Όπως λένε πάντα ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. Το τηλέφωνο φαίνεται ότι ανταγωνίζεται σε χαρακτηριστικά επώνυμα προϊόντα με τριπλάσια τιμή, στην πράξη όμως είναι εντελώς διαφορετικά τα πράγματα. Το τηλέφωνο θα ανταποκριθεί άνετα και θα βολέψει τον μέσο χρήστη που δεν έχει πολλές απαιτήσεις αλλά σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με επώνυμα τηλέφωνα με ανάλογα χαρακτηριστικά.
- Ποιότητα κατασκευής: Όπως είναι φυσικό η ποιότητα κατασκευής του δεν είναι και η καλύτερη. Το πίσω πλαστικό καπάκι είναι πολύ ψεύτικο και σου δίνει την αίσθηση ότι θα σπάσει αμέσως με το πρώτο πέσιμο. Ίσως μια θήκη σιλικόνης να βελτιώσει την κατάσταση. Εάν είστε απρόσεκτος/η και σας πέφτει συχνά κάτω το τηλέφωνο τότε κατά την άποψη μου ξεχάστε το.
- Μπαταρία: Με την μπαταρία στο 30% και 5 λεπτά ομιλίας στο skype το τηλέφωνο έσβησε από μπαταρία. Στον μέσο χρήστη θα βγάλει ζόρικα 1 ημέρα. Το καλό είναι ότι η μπαταρία βγαίνει εύκολα οπότε μπορείς να έχει μια δεύτερη.
Για να φορτίσει τελείως από άδειο θέλει 2 ώρες περίπου
- Ταχύτητα: Εδώ είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα. Υπολείπεται βέβαια από άλλα επώνυμα τηλέφωνα αλλά δεν θα έχετε πρόβλημα. Θα ζοριστεί και ίσως κολλήσει μόνο σε βαριά παιχνίδια εφαρμογές. Δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα υπερθέρμανσης.
- Οθόνη: Αξιοπρεπέστατη και με εργοστασιακή ζελατίνα προστασίας
- Κάμερα: Αργεί πολύ να εστιάσει, οι φωτογραφίες έχουν πολύ θόρυβο (κόκκο) και τα χρώματα δεν είναι κατά την άποψη μου ρεαλιστικά. Εάν δεν σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα η κάμερα όπως εμένα δεν θα έχετε πρόβλημα για να βγάλετε 2-3 φωτογραφίες αλλά μην έχετε ιδιαίτερες απαιτήσεις.
- Λειτουργίες τηλεφώνου: Με χάλασε το γεγονός ότι όταν στέλνεις sms δεν έχει αυτόματη διόρθωση κειμένου με αποτέλεσμα να πρέπει να γράφεις πολύ αργά για να αποφύγεις τα λάθη. Επίσης το ακουστικό του και το μεγάφωνο έχουν χαμηλή ένταση.
Η γενικότερη άποψη μου είναι το τηλέφωνο είναι value for money και θα ικανοποιήσει τον μέσο χρήστη αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα σας δώσει αυτά που υπόσχονται τα χαρακτηριστικά του. Εάν αναλογιστούμε τα χρήματα που έδωσα για να το αγοράσω δεν έχω μετανιώσει για την αγορά μου μέχρι στιγμής και θα το πρότεινα υπό προϋποθέσεις.
------
Συμπληρώνω την κριτική και διορθώνω κάποια, γιατί το τηλέφωνο κοντεύει πλέον 5 μήνες στα χέρια μου.
Αρχικά θεωρούσα το τηλέφωνο πολύ ψεύτικο και ότι θα έσπαγε εύκολα με τα πεσίματα αλλά διαψεύθηκα ευχάριστα. Πέρασα από τα αρκετά πεσίματα από μικρό ύψος μου έπεσε από το μηχανάκι ενώ πήγαινα με ταχύτητα και δεν έπαθε τίποτα.
Η μπαταρία εάν απενεργοποιήσεις τις υπηρεσίες τοποθεσίας και τις ενεργοποιείς όποτε χρειάζεσαι θα σε βγάλει μια ημέρα χωρίς πρόβλημα με μέση χρήση.
Στους 5 μήνες έχει κολλήσει μόνο 1 φορά και χρειάστηκε επανεκκίνηση
Τα υπόλοιπα που είχα αναφέρει συνεχίζουν να ισχύουν.
-------------
Το έχω πλέον ένα χρόνο και ακόμα δουλεύει όπως όταν το αγόρασα χωρίς κωλύματα. Έχει βγάλει τα χρήματα του και με το παραπάνω. Όταν χαλάσει οριστικά πάλι σε doοgee θα πάω