Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is one of the few times that I go through the process of evaluating a product, but after my experience, I think I have the duty to do so. I have been using hair products for over twenty years, and for the past six years, I have been exclusively using pomades. I try to test different products every time, both from my visits to barber shops and from the internet. This particular product is the worst I have ever used, especially considering its price. It truly reminded me of a cheap gel from an unknown brand at a mini market. It is NOT EVEN A POMADE, as it sticks to the hair upon application and leaves a shiny appearance that transforms into greasy hair within a few hours, losing any supposed hold. Its scent is downright unacceptable and reminds me of cheap hairspray with a chemical laboratory fragrance. Truly the worst, a complete disappointment.
Είναι από τις λίγες φορές που μπαίνω στη διαδικασία να αξιολογήσω ένα προϊόν, αλλά μετά την εμπειρία μου, νομίζω πως έχω το χρέος να το κάνω. Χρησιμοποιώ προϊόντα μαλλιών για πάνω από είκοσι χρόνια, και τα τελευταία 6 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά πομάδες. Προσπαθώ κάθε φορά να δοκιμάζω διαφορετικά προϊόντα, τόσο από τις επισκέψεις μου σε barber shop, αλλά και από το ίντερνετ. Το εν λόγω προϊόν λοιπόν είναι το χειρότερο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς και την τιμή του. Πραγματικά μου θύμησε φτηνό τζελ άγνωστης εταιρείας από μίνι μάρκετ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ POMADE, στην εφαρμογή του κολλάει τα μαλλιά και αφήνει μία γυαλιστερή όψη που μετά από λίγες ώρες μεταλλάσσεται σε προφίλ λαδωμένων μαλλιών και χάνει κάθε υποτιθέμενο κράτημα. Το άρωμα του είναι επιεικώς απαράδεκτο και θυμίζει φτηνή λακ με άρωμα χημικού εργαστηρίου. Ότι χειρότερο πραγματικά, σκέτη απογοήτευση.
It is one of the few times that I go through the process of evaluating a product, but after my experience, I think I have the duty to do so. I have been using hair products for over twenty years, and for the past six years, I have been exclusively using pomades. I try to test different products every time, both from my visits to barber shops and from the internet. This particular product is the worst I have ever used, especially considering its price. It truly reminded me of a cheap gel from an unknown brand at a mini market. It is NOT EVEN A POMADE, as it sticks to the hair upon application and leaves a shiny appearance that transforms into greasy hair within a few hours, losing any supposed hold. Its scent is downright unacceptable and reminds me of cheap hairspray with a chemical laboratory fragrance. Truly the worst, a complete disappointment.
Είναι από τις λίγες φορές που μπαίνω στη διαδικασία να αξιολογήσω ένα προϊόν, αλλά μετά την εμπειρία μου, νομίζω πως έχω το χρέος να το κάνω. Χρησιμοποιώ προϊόντα μαλλιών για πάνω από είκοσι χρόνια, και τα τελευταία 6 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά πομάδες. Προσπαθώ κάθε φορά να δοκιμάζω διαφορετικά προϊόντα, τόσο από τις επισκέψεις μου σε barber shop, αλλά και από το ίντερνετ. Το εν λόγω προϊόν λοιπόν είναι το χειρότερο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς και την τιμή του. Πραγματικά μου θύμησε φτηνό τζελ άγνωστης εταιρείας από μίνι μάρκετ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ POMADE, στην εφαρμογή του κολλάει τα μαλλιά και αφήνει μία γυαλιστερή όψη που μετά από λίγες ώρες μεταλλάσσεται σε προφίλ λαδωμένων μαλλιών και χάνει κάθε υποτιθέμενο κράτημα. Το άρωμα του είναι επιεικώς απαράδεκτο και θυμίζει φτηνή λακ με άρωμα χημικού εργαστηρίου. Ότι χειρότερο πραγματικά, σκέτη απογοήτευση.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is one of the few times that I go through the process of evaluating a product, but after my experience, I think I have the duty to do so. I have been using hair products for over twenty years, and for the past six years, I have been exclusively using pomades. I try to test different products every time, both from my visits to barber shops and from the internet. This particular product is the worst I have ever used, especially considering its price. It truly reminded me of a cheap gel from an unknown brand at a mini market. It is NOT EVEN A POMADE, as it sticks to the hair upon application and leaves a shiny appearance that transforms into greasy hair within a few hours, losing any supposed hold. Its scent is downright unacceptable and reminds me of cheap hairspray with a chemical laboratory fragrance. Truly the worst, a complete disappointment.
Είναι από τις λίγες φορές που μπαίνω στη διαδικασία να αξιολογήσω ένα προϊόν, αλλά μετά την εμπειρία μου, νομίζω πως έχω το χρέος να το κάνω. Χρησιμοποιώ προϊόντα μαλλιών για πάνω από είκοσι χρόνια, και τα τελευταία 6 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά πομάδες. Προσπαθώ κάθε φορά να δοκιμάζω διαφορετικά προϊόντα, τόσο από τις επισκέψεις μου σε barber shop, αλλά και από το ίντερνετ. Το εν λόγω προϊόν λοιπόν είναι το χειρότερο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς και την τιμή του. Πραγματικά μου θύμησε φτηνό τζελ άγνωστης εταιρείας από μίνι μάρκετ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ POMADE, στην εφαρμογή του κολλάει τα μαλλιά και αφήνει μία γυαλιστερή όψη που μετά από λίγες ώρες μεταλλάσσεται σε προφίλ λαδωμένων μαλλιών και χάνει κάθε υποτιθέμενο κράτημα. Το άρωμα του είναι επιεικώς απαράδεκτο και θυμίζει φτηνή λακ με άρωμα χημικού εργαστηρίου. Ότι χειρότερο πραγματικά, σκέτη απογοήτευση.
It is one of the few times that I go through the process of evaluating a product, but after my experience, I think I have the duty to do so. I have been using hair products for over twenty years, and for the past six years, I have been exclusively using pomades. I try to test different products every time, both from my visits to barber shops and from the internet. This particular product is the worst I have ever used, especially considering its price. It truly reminded me of a cheap gel from an unknown brand at a mini market. It is NOT EVEN A POMADE, as it sticks to the hair upon application and leaves a shiny appearance that transforms into greasy hair within a few hours, losing any supposed hold. Its scent is downright unacceptable and reminds me of cheap hairspray with a chemical laboratory fragrance. Truly the worst, a complete disappointment.
Είναι από τις λίγες φορές που μπαίνω στη διαδικασία να αξιολογήσω ένα προϊόν, αλλά μετά την εμπειρία μου, νομίζω πως έχω το χρέος να το κάνω. Χρησιμοποιώ προϊόντα μαλλιών για πάνω από είκοσι χρόνια, και τα τελευταία 6 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά πομάδες. Προσπαθώ κάθε φορά να δοκιμάζω διαφορετικά προϊόντα, τόσο από τις επισκέψεις μου σε barber shop, αλλά και από το ίντερνετ. Το εν λόγω προϊόν λοιπόν είναι το χειρότερο που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς και την τιμή του. Πραγματικά μου θύμησε φτηνό τζελ άγνωστης εταιρείας από μίνι μάρκετ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ POMADE, στην εφαρμογή του κολλάει τα μαλλιά και αφήνει μία γυαλιστερή όψη που μετά από λίγες ώρες μεταλλάσσεται σε προφίλ λαδωμένων μαλλιών και χάνει κάθε υποτιθέμενο κράτημα. Το άρωμα του είναι επιεικώς απαράδεκτο και θυμίζει φτηνή λακ με άρωμα χημικού εργαστηρίου. Ότι χειρότερο πραγματικά, σκέτη απογοήτευση.