλου. Μοιαζει περισσότερο με μασκα παρα με κρέμα. Πηρα συνδυαστικά και την αντιρυτιδικη της sostar με κολλαγόνο αλλα ηταν αδυνατο να φορεθει πανω απο την συσφικτικη γιατι τριβονταν μεταξύ τους. Τελικα την φοραω μονη της σαν βραδυνή.
Στα θετικα ειναι το αρωμα της και το οτι παροτι ειναι βαριά δεν μου προκαλεσε ερεθισμούς ή σπυράκια. Το δερμα μου ειναι μικτό και ηλικια 40+.
I have tried expensive creams and always with a lot of research before each purchase. This one is top-notch for oily skin, leaving a matte finish without the white residue that many famous and much more expensive ones leave, of course. Very good hydration, and all of this at a very affordable price. I would buy it again without hesitation.
Έχω δοκιμάσει πανάκριβες κρέμες κ πάντοτε με πολύ διερεύνηση πριν την κάθε αγορά. Η συγκεκριμένη είναι κορυφή για λιπαρή επιδερμίδα αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρίς τα ασπράδια που αφήνουν πολλές επώνυμες κ πολύ ακριβότερες εννοείται. Ενυδάτωση πολύ καλή, κ όλα αυτά σε πάρα πολύ προσιτή τιμή..
Με χίλια θα την ξαναγοραζα...
Indeed, you feel the sensation of "pulling" even though this is a temporary effect. The same goes for lemon and expensive creams. Very nice feeling, nice scent, perfect absorption. Once absorbed, it definitely needs another cream on top as it "tightens and dries" the skin. Keep away from the eye area.
Πράγματι νιώθεις την αίσθηση "τραβήγματος" αν και αυτό είναι προσωρινό εφέ. Το ίδιο κάνει και το λεμόνι καθώς και οι πανάκριβες κρέμες. Πολύ ωραία αίσθηση, ωραίο άρωμα, τέλεια απορρόφηση. Μόλις απορροφηθεί χρειάζεται οπωσδήποτε άλλη κρέμα από πάνω καθώς "τσιτώνει και στεγνώνει" το δέρμα. Μακριά από την περιοχή των ματιών.
It spreads easily and absorbs quickly. I have been using it for a while and I am very satisfied with both its texture and its results. It is not heavy for my oily face. It is a very good quality-price ratio.
Απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Τη χρησιμοποιώ καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη τόσο με την υφή της, όσο και με τα αποτελέσματά της. Δεν είναι βαριά για το λιπαρό πρόσωπό μου.
Είναι πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής.
I tried it for the first time from a sample that was sent to me by the pharmacy, along with other products that I had purchased. As soon as I applied it, I felt that "tingling" or "pulling" sensation, as it said in the instructions. Also, due to its immediate absorption by my skin (I have combination skin prone to acne), I decided to use it as a primer before my sunscreen (which I wear every day). It didn't make any "balling up" and made the sunscreen look even more matte. Needless to say, I will buy it at the first opportunity, since its price is extremely affordable ;-)
Την δοκίμασα πρώτη φορά από ένα δείγμα που μου είχε σταλεί από το φαρμακείο, μαζί με άλλα προ'ι'όντα που είχα αγοράσει. Με το που την άπλωσα, ένιωσα αυτό το ''τσίτωμα''/''τράβηγμα'', όπως έλεγε στις οδηγίες. Επίσης, λόγω της άμεσης απορρόφησής της από το δέρμα μου (έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής), αποφάσισα νατην χρησιμοποιήσω ως primer πριν από την αντηλιακή μου (που φορώ κάθε μέρα). Δεν έκανε καθόλου ''γρομπαλάκια'' και έκανε την αντηλιακή να φαίνεται ακόμη πιο matte. Εννοείται ότι θα την αγοράσω με την πρώτη ευκαιρία, αφού και η τιμή της είναι εξαιρετικά συμφέρουσα ;-)
If you have dry skin, DO NOT choose it! Too light, I would use it if I became a teenager with acne again! I bought it and ended up using it by my husband.
Εάν έχετε ξηρό δέρμα ΜΗΝ την επιλέξετε! Πάρα πολύ ελαφριά, θα τη χρησιμοποιούσα αν ξαναγινόμουν έφηβη με ακμή! Την αγόρασα και κατέληξε να τη χρησιμοποιεί ο άντρας μου..
Honestly, it is the best thing I have ever put on my face. Flawless texture, perfect feeling on the skin, and it truly tightens! Its scent is light and pleasant for me. I tried it after my mom, while I had recently purchased an expensive cream from a well-known high-end brand. We are being fooled by the brand, when we can find better solutions at much lower prices. I highly recommend it without hesitation
ειλικρινά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο μου. άψογη υφή, τέλεια αίσθηση στο δέρμα και σε τσιτώνει όντως! η μυρωδιά της είναι ελαφριά και ευχάριστη για εμένα. την δοκίμασα από τη μαμά μου, ενώ εγώ είχα πρόσφατα αγοράσει μια πανάκριβη κρέμα γνωστής highend εταιρείας. πιανομαστε κορόιδα από το brand, ενώ μπορούμε να βρούμε καλύτερες λύσεις και σε πολύ χαμηλότερες τιμές. την συνιστώ ανεπιφύλακτα
As soon as you put it on, it pulls a lot... I didn't like its scent at all... if you try to put another cream or makeup on top, it forms small clumps even after a long time... I don't think I will buy it again...
Με το που την βαλεις τραβαει πολυ .. δεν μου αρεσε καθολου το αρωμα της .. αν πας να βαλεις αλλη κρεμα η μεικ απ απο πανω γινεται μικρα «μπιλακια» ακομα και μετα απο πολυ ωρα... δεν νομιζω να την ξαναπαρω ..
I have bought almost the entire range of Sostar and I think it is the best cream along with two others... It does exactly what it says in its presentation here... I will buy it again
εχω παρει σχεδον ολη τη γκαμα της σοσταρ κ νομιζω ειναι η καλυτερη κρεμα μαζι με αλλες δυο...κανει οτι ακριβως λεει στην παρουσιαση της εδω ...θα την ξαναπαρω
I am thrilled with the cream. It is the best I have tried and it does exactly what it promises, and immediately at that. It moisturizes the skin without drying it out. I have combination skin and it leaves a matte finish. It is also ideal as a base for makeup!
Personally, I really like its scent. I will definitely buy it again when it runs out, as it comes in a large quantity.
Έχω ενθουσιαστεί με την κρέμα. Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει και κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται και μάλιστα άμεσα. Τσιτώνει το δέρμα χωρίς να ξηραίνει. Έχω μικτή επιδερμίδα και αφήνει ματ αποτέλεσμα. Είναι ιδανική και ως βάση για το μεικ απ!
Το άρωμα της προσωπικά μου αρέσει πολύ. Θα την ξαναπάρω σίγουρα όταν με το καλό τελειώσει μιας κι έχει πολύ ποσότητα το βαζάκι.
MIXED SKIN 30 YEARS OLD, this cream has saved me!! I saw a difference with the first uses. Dry skin types can use it as an intermediate layer between the serum and your anti-aging cream. This cream is SO LIGHT in TEXTURE and so moisturizing at the same time. I noticed my skin very soft, it helped me with inflammation, calmed it down, and I use it many times throughout the day, it doesn’t weigh me down and I have no drawbacks to mention. I am very happy that this specific affordable Greek product exists with a careful pure composition and you don’t need anything crazy for anti-aging nor do you have to spend 70 euros on similar creams that might do even less than this one. I recommend it for daily use on all skin types of all ages.
ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.
Quite a good cream. I have combination skin and a slight shine remains afterwards. It might feel heavier on oilier skin types. It tightens a bit after application; I feel a very faint burning sensation, obviously due to the tightening it provides. Overall, however, even though I have sensitive skin, it hasn't caused me any irritation. Personally, I don't use any other moisturizer afterwards; this one is enough for me. I will definitely buy it again.
Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.
The secret is to apply a small amount. It absorbs immediately, smells wonderful, and my skin is moisturized, elastic, and firm. It no longer feels tight or irritated. It does everything it promises and at a good price too!
Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!
A simple moisturizer... Don't expect miracles, but if your skin doesn't need anything more, I think it's fine.. Until 30.. After that, I believe it needs something more effective
Μια απλή ενυδατική κρεμα... Μην περιμένετε θαύματα αλλά αν το δέρμα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω νομίζω είναι μια χαρά.. Μέχρι τα 30.. Μετά θεωρώ θέλει κάτι πιο δραστικό
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
MIXED SKIN 30 YEARS OLD, this cream has saved me!! I saw a difference with the first uses. Dry skin types can use it as an intermediate layer between the serum and your anti-aging cream. This cream is SO LIGHT in TEXTURE and so moisturizing at the same time. I noticed my skin very soft, it helped me with inflammation, calmed it down, and I use it many times throughout the day, it doesn’t weigh me down and I have no drawbacks to mention. I am very happy that this specific affordable Greek product exists with a careful pure composition and you don’t need anything crazy for anti-aging nor do you have to spend 70 euros on similar creams that might do even less than this one. I recommend it for daily use on all skin types of all ages.
ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.
Quite a good cream. I have combination skin and a slight shine remains afterwards. It might feel heavier on oilier skin types. It tightens a bit after application; I feel a very faint burning sensation, obviously due to the tightening it provides. Overall, however, even though I have sensitive skin, it hasn't caused me any irritation. Personally, I don't use any other moisturizer afterwards; this one is enough for me. I will definitely buy it again.
Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.
The secret is to apply a small amount. It absorbs immediately, smells wonderful, and my skin is moisturized, elastic, and firm. It no longer feels tight or irritated. It does everything it promises and at a good price too!
Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!
A simple moisturizer... Don't expect miracles, but if your skin doesn't need anything more, I think it's fine.. Until 30.. After that, I believe it needs something more effective
Μια απλή ενυδατική κρεμα... Μην περιμένετε θαύματα αλλά αν το δέρμα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω νομίζω είναι μια χαρά.. Μέχρι τα 30.. Μετά θεωρώ θέλει κάτι πιο δραστικό
I am 42 years old with no wrinkles at all. However, what has started to betray my age is a sagging in the facial line, specifically slightly drooping cheekbones and sagging skin on the chin.
I bought this cream for a slight tightening effect and so far I haven't seen any dramatic results, but it does the job. The skin feels velvety and appears more elastic.
I have dry skin and I have to wear a second moisturizer on top. However, it also says in the instructions that it is not the same moisturizer, but it is worn under the moisturizer.
Overall, it is odorless, absorbs quickly, and does not leave any shine.
After application, I do feel a slight pulling sensation on the skin. I will continue using it and we will see.
(Certainly miracles do not happen without cosmetic interventions and with a cream of €7, but a small improvement is always welcome!)
Είμαι 42 χρονών χωρίς καθόλου ρυτίδες. Ωστόσο, αυτό που έχει αρχίσει και προδίδει την ηλικία μου είναι μια χαλάρωση στη γραμμή του προσώπου, και συγκεκριμένα ελαφρώς πεσμένα ζυγωματικά και χαλάρωση του δέρματος στο πηγούνι.
Πήρα τη συγκεκριμένη κρέμα για μια ελαφριά σύσφιξη και μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα, αλλά μια δουλίτσα την κάνει. Το δέρμα είναι βελούδινο και φαίνεται πιο ελαστικό.
Έχω ξηρή επιδερμίδα και πρέπει να φορέσω και δεύτερη ενυδατική από πάνω. Όμως το λέει και στις οδηγίες χρήσης, ότι δεν είναι η ίδια ενυδατική, αλλά φοριέται κάτω από την ενυδατική.
Σε γενικές γραμμές είναι άοσμη, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει γυαλάδες.
Μετά την εφαρμογή νιώθω όντως το ελαφρύ τράβηγμα στο δέρμα. Θα συνεχίσω τη χρήση και θα δούμε.
(Σίγουρα δεν γίνονται θαύματα χωρίς κοσμητικές επεμβάσεις και με μια κρέμα των 7€, αλλά μια μικρή βελτίωση είναι πάντα ευπρόσδεκτη!)
It takes a long time to absorb and smells strange for a few hours. After one or two hours from the moment of application, it's okay. I believe it's only for dry skin.
Αργεί πολύ να απορροφηθεί κ μυρίζει περίεργα για κάποια ώρα. Μετά από μία δύο ώρες απτή στιγμή της εφαρμογής είναι οκ. Πιστεύω ότι είναι μόνο για ξηρές επιδερμίδες.
For me, Sostar creams are among the best currently in Greece. Very affordable, very effective, very in all aspects. And Greek! I can say that I have bought all the creams available and I am very satisfied with all of them, especially with this one.
Για μένα οι κρέμες της Sostar είναι από τις καλύτερες αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα. Πολύ οικονομικές, πολύ αποτελεσματικες, πολύ σε όλα τους. Και ελληνικές! Μπορώ να πω ότι έχω αγοράσει όλες τις κρεμες που κυκλοφορούν και είμαι πολύ ευχαριστημένη από όλες και ιδίως από την συγκεκριμένη.
Quite thick texture, leaves the skin very dry, pulls quite a bit... you feel like you're wearing a mask! It disappointed me as I expected something much better due to its composition!
Αρκετά πηκτή υφή, αφήνει πολύ ξερό το δέρμα, τραβάει αρκετά...νιώθεις ότι φοράς ένα προσωπείο! Με απογοήτευσε καθότι περίμενα κάτι πολύ καλύτερο λόγω της σύστασης της!
Very nice cream. Different in texture, it feels like it pulls a little bit but once absorbed it leaves the skin nice and without any greasiness. It does what it promises in relation to its price. It gives a feeling of tightening. Pay attention to the expiration date.
Πολύ ωραία κρέμα. Διαφορετική στην αίσθηση, σαν να τραβάει λίγο άλλα αφού απορροφηθεί αφήνει το δέρμα ωραιο και χωρίς καθόλου λιπαρότητα. Κάνει ότι υπόσχεται σε σχέση με την τιμή της. Δίνει μια αίσθηση σύσφιξης. Προσοχή στην ημερομηνία λήξης.
Compared to expensive creams, I believe it does a better job. Personally, I don't feel as intense of a pulling sensation, maybe it varies depending on the skin or age (I'm 31 with combination skin). Nevertheless, it keeps my skin firm and doesn't burden it, nor does it create pimples. I use it every night along with a moisturizing serum, and it does its job during sleep. I have bought it again and again because it combines texture, results, and price to a satisfactory degree.
Σε σχέση με πανάκριβες κρέμες, θεωρώ πως κάνει καλύτερη δουλειά. Προσωπικά δεν αισθάνομαι τόσο έντονη αίσθηση τραβήγματος, ίσως διαφέρει ανάλογα την επιδερμίδα ή την ηλικία (είμαι 31, με μεικτό δέρμα). Πάντως διατηρεί σφριγηλό το δέρμα μου και δεν το επιβαρύνει, ούτε δημιουργεί σπυράκια. Την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μαζί με ενυδατικό σερουμ, και κάνει τη δουλειά της κατά τη διάρκεια του ύπνου. Την έχω αγοράσει ξανά και ξανά, λόγω του ότι συνδυάζει υφή-αποτέλεσμα-τιμή σε ικανοποιητικό βαθμό.
Reading all the positive comments, I decided to give it a try. It didn't work for me at all. It feels more like a mask than a cream. I also bought the anti-aging cream from sostar with collagen, but it was impossible to wear it on top of the tightening cream because they rubbed against each other. In the end, I wear it alone as a night cream.
The positives are its scent and the fact that, despite being heavy, it didn't cause any irritations or breakouts. My skin is combination and I'm 40+ years old.
Διαβαζοντας κι εγω τα τοσα θετικα σχόλια αποφάσισα να την δοκιμάσω. Δεν μου εστρωσε καθόλου. Μοιαζει περισσότερο με μασκα παρα με κρέμα. Πηρα συνδυαστικά και την αντιρυτιδικη της sostar με κολλαγόνο αλλα ηταν αδυνατο να φορεθει πανω απο την συσφικτικη γιατι τριβονταν μεταξύ τους. Τελικα την φοραω μονη της σαν βραδυνή.
Στα θετικα ειναι το αρωμα της και το οτι παροτι ειναι βαριά δεν μου προκαλεσε ερεθισμούς ή σπυράκια. Το δερμα μου ειναι μικτό και ηλικια 40+.
I have tried expensive creams and always with a lot of research before each purchase. This one is top-notch for oily skin, leaving a matte finish without the white residue that many famous and much more expensive ones leave, of course. Very good hydration, and all of this at a very affordable price. I would buy it again without hesitation.
Έχω δοκιμάσει πανάκριβες κρέμες κ πάντοτε με πολύ διερεύνηση πριν την κάθε αγορά. Η συγκεκριμένη είναι κορυφή για λιπαρή επιδερμίδα αφήνει ματ αποτέλεσμα χωρίς τα ασπράδια που αφήνουν πολλές επώνυμες κ πολύ ακριβότερες εννοείται. Ενυδάτωση πολύ καλή, κ όλα αυτά σε πάρα πολύ προσιτή τιμή..
Με χίλια θα την ξαναγοραζα...
Indeed, you feel the sensation of "pulling" even though this is a temporary effect. The same goes for lemon and expensive creams. Very nice feeling, nice scent, perfect absorption. Once absorbed, it definitely needs another cream on top as it "tightens and dries" the skin. Keep away from the eye area.
Πράγματι νιώθεις την αίσθηση "τραβήγματος" αν και αυτό είναι προσωρινό εφέ. Το ίδιο κάνει και το λεμόνι καθώς και οι πανάκριβες κρέμες. Πολύ ωραία αίσθηση, ωραίο άρωμα, τέλεια απορρόφηση. Μόλις απορροφηθεί χρειάζεται οπωσδήποτε άλλη κρέμα από πάνω καθώς "τσιτώνει και στεγνώνει" το δέρμα. Μακριά από την περιοχή των ματιών.
It spreads easily and absorbs quickly. I have been using it for a while and I am very satisfied with both its texture and its results. It is not heavy for my oily face. It is a very good quality-price ratio.
Απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Τη χρησιμοποιώ καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη τόσο με την υφή της, όσο και με τα αποτελέσματά της. Δεν είναι βαριά για το λιπαρό πρόσωπό μου.
Είναι πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής.
I tried it for the first time from a sample that was sent to me by the pharmacy, along with other products that I had purchased. As soon as I applied it, I felt that "tingling" or "pulling" sensation, as it said in the instructions. Also, due to its immediate absorption by my skin (I have combination skin prone to acne), I decided to use it as a primer before my sunscreen (which I wear every day). It didn't make any "balling up" and made the sunscreen look even more matte. Needless to say, I will buy it at the first opportunity, since its price is extremely affordable ;-)
Την δοκίμασα πρώτη φορά από ένα δείγμα που μου είχε σταλεί από το φαρμακείο, μαζί με άλλα προ'ι'όντα που είχα αγοράσει. Με το που την άπλωσα, ένιωσα αυτό το ''τσίτωμα''/''τράβηγμα'', όπως έλεγε στις οδηγίες. Επίσης, λόγω της άμεσης απορρόφησής της από το δέρμα μου (έχω μεικτό δέρμα με τάση ακμής), αποφάσισα νατην χρησιμοποιήσω ως primer πριν από την αντηλιακή μου (που φορώ κάθε μέρα). Δεν έκανε καθόλου ''γρομπαλάκια'' και έκανε την αντηλιακή να φαίνεται ακόμη πιο matte. Εννοείται ότι θα την αγοράσω με την πρώτη ευκαιρία, αφού και η τιμή της είναι εξαιρετικά συμφέρουσα ;-)
If you have dry skin, DO NOT choose it! Too light, I would use it if I became a teenager with acne again! I bought it and ended up using it by my husband.
Εάν έχετε ξηρό δέρμα ΜΗΝ την επιλέξετε! Πάρα πολύ ελαφριά, θα τη χρησιμοποιούσα αν ξαναγινόμουν έφηβη με ακμή! Την αγόρασα και κατέληξε να τη χρησιμοποιεί ο άντρας μου..
Honestly, it is the best thing I have ever put on my face. Flawless texture, perfect feeling on the skin, and it truly tightens! Its scent is light and pleasant for me. I tried it after my mom, while I had recently purchased an expensive cream from a well-known high-end brand. We are being fooled by the brand, when we can find better solutions at much lower prices. I highly recommend it without hesitation
ειλικρινά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπο μου. άψογη υφή, τέλεια αίσθηση στο δέρμα και σε τσιτώνει όντως! η μυρωδιά της είναι ελαφριά και ευχάριστη για εμένα. την δοκίμασα από τη μαμά μου, ενώ εγώ είχα πρόσφατα αγοράσει μια πανάκριβη κρέμα γνωστής highend εταιρείας. πιανομαστε κορόιδα από το brand, ενώ μπορούμε να βρούμε καλύτερες λύσεις και σε πολύ χαμηλότερες τιμές. την συνιστώ ανεπιφύλακτα
As soon as you put it on, it pulls a lot... I didn't like its scent at all... if you try to put another cream or makeup on top, it forms small clumps even after a long time... I don't think I will buy it again...
Με το που την βαλεις τραβαει πολυ .. δεν μου αρεσε καθολου το αρωμα της .. αν πας να βαλεις αλλη κρεμα η μεικ απ απο πανω γινεται μικρα «μπιλακια» ακομα και μετα απο πολυ ωρα... δεν νομιζω να την ξαναπαρω ..
I have bought almost the entire range of Sostar and I think it is the best cream along with two others... It does exactly what it says in its presentation here... I will buy it again
εχω παρει σχεδον ολη τη γκαμα της σοσταρ κ νομιζω ειναι η καλυτερη κρεμα μαζι με αλλες δυο...κανει οτι ακριβως λεει στην παρουσιαση της εδω ...θα την ξαναπαρω
I am thrilled with the cream. It is the best I have tried and it does exactly what it promises, and immediately at that. It moisturizes the skin without drying it out. I have combination skin and it leaves a matte finish. It is also ideal as a base for makeup!
Personally, I really like its scent. I will definitely buy it again when it runs out, as it comes in a large quantity.
Έχω ενθουσιαστεί με την κρέμα. Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει και κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται και μάλιστα άμεσα. Τσιτώνει το δέρμα χωρίς να ξηραίνει. Έχω μικτή επιδερμίδα και αφήνει ματ αποτέλεσμα. Είναι ιδανική και ως βάση για το μεικ απ!
Το άρωμα της προσωπικά μου αρέσει πολύ. Θα την ξαναπάρω σίγουρα όταν με το καλό τελειώσει μιας κι έχει πολύ ποσότητα το βαζάκι.
MIXED SKIN 30 YEARS OLD, this cream has saved me!! I saw a difference with the first uses. Dry skin types can use it as an intermediate layer between the serum and your anti-aging cream. This cream is SO LIGHT in TEXTURE and so moisturizing at the same time. I noticed my skin very soft, it helped me with inflammation, calmed it down, and I use it many times throughout the day, it doesn’t weigh me down and I have no drawbacks to mention. I am very happy that this specific affordable Greek product exists with a careful pure composition and you don’t need anything crazy for anti-aging nor do you have to spend 70 euros on similar creams that might do even less than this one. I recommend it for daily use on all skin types of all ages.
ΜΙΚΤΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ 30 ΕΤΩΝ , αυτή η κρέμα με έχει σώσει !! Είδα διαφορά με τις πρώτες χρήσεις. Ξηρές επιδερμίδες μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ως ενδιάμεσο στρώμα από τον ορό και την αντιγηραντική σας κρέμα. Αυτή η κρέμα είναι ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΙΑ στην ΥΦΗ και τόσο ενυδατική μαζί. Είδα το δέρμα μου πολύ απαλό, με βοήθησε με τη φλεγμονή, το ηρέμησε και την χρησιμοποιώ πολλές φορές μέσα στη μέρα, δεν με βαραίνει και δεν έχω κανένα μειονέκτημα να σας αναφέρω. Χαίρομαι πολύ που υπάρχει το συγκεκριμένο οικονομικό ελληνικό προιόν με προσεγμένη αγνή σύνθεση και δεν χρειάζεται τίποτα τρελό για αντιγήρανση ούτε να ξοδέψετε 70 ευρώ σε αντίστοιχες κρέμες που μπορεί να κάνουν ακόμα λιγότερα από αυτήν. Την συνιστώ για καθημερινή χρήση σε όλες τις επιδερμίδες όλων των ηλικιών.
Quite a good cream. I have combination skin and a slight shine remains afterwards. It might feel heavier on oilier skin types. It tightens a bit after application; I feel a very faint burning sensation, obviously due to the tightening it provides. Overall, however, even though I have sensitive skin, it hasn't caused me any irritation. Personally, I don't use any other moisturizer afterwards; this one is enough for me. I will definitely buy it again.
Αρκετά καλή κρέμα. Έχω μικτή επιδερμίδα και μια μικρή γυαλάδα μένει μετά. Ίσως σε πιο λιπαρές επιδερμίδες να φανεί πιο βαριά. Τραβάει λίγο μετά την εφαρμογή, νιώθω ένα πολύ αμυδρό κάψιμο, προφανώς λόγω της σύσφιξης που προσφέρει. Γενικότερα όμως ενώ έχω ευαίσθητο δέρμα δε μου έχει προκαλέσει κάποιον ερεθισμό. Προσωπικά δε χρησιμοποιώ κάποια άλλη ενυδατική μετά, με καλύπτει μόνο αυτή. Θα την ξαναπάρω σίγουρα.
The secret is to apply a small amount. It absorbs immediately, smells wonderful, and my skin is moisturized, elastic, and firm. It no longer feels tight or irritated. It does everything it promises and at a good price too!
Το μυστικό είναι να βάλεις λίγη ποσότητα. Απορροφάται αμέσως, μυρίζει υπέροχα και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο, ελαστικό και σφιχτό. Δεν τραβάει πια, δεν είναι ερεθισμένο.
Κάνει ότι υπόσχεται και σε καλή τιμή μάλιστα!
A simple moisturizer... Don't expect miracles, but if your skin doesn't need anything more, I think it's fine.. Until 30.. After that, I believe it needs something more effective
Μια απλή ενυδατική κρεμα... Μην περιμένετε θαύματα αλλά αν το δέρμα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω νομίζω είναι μια χαρά.. Μέχρι τα 30.. Μετά θεωρώ θέλει κάτι πιο δραστικό