Mobile Phones

Doogee Galicia X5 Pro Dual SIM (2GB/16GB)

Main Camera , Screen: 5", Battery: 2400mAh , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Dual
Release Year
2015
Weight
130 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1 GHz
Processor Cores
4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5 "
Analysis
1280 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
-

Battery

Capacity
2400 mAh
Removable
Yes
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Type
Light Sensor, Proximity, Accelerometer

Dimensions

Length
143 mm
Width
72.2 mm
Thickness
8.8 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (56)

Reviews

  1. 22
  2. 17
  3. 10
  4. 1
  5. 6
Review this product
  • GPS
  • Value for money
  • Screen resolution
  • Speed
  • Call quality
  • Music
  • Photos
  • Video Recording
  • Tasos_M
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το πηρα 39 δολλαρια οκτωβριο 15 απο προσφορα κινα. Για την τσαμπα τιμη που το πηρα ειναι σιγουρα καλο , πλεον η μπαταρια κραταει πολυ λιγο ,κολλαει και ζεσταινεται. Επισης εχει χαλασει η δονηση. 4g πιανει πολυ καλα ,αλλα το GPS δεν πιανει καλα. Γενικα ειναι ενα μετριο κικητο ,δεν αξιζει σε καμια περιπτωση πανω απο 50 ευρω.

    • Music
    • Value for money
    • Call quality
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Agapi_Kon
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Ενα θα σας πω το εχω 2 χρονια κ τωρα βγαζει προβληματα κ λογικο μετα απο τοση χρηση κ πεσιματα κ νερα πανω του απ το παιδι..
    Ειναι απ τα καλυτερα κινητα π εχω παρει!!εχω γυρω στις 1500 φωτογραφιες,εφαρμογες κτλ κ δεν μ χει κολλησει ποτε!
    Τα προβληματα π μ βγαλε τωρα ειναι:μπαταρια,+ υποδοχη φορτιστη κ αναβαζει θερμοκρασια καμια φορα!
    Αξιζει καθε ευρω π δωσαμε!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • wraia.elenh
    1
    1 out of 3 members found this review helpful

    Εξι μήνες άντεξε, η μπαταρία του ζεστάθηκε τόσο πολύ που έκαψε της κάρτες sim.
    Πήρα doogee να το δοκιμάσω αλλά το μετάνιωσα.

    • Call quality
    • Photos
    • GPS
    • Speed
    • Music
    • Video Recording
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • eleftheriounick
    1
    2 out of 4 members found this review helpful

    1 χρονο αντεξε, μην το παρετε, πεταμενα λεφτα

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • dimoelef
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    1 περίπου χρόνο το είχα και μου πέθανε η μπαταρία....κατα τα άλλα αξίζει τα λεφτά του αν θες κάτι για 8 μήνες...Μετά πεθαίνει

    • GPS
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Ενα αρκετά καλο κινητό για τα χρήματα που έδωσα.
    Το μονο αρνητικό που βρήκα μετα απο ενα χρόνο χρησης είναι οτι η μπαταρία του τελειωνει παρα πολυ γρήγορα.Επειδη το χρησιμοποιω αρκετα μπορεί να χρειαστεί να το φορτισω και πεντε φορες μέσα στη μέρα.

    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    • Call quality
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • nikos_papageras
    1
    2 out of 3 members found this review helpful

    Είναι χάλια δεν ακούγεται καθόλου κατά την κλήση και κολαει τρομερά

    • Music
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Ότι πληρώνεις παίρνεις. Δεν μπορεις να έχεις μεγάλες προσδοκίες από ένα κινητο τον 100 ευρώ.

    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • sevi.tegou
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Καταπληκτικο κινητο. Το αγορασαμε 1 χρονο πριν στο γιο μου, περιπου 14 ετων τωρα, και το εχει τρελανει στην κυριολεξια......παιχνιδια βιντεο φωτο κλησεις interner you tube μουσικη και πολλα αλλα.......αν ειχε στομα να μιλησει........ Δεν εχει κολλησει ποτε και πουθενα ειναι πολυυυυυυυ γρηγοροοοοοοοο και αψογοοοοοοο. Δεν εχω λογια.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Έκλεισε χρόνο πλέον. Για τα χρήματα που έδωσα είναι άψογο.

    • Call quality
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Erion_Pouska
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το καλύτερο για την τιμή του. Το προτείνω σε όλους μαζί με μια καρτα μνήμης 16gb διότι εμένα προσωπικά δεν μου φτάνει ο χώρος από τη μουσική, τα παιχνίδια και τις εφαρμογές που κατεβάζω.

    • Call quality
    • GPS
    • Value for money
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Jo_L
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Λοιπόν κλείνω μια μέρα χρήσης του κινητού

    Θετικά:
    2GB RAM
    720p ανάλυση
    Τετραπύρηνο
    Καλή μπαταρία
    Λίγες εφαρμογές μέσα(ούτε καν youtube)
    Εφαρμογή για να κλειδώνεις το facebook,instagram κλπ
    Επίσης υποστηρίζει usb stick OTG

    Αρνητικά :
    Ίσως θα μπορούσε να έχει 8MP αντί για 5MP(Ανακάλυψα πως μέσα απο την ρύθμιση της κάμερας πάει στα 8MP)

    Γενικά value for money το κινητό..Για 80Ε οτι καλύτερο.
    Το κουτί περιέχει το κινητό και φορτιστή(ΔΕΝ ΕΧΕΙ HANDSFREE). Έχει ήδη ζελατίνα προστασίας στην οθόνη του. 4G δεν έχω πιάσει ακόμα αλλά θεωρητικά πιάνει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • athanasiakara21
    1
    1 out of 3 members found this review helpful

    Ότι χειρότερο έχω πάρει!!! Οι κάμερες είναι απαίσιες για να μην μιλήσω για την ανάλυση. Έχω απογοητευτεί πάρα πολύ γιατί το περίμενα πολύ καλύτερο!!!

    • Music
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • polivios_koutras
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    3 αστερια μονο και μονο επιδη 2 φορες εχει χαλασει το βυσμα της φορτισης....και συνεχως με κρεμαγε απο μπαταρια επιδη,εβγαζε ψευτικη ενδειξη....

    • Speed
    • Value for money
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • •Daffy•
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από 5 μήνες χρήσης αποδείχθηκε αξιόπιστο. Αλλά ή ένδειξη στάθμης της μπαταρίας είναι ψεύτικη.

    • Call quality
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Vaggelis_Lalos
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω από τον Ιούλιο.
    Είναι η καλύτερη αγορά που έχω κάνει στο 2016.
    Το κινητό ότι υπόσχεται το παραδίδει! Μια μόνο αρνητική ψήφος είναι στην ευαισθησία του μικρόφωνου, πρέπει να μιλάς καθαρά και με μεσαία ένταση για να σε ακούσουν ολοκάθαρα, αλλιώς μπερδεύει, αλλά αυτό το έχουν και πολλά άλλα lwo budget κινητά που έχω δοκιμάσει.
    Ακόμα ένα πολύ καλό είναι οι πάμφθηνες θήκες στο ebay. Με 3€ και 0,99€ έχω και κορυφαία wallet θήκη και σιλικόνης.

    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • TFStone
    5
    6 out of 7 members found this review helpful

    Verified purchase

    Άριστη απόδοση και με το παραπάνω ! Ταχύτατο, ευχάριστο στην χρήση με τα χαρακτηριστικά του να αποδεικνύονται στην πράξη.

    Did you find this review helpful?
  • matsouka.n
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Τα χαρακτηριστικα του βλεπεται και μονοι σας ποσο καλά είναι(αν εξαιρέσουμε την κάμερα που ειναι ικανοποιητικη).το εχω εδω και 6 μηνες,δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα προβλημα,δεν κολλαει,εχει αποδειχθει πολυ ανθεκτικο στα πεσίματα,το λογισμικο του(android) ειναι πολυ ευχρηστο,κι ολα αυτα με 100Ε...αληθεια γιατι ψαχνετε ακομα κινητο και δεν το εχετε παραγγείλει ηδη?

    Did you find this review helpful?
  • 0thegreatgiginthesky
    4
    5 out of 9 members found this review helpful

    Το έχω περίπου 2 εβδομάδες. Με μέτρια χρήση ίντερνετ μου κρατάει 1-1,5 μέρα. Η κάμερα σε σύγκριση με ένα ZTE των 150 ευρώ και ένα άλλο κινέζικο είναι αρκετά απογοητευτική. Σαν μέγεθος στο χέρι μου είναι άβολο (γυναικείο χέρι M) . Κατά τα άλλα καλό.

    Did you find this review helpful?
  • lazos669
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    με δυο λόγια
    Το κινητό εινε τέλειο
    Το πήρα για την κόρη μου τα Χριστούγεννα το έχει λιώσει στα παιχνίδια και βίντεο δεν κολλάει πουθενά
    Αγοράστε το χωρίς δεύτερη σκέψη

    Did you find this review helpful?
  • christos.kokonoglou
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Είναι μια πολύ καλή και φτηνή επιλογή. Αφήνει 1.5 gb ελεύθερα , καθαρό χωρίς κινεζικες εφαρμογές. Απλά μην περιμένετε κάτι θεαματικό από τις κάμερες . Αν προλάβετε έχει πάλι προσφορά από gear best στα 60 ευρώ .Το συνιστώ.

    Did you find this review helpful?
  • teo_dous
    3
    7 out of 7 members found this review helpful

    Exω το κινητό περίπου 3 μήνες, δεν κολλάει καθόλου, ακόμη και φορτωμένο με πολλές εφαρμογές να τρέχουν πάει σφαίρα. Έμεινα αρκετά ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές.
    Όμως μετά από 2 μήνες άρχισαν τα προβλήματα, όταν με καλούσαν το κινητό έσβηνε μόνο του, πήγε στο service και έπειτα από 1.5 βδομάδα αναμονής φτιάχτηκε (έγινε αναβάθμιση) οκ όλα καλά, πριν μια βδομάδα χάλασε η δόνηση και φτιάχτηκε μόνη της μετά από καμία ώρα χωρίς να κάνω κάτι, πριν 2 μέρες χάλασε το ηχείο (ακουγόταν χαμηλά), τώρα δουλεύει κανονικά όποτε θέλει...
    Συμπεράσματα δικά σας...

    Did you find this review helpful?
  • ommilos4
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    πολυ καλο κινητο με πολυ ωραια οθονη, καταπληκτικο σημα wifi, οπως ολα τα doogee, στιβαρο και ανθεκτικο στις πτωσεις. το μονο θεμα που εχει ειναι η μπαταρια που δεν κραταει οσο πρεπει, οσο για την καμερα απλα ανεχτη.....ακριβο στην ελλαδα αν μπορεσετε να το παρετε απο εξω αξιζει

    Did you find this review helpful?
  • ELTASSOS
    5
    4 out of 8 members found this review helpful

    Το κινητο το πηρα δωρο στην κορη μου στις γιορτες.

    Υπερευχαριστημενη, δεν κολλαει, όλα καλα. 16 γκιγκα μνημη είναι οκ. με τα 2γκιγκα και παει ανετα. Μονο παραπονο της, ότι το ηχειο όταν της μιλανε, δεν ακούγεται καλα/δυνατα, αλλα το θεμα λυθηκε με ένα hands-free που είναι και πιο ασφαλες όταν οδηγει (σπανίως) και δεν εχει ακτινοβολια. Μια χαρα κινητο, αν το πουλ μουρ δεν είναι θεμα. Η τιμη είναι λογικη αν υπολογίσουμε ότι μεσα εχει και ΦΠΑ και βγαζει και καποιο ελληνικο μαγαζι λιγα ευρω.

    Οντως οι καμερες μπορουσαν να είναι καλυτερες, και αυτοι που ενδιαφέρονται το ξεπερνανε με μια low aperture (φωτεινη) compact, και είναι αρχηγοι. Για να παρεις καλη καμερα σε ΑΝΤΡΟΙΝΤ κινεζικο η μη, πρεπει να πας ψηλα στην τιμη. Το Samsung j5 εχει σαφως κλυτερες καμερες, αλλα είναι και κανα 50-60 ευρω πιο ακριβο. Kata ta αλλα το ντουτζη galicia pro ειναι μια χαρα.

    Προτείνω να αγοράζετε από ελληνικα μαγαζια.

    Καλες αγορες.

    Did you find this review helpful?
  • Petros_Fykatas
    5
    2 out of 4 members found this review helpful

    Για τα λεφτά του είναι το καλύτερο. Δεν κολλάει έχει μεγάλη ram και rom. Πολύ καλή ανάλυση και γραφικά.

    Did you find this review helpful?
  • kostas_fronimos
    4
    2 out of 5 members found this review helpful

    πολύ καλο κινιτο..πραγματικα γρηγορο..και στις εφαρμογες και στο internet λογο 4G καμερα αρκετα καλη για τα λευτα του.το μονο αρνητικο είναι η μπαταρια που αν εχεις 2 sim μεσα και παιζεις λιγο στο internet βγαζει μια μερα..κατά τα αλλα τελειο.

    Did you find this review helpful?
  • nefy
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το έχω πάρει εδω και 10 μέρες και το κηνιτο πετάει. Πολύ γρήγορο και χωρίς κοληματα. Η κάμερα δεν λέει και πολλά αλλά την κάνει την δουλειά της

    Did you find this review helpful?
  • Το πηρα 39 δολλαρια οκτωβριο 15 απο προσφορα κινα. Για την τσαμπα τιμη που το πηρα ειναι σιγουρα καλο , πλεον η μπαταρια κραταει πολυ λιγο ,κολλαει και ζεσταινεται. Επισης εχει χαλασει η δονηση. 4g πιανει πολυ καλα ,αλλα το GPS δεν πιανει καλα. Γενικα ειναι ενα μετριο κικητο ,δεν αξιζει σε καμια περιπτωση πανω απο 50 ευρω.

    1
  • Ενα θα σας πω το εχω 2 χρονια κ τωρα βγαζει προβληματα κ λογικο μετα απο τοση χρηση κ πεσιματα κ νερα πανω του απ το παιδι..
    Ειναι απ τα καλυτερα κινητα π εχω παρει!!εχω γυρω στις 1500 φωτογραφιες,εφαρμογες κτλ κ δεν μ χει κολλησει ποτε!
    Τα προβληματα π μ βγαλε τωρα ειναι:μπαταρια,+ υποδοχη φορτιστη κ αναβαζει θερμοκρασια καμια φορα!
    Αξιζει καθε ευρω π δωσαμε!

    2
  • Εξι μήνες άντεξε, η μπαταρία του ζεστάθηκε τόσο πολύ που έκαψε της κάρτες sim.
    Πήρα doogee να το δοκιμάσω αλλά το μετάνιωσα.

    1
  • 1 χρονο αντεξε, μην το παρετε, πεταμενα λεφτα

    2
  • 1 περίπου χρόνο το είχα και μου πέθανε η μπαταρία....κατα τα άλλα αξίζει τα λεφτά του αν θες κάτι για 8 μήνες...Μετά πεθαίνει

    2
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Dual
Release Year
2015
Weight
130 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
1 GHz
Processor Cores
4
RAM
2 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5 "
Analysis
1280 x 720 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
-

Battery

Capacity
2400 mAh
Removable
Yes
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Type
Light Sensor, Proximity, Accelerometer

Dimensions

Length
143 mm
Width
72.2 mm
Thickness
8.8 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (56)

  1. 22
  2. 17
  3. 10
  4. 1
  5. 6
Review this product
  • GPS
  • Value for money
  • Screen resolution
  • Speed
  • Call quality
  • Music
  • Photos
  • Video Recording
  • Tasos_M
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το πηρα 39 δολλαρια οκτωβριο 15 απο προσφορα κινα. Για την τσαμπα τιμη που το πηρα ειναι σιγουρα καλο , πλεον η μπαταρια κραταει πολυ λιγο ,κολλαει και ζεσταινεται. Επισης εχει χαλασει η δονηση. 4g πιανει πολυ καλα ,αλλα το GPS δεν πιανει καλα. Γενικα ειναι ενα μετριο κικητο ,δεν αξιζει σε καμια περιπτωση πανω απο 50 ευρω.

    • Music
    • Value for money
    • Call quality
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Agapi_Kon
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Ενα θα σας πω το εχω 2 χρονια κ τωρα βγαζει προβληματα κ λογικο μετα απο τοση χρηση κ πεσιματα κ νερα πανω του απ το παιδι..
    Ειναι απ τα καλυτερα κινητα π εχω παρει!!εχω γυρω στις 1500 φωτογραφιες,εφαρμογες κτλ κ δεν μ χει κολλησει ποτε!
    Τα προβληματα π μ βγαλε τωρα ειναι:μπαταρια,+ υποδοχη φορτιστη κ αναβαζει θερμοκρασια καμια φορα!
    Αξιζει καθε ευρω π δωσαμε!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • wraia.elenh
    1
    1 out of 3 members found this review helpful

    Εξι μήνες άντεξε, η μπαταρία του ζεστάθηκε τόσο πολύ που έκαψε της κάρτες sim.
    Πήρα doogee να το δοκιμάσω αλλά το μετάνιωσα.

    • Call quality
    • Photos
    • GPS
    • Speed
    • Music
    • Video Recording
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • eleftheriounick
    1
    2 out of 4 members found this review helpful

    1 χρονο αντεξε, μην το παρετε, πεταμενα λεφτα

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • dimoelef
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    1 περίπου χρόνο το είχα και μου πέθανε η μπαταρία....κατα τα άλλα αξίζει τα λεφτά του αν θες κάτι για 8 μήνες...Μετά πεθαίνει

    • GPS
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Speed
    • Value for money
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Ενα αρκετά καλο κινητό για τα χρήματα που έδωσα.
    Το μονο αρνητικό που βρήκα μετα απο ενα χρόνο χρησης είναι οτι η μπαταρία του τελειωνει παρα πολυ γρήγορα.Επειδη το χρησιμοποιω αρκετα μπορεί να χρειαστεί να το φορτισω και πεντε φορες μέσα στη μέρα.

    • Speed
    • Screen resolution
    • Value for money
    • Call quality
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • nikos_papageras
    1
    2 out of 3 members found this review helpful

    Είναι χάλια δεν ακούγεται καθόλου κατά την κλήση και κολαει τρομερά

    • Music
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Ότι πληρώνεις παίρνεις. Δεν μπορεις να έχεις μεγάλες προσδοκίες από ένα κινητο τον 100 ευρώ.

    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • sevi.tegou
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Καταπληκτικο κινητο. Το αγορασαμε 1 χρονο πριν στο γιο μου, περιπου 14 ετων τωρα, και το εχει τρελανει στην κυριολεξια......παιχνιδια βιντεο φωτο κλησεις interner you tube μουσικη και πολλα αλλα.......αν ειχε στομα να μιλησει........ Δεν εχει κολλησει ποτε και πουθενα ειναι πολυυυυυυυ γρηγοροοοοοοοο και αψογοοοοοοο. Δεν εχω λογια.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Έκλεισε χρόνο πλέον. Για τα χρήματα που έδωσα είναι άψογο.

    • Call quality
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Erion_Pouska
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Το καλύτερο για την τιμή του. Το προτείνω σε όλους μαζί με μια καρτα μνήμης 16gb διότι εμένα προσωπικά δεν μου φτάνει ο χώρος από τη μουσική, τα παιχνίδια και τις εφαρμογές που κατεβάζω.

    • Call quality
    • GPS
    • Value for money
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Jo_L
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Λοιπόν κλείνω μια μέρα χρήσης του κινητού

    Θετικά:
    2GB RAM
    720p ανάλυση
    Τετραπύρηνο
    Καλή μπαταρία
    Λίγες εφαρμογές μέσα(ούτε καν youtube)
    Εφαρμογή για να κλειδώνεις το facebook,instagram κλπ
    Επίσης υποστηρίζει usb stick OTG

    Αρνητικά :
    Ίσως θα μπορούσε να έχει 8MP αντί για 5MP(Ανακάλυψα πως μέσα απο την ρύθμιση της κάμερας πάει στα 8MP)

    Γενικά value for money το κινητό..Για 80Ε οτι καλύτερο.
    Το κουτί περιέχει το κινητό και φορτιστή(ΔΕΝ ΕΧΕΙ HANDSFREE). Έχει ήδη ζελατίνα προστασίας στην οθόνη του. 4G δεν έχω πιάσει ακόμα αλλά θεωρητικά πιάνει.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • athanasiakara21
    1
    1 out of 3 members found this review helpful

    Ότι χειρότερο έχω πάρει!!! Οι κάμερες είναι απαίσιες για να μην μιλήσω για την ανάλυση. Έχω απογοητευτεί πάρα πολύ γιατί το περίμενα πολύ καλύτερο!!!

    • Music
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • polivios_koutras
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    3 αστερια μονο και μονο επιδη 2 φορες εχει χαλασει το βυσμα της φορτισης....και συνεχως με κρεμαγε απο μπαταρια επιδη,εβγαζε ψευτικη ενδειξη....

    • Speed
    • Value for money
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • •Daffy•
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από 5 μήνες χρήσης αποδείχθηκε αξιόπιστο. Αλλά ή ένδειξη στάθμης της μπαταρίας είναι ψεύτικη.

    • Call quality
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Vaggelis_Lalos
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το κινητό το έχω από τον Ιούλιο.
    Είναι η καλύτερη αγορά που έχω κάνει στο 2016.
    Το κινητό ότι υπόσχεται το παραδίδει! Μια μόνο αρνητική ψήφος είναι στην ευαισθησία του μικρόφωνου, πρέπει να μιλάς καθαρά και με μεσαία ένταση για να σε ακούσουν ολοκάθαρα, αλλιώς μπερδεύει, αλλά αυτό το έχουν και πολλά άλλα lwo budget κινητά που έχω δοκιμάσει.
    Ακόμα ένα πολύ καλό είναι οι πάμφθηνες θήκες στο ebay. Με 3€ και 0,99€ έχω και κορυφαία wallet θήκη και σιλικόνης.

    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • TFStone
    5
    6 out of 7 members found this review helpful

    Verified purchase

    Άριστη απόδοση και με το παραπάνω ! Ταχύτατο, ευχάριστο στην χρήση με τα χαρακτηριστικά του να αποδεικνύονται στην πράξη.

    Did you find this review helpful?
  • matsouka.n
    5
    5 out of 7 members found this review helpful

    Τα χαρακτηριστικα του βλεπεται και μονοι σας ποσο καλά είναι(αν εξαιρέσουμε την κάμερα που ειναι ικανοποιητικη).το εχω εδω και 6 μηνες,δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα προβλημα,δεν κολλαει,εχει αποδειχθει πολυ ανθεκτικο στα πεσίματα,το λογισμικο του(android) ειναι πολυ ευχρηστο,κι ολα αυτα με 100Ε...αληθεια γιατι ψαχνετε ακομα κινητο και δεν το εχετε παραγγείλει ηδη?

    Did you find this review helpful?
  • 0thegreatgiginthesky
    4
    5 out of 9 members found this review helpful

    Το έχω περίπου 2 εβδομάδες. Με μέτρια χρήση ίντερνετ μου κρατάει 1-1,5 μέρα. Η κάμερα σε σύγκριση με ένα ZTE των 150 ευρώ και ένα άλλο κινέζικο είναι αρκετά απογοητευτική. Σαν μέγεθος στο χέρι μου είναι άβολο (γυναικείο χέρι M) . Κατά τα άλλα καλό.

    Did you find this review helpful?
  • lazos669
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    με δυο λόγια
    Το κινητό εινε τέλειο
    Το πήρα για την κόρη μου τα Χριστούγεννα το έχει λιώσει στα παιχνίδια και βίντεο δεν κολλάει πουθενά
    Αγοράστε το χωρίς δεύτερη σκέψη

    Did you find this review helpful?
  • christos.kokonoglou
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Είναι μια πολύ καλή και φτηνή επιλογή. Αφήνει 1.5 gb ελεύθερα , καθαρό χωρίς κινεζικες εφαρμογές. Απλά μην περιμένετε κάτι θεαματικό από τις κάμερες . Αν προλάβετε έχει πάλι προσφορά από gear best στα 60 ευρώ .Το συνιστώ.

    Did you find this review helpful?
  • teo_dous
    3
    7 out of 7 members found this review helpful

    Exω το κινητό περίπου 3 μήνες, δεν κολλάει καθόλου, ακόμη και φορτωμένο με πολλές εφαρμογές να τρέχουν πάει σφαίρα. Έμεινα αρκετά ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές.
    Όμως μετά από 2 μήνες άρχισαν τα προβλήματα, όταν με καλούσαν το κινητό έσβηνε μόνο του, πήγε στο service και έπειτα από 1.5 βδομάδα αναμονής φτιάχτηκε (έγινε αναβάθμιση) οκ όλα καλά, πριν μια βδομάδα χάλασε η δόνηση και φτιάχτηκε μόνη της μετά από καμία ώρα χωρίς να κάνω κάτι, πριν 2 μέρες χάλασε το ηχείο (ακουγόταν χαμηλά), τώρα δουλεύει κανονικά όποτε θέλει...
    Συμπεράσματα δικά σας...

    Did you find this review helpful?
  • ommilos4
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    πολυ καλο κινητο με πολυ ωραια οθονη, καταπληκτικο σημα wifi, οπως ολα τα doogee, στιβαρο και ανθεκτικο στις πτωσεις. το μονο θεμα που εχει ειναι η μπαταρια που δεν κραταει οσο πρεπει, οσο για την καμερα απλα ανεχτη.....ακριβο στην ελλαδα αν μπορεσετε να το παρετε απο εξω αξιζει

    Did you find this review helpful?
  • ELTASSOS
    5
    4 out of 8 members found this review helpful

    Το κινητο το πηρα δωρο στην κορη μου στις γιορτες.

    Υπερευχαριστημενη, δεν κολλαει, όλα καλα. 16 γκιγκα μνημη είναι οκ. με τα 2γκιγκα και παει ανετα. Μονο παραπονο της, ότι το ηχειο όταν της μιλανε, δεν ακούγεται καλα/δυνατα, αλλα το θεμα λυθηκε με ένα hands-free που είναι και πιο ασφαλες όταν οδηγει (σπανίως) και δεν εχει ακτινοβολια. Μια χαρα κινητο, αν το πουλ μουρ δεν είναι θεμα. Η τιμη είναι λογικη αν υπολογίσουμε ότι μεσα εχει και ΦΠΑ και βγαζει και καποιο ελληνικο μαγαζι λιγα ευρω.

    Οντως οι καμερες μπορουσαν να είναι καλυτερες, και αυτοι που ενδιαφέρονται το ξεπερνανε με μια low aperture (φωτεινη) compact, και είναι αρχηγοι. Για να παρεις καλη καμερα σε ΑΝΤΡΟΙΝΤ κινεζικο η μη, πρεπει να πας ψηλα στην τιμη. Το Samsung j5 εχει σαφως κλυτερες καμερες, αλλα είναι και κανα 50-60 ευρω πιο ακριβο. Kata ta αλλα το ντουτζη galicia pro ειναι μια χαρα.

    Προτείνω να αγοράζετε από ελληνικα μαγαζια.

    Καλες αγορες.

    Did you find this review helpful?
  • Petros_Fykatas
    5
    2 out of 4 members found this review helpful

    Για τα λεφτά του είναι το καλύτερο. Δεν κολλάει έχει μεγάλη ram και rom. Πολύ καλή ανάλυση και γραφικά.

    Did you find this review helpful?
  • kostas_fronimos
    4
    2 out of 5 members found this review helpful

    πολύ καλο κινιτο..πραγματικα γρηγορο..και στις εφαρμογες και στο internet λογο 4G καμερα αρκετα καλη για τα λευτα του.το μονο αρνητικο είναι η μπαταρια που αν εχεις 2 sim μεσα και παιζεις λιγο στο internet βγαζει μια μερα..κατά τα αλλα τελειο.

    Did you find this review helpful?
  • nefy
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Το έχω πάρει εδω και 10 μέρες και το κηνιτο πετάει. Πολύ γρήγορο και χωρίς κοληματα. Η κάμερα δεν λέει και πολλά αλλά την κάνει την δουλειά της

    Did you find this review helpful?
  • Το πηρα 39 δολλαρια οκτωβριο 15 απο προσφορα κινα. Για την τσαμπα τιμη που το πηρα ειναι σιγουρα καλο , πλεον η μπαταρια κραταει πολυ λιγο ,κολλαει και ζεσταινεται. Επισης εχει χαλασει η δονηση. 4g πιανει πολυ καλα ,αλλα το GPS δεν πιανει καλα. Γενικα ειναι ενα μετριο κικητο ,δεν αξιζει σε καμια περιπτωση πανω απο 50 ευρω.

    1
  • Ενα θα σας πω το εχω 2 χρονια κ τωρα βγαζει προβληματα κ λογικο μετα απο τοση χρηση κ πεσιματα κ νερα πανω του απ το παιδι..
    Ειναι απ τα καλυτερα κινητα π εχω παρει!!εχω γυρω στις 1500 φωτογραφιες,εφαρμογες κτλ κ δεν μ χει κολλησει ποτε!
    Τα προβληματα π μ βγαλε τωρα ειναι:μπαταρια,+ υποδοχη φορτιστη κ αναβαζει θερμοκρασια καμια φορα!
    Αξιζει καθε ευρω π δωσαμε!

    2
  • Εξι μήνες άντεξε, η μπαταρία του ζεστάθηκε τόσο πολύ που έκαψε της κάρτες sim.
    Πήρα doogee να το δοκιμάσω αλλά το μετάνιωσα.

    1
  • 1 χρονο αντεξε, μην το παρετε, πεταμενα λεφτα

    2
  • 1 περίπου χρόνο το είχα και μου πέθανε η μπαταρία....κατα τα άλλα αξίζει τα λεφτά του αν θες κάτι για 8 μήνες...Μετά πεθαίνει

    2
  • See all