Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I buy it for the second time. The feeling it left me is very good. I have seborrheic dermatitis, so under stressful conditions I have a big problem with oiliness. I read on the internet and applied a tip that suggested applying the conditioner to the hair before shampooing. I did it and it worked. Before I did this, the feeling it left me was somewhat heavier. Those of you who have the same problem, try it and you will remember me. The packaging had a long duration (my hair is about 20cm below the shoulders), but I only use as much as I need and spread it with a comb. The smell is somewhat sweet and sour. I should add that after shampooing, I also use a heat protection spray, which helps more in detangling the hair. Without it, I don't know what result it has.
I will mention that personally, for seborrheic dermatitis and oiliness, it helps me a lot to apply squeezed lemon on the scalp before shampooing, which I first strain through a sieve and put it in a spray bottle.
Also, make a hair mask at most once a week, otherwise the hair becomes very heavy. I hope I helped with something.. :)
Το αγοράζω 2η φορά. Η αίσθηση που μου άφησε είναι πάρα πολύ καλή. Έχω σμηγματορροική δερματίτιδα, οπότε σε συνθήκες στρες έχω μεγάλο πρόβλημα με τη λιπαρότητα. Διάβασα στο ίντερνετ και εφάρμοσα ένα tip που πρότεινε το conditioner να απλώνεται στα μαλλιά πριν από το λούσιμο. Το έκανα και πέτυχε. Πριν κάνω αυτό, η αίσθηση που μου άφηνε ήταν κάπως πιο βαριά. Όσες έχετε το ίδιο πρόβλημα, κάντε το και θα με θυμηθείτε. Η συσκευασία είχε μεγάλη διάρκεια (τα μαλλιά μου είναι περίπου 20εκ κάτω από τους ώμους), αλλά βάζω μόνο όσο χρειάζομαι και το απλώνω με χτένα. Η μυρωδιά είναι κάπως γλυκόξινη. Να προσθέσω πως μετά το λούσιμο, βάζω και spray προστασίας κατά της θερμότητας, όπου βοηθάει περισσότερο να ξεμπλέκονται τα μαλλιά. Χωρίς αυτό, δεν ξέρω τι αποτέλεσμα έχει.
Θα αναφέρω πως προσωπικά για τη σμηγματορροϊκή και τη λιπαρότητα με βοηθάει πολύ πριν από το λούσιμο να βάζω στυμμένο λεμόνι στο τριχωτό της κεφαλής, το οποίο σουρώνω πρώτα σε σίτα και το βάζω σε ψεκαστηράκι.
Επίσης, να κάνετε μάσκα το πολύ μια φορά την εβδομάδα, διαφορετικά βαραίνουν πολύ τα μαλλιά. Ελπίζω να βοήθησα σε κάτι.. :)
Personally, no matter how much quantity I apply, my hair gets oily. I have oily roots and normal ends. I use the Kerastase Bain hydra fortifiant and I have noticed that when I use it alone, my hair is fine, but when I combine it with the CHI, it gets oily immediately after drying, even if I only apply it from the middle to the ends. I made the mistake of buying the 900ml size, but besides the scent, it doesn't offer me anything else, so I won't choose it again.
Εμενα προσωπικά μου λαδώνει το μαλλί όση ποσότητα και να βάλω ..
έχω λιπαρή ρίζα και κανονικές άκρες , χρησιμοποιώ το kerastase Bain hydra fortifiant και έχω παρατηρήσει πως όταν το βάζω μόνο του το μαλλί μου είναι κομπλέ , ενώ όταν το συνδυάζω με το CHI λαδώνει απευθείας μετά το στέγνωμα και ας βάζω από τη μέση έως τις άκρες .
Έκανα το λάθος και πήρα τα 900ml , πέρα από το άρωμα δεν μου προσφέρει κάτι άλλο γι’αυτο δεν θα το προτιμήσω ξανά .
I used it for a whole year, but unfortunately it did not do any substantial work on my hair. The result was only temporary, but no improvement in damage, split ends, or frizz.
I have damaged hair with a lot of bleaching, so maybe that's why it didn't work, but even so, I expected something more potent for its price.
Its scent is wonderful and leaves the hair smelling nice until it dries, but it does not offer reconstruction and my hair continued to frizz and look damaged.
Maybe it only works on natural or minimally processed hair, but definitely not for dyed or bleached hair.
Το χρησιμοποίησα για έναν ολόκληρο χρόνο, αλλά δυστυχώς δεν έκανε καμία ουσιαστική δουλειά στα μαλλιά μου. Το αποτέλεσμα ήταν μόνο στιγμιαίο, αλλά καμία βελτίωση στη φθορά, στη ψαλίδα ή στο φριζάρισμα.
Έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά με πολλά ντεκαπάζ, οπότε ίσως γι’ αυτό δεν λειτούργησε, αλλά ακόμη κι έτσι περίμενα κάτι πιο ενισχυμένο για την τιμή του.
Το άρωμά του είναι υπέροχο και αφήνει τα μαλλιά μυρωδάτα μεχρι το στέγνωμα, αλλά δεν προσφέρει αναδόμηση και τα μαλλιά μου συνέχιζαν να φριζάρουν και να δείχνουν ταλαιπωρημένα.
Ίσως να δουλεύει μόνο σε φυσικά ή ελάχιστα επεξεργασμένα μαλλιά, αλλά σίγουρα όχι για βαμμένα ή ντεκαπαρισμένα.
Actually, no stars from me at all. I started using it because I saw that my mother had forgotten to use it and because I knew it was an expensive product, I didn't want it to go to waste. I always apply it only on the ends of my hair precisely because I have oily hair. It's not just moisturizing, it dries them out and tangles them unbelievably. I haven't experienced this even with a cheap commercial product. I expected the action of silk and keratin... absolute zero and below. Additionally, its scent is quite overpowering... Prefer to spend your money on something else.
Στην πραγματικότητα καθόλου αστέρια από μένα. Άρχισα να το χρησιμοποιώ γιατί έβλεπα ότι είχε ξεχάσει να το χρησιμοποιεί η μητέρα μου κ επειδή ήξερα ότι είναι ακριβό προϊόν δεν ήθελα να πάει χαμένο. Βάζω πάντα μόνο στις ακτές των μαλλιών ακριβώς επειδή έχω λιπαρό μαλλί. Όχι απλά ενυδατικό δεν είναι, τα ξηραίνει κ αφάνταστα κ τα μπερδεύει από πάνω. Δεν το έχω ζήσει αυτό ούτε με φθηνό προϊόν του εμπορίου. Περίμενα δράση μεταξιού κ κερατινης... το απόλυτο μηδέν κ παρακάτω. Επιπλέον το άρωμά του είναι αρκετά διαπεραστικό... Προτιμήστε να δώσετε χρήματα σε κάτι άλλο.
It is perfect, I wonder why I didn't buy it earlier. I have thin hair with split ends. My hair is dull. It gives them shine and hydration. I would recommend a good shampoo and conditioner. Then a leave-in conditioner and if the hair is very dry, some oil on the ends.
Είναι τέλειο απορώ τόσο καιρό γιατί δεν το επαιρνα. Έχω λεπτή τρίχα με ψαλιδα. Τα μαλλιά μου είναι ατονα. Τους δίνει λάμψη και ενυδάτωση. Θα πρότεινα ένα καλό σαμπουάν και κοντισιονερ. Έπειτα ένα leave-in conditioner και εάν είναι πολύ ξηρά τα μαλλιά λαδακι στις άκρες.
It has a very nice scent. It also leaves the hair shiny! But, okay, I wasn't impressed. It doesn't offer the hair anything more than cheaper conditioners! It's just a good hair conditioner like many others
Έχει πολύ ωραίο άρωμα.αφήνει και γυαλιστερό το μαλλί !αλλα οκ δεν εντυπωσιάστηκα δεν προσφέρει στο μαλλί κάτι πολύ παραπάνω από πιο φθηνά μαλακτικά!ειναι απλά ένα καλό μαλακτικό μαλλιών σαν πολλά
I have very fine hair that tangles easily. Until now, I was using Pantene. However, this conditioner is really good and combined with the corresponding oil, I have noticed a difference in my hair. I feel it more hydrated
Έχω μαλλιά πολύ λεπτά και μπερδεύονται εύκολα. Ως τώρα χρησιμοποιούσα pantene. Αυτό το μαλακτικό όμως είναι πάρα πολύ καλό και συνδυασμό με το αντίστοιχο λαδακι έχω δει διαφορά στα μαλλιά μου. Τα νιώθω πιο ενυδατωμενα
It does very well what a conditioner is supposed to do: detangles the hair and makes it soft!
You should buy it because: It doesn't weigh down the hair, it doesn't make it greasy, it makes it lightweight, suitable for all hair types, even for oily ones like mine. Yes, it costs more than 10€ but the quantity (355ml) and the quality-price ratio is good. The WELLA SP conditioner that I wanted to buy has the same price for 200ml.
Now, for...
Hydration-nourishment: okay, there is visible hydration but not at the level of a hair mask.
Shine-luminosity: yes, it leaves the hair shiny, but it cannot be compared to hair silk
Κάνει πολύ καλά αυτό που υποτίθεται πρέπει να κάνει ένα conditioner: ξεμπλέκει τα μαλλιά και τα κάνει απαλά!
Να το αγοράσετε γιατί: Δεν βαραίνει, δεν λαδώνει τα μαλλιά, τα κάνει ανάλαφρα, κάνει για όλους τους τύπους μαλλιών ακόμα και για τα λιπαρά όπως τα δικά μου. Ναι μεν κοστίζει πάνω από 10€ αλλά η σχέση ποσότητας (355ml) ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ & τιμής είναι καλή. To conditioner της WELLA SP που ήθελα να πάρω έχει την ίδια τιμή για 200ml.
Τώρα για….
Ενυδάτωση-θρέψη: εντάξει υπάρχει ορατή ενυδάτωση όχι όμως στο επίπεδο μιας μάσκας μαλλιών
Λάμψη-Στιλπνότητα: ναι αφήνει τα μαλλιά λαμπερά, δεν μπορεί όμως να συγκριθεί με το μετάξι μαλλιών
I bought it by mistake, but I gave it a chance and I was thrilled. It's a very nice conditioner that leaves the hair incredibly soft and moisturized. I will definitely buy it again. Perhaps the best conditioner I have ever tried.
Το αγόρασα καταλάθος, του έδωσα όμως μια ευκαιρία και ξετρελάθηκα, πολυ ωραίο Conditioner αφήνει τα μαλλιά απίστευτα μαλακά και ενυδατωμένα, θα το ξανα αγοράσω σίγουρα. Ίσως και το πιο καλό Conditioner που έχω δοκιμάσει..
The best conditioner I have tried!! I leave it on damp hair once a week for a little longer and the result is excellent, it doesn't weigh down and fully moisturizes, the hair is soft and looks healthy. On bleached hair
Το καλύτερο Conditioner που έχω δοκιμάσει!! Το αφήνω μια φορα την εβδομάδα σε σκουπισμενα νωπά μαλλια λίγη ώρα παραπάνω και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό,δε βαραινει και ενυδατώνει πλήρως, τα μαλλια είναι μαλακά και φαίνονται υγιεί. Σε ντεκαπαρισμενο μαλλι
My hair is very thick, slightly wavy, and has been greatly damaged by hair dye, wrong shampoos, etc. After a shower, it was incredibly frizzy, dry, and tangled. With this specific conditioner, they become very soft and easy to detangle. Together with the corresponding silk product, my hair has changed a lot!
Τα μαλλιά μου είναι πολύ πυκνά, ελάχιστα κυματιστά και είχαν ταλαιπωρηθεί πολύ από βαφές, λάθος σαμπουάν κλπ κλπ. Μετά από μπαλαγιαζ ήταν απίστευτα φριζαρισμενα ξηρά και μπερδεμένα. Με το συγκεκριμένο κοντιτιονερ μαλακώνουν πολύ ξεμπερδευονται εύκολα. Μαζί με το αντίστοιχο silk άλλαξαν πολύ τα μαλλιά μου!
Good product, leaves hair moisturized and easy to comb. I bought it for the first time based on the reviews I read. Now I am evaluating it myself.
Stella Spiliopoulou
Καλό προϊόν, αφήνει ενυδατωμένα και εύκολοχτενιστα τα μαλλιά. Πρώτη φορά το αγόρασα με γνώμονα τις αξιολογήσεις που διάβασα. Τώρα το αξιολογώ κι εγώ.
Σπηλιοπουλου Στελλα
Whoever is thinking of buying it, should do it.
The only thing I would like it to have more is the smell. It's not bad, but it's not pleasant either. It's neutral. These are personal preferences, of course, whether someone likes to enhance the scent of their hair or not.
Όποιος σκέφτεται να το αγοράσει, να το κάνει.
Το μοναδικό που θα ήθελα να έχει παραπάνω είναι η μυρωδιά. Δεν είναι άσχημη, αλλά δεν είναι κ ευχάριστη. Είναι ουδέτερη. Αυτά είναι γούστα βέβαια, αν αρέσει σε κάποιον να ενισχύεται το άρωμα των μαλλιών ή όχι.
It's wonderful!! It makes the hair so soft, smells amazing, and shines. Also, after 3 uses that I have done, hair loss due to the season has significantly reduced. The times I used it, I didn't even need to straighten my hair. I just dried it with a hairdryer (without even using a brush) and it came out straight and smooth! (normally if I let them dry on their own, they come out frizzy, but if I dry them with a hairdryer, they come out straight, although quite frizzy and puffy). It's worth its money!
Είναι υπέροχο!! Κάνει τα μαλλιά τόσο απαλα, μυρίζει υπέροχα και λάμπουν. Επίσης μετά από 3 χρήσεις που έχω κάνει έχει μειωθεί αισθητά η τριχόπτωση που έχω λόγω της εποχής. Τις φορές που το χρησιμοποίησα δεν χρειάστηκε καν να ισιώσω τα μαλλιά μου. Απλά τα στεγνωσα με πιστολάκι (χωρίς καν βούρτσα) και βγήκα ίσια και λεία! (κανονικά εάν τα αφήσω να στεγνώσουν μόνα τους βγαίνουν σπαστά ενώ αν τα στεγνωσω με πιστολάκι βγαίνουν ίσια, όμως αρκετά φριζαρισμενα και φουντωτα). Αξίζει τα λεφτά του!
Wonderful product! It leaves the hair very soft and moisturized without weighing it down, while rinsing off easily! It provides mask-like results in less time
Υπέροχο προϊόν! Αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και ενυδατωμενα χωρίς να τα βαραίνει, ενώ ξεπλένεται εύκολα! Προσφέρει αποτέλεσμα μάσκας σε λιγότερο χρόνο
I have no problem with my hair. They are all-natural and I take care of them. I never dye them, I clean them often, I don't use styling products, I don't straighten them, I don't even use a hairdryer. So I don't know about the repair and reconstruction from experience, but I also have the classic, the red one, and I am completely satisfied! Perfect conditioner, very lightweight in texture, fluid, does not make them oily, does not weigh them down. It leaves the hair very elastic, shiny, soft, and with movement. The only negative is its smell. I believe and have confidence in this company! It is (especially the classic red one which is silver and the chi is red) the lightest conditioner I have tried.
Δεν έχω πρόβλημα με τα μαλλιά μου. Είναι ολοφυσικα κ τα περιποιουμαι. Δεν τα βάφω ποτέ, τα καθαρίζω συχνά, δε βάζω προϊόντα styling, δεν τα ισιωνω, ούτε καν πιστολάκι για στέγνωμα δε χρησιμοποιώ. Οπότε δεν ξέρω για την επανόρθωση κ την αναδόμηση απο εμπειρία, αλλά έχω κ το κλασσικό, το κόκκινο κι έχω μείνει απολύτως ικανοποιημενη! Τέλειο conditioner, παρά πολύ ελαφρύ στην υφή του, λεπτόρευστο, δεν λαδωνει, δε βαραίνει. Αφήνει τα μαλλιά πολύ ελαστικά, λαμπερά, μαλακά κ με κίνηση. Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά του. Πιστεύω κι έχω εμπιστοσύνη σ' αυτήν την εταιρεία! Ειναι (ειδικα το κόκκικο το κλασσικό που είναι ασημί κ το chi είναι κόκκινο) το πιο light conditioner που έχω δοκιμάσει.
The product is very good. I have noticed a noticeable difference, but not 100% since my hair is the worst I could have. However, it is the only product that has managed to moisturize and make me feel better. I will definitely buy it again.
Το προϊόν είναι πολύ καλό . Έχω δει αισθητή διαφορά αλλά οχι 100% καθώς η τρίχα μου είναι η χειρότερη που θα μπορούσα να έχω . Πάντως είναι το μοναδικό προϊόν που εχει καταφέρει να ενυδατώσει και να με κάνει να αισθανθώ πιο καλά . Θα το αγοράσω σίγουρα ξανά .
I have no issue with my hair, I just bought it to try it out. Nice scent, it leaves them soft and easily detangled with a comb afterwards. Now, if you have damaged hair, I don't know if it will help, maybe it does the job.
Δεν έχω θέμα με τα μαλλιά μου, απλά το πηρα για να το δοκιμάσω. Ωραίο άρωμα, τα αφήνει μαλακα κ τα ξεμπερδεύει εύκολα η χτένα μετα. Τώρα αν έχεις κατεστραμμένο μαλλί δεν ξέρω να βοηθήσω, ίσως κάνει δουλειά.
In combination with the rest of the chi keratin silk range, it really works wonders!! I use it after shampoo and mask as the final step and leave it for about 5 minutes!! Amazing result! It doesn't weigh down, doesn't make it greasy, doesn't require a large amount, it's easy to comb through and you feel that it doesn't just leave them soft but also fully shiny and repaired!! One of the top conditioners out there!!
Σε συνδιασμό με την υπόλοιπη σειρά chi keratin silk πραγματικά κάνει θαύματα!! Το χρησιμοποιώ μετά το σαμπουάν κ την μάσκα ως τελευταίο βήμα κ το αφήνω γύρω στα 5 λεπτα!! Εκπληκτικό αποτέλεσμα! Δεν βαραίνει, δεν λαδώνει, δεν χρήζει μεγάλης ποσότητας, χτενίζονται πανεύκολα κ το αισθάνεσαι ότι δεν τα αφήνει απλά απαλά αλλά κ πλήρως λαμπερά κ αναδομημένα!! Από τα κορυφαία conditioner που υπάρχουν!!
Very good product!
Leaves hair smooth and silky without weighing it down.
It is better to be consistent with the recommended application time (3-5 minutes) as in my hair (oily - fine hair) the extra time I left it on worked completely wrong, resulting in weighing it down a lot
Πολύ καλό προϊόν!
Αφήνει τα μαλλιά λεία και μεταξένια χωρίς να τα βαραίνει
Καλυτερα να είστε συνεπής με την προτεινόμενη ώρα εφαρμογής (3-5 λεπτά) καθώς στα δικά μου μαλλιά (λιπαρά - λεπτή τρίχα) η παραπάνω ώρα που το άφησα δούλεψε εντελώς λάθος με αποτέλεσμα να τα βαρύνει πολύ
This conditioner is excellent!!!!!!
I have a whole collection of various other conditioners at home, they did the job for the first two uses and I thought my hair would be amazing again (my hair was severely damaged from constant bleaching and changing colors every 2 weeks, they were at a point where they would break off during washing and feel like straw when drying) after the third time, my hair started to go back to how it was before, I had no hope of saving them and was considering cutting them off. When I came here to look for something else, I saw this Chi conditioner and read the comments, they were all positive, saying it's the best and does what it promises.
And I truly made the best choice I could have made, I've been using it for almost a month and my hair has regained its elasticity and when it's dry, it's really different from before, I didn't expect it, especially if you combine it with the oil like I do, it works wonders
Αυτό το conditioner είναι εξαιρετικό!!!!!!
Έχω στο σπίτι ολόκληρη συλλογή από διάφορα άλλα conditioner, μου έκαναν δουλειά της πρώτες δύο χρήσεις και έλεγα υπέροχα θα μου διορθωθούν τα μαλλιά μου ( ταλαιπωρημένα σε πολύ μεγάλο βαθμό από ντεκαπαζ συνέχεια και αλλαγή χρώματος κάθε 2 βδομάδες σχεδόν είχαν φτάσει σε σημείο να μου κόβονται στο πλύσιμο και να είναι σαν άχυρο στο στέγνωμα ) μετά από την 3 φορά και πέρα τα μαλλιά μου άρχιζαν να είναι πάλι όπως πριν δεν είχα κάποια ελπίδα πως μπορώ να τα σώσω και ήμουν σε σκέψεις να τα κόψω. Όταν μπήκα εδώ να κοιτάξω μήπως βρω κανένα άλλο βλέπω αυτό το Chi conditioner και διαβάζω τα σχόλια και ήταν όλα θετικά πως είναι το καλύτερο κάνει αυτά που υπόσχεστε.
Και πραγματικά έκανα την καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα να κάνω το χρησιμοποιώ σχεδόν 1 μήνα και τα μαλλιά μου έχουν βρει πάλι την ελαστικότητα τους και όσο για όταν είναι στεγνά πραγματικά έχει τεράστια διαφορά με το πριν δεν το περίμενα και ιδικά αν το συνδυάσετε και με το λαδάκι του όπως εγώ κάνει θαύματα
Well, the product is amazing. I intentionally tried it without a mask to see the result and it left me amazed.
Firstly, it leaves the hair incredibly soft, like silk, and it shines unbelievably.
Secondly, I have damaged hair that even when I straighten it, the next day it is still damaged. With this conditioner, not only were my hair not damaged, but they were straight like yesterday (maybe using a clip instead of a hair tie helped too).
Thirdly, it works wonders if you have frizz problems, just try to avoid rubbing your hair with a towel. I personally use a T-shirt to dry my hair.
Lastly, it hydrates the hair a lot. You can see it from the first use. If you have dry hair, it will save you.
I have never been so impressed by a conditioner. I will not change it. It felt like using a salon mask
Καλά, το προϊόν δεν υπάρχει. Το δοκίμασα επίτηδες χωρίς μάσκα για να δω το αποτέλεσμα και με αφήσε έκπληκτη.
1ον αφήνει τα μαλλιά τρομερά απαλά σαν μεταξύ και γυαλίζουν απίστευτα
2ον έχω σπαστά μαλλιά που ακόμα και να τα ισιώσω την επόμενη μέρα είναι σπαστά. Με αυτό το κοντισιονερ όχι απλά δεν ήταν σπαστά αλλά ηταν ίσια όπως χθες (εβαλα ένα κλαμερ αντί για λαστιχάκι ίσως βοήθησε κ αυτό)
3ον κάνει θαύματα αν έχεις πρόβλημα με το φριζάρισμα, απλά καλό είναι να αποφεύγουμε να τρίβουμε τις τρίχες με την πετσέτα. Εγώ χρησιμοποιώ μια μπλούζα ταμπναριστά.
4ον Τα ενυδατώνει πάρα πολύ. Φαίνεται με την πρώτη χρήση αυτό. Αν έχεις ξηρά μαλλιά θα σε σώσει.
Δεν με έχει εντυπωσιάσει ποτέ ένα κοντισιονερ τόσο πολύ. Δεν πρόκειται να το αλλάξω. Ένιωσα ότι χρησιμοποίησα μια κομμωτήριακη μάσκα
The best there is on the market!
I have been using it for 2 years and my hair has changed, it is silky, it doesn't frizz at the ends!
I recommend it!
Ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά !
Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια και τα μαλλιά μου έχουν αλλάξει,είναι μεταξένια,δεν φριζαρουν στις άκρες!
Το συνιστώ!
The best conditioner specifically for processed hair (highlights), the only one that leaves the hair soft and moisturized! I buy it again and again.
Το καλύτερο conditioner ειδικά για μαλλιά μετά από επεξεργασία (ανταύγειες), το μοναδικό που αφήνει τα μαλλιά απαλά κι ενυδατωμένα! Το αγοράζω ξανά και ξανά.
Simply perfect... the best conditioner I have ever tried... it's like a mask... in 1 minute it detangles and makes the hair smooth and with a very nice scent... it moisturizes... it's amazing
απλα τελειο...το καλύτερο conditioner που εχω δοκιμασει..ειναι σαν μασκα..σε 1 λεπτο ξεμπερδευει κ κανει τα μαλλια λεία κ με πολυ ωραιο αρωμα..τα ενυδατωνει..ειναι καταπληκτικό
I loved it from the first use. I wasn't so impressed with the detangling of the hair because I already use a good mask and it's always easy to comb, but the hydration and softness it provides are unbeatable. It has a very discreet-neutral scent. Also, I think it helped my very frizzy hair to sit more beautifully after styling.
Το λάτρεψα με την πρώτη χρήση. Δε με εντυπωσίασε τόσο το ξεμπερδεμα των μαλλιών γιατί βάζω καλή μάσκα κ είναι ήδη ευκολοχτενιστα πάντα, αλλά η ενυδάτωση και η απαλότητα που δίνει είναι αξεπέραστη. Έχει πάρα πολύ διακριτική-ουδέτερη μυρωδιά. Επίσης νομίζω πως βοήθησε τα πολύ φριζαρισμενα μου μαλλιά να κάτσουν πιο όμορφα μετα το styling.
I used it for a whole year, but unfortunately it did not do any substantial work on my hair. The result was only temporary, but no improvement in damage, split ends, or frizz.
I have damaged hair with a lot of bleaching, so maybe that's why it didn't work, but even so, I expected something more potent for its price.
Its scent is wonderful and leaves the hair smelling nice until it dries, but it does not offer reconstruction and my hair continued to frizz and look damaged.
Maybe it only works on natural or minimally processed hair, but definitely not for dyed or bleached hair.
Το χρησιμοποίησα για έναν ολόκληρο χρόνο, αλλά δυστυχώς δεν έκανε καμία ουσιαστική δουλειά στα μαλλιά μου. Το αποτέλεσμα ήταν μόνο στιγμιαίο, αλλά καμία βελτίωση στη φθορά, στη ψαλίδα ή στο φριζάρισμα.
Έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά με πολλά ντεκαπάζ, οπότε ίσως γι’ αυτό δεν λειτούργησε, αλλά ακόμη κι έτσι περίμενα κάτι πιο ενισχυμένο για την τιμή του.
Το άρωμά του είναι υπέροχο και αφήνει τα μαλλιά μυρωδάτα μεχρι το στέγνωμα, αλλά δεν προσφέρει αναδόμηση και τα μαλλιά μου συνέχιζαν να φριζάρουν και να δείχνουν ταλαιπωρημένα.
Ίσως να δουλεύει μόνο σε φυσικά ή ελάχιστα επεξεργασμένα μαλλιά, αλλά σίγουρα όχι για βαμμένα ή ντεκαπαρισμένα.
Actually, no stars from me at all. I started using it because I saw that my mother had forgotten to use it and because I knew it was an expensive product, I didn't want it to go to waste. I always apply it only on the ends of my hair precisely because I have oily hair. It's not just moisturizing, it dries them out and tangles them unbelievably. I haven't experienced this even with a cheap commercial product. I expected the action of silk and keratin... absolute zero and below. Additionally, its scent is quite overpowering... Prefer to spend your money on something else.
Στην πραγματικότητα καθόλου αστέρια από μένα. Άρχισα να το χρησιμοποιώ γιατί έβλεπα ότι είχε ξεχάσει να το χρησιμοποιεί η μητέρα μου κ επειδή ήξερα ότι είναι ακριβό προϊόν δεν ήθελα να πάει χαμένο. Βάζω πάντα μόνο στις ακτές των μαλλιών ακριβώς επειδή έχω λιπαρό μαλλί. Όχι απλά ενυδατικό δεν είναι, τα ξηραίνει κ αφάνταστα κ τα μπερδεύει από πάνω. Δεν το έχω ζήσει αυτό ούτε με φθηνό προϊόν του εμπορίου. Περίμενα δράση μεταξιού κ κερατινης... το απόλυτο μηδέν κ παρακάτω. Επιπλέον το άρωμά του είναι αρκετά διαπεραστικό... Προτιμήστε να δώσετε χρήματα σε κάτι άλλο.
It is perfect, I wonder why I didn't buy it earlier. I have thin hair with split ends. My hair is dull. It gives them shine and hydration. I would recommend a good shampoo and conditioner. Then a leave-in conditioner and if the hair is very dry, some oil on the ends.
Είναι τέλειο απορώ τόσο καιρό γιατί δεν το επαιρνα. Έχω λεπτή τρίχα με ψαλιδα. Τα μαλλιά μου είναι ατονα. Τους δίνει λάμψη και ενυδάτωση. Θα πρότεινα ένα καλό σαμπουάν και κοντισιονερ. Έπειτα ένα leave-in conditioner και εάν είναι πολύ ξηρά τα μαλλιά λαδακι στις άκρες.
It has a very nice scent. It also leaves the hair shiny! But, okay, I wasn't impressed. It doesn't offer the hair anything more than cheaper conditioners! It's just a good hair conditioner like many others
Έχει πολύ ωραίο άρωμα.αφήνει και γυαλιστερό το μαλλί !αλλα οκ δεν εντυπωσιάστηκα δεν προσφέρει στο μαλλί κάτι πολύ παραπάνω από πιο φθηνά μαλακτικά!ειναι απλά ένα καλό μαλακτικό μαλλιών σαν πολλά
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I buy it for the second time. The feeling it left me is very good. I have seborrheic dermatitis, so under stressful conditions I have a big problem with oiliness. I read on the internet and applied a tip that suggested applying the conditioner to the hair before shampooing. I did it and it worked. Before I did this, the feeling it left me was somewhat heavier. Those of you who have the same problem, try it and you will remember me. The packaging had a long duration (my hair is about 20cm below the shoulders), but I only use as much as I need and spread it with a comb. The smell is somewhat sweet and sour. I should add that after shampooing, I also use a heat protection spray, which helps more in detangling the hair. Without it, I don't know what result it has.
I will mention that personally, for seborrheic dermatitis and oiliness, it helps me a lot to apply squeezed lemon on the scalp before shampooing, which I first strain through a sieve and put it in a spray bottle.
Also, make a hair mask at most once a week, otherwise the hair becomes very heavy. I hope I helped with something.. :)
Το αγοράζω 2η φορά. Η αίσθηση που μου άφησε είναι πάρα πολύ καλή. Έχω σμηγματορροική δερματίτιδα, οπότε σε συνθήκες στρες έχω μεγάλο πρόβλημα με τη λιπαρότητα. Διάβασα στο ίντερνετ και εφάρμοσα ένα tip που πρότεινε το conditioner να απλώνεται στα μαλλιά πριν από το λούσιμο. Το έκανα και πέτυχε. Πριν κάνω αυτό, η αίσθηση που μου άφηνε ήταν κάπως πιο βαριά. Όσες έχετε το ίδιο πρόβλημα, κάντε το και θα με θυμηθείτε. Η συσκευασία είχε μεγάλη διάρκεια (τα μαλλιά μου είναι περίπου 20εκ κάτω από τους ώμους), αλλά βάζω μόνο όσο χρειάζομαι και το απλώνω με χτένα. Η μυρωδιά είναι κάπως γλυκόξινη. Να προσθέσω πως μετά το λούσιμο, βάζω και spray προστασίας κατά της θερμότητας, όπου βοηθάει περισσότερο να ξεμπλέκονται τα μαλλιά. Χωρίς αυτό, δεν ξέρω τι αποτέλεσμα έχει.
Θα αναφέρω πως προσωπικά για τη σμηγματορροϊκή και τη λιπαρότητα με βοηθάει πολύ πριν από το λούσιμο να βάζω στυμμένο λεμόνι στο τριχωτό της κεφαλής, το οποίο σουρώνω πρώτα σε σίτα και το βάζω σε ψεκαστηράκι.
Επίσης, να κάνετε μάσκα το πολύ μια φορά την εβδομάδα, διαφορετικά βαραίνουν πολύ τα μαλλιά. Ελπίζω να βοήθησα σε κάτι.. :)
Personally, no matter how much quantity I apply, my hair gets oily. I have oily roots and normal ends. I use the Kerastase Bain hydra fortifiant and I have noticed that when I use it alone, my hair is fine, but when I combine it with the CHI, it gets oily immediately after drying, even if I only apply it from the middle to the ends. I made the mistake of buying the 900ml size, but besides the scent, it doesn't offer me anything else, so I won't choose it again.
Εμενα προσωπικά μου λαδώνει το μαλλί όση ποσότητα και να βάλω ..
έχω λιπαρή ρίζα και κανονικές άκρες , χρησιμοποιώ το kerastase Bain hydra fortifiant και έχω παρατηρήσει πως όταν το βάζω μόνο του το μαλλί μου είναι κομπλέ , ενώ όταν το συνδυάζω με το CHI λαδώνει απευθείας μετά το στέγνωμα και ας βάζω από τη μέση έως τις άκρες .
Έκανα το λάθος και πήρα τα 900ml , πέρα από το άρωμα δεν μου προσφέρει κάτι άλλο γι’αυτο δεν θα το προτιμήσω ξανά .
I used it for a whole year, but unfortunately it did not do any substantial work on my hair. The result was only temporary, but no improvement in damage, split ends, or frizz.
I have damaged hair with a lot of bleaching, so maybe that's why it didn't work, but even so, I expected something more potent for its price.
Its scent is wonderful and leaves the hair smelling nice until it dries, but it does not offer reconstruction and my hair continued to frizz and look damaged.
Maybe it only works on natural or minimally processed hair, but definitely not for dyed or bleached hair.
Το χρησιμοποίησα για έναν ολόκληρο χρόνο, αλλά δυστυχώς δεν έκανε καμία ουσιαστική δουλειά στα μαλλιά μου. Το αποτέλεσμα ήταν μόνο στιγμιαίο, αλλά καμία βελτίωση στη φθορά, στη ψαλίδα ή στο φριζάρισμα.
Έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά με πολλά ντεκαπάζ, οπότε ίσως γι’ αυτό δεν λειτούργησε, αλλά ακόμη κι έτσι περίμενα κάτι πιο ενισχυμένο για την τιμή του.
Το άρωμά του είναι υπέροχο και αφήνει τα μαλλιά μυρωδάτα μεχρι το στέγνωμα, αλλά δεν προσφέρει αναδόμηση και τα μαλλιά μου συνέχιζαν να φριζάρουν και να δείχνουν ταλαιπωρημένα.
Ίσως να δουλεύει μόνο σε φυσικά ή ελάχιστα επεξεργασμένα μαλλιά, αλλά σίγουρα όχι για βαμμένα ή ντεκαπαρισμένα.
Actually, no stars from me at all. I started using it because I saw that my mother had forgotten to use it and because I knew it was an expensive product, I didn't want it to go to waste. I always apply it only on the ends of my hair precisely because I have oily hair. It's not just moisturizing, it dries them out and tangles them unbelievably. I haven't experienced this even with a cheap commercial product. I expected the action of silk and keratin... absolute zero and below. Additionally, its scent is quite overpowering... Prefer to spend your money on something else.
Στην πραγματικότητα καθόλου αστέρια από μένα. Άρχισα να το χρησιμοποιώ γιατί έβλεπα ότι είχε ξεχάσει να το χρησιμοποιεί η μητέρα μου κ επειδή ήξερα ότι είναι ακριβό προϊόν δεν ήθελα να πάει χαμένο. Βάζω πάντα μόνο στις ακτές των μαλλιών ακριβώς επειδή έχω λιπαρό μαλλί. Όχι απλά ενυδατικό δεν είναι, τα ξηραίνει κ αφάνταστα κ τα μπερδεύει από πάνω. Δεν το έχω ζήσει αυτό ούτε με φθηνό προϊόν του εμπορίου. Περίμενα δράση μεταξιού κ κερατινης... το απόλυτο μηδέν κ παρακάτω. Επιπλέον το άρωμά του είναι αρκετά διαπεραστικό... Προτιμήστε να δώσετε χρήματα σε κάτι άλλο.
It is perfect, I wonder why I didn't buy it earlier. I have thin hair with split ends. My hair is dull. It gives them shine and hydration. I would recommend a good shampoo and conditioner. Then a leave-in conditioner and if the hair is very dry, some oil on the ends.
Είναι τέλειο απορώ τόσο καιρό γιατί δεν το επαιρνα. Έχω λεπτή τρίχα με ψαλιδα. Τα μαλλιά μου είναι ατονα. Τους δίνει λάμψη και ενυδάτωση. Θα πρότεινα ένα καλό σαμπουάν και κοντισιονερ. Έπειτα ένα leave-in conditioner και εάν είναι πολύ ξηρά τα μαλλιά λαδακι στις άκρες.
It has a very nice scent. It also leaves the hair shiny! But, okay, I wasn't impressed. It doesn't offer the hair anything more than cheaper conditioners! It's just a good hair conditioner like many others
Έχει πολύ ωραίο άρωμα.αφήνει και γυαλιστερό το μαλλί !αλλα οκ δεν εντυπωσιάστηκα δεν προσφέρει στο μαλλί κάτι πολύ παραπάνω από πιο φθηνά μαλακτικά!ειναι απλά ένα καλό μαλακτικό μαλλιών σαν πολλά
I have very fine hair that tangles easily. Until now, I was using Pantene. However, this conditioner is really good and combined with the corresponding oil, I have noticed a difference in my hair. I feel it more hydrated
Έχω μαλλιά πολύ λεπτά και μπερδεύονται εύκολα. Ως τώρα χρησιμοποιούσα pantene. Αυτό το μαλακτικό όμως είναι πάρα πολύ καλό και συνδυασμό με το αντίστοιχο λαδακι έχω δει διαφορά στα μαλλιά μου. Τα νιώθω πιο ενυδατωμενα
It does very well what a conditioner is supposed to do: detangles the hair and makes it soft!
You should buy it because: It doesn't weigh down the hair, it doesn't make it greasy, it makes it lightweight, suitable for all hair types, even for oily ones like mine. Yes, it costs more than 10€ but the quantity (355ml) and the quality-price ratio is good. The WELLA SP conditioner that I wanted to buy has the same price for 200ml.
Now, for...
Hydration-nourishment: okay, there is visible hydration but not at the level of a hair mask.
Shine-luminosity: yes, it leaves the hair shiny, but it cannot be compared to hair silk
Κάνει πολύ καλά αυτό που υποτίθεται πρέπει να κάνει ένα conditioner: ξεμπλέκει τα μαλλιά και τα κάνει απαλά!
Να το αγοράσετε γιατί: Δεν βαραίνει, δεν λαδώνει τα μαλλιά, τα κάνει ανάλαφρα, κάνει για όλους τους τύπους μαλλιών ακόμα και για τα λιπαρά όπως τα δικά μου. Ναι μεν κοστίζει πάνω από 10€ αλλά η σχέση ποσότητας (355ml) ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ & τιμής είναι καλή. To conditioner της WELLA SP που ήθελα να πάρω έχει την ίδια τιμή για 200ml.
Τώρα για….
Ενυδάτωση-θρέψη: εντάξει υπάρχει ορατή ενυδάτωση όχι όμως στο επίπεδο μιας μάσκας μαλλιών
Λάμψη-Στιλπνότητα: ναι αφήνει τα μαλλιά λαμπερά, δεν μπορεί όμως να συγκριθεί με το μετάξι μαλλιών
I bought it by mistake, but I gave it a chance and I was thrilled. It's a very nice conditioner that leaves the hair incredibly soft and moisturized. I will definitely buy it again. Perhaps the best conditioner I have ever tried.
Το αγόρασα καταλάθος, του έδωσα όμως μια ευκαιρία και ξετρελάθηκα, πολυ ωραίο Conditioner αφήνει τα μαλλιά απίστευτα μαλακά και ενυδατωμένα, θα το ξανα αγοράσω σίγουρα. Ίσως και το πιο καλό Conditioner που έχω δοκιμάσει..
The best conditioner I have tried!! I leave it on damp hair once a week for a little longer and the result is excellent, it doesn't weigh down and fully moisturizes, the hair is soft and looks healthy. On bleached hair
Το καλύτερο Conditioner που έχω δοκιμάσει!! Το αφήνω μια φορα την εβδομάδα σε σκουπισμενα νωπά μαλλια λίγη ώρα παραπάνω και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό,δε βαραινει και ενυδατώνει πλήρως, τα μαλλια είναι μαλακά και φαίνονται υγιεί. Σε ντεκαπαρισμενο μαλλι
My hair is very thick, slightly wavy, and has been greatly damaged by hair dye, wrong shampoos, etc. After a shower, it was incredibly frizzy, dry, and tangled. With this specific conditioner, they become very soft and easy to detangle. Together with the corresponding silk product, my hair has changed a lot!
Τα μαλλιά μου είναι πολύ πυκνά, ελάχιστα κυματιστά και είχαν ταλαιπωρηθεί πολύ από βαφές, λάθος σαμπουάν κλπ κλπ. Μετά από μπαλαγιαζ ήταν απίστευτα φριζαρισμενα ξηρά και μπερδεμένα. Με το συγκεκριμένο κοντιτιονερ μαλακώνουν πολύ ξεμπερδευονται εύκολα. Μαζί με το αντίστοιχο silk άλλαξαν πολύ τα μαλλιά μου!
Good product, leaves hair moisturized and easy to comb. I bought it for the first time based on the reviews I read. Now I am evaluating it myself.
Stella Spiliopoulou
Καλό προϊόν, αφήνει ενυδατωμένα και εύκολοχτενιστα τα μαλλιά. Πρώτη φορά το αγόρασα με γνώμονα τις αξιολογήσεις που διάβασα. Τώρα το αξιολογώ κι εγώ.
Σπηλιοπουλου Στελλα
Whoever is thinking of buying it, should do it.
The only thing I would like it to have more is the smell. It's not bad, but it's not pleasant either. It's neutral. These are personal preferences, of course, whether someone likes to enhance the scent of their hair or not.
Όποιος σκέφτεται να το αγοράσει, να το κάνει.
Το μοναδικό που θα ήθελα να έχει παραπάνω είναι η μυρωδιά. Δεν είναι άσχημη, αλλά δεν είναι κ ευχάριστη. Είναι ουδέτερη. Αυτά είναι γούστα βέβαια, αν αρέσει σε κάποιον να ενισχύεται το άρωμα των μαλλιών ή όχι.
It's wonderful!! It makes the hair so soft, smells amazing, and shines. Also, after 3 uses that I have done, hair loss due to the season has significantly reduced. The times I used it, I didn't even need to straighten my hair. I just dried it with a hairdryer (without even using a brush) and it came out straight and smooth! (normally if I let them dry on their own, they come out frizzy, but if I dry them with a hairdryer, they come out straight, although quite frizzy and puffy). It's worth its money!
Είναι υπέροχο!! Κάνει τα μαλλιά τόσο απαλα, μυρίζει υπέροχα και λάμπουν. Επίσης μετά από 3 χρήσεις που έχω κάνει έχει μειωθεί αισθητά η τριχόπτωση που έχω λόγω της εποχής. Τις φορές που το χρησιμοποίησα δεν χρειάστηκε καν να ισιώσω τα μαλλιά μου. Απλά τα στεγνωσα με πιστολάκι (χωρίς καν βούρτσα) και βγήκα ίσια και λεία! (κανονικά εάν τα αφήσω να στεγνώσουν μόνα τους βγαίνουν σπαστά ενώ αν τα στεγνωσω με πιστολάκι βγαίνουν ίσια, όμως αρκετά φριζαρισμενα και φουντωτα). Αξίζει τα λεφτά του!
Wonderful product! It leaves the hair very soft and moisturized without weighing it down, while rinsing off easily! It provides mask-like results in less time
Υπέροχο προϊόν! Αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και ενυδατωμενα χωρίς να τα βαραίνει, ενώ ξεπλένεται εύκολα! Προσφέρει αποτέλεσμα μάσκας σε λιγότερο χρόνο
I have no problem with my hair. They are all-natural and I take care of them. I never dye them, I clean them often, I don't use styling products, I don't straighten them, I don't even use a hairdryer. So I don't know about the repair and reconstruction from experience, but I also have the classic, the red one, and I am completely satisfied! Perfect conditioner, very lightweight in texture, fluid, does not make them oily, does not weigh them down. It leaves the hair very elastic, shiny, soft, and with movement. The only negative is its smell. I believe and have confidence in this company! It is (especially the classic red one which is silver and the chi is red) the lightest conditioner I have tried.
Δεν έχω πρόβλημα με τα μαλλιά μου. Είναι ολοφυσικα κ τα περιποιουμαι. Δεν τα βάφω ποτέ, τα καθαρίζω συχνά, δε βάζω προϊόντα styling, δεν τα ισιωνω, ούτε καν πιστολάκι για στέγνωμα δε χρησιμοποιώ. Οπότε δεν ξέρω για την επανόρθωση κ την αναδόμηση απο εμπειρία, αλλά έχω κ το κλασσικό, το κόκκινο κι έχω μείνει απολύτως ικανοποιημενη! Τέλειο conditioner, παρά πολύ ελαφρύ στην υφή του, λεπτόρευστο, δεν λαδωνει, δε βαραίνει. Αφήνει τα μαλλιά πολύ ελαστικά, λαμπερά, μαλακά κ με κίνηση. Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά του. Πιστεύω κι έχω εμπιστοσύνη σ' αυτήν την εταιρεία! Ειναι (ειδικα το κόκκικο το κλασσικό που είναι ασημί κ το chi είναι κόκκινο) το πιο light conditioner που έχω δοκιμάσει.
The product is very good. I have noticed a noticeable difference, but not 100% since my hair is the worst I could have. However, it is the only product that has managed to moisturize and make me feel better. I will definitely buy it again.
Το προϊόν είναι πολύ καλό . Έχω δει αισθητή διαφορά αλλά οχι 100% καθώς η τρίχα μου είναι η χειρότερη που θα μπορούσα να έχω . Πάντως είναι το μοναδικό προϊόν που εχει καταφέρει να ενυδατώσει και να με κάνει να αισθανθώ πιο καλά . Θα το αγοράσω σίγουρα ξανά .
I have no issue with my hair, I just bought it to try it out. Nice scent, it leaves them soft and easily detangled with a comb afterwards. Now, if you have damaged hair, I don't know if it will help, maybe it does the job.
Δεν έχω θέμα με τα μαλλιά μου, απλά το πηρα για να το δοκιμάσω. Ωραίο άρωμα, τα αφήνει μαλακα κ τα ξεμπερδεύει εύκολα η χτένα μετα. Τώρα αν έχεις κατεστραμμένο μαλλί δεν ξέρω να βοηθήσω, ίσως κάνει δουλειά.
In combination with the rest of the chi keratin silk range, it really works wonders!! I use it after shampoo and mask as the final step and leave it for about 5 minutes!! Amazing result! It doesn't weigh down, doesn't make it greasy, doesn't require a large amount, it's easy to comb through and you feel that it doesn't just leave them soft but also fully shiny and repaired!! One of the top conditioners out there!!
Σε συνδιασμό με την υπόλοιπη σειρά chi keratin silk πραγματικά κάνει θαύματα!! Το χρησιμοποιώ μετά το σαμπουάν κ την μάσκα ως τελευταίο βήμα κ το αφήνω γύρω στα 5 λεπτα!! Εκπληκτικό αποτέλεσμα! Δεν βαραίνει, δεν λαδώνει, δεν χρήζει μεγάλης ποσότητας, χτενίζονται πανεύκολα κ το αισθάνεσαι ότι δεν τα αφήνει απλά απαλά αλλά κ πλήρως λαμπερά κ αναδομημένα!! Από τα κορυφαία conditioner που υπάρχουν!!
Very good product!
Leaves hair smooth and silky without weighing it down.
It is better to be consistent with the recommended application time (3-5 minutes) as in my hair (oily - fine hair) the extra time I left it on worked completely wrong, resulting in weighing it down a lot
Πολύ καλό προϊόν!
Αφήνει τα μαλλιά λεία και μεταξένια χωρίς να τα βαραίνει
Καλυτερα να είστε συνεπής με την προτεινόμενη ώρα εφαρμογής (3-5 λεπτά) καθώς στα δικά μου μαλλιά (λιπαρά - λεπτή τρίχα) η παραπάνω ώρα που το άφησα δούλεψε εντελώς λάθος με αποτέλεσμα να τα βαρύνει πολύ
This conditioner is excellent!!!!!!
I have a whole collection of various other conditioners at home, they did the job for the first two uses and I thought my hair would be amazing again (my hair was severely damaged from constant bleaching and changing colors every 2 weeks, they were at a point where they would break off during washing and feel like straw when drying) after the third time, my hair started to go back to how it was before, I had no hope of saving them and was considering cutting them off. When I came here to look for something else, I saw this Chi conditioner and read the comments, they were all positive, saying it's the best and does what it promises.
And I truly made the best choice I could have made, I've been using it for almost a month and my hair has regained its elasticity and when it's dry, it's really different from before, I didn't expect it, especially if you combine it with the oil like I do, it works wonders
Αυτό το conditioner είναι εξαιρετικό!!!!!!
Έχω στο σπίτι ολόκληρη συλλογή από διάφορα άλλα conditioner, μου έκαναν δουλειά της πρώτες δύο χρήσεις και έλεγα υπέροχα θα μου διορθωθούν τα μαλλιά μου ( ταλαιπωρημένα σε πολύ μεγάλο βαθμό από ντεκαπαζ συνέχεια και αλλαγή χρώματος κάθε 2 βδομάδες σχεδόν είχαν φτάσει σε σημείο να μου κόβονται στο πλύσιμο και να είναι σαν άχυρο στο στέγνωμα ) μετά από την 3 φορά και πέρα τα μαλλιά μου άρχιζαν να είναι πάλι όπως πριν δεν είχα κάποια ελπίδα πως μπορώ να τα σώσω και ήμουν σε σκέψεις να τα κόψω. Όταν μπήκα εδώ να κοιτάξω μήπως βρω κανένα άλλο βλέπω αυτό το Chi conditioner και διαβάζω τα σχόλια και ήταν όλα θετικά πως είναι το καλύτερο κάνει αυτά που υπόσχεστε.
Και πραγματικά έκανα την καλύτερη επιλογή που θα μπορούσα να κάνω το χρησιμοποιώ σχεδόν 1 μήνα και τα μαλλιά μου έχουν βρει πάλι την ελαστικότητα τους και όσο για όταν είναι στεγνά πραγματικά έχει τεράστια διαφορά με το πριν δεν το περίμενα και ιδικά αν το συνδυάσετε και με το λαδάκι του όπως εγώ κάνει θαύματα
Well, the product is amazing. I intentionally tried it without a mask to see the result and it left me amazed.
Firstly, it leaves the hair incredibly soft, like silk, and it shines unbelievably.
Secondly, I have damaged hair that even when I straighten it, the next day it is still damaged. With this conditioner, not only were my hair not damaged, but they were straight like yesterday (maybe using a clip instead of a hair tie helped too).
Thirdly, it works wonders if you have frizz problems, just try to avoid rubbing your hair with a towel. I personally use a T-shirt to dry my hair.
Lastly, it hydrates the hair a lot. You can see it from the first use. If you have dry hair, it will save you.
I have never been so impressed by a conditioner. I will not change it. It felt like using a salon mask
Καλά, το προϊόν δεν υπάρχει. Το δοκίμασα επίτηδες χωρίς μάσκα για να δω το αποτέλεσμα και με αφήσε έκπληκτη.
1ον αφήνει τα μαλλιά τρομερά απαλά σαν μεταξύ και γυαλίζουν απίστευτα
2ον έχω σπαστά μαλλιά που ακόμα και να τα ισιώσω την επόμενη μέρα είναι σπαστά. Με αυτό το κοντισιονερ όχι απλά δεν ήταν σπαστά αλλά ηταν ίσια όπως χθες (εβαλα ένα κλαμερ αντί για λαστιχάκι ίσως βοήθησε κ αυτό)
3ον κάνει θαύματα αν έχεις πρόβλημα με το φριζάρισμα, απλά καλό είναι να αποφεύγουμε να τρίβουμε τις τρίχες με την πετσέτα. Εγώ χρησιμοποιώ μια μπλούζα ταμπναριστά.
4ον Τα ενυδατώνει πάρα πολύ. Φαίνεται με την πρώτη χρήση αυτό. Αν έχεις ξηρά μαλλιά θα σε σώσει.
Δεν με έχει εντυπωσιάσει ποτέ ένα κοντισιονερ τόσο πολύ. Δεν πρόκειται να το αλλάξω. Ένιωσα ότι χρησιμοποίησα μια κομμωτήριακη μάσκα
The best there is on the market!
I have been using it for 2 years and my hair has changed, it is silky, it doesn't frizz at the ends!
I recommend it!
Ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά !
Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια και τα μαλλιά μου έχουν αλλάξει,είναι μεταξένια,δεν φριζαρουν στις άκρες!
Το συνιστώ!
The best conditioner specifically for processed hair (highlights), the only one that leaves the hair soft and moisturized! I buy it again and again.
Το καλύτερο conditioner ειδικά για μαλλιά μετά από επεξεργασία (ανταύγειες), το μοναδικό που αφήνει τα μαλλιά απαλά κι ενυδατωμένα! Το αγοράζω ξανά και ξανά.
Simply perfect... the best conditioner I have ever tried... it's like a mask... in 1 minute it detangles and makes the hair smooth and with a very nice scent... it moisturizes... it's amazing
απλα τελειο...το καλύτερο conditioner που εχω δοκιμασει..ειναι σαν μασκα..σε 1 λεπτο ξεμπερδευει κ κανει τα μαλλια λεία κ με πολυ ωραιο αρωμα..τα ενυδατωνει..ειναι καταπληκτικό
I loved it from the first use. I wasn't so impressed with the detangling of the hair because I already use a good mask and it's always easy to comb, but the hydration and softness it provides are unbeatable. It has a very discreet-neutral scent. Also, I think it helped my very frizzy hair to sit more beautifully after styling.
Το λάτρεψα με την πρώτη χρήση. Δε με εντυπωσίασε τόσο το ξεμπερδεμα των μαλλιών γιατί βάζω καλή μάσκα κ είναι ήδη ευκολοχτενιστα πάντα, αλλά η ενυδάτωση και η απαλότητα που δίνει είναι αξεπέραστη. Έχει πάρα πολύ διακριτική-ουδέτερη μυρωδιά. Επίσης νομίζω πως βοήθησε τα πολύ φριζαρισμενα μου μαλλιά να κάτσουν πιο όμορφα μετα το styling.
I used it for a whole year, but unfortunately it did not do any substantial work on my hair. The result was only temporary, but no improvement in damage, split ends, or frizz.
I have damaged hair with a lot of bleaching, so maybe that's why it didn't work, but even so, I expected something more potent for its price.
Its scent is wonderful and leaves the hair smelling nice until it dries, but it does not offer reconstruction and my hair continued to frizz and look damaged.
Maybe it only works on natural or minimally processed hair, but definitely not for dyed or bleached hair.
Το χρησιμοποίησα για έναν ολόκληρο χρόνο, αλλά δυστυχώς δεν έκανε καμία ουσιαστική δουλειά στα μαλλιά μου. Το αποτέλεσμα ήταν μόνο στιγμιαίο, αλλά καμία βελτίωση στη φθορά, στη ψαλίδα ή στο φριζάρισμα.
Έχω ταλαιπωρημένα μαλλιά με πολλά ντεκαπάζ, οπότε ίσως γι’ αυτό δεν λειτούργησε, αλλά ακόμη κι έτσι περίμενα κάτι πιο ενισχυμένο για την τιμή του.
Το άρωμά του είναι υπέροχο και αφήνει τα μαλλιά μυρωδάτα μεχρι το στέγνωμα, αλλά δεν προσφέρει αναδόμηση και τα μαλλιά μου συνέχιζαν να φριζάρουν και να δείχνουν ταλαιπωρημένα.
Ίσως να δουλεύει μόνο σε φυσικά ή ελάχιστα επεξεργασμένα μαλλιά, αλλά σίγουρα όχι για βαμμένα ή ντεκαπαρισμένα.
Actually, no stars from me at all. I started using it because I saw that my mother had forgotten to use it and because I knew it was an expensive product, I didn't want it to go to waste. I always apply it only on the ends of my hair precisely because I have oily hair. It's not just moisturizing, it dries them out and tangles them unbelievably. I haven't experienced this even with a cheap commercial product. I expected the action of silk and keratin... absolute zero and below. Additionally, its scent is quite overpowering... Prefer to spend your money on something else.
Στην πραγματικότητα καθόλου αστέρια από μένα. Άρχισα να το χρησιμοποιώ γιατί έβλεπα ότι είχε ξεχάσει να το χρησιμοποιεί η μητέρα μου κ επειδή ήξερα ότι είναι ακριβό προϊόν δεν ήθελα να πάει χαμένο. Βάζω πάντα μόνο στις ακτές των μαλλιών ακριβώς επειδή έχω λιπαρό μαλλί. Όχι απλά ενυδατικό δεν είναι, τα ξηραίνει κ αφάνταστα κ τα μπερδεύει από πάνω. Δεν το έχω ζήσει αυτό ούτε με φθηνό προϊόν του εμπορίου. Περίμενα δράση μεταξιού κ κερατινης... το απόλυτο μηδέν κ παρακάτω. Επιπλέον το άρωμά του είναι αρκετά διαπεραστικό... Προτιμήστε να δώσετε χρήματα σε κάτι άλλο.
It is perfect, I wonder why I didn't buy it earlier. I have thin hair with split ends. My hair is dull. It gives them shine and hydration. I would recommend a good shampoo and conditioner. Then a leave-in conditioner and if the hair is very dry, some oil on the ends.
Είναι τέλειο απορώ τόσο καιρό γιατί δεν το επαιρνα. Έχω λεπτή τρίχα με ψαλιδα. Τα μαλλιά μου είναι ατονα. Τους δίνει λάμψη και ενυδάτωση. Θα πρότεινα ένα καλό σαμπουάν και κοντισιονερ. Έπειτα ένα leave-in conditioner και εάν είναι πολύ ξηρά τα μαλλιά λαδακι στις άκρες.
It has a very nice scent. It also leaves the hair shiny! But, okay, I wasn't impressed. It doesn't offer the hair anything more than cheaper conditioners! It's just a good hair conditioner like many others
Έχει πολύ ωραίο άρωμα.αφήνει και γυαλιστερό το μαλλί !αλλα οκ δεν εντυπωσιάστηκα δεν προσφέρει στο μαλλί κάτι πολύ παραπάνω από πιο φθηνά μαλακτικά!ειναι απλά ένα καλό μαλακτικό μαλλιών σαν πολλά