The Element car audio system is a sound system designed to be installed in cars with a single slot on the dashboard, known as 1DIN. It includes a radio, USB, and AUX for playing music from devices such as mobile phones or MP3 players.
Installation must be carried out by a qualified technician for the warranty to be valid.
Brand
Universal
Universal
Honda
Element
Dimensions
Installation
1 DIN
Operating System
Manufacturer
Power Output
50 (x4) Watt
Screen
Multimedia Screen
No
Touch Screen
No
Functions
USB
Yes
Features (Ready)
Steering Wheel Control Capability
No
Rear View Camera Connectivity
No
Important information
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Basic car audio system. You can't download it and use it in competitions. It's good for listening to the radio. For basic use. If you have higher demands, you will definitely need something better.
Βασικό ηχοσύστημα αυτοκινήτου. Δεν το κατεβάζεις και σε διαγωνισμούς. Για να ακούς ραδιόφωνο καλό είναι. Για βασική χρήση. Αν έχετε μεγαλύτερες απαιτήσεις σίγουρα θα χρειαστείτε κάτι καλύτερο.
A great value for the money, installation is simple. The only downside is that when listening to music from a flash drive, there is no option to change the treble, bass, etc., but it has pre-installed settings (bass, jazz, etc.)
Μια χαρά για τα λεφτά του, η εγκατάσταση απλή. Το μείον μόνο είναι ότι ακούγοντας μουσική από φλασάκι δεν έχει επιλογή να αλλάξεις τα πριμα- μπάσα ,κλπ, αλλά έχει προεγκατεστημένα ( bass,jazz,......κλπ)
Okay, for 12 euros, it does the job just fine, but the maximum lifespan is 4 months, and I have bought many cheap sources, all the same thing. Give 15 euros more and get a Pioneer that will last forever and has excellent sound quality
εντάξει για 12 ευρώ που έχει κανεις μια χαρά την δουλειά σου ,αλλά μέγιστη διάρκεια ζωής 4μηνες ,και έχω πάρει πολλες φτηνές πηγές ,όλες το ίδιο πράγμα ,δώσε 15 ευρώ παραπάνω και πάρε ένα pioneer που θα κρατήσει για πάντα και έχει άριστη ποιότητα ήχου
Quite satisfactory and good quality for its price.
It doesn't fit well with the frame of my car (NISSAN MICRA K11), but it doesn't come off, etc.
As a construction, it is very mediocre.
Αρκετα ικανοποιητικο, και ποιοτικο για τα λεφτα του.
Δεν εφαπτει καλα με το πλαισιο του αυτοκινητου μου(NISSAN MICRA K11), αλλα δεν βγαινει κλπ.
Σαν κατασκευη ειναι πολυ μετριο.
It's not a super duper CD radio, but it does the job, especially for the price, it's very good... The truth is, I would like something more powerful to be able to listen to some rock songs that I wanted at full blast, but it overloads the speakers as you can understand, and it's only playable at a moderate volume... meaning from the 63 volume, which is the maximum, it plays well without distortion for music like metal and such.
Δεν είναι κανένα super duper ράδιο cd αλλά την κάνει τη δουλίτσα του ειδικά για την τιμή που έχει είναι πολύ καλό... Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα κάτι πιο δυνατό για να μπορώ να ακούω κάτι ροκ κομμάτια που ήθελα στη διαπασών αλλά μπουκωνει τα ηχεία όπως καταλαβαίνετε και είναι για να το παίζεις μόνο στη μέση ... δηλαδή από το 63 volume που είναι το μεγάλο γύρω στα 40 παίζει καλά χωρίς μπουκώματα μουσικές όπως metal και τέτοια.
On the positive side, it works (!) and it is cheap. Everything it has to offer works at a satisfactory level.
On the negative side, I hear a "hissing" sound when playing from the USB. I have tried different USB sticks but I hear it in all of them. Surprisingly, the hissing sound is not heard on the radio. The sound is clear. Unfortunately, things are not very good with the USB as this hissing sound, even at a low volume, makes it annoying and disappointing.
Now, as for sound quality, I can't tell you more because the speakers of this car stereo are not great, but it sounds okay on the radio.
Attention! It does not have a detachable faceplate, which means it will not fit in all cars. It did not fit in mine (Yaris 2000), so I had to use a cutter and cut off the excess plastic around the faceplate to install it.
Conclusion: if you want it for fun, without spending too much, go for it. But if you want something serious and of high quality, look elsewhere
Στα θετικά είναι ότι δουλεύει (!) και είναι φτηνό. Λειτουργούν όλα όσα έχει να προσφέρει σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Στα αρνητικά, εμένα μου ακούγεται ένα "φύσημα'' όταν παίζει από το USB. Εχω δοκιμάσει διαφορετικά στικάκια αλλά σε όλα ακούγεται. Στο ραδιαφωνο παραδόξως δεν ακούγεται το φύσημα. ο ήχος είναι καθαρός. Στο USB δυστυχώς δεν είναι πολύ καλά τα πράγματα καθώς αυτό το φύσημα σε χαμηλή ένταση, το καθιστά εκνευριστικό και απογοητεύει.
Τώρα για ποιότητα ήχου, δεν μπορώ να σας πω περισσότερα, καθώς τα ηχεία του αυτ/του δεν είναι της προκοπής αλλά εμένα μου ακούγεται ΟΚ στο ραδιοφωνο.
Προσοχή! Δεν έχει αποσπώμενη πρόσοψη, πράγμα που πάει να πει ότι, δεν θα μπει σε όλα τα αμάξια. Εμένα δεν χωρούσε (Yaris 2000), και πήρα κοπίδι και έκοψα το πλαστικό 'περίσευμα' γύρω-γύρω από την πρόσοψη για να το βάλω.
Συμπέρασμα: αν το θέλετε για την πλάκα σας, χωρίς να ξοδέψετε πολλά, πάρτε το. Αν θέλετε όμως κάτι σοβαρό και ποιοτικό, ψάξτε αλλού
When I bought it, I was excited about the price compared to what it offers. After a year, the screen burned out first, then it stopped working altogether, and the buttons have hardened and cannot be pressed. One of the worst purchases I have made
Όταν το αγόρασα είχα ενθουσιαστεί για την τιμή σε σχέση μ αυτά που σου παρέχει.
Μετά απο εναν χρόνο λοιπόν αφού κάηκε πρώτα η οθόνη , σταμάτησε να δουλεύει κ αυτό , τα κουμπιά του έχουν σκληρύνει κ δεν πατιούνται
Απο τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει
1. Easy installation
2. Precise volume control knob
3. The station change buttons are not as accurate and make the station adjustment process time-consuming.
4. Relatively weak FM receiver. Some stations produce slightly distorted sound, while they sound clear with another sound system.
5. The price is low, so you know beforehand that you will have to sacrifice some things.
I was looking for a simple sound system with the only requirement of being able to catch radio and nothing more. If someone wants the same, it is ideal. For more requirements, they should look for something more expensive.
1. Ευκολη εγκατασταση
2. Ακριβες ροδακι ρυθμισης εντασης ηχου
3. Τα κουμπια αλλαγης σταθμου δεν ειναι τοσο ακριβή και κανουν τη διαδικασία ρυθμισης των σταθμων χρονοβορα.
4. Σχετικα αδυναμος δεκτης FM. Σε καποιους σταθμους βγαζει λιγο αλλοιωμενο ηχο, ενω με αλλο ηχοσυστημα ακουγονται καθαρα.
5. Η τιμη ειναι χαμηλη, συνεπως γνωριζεις απο πριν οτι καποια πραγματα θα τα θυσιασεις.
Εγω εψαχνα ενα απλο ηχοσυστημα με μοναδικη απαιτηση να πιανει ραδιοφωνο και τιποτα περισσοτερο. Αν καποιος θελει το ιδιο ειναι ιδανικο. Για περισσοτερες απαιτησεις, ας ψαξει κατι ακριβοτερο.
I have it for a few months in a space, not in a car, no problem so far. For what I want it, it's good and for its price, it's fine... you get what you pay for :)
το εχω καπιους μηνες σε εναν χωρο οχι σε αυτοκινητο κανενα προβλημα μεχρι στιγμης. Για αυτο που το θελω καλο και για τα λεφτα του μια χαρα ... οτι πληρωνεις περνεις :)
+Instant switching between radio - USB - SD- Bluetooth
+Continues playing the mp3 that was playing when you remove the USB and plug it in another day.
+Displays id tags of songs.
+It is more beautiful than it appears in the photo.
-Weak FM receiver
-Poor sound quality
-You cannot select folders, all songs play randomly.
-Sometimes it does not turn off when you turn off the car switch.
-The hands-free Bluetooth call is low volume (cannot be heard) and poor quality (has a delay).
-It does not have RDS.
-Playback from SD has a buzzing sound.
-Does not support NTFS.
-The remote control only works from very close distance.
For its price, it is tolerable but ultimately not worth it if you want something decent.
+Ακαριαία εναλλαγή μεταξύ ράδιο - usb - SD- Bluetooth
+Συνεχίζει να παίζει το mp3 που έπαιζε όταν αφαιρέσεις το usb και το βάλεις άλλη μέρα.
+δείχνει id tags των τραγουδιών.
+είναι πιο όμορφο από ότι φαίνεται στην φωτογραφία
- αδύναμος δέκτης fm
-κακή ποιότητα ήχου
- δεν διαλέγεις folders, παίζουν όλα χύμα.
-Μερικές φορές δεν σβήνει όταν κλείσεις τον διακόπτη του αυτοκινήτου
-η hands free Bluetooth κλήση είναι χαμηλής έντασης (δεν σε ακούν) και κακής ποιότητας (έχει delay)
- δεν έχει RDS.
- η αναπαραγωγή από SD έχει βομβο.
-δεν υποστηρίζει ntfs.
-το τηλεκοντρόλ λειτουργεί μόνο από πολύ πολύ κοντά.
Για τα χρήματα του είναι υποφερτό αλλά τελικά δεν αξίζει αν θες κάτι της προκοπής.
Okay, with 14 euros you don't expect miracles.... On the plus side, it immediately reads the mp3. On the negative side, it doesn't have a display to see what you're listening to... The remote control is worth every penny
ενταξει με 14 ευρω δεν περιμενεις και θαυματα....στα συν οτι διαβαζει αμεσως το mp3
στα πλην δεν εχει display για να βλεπεις τι ακους...ολα τα λεφτα το τηλεκοντρολ
Seeing the many positive reviews, I bought it. Second day and it doesn't produce sound from the right speaker. I don't know what to do. I will send it to the store for replacement, but because I am from Crete, the whole process will take a month and I don't have the patience.
Βλέποντας τις πολλές θετικές αξιολογήσεις το αγόρασα.Δεύτερη μέρα και δεν βγάζει ήχο απο το δεξί ηχείο.
Δεν ξέρω τι να κάνω.Θα στείλω στο κατάστημα για αντικατάσταση αλλά επειδή είμαι απο Κρήτη το όλο θέμα θα πάρει κάνα μήνα και δεν έχω την υπομονή.
Guys, simply PERFECT!!!!! I highly recommend it for three reasons...! First, it has incredible power intensity both in USB and radio, as well as in the aux line because I have experimentally connected it to my PC and with 150 watt speakers and I was left speechless because I didn't expect it to be so good, reliably dynamic and easy to use.....!!!!! GET IT NOW.....!
Παιδιά απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!!! Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα για τρεις λόγους...! 1ο έχει απίστευτη δύναμη έντασης και στο USB και στο ράδιο αλλά και στο aux line διότι πειραματικά το έχω συνδέσει στο pc μου και με 150 watt ηχεία και έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό γιατί δεν το περίμενα τόσο καλό,αξιόπιστα δυναμικό και εύκολα χρήσιμο.....!!!!! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ.....!
Super price and super radio. It works well, reads the USB. I haven't tried the SD. I didn't expect a good radio for such a price. But... here it is :-)
σουπερ τιμη και σουπερ ραδιο. Δουλευει καλα, διαβαζει το usb. το sd δεν δοκιμασα.
δεν περιμενα καλο ραδιο για τετοια τιμη. αλλα...να το:-)
5 stars, the first store sells it for about 16 euros each.
We bought 6 for the car rental business.
Some of them had Bluetooth as well.
For their price, they are very good.
Time will tell if they last...
5 αστέρια, το πρώτο κατάστημα το δίνει περίπου 16 ευρώ το κομμάτι.
Πήραμε 6 για την επιχείρηση ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων.
Κάποια είχαν και Bluetooth.
Για την τιμή τους πολύ καλά.
Ο χρόνος θα δείξει αν αντέχουν...
For its price, it is very good, just the only thing that bothers me is that the quality drops a little in the songs played from the SD and USB, while it sounds great from the aux and radio
για τα χρηματα του ειναι πολυ καλο απλα , το μονο που με χαλαει ειναι οτι στα τραγουδια που παιζουν απο την sd και usb πεφτει λιγο η ποιοτητα ενω απο το aux και το ραδιο ακουγεται μια χαρα
Good value for money, of course!!! But it has a very low RMS and does not perform well in terms of volume on the speakers, just like the sound quality which is also "cheap", of course
Καλό για τα λεφτά του εννοείτε!!! αλλα εχει πολυ χαμηλό rms και δεν αποδιδει πολύ στην ένταση στα ηχεία όπως και η ποιότητα του ήχου ειναι και αυτή ¨φθηνή¨ εννοείτε
What you pay is what you get. You definitely won't find better at this price, but don't expect too much. Quite plastic and with mediocre construction. However, it does the job.
Οτι πληρώνεις παίρνεις. Στην τιμή του σίγουρα δεν θα βρείς καλύτερο, αλλά μην περιμένεις και πολλά. Αρκετά πλαστικό και πολύ μετρια κατασκευή. Την δουλεία του την κάνει ομως.
For its price, it is very good. It plays everything on USB and has good signal on the radio. The downside is that it does not change folders on USB and the screen light is annoying at night.
Για τα λεφτά του είναι πολύ καλό. Παίζει τα πάντα στο USB και καλό σήμα έχει στο ραδιόφωνο. Το κακό είναι ότι δεν αλλάζει φάκελο στο USB και είναι ενοχλητικό το φως της οθόνης το βράδυ.
For its price, it is simply incredible. I wanted something cheap to listen to songs from the USB and it made me look good, it loads the songs immediately and its radio plays great. For those who want something cheap and quality, buy it with closed eyes!
Για τα λεφτα του ειναι απλα απιστευτο. Ηθελα κατι φθηνο για να ακουω τραγουδια απο το usb και με εβγαλε ασπροπροσωπο, φορτωνει τα τραγουδια αμεσως και το ραδιο του παιζει μια χαρα. Για οσους θελουν κατι φθηνο και ποιοτικο αγοραστε το με κλειστα τα ματια!!!
For anyone who wants something cheap and simple, it does the job...
It doesn't play folders from USB!
It loads mp3s quickly from USB!
The receiver on FM is great!
On the output, it has the YD1028 and in the Datasheet the manufacturer gives:
Output Power RL=4Ω, THD=1.0% 5.0 W
RL=4Ω, THD=10% 6.2 W
So forget about the 50 (x4) Watts! (like in all the category)
Για όποιον θέλει κάτι φτηνό - απλό κάνει την δουλειά του...
Δεν παίζει φακέλους από USB!
Φορτώνει γρήγορα τα mp3 από USB!
Ο δέκτης στα FM είναι μια χαρά!
Στην έξοδο έχει το YD1028 και στο Datasheet ο κατασκευαστής του δίνει:
Output Power RL=4Ω,THD=1.0% 5.0 W
RL=4Ω,THD=10% 6.2 W
Οπότε ξεχάστε τα 50 (x4) Watt! (όπως σε όλα της κατηγορίας )
Quite good...if it had a playlist, I would give it 5 stars...now I have 900 songs in folders on the USB and it doesn't read the folders... :-( only this...otherwise very good
Αρκετα καλο...αν ειχε και playlist..θα εβαζα 5 αστερακια...τωρα εχω 900 τραγουδια σε φακελους στο usb και δεν διαβαζει τους φακελους... :-( μονο αυτο..κατα τα αλλα πολυ καλο
The negative thing is that it has 4 preset costumes (pop, rock, etc.), but in the instructions it says that you can adjust the bass, etc. But guys, I haven't found anything, I've been going crazy for 2 days, the only negative thing
πολυ καλο για τα λεφτα του πραγματικα !!
το αρνητικο ειναι οτι εχει 4 ετοιμα κουστουμια (pop,rock κτλ) αλλα στις οδηγιες λεει οτι μπορεις να ρυθμισεις μπασα κτλ αλλα παιδια δεν εχω βρει τιποτα 2 μερες τωρα εχω τρελαθει το μονο αρνητικο
I feel like I stole a church. The image is not the same, it is even more beautiful. I connected it myself. The service was immediate and I was informed by the store about the shipment and the product. Shipped within 24 hours
Σαν να έκλεψα εκκλησία νιώθω. Η εικόνα δεν είναι αυτήν είναι πιο ωραίο το σύνδεσα μόνος μου. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και με ενημέρωσαν από το κατάστημα για την αποστολή και το προϊόν. Αποστολή σε 24 ώρες
Basic car audio system. You can't download it and use it in competitions. It's good for listening to the radio. For basic use. If you have higher demands, you will definitely need something better.
Βασικό ηχοσύστημα αυτοκινήτου. Δεν το κατεβάζεις και σε διαγωνισμούς. Για να ακούς ραδιόφωνο καλό είναι. Για βασική χρήση. Αν έχετε μεγαλύτερες απαιτήσεις σίγουρα θα χρειαστείτε κάτι καλύτερο.
A great value for the money, installation is simple. The only downside is that when listening to music from a flash drive, there is no option to change the treble, bass, etc., but it has pre-installed settings (bass, jazz, etc.)
Μια χαρά για τα λεφτά του, η εγκατάσταση απλή. Το μείον μόνο είναι ότι ακούγοντας μουσική από φλασάκι δεν έχει επιλογή να αλλάξεις τα πριμα- μπάσα ,κλπ, αλλά έχει προεγκατεστημένα ( bass,jazz,......κλπ)
Okay, for 12 euros, it does the job just fine, but the maximum lifespan is 4 months, and I have bought many cheap sources, all the same thing. Give 15 euros more and get a Pioneer that will last forever and has excellent sound quality
εντάξει για 12 ευρώ που έχει κανεις μια χαρά την δουλειά σου ,αλλά μέγιστη διάρκεια ζωής 4μηνες ,και έχω πάρει πολλες φτηνές πηγές ,όλες το ίδιο πράγμα ,δώσε 15 ευρώ παραπάνω και πάρε ένα pioneer που θα κρατήσει για πάντα και έχει άριστη ποιότητα ήχου
Quite satisfactory and good quality for its price.
It doesn't fit well with the frame of my car (NISSAN MICRA K11), but it doesn't come off, etc.
As a construction, it is very mediocre.
Αρκετα ικανοποιητικο, και ποιοτικο για τα λεφτα του.
Δεν εφαπτει καλα με το πλαισιο του αυτοκινητου μου(NISSAN MICRA K11), αλλα δεν βγαινει κλπ.
Σαν κατασκευη ειναι πολυ μετριο.
It's not a super duper CD radio, but it does the job, especially for the price, it's very good... The truth is, I would like something more powerful to be able to listen to some rock songs that I wanted at full blast, but it overloads the speakers as you can understand, and it's only playable at a moderate volume... meaning from the 63 volume, which is the maximum, it plays well without distortion for music like metal and such.
Δεν είναι κανένα super duper ράδιο cd αλλά την κάνει τη δουλίτσα του ειδικά για την τιμή που έχει είναι πολύ καλό... Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα κάτι πιο δυνατό για να μπορώ να ακούω κάτι ροκ κομμάτια που ήθελα στη διαπασών αλλά μπουκωνει τα ηχεία όπως καταλαβαίνετε και είναι για να το παίζεις μόνο στη μέση ... δηλαδή από το 63 volume που είναι το μεγάλο γύρω στα 40 παίζει καλά χωρίς μπουκώματα μουσικές όπως metal και τέτοια.
The Element car audio system is a sound system designed to be installed in cars with a single slot on the dashboard, known as 1DIN. It includes a radio, USB, and AUX for playing music from devices such as mobile phones or MP3 players.
Features:
MP3 and WMA file playback
Equalizer
Power: 4x50W
Remote control
ISO connector
Manufacturer
OEM
Instructions
Installation
Installation must be carried out by a qualified technician for the warranty to be valid.
Brand
Universal
Universal
Honda
Element
Dimensions
Installation
1 DIN
Operating System
Manufacturer
Power Output
50 (x4) Watt
Screen
Multimedia Screen
No
Touch Screen
No
Functions
USB
Yes
Features (Ready)
Steering Wheel Control Capability
No
Rear View Camera Connectivity
No
Important information
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Basic car audio system. You can't download it and use it in competitions. It's good for listening to the radio. For basic use. If you have higher demands, you will definitely need something better.
Βασικό ηχοσύστημα αυτοκινήτου. Δεν το κατεβάζεις και σε διαγωνισμούς. Για να ακούς ραδιόφωνο καλό είναι. Για βασική χρήση. Αν έχετε μεγαλύτερες απαιτήσεις σίγουρα θα χρειαστείτε κάτι καλύτερο.
A great value for the money, installation is simple. The only downside is that when listening to music from a flash drive, there is no option to change the treble, bass, etc., but it has pre-installed settings (bass, jazz, etc.)
Μια χαρά για τα λεφτά του, η εγκατάσταση απλή. Το μείον μόνο είναι ότι ακούγοντας μουσική από φλασάκι δεν έχει επιλογή να αλλάξεις τα πριμα- μπάσα ,κλπ, αλλά έχει προεγκατεστημένα ( bass,jazz,......κλπ)
Okay, for 12 euros, it does the job just fine, but the maximum lifespan is 4 months, and I have bought many cheap sources, all the same thing. Give 15 euros more and get a Pioneer that will last forever and has excellent sound quality
εντάξει για 12 ευρώ που έχει κανεις μια χαρά την δουλειά σου ,αλλά μέγιστη διάρκεια ζωής 4μηνες ,και έχω πάρει πολλες φτηνές πηγές ,όλες το ίδιο πράγμα ,δώσε 15 ευρώ παραπάνω και πάρε ένα pioneer που θα κρατήσει για πάντα και έχει άριστη ποιότητα ήχου
Quite satisfactory and good quality for its price.
It doesn't fit well with the frame of my car (NISSAN MICRA K11), but it doesn't come off, etc.
As a construction, it is very mediocre.
Αρκετα ικανοποιητικο, και ποιοτικο για τα λεφτα του.
Δεν εφαπτει καλα με το πλαισιο του αυτοκινητου μου(NISSAN MICRA K11), αλλα δεν βγαινει κλπ.
Σαν κατασκευη ειναι πολυ μετριο.
It's not a super duper CD radio, but it does the job, especially for the price, it's very good... The truth is, I would like something more powerful to be able to listen to some rock songs that I wanted at full blast, but it overloads the speakers as you can understand, and it's only playable at a moderate volume... meaning from the 63 volume, which is the maximum, it plays well without distortion for music like metal and such.
Δεν είναι κανένα super duper ράδιο cd αλλά την κάνει τη δουλίτσα του ειδικά για την τιμή που έχει είναι πολύ καλό... Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα κάτι πιο δυνατό για να μπορώ να ακούω κάτι ροκ κομμάτια που ήθελα στη διαπασών αλλά μπουκωνει τα ηχεία όπως καταλαβαίνετε και είναι για να το παίζεις μόνο στη μέση ... δηλαδή από το 63 volume που είναι το μεγάλο γύρω στα 40 παίζει καλά χωρίς μπουκώματα μουσικές όπως metal και τέτοια.
On the positive side, it works (!) and it is cheap. Everything it has to offer works at a satisfactory level.
On the negative side, I hear a "hissing" sound when playing from the USB. I have tried different USB sticks but I hear it in all of them. Surprisingly, the hissing sound is not heard on the radio. The sound is clear. Unfortunately, things are not very good with the USB as this hissing sound, even at a low volume, makes it annoying and disappointing.
Now, as for sound quality, I can't tell you more because the speakers of this car stereo are not great, but it sounds okay on the radio.
Attention! It does not have a detachable faceplate, which means it will not fit in all cars. It did not fit in mine (Yaris 2000), so I had to use a cutter and cut off the excess plastic around the faceplate to install it.
Conclusion: if you want it for fun, without spending too much, go for it. But if you want something serious and of high quality, look elsewhere
Στα θετικά είναι ότι δουλεύει (!) και είναι φτηνό. Λειτουργούν όλα όσα έχει να προσφέρει σε ικανοποιητικό επίπεδο.
Στα αρνητικά, εμένα μου ακούγεται ένα "φύσημα'' όταν παίζει από το USB. Εχω δοκιμάσει διαφορετικά στικάκια αλλά σε όλα ακούγεται. Στο ραδιαφωνο παραδόξως δεν ακούγεται το φύσημα. ο ήχος είναι καθαρός. Στο USB δυστυχώς δεν είναι πολύ καλά τα πράγματα καθώς αυτό το φύσημα σε χαμηλή ένταση, το καθιστά εκνευριστικό και απογοητεύει.
Τώρα για ποιότητα ήχου, δεν μπορώ να σας πω περισσότερα, καθώς τα ηχεία του αυτ/του δεν είναι της προκοπής αλλά εμένα μου ακούγεται ΟΚ στο ραδιοφωνο.
Προσοχή! Δεν έχει αποσπώμενη πρόσοψη, πράγμα που πάει να πει ότι, δεν θα μπει σε όλα τα αμάξια. Εμένα δεν χωρούσε (Yaris 2000), και πήρα κοπίδι και έκοψα το πλαστικό 'περίσευμα' γύρω-γύρω από την πρόσοψη για να το βάλω.
Συμπέρασμα: αν το θέλετε για την πλάκα σας, χωρίς να ξοδέψετε πολλά, πάρτε το. Αν θέλετε όμως κάτι σοβαρό και ποιοτικό, ψάξτε αλλού
When I bought it, I was excited about the price compared to what it offers. After a year, the screen burned out first, then it stopped working altogether, and the buttons have hardened and cannot be pressed. One of the worst purchases I have made
Όταν το αγόρασα είχα ενθουσιαστεί για την τιμή σε σχέση μ αυτά που σου παρέχει.
Μετά απο εναν χρόνο λοιπόν αφού κάηκε πρώτα η οθόνη , σταμάτησε να δουλεύει κ αυτό , τα κουμπιά του έχουν σκληρύνει κ δεν πατιούνται
Απο τις χειρότερες αγορές που έχω κάνει
1. Easy installation
2. Precise volume control knob
3. The station change buttons are not as accurate and make the station adjustment process time-consuming.
4. Relatively weak FM receiver. Some stations produce slightly distorted sound, while they sound clear with another sound system.
5. The price is low, so you know beforehand that you will have to sacrifice some things.
I was looking for a simple sound system with the only requirement of being able to catch radio and nothing more. If someone wants the same, it is ideal. For more requirements, they should look for something more expensive.
1. Ευκολη εγκατασταση
2. Ακριβες ροδακι ρυθμισης εντασης ηχου
3. Τα κουμπια αλλαγης σταθμου δεν ειναι τοσο ακριβή και κανουν τη διαδικασία ρυθμισης των σταθμων χρονοβορα.
4. Σχετικα αδυναμος δεκτης FM. Σε καποιους σταθμους βγαζει λιγο αλλοιωμενο ηχο, ενω με αλλο ηχοσυστημα ακουγονται καθαρα.
5. Η τιμη ειναι χαμηλη, συνεπως γνωριζεις απο πριν οτι καποια πραγματα θα τα θυσιασεις.
Εγω εψαχνα ενα απλο ηχοσυστημα με μοναδικη απαιτηση να πιανει ραδιοφωνο και τιποτα περισσοτερο. Αν καποιος θελει το ιδιο ειναι ιδανικο. Για περισσοτερες απαιτησεις, ας ψαξει κατι ακριβοτερο.
I have it for a few months in a space, not in a car, no problem so far. For what I want it, it's good and for its price, it's fine... you get what you pay for :)
το εχω καπιους μηνες σε εναν χωρο οχι σε αυτοκινητο κανενα προβλημα μεχρι στιγμης. Για αυτο που το θελω καλο και για τα λεφτα του μια χαρα ... οτι πληρωνεις περνεις :)
+Instant switching between radio - USB - SD- Bluetooth
+Continues playing the mp3 that was playing when you remove the USB and plug it in another day.
+Displays id tags of songs.
+It is more beautiful than it appears in the photo.
-Weak FM receiver
-Poor sound quality
-You cannot select folders, all songs play randomly.
-Sometimes it does not turn off when you turn off the car switch.
-The hands-free Bluetooth call is low volume (cannot be heard) and poor quality (has a delay).
-It does not have RDS.
-Playback from SD has a buzzing sound.
-Does not support NTFS.
-The remote control only works from very close distance.
For its price, it is tolerable but ultimately not worth it if you want something decent.
+Ακαριαία εναλλαγή μεταξύ ράδιο - usb - SD- Bluetooth
+Συνεχίζει να παίζει το mp3 που έπαιζε όταν αφαιρέσεις το usb και το βάλεις άλλη μέρα.
+δείχνει id tags των τραγουδιών.
+είναι πιο όμορφο από ότι φαίνεται στην φωτογραφία
- αδύναμος δέκτης fm
-κακή ποιότητα ήχου
- δεν διαλέγεις folders, παίζουν όλα χύμα.
-Μερικές φορές δεν σβήνει όταν κλείσεις τον διακόπτη του αυτοκινήτου
-η hands free Bluetooth κλήση είναι χαμηλής έντασης (δεν σε ακούν) και κακής ποιότητας (έχει delay)
- δεν έχει RDS.
- η αναπαραγωγή από SD έχει βομβο.
-δεν υποστηρίζει ntfs.
-το τηλεκοντρόλ λειτουργεί μόνο από πολύ πολύ κοντά.
Για τα χρήματα του είναι υποφερτό αλλά τελικά δεν αξίζει αν θες κάτι της προκοπής.
Okay, with 14 euros you don't expect miracles.... On the plus side, it immediately reads the mp3. On the negative side, it doesn't have a display to see what you're listening to... The remote control is worth every penny
ενταξει με 14 ευρω δεν περιμενεις και θαυματα....στα συν οτι διαβαζει αμεσως το mp3
στα πλην δεν εχει display για να βλεπεις τι ακους...ολα τα λεφτα το τηλεκοντρολ
Seeing the many positive reviews, I bought it. Second day and it doesn't produce sound from the right speaker. I don't know what to do. I will send it to the store for replacement, but because I am from Crete, the whole process will take a month and I don't have the patience.
Βλέποντας τις πολλές θετικές αξιολογήσεις το αγόρασα.Δεύτερη μέρα και δεν βγάζει ήχο απο το δεξί ηχείο.
Δεν ξέρω τι να κάνω.Θα στείλω στο κατάστημα για αντικατάσταση αλλά επειδή είμαι απο Κρήτη το όλο θέμα θα πάρει κάνα μήνα και δεν έχω την υπομονή.
Guys, simply PERFECT!!!!! I highly recommend it for three reasons...! First, it has incredible power intensity both in USB and radio, as well as in the aux line because I have experimentally connected it to my PC and with 150 watt speakers and I was left speechless because I didn't expect it to be so good, reliably dynamic and easy to use.....!!!!! GET IT NOW.....!
Παιδιά απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!!! Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα για τρεις λόγους...! 1ο έχει απίστευτη δύναμη έντασης και στο USB και στο ράδιο αλλά και στο aux line διότι πειραματικά το έχω συνδέσει στο pc μου και με 150 watt ηχεία και έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό γιατί δεν το περίμενα τόσο καλό,αξιόπιστα δυναμικό και εύκολα χρήσιμο.....!!!!! ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ.....!
Super price and super radio. It works well, reads the USB. I haven't tried the SD. I didn't expect a good radio for such a price. But... here it is :-)
σουπερ τιμη και σουπερ ραδιο. Δουλευει καλα, διαβαζει το usb. το sd δεν δοκιμασα.
δεν περιμενα καλο ραδιο για τετοια τιμη. αλλα...να το:-)
5 stars, the first store sells it for about 16 euros each.
We bought 6 for the car rental business.
Some of them had Bluetooth as well.
For their price, they are very good.
Time will tell if they last...
5 αστέρια, το πρώτο κατάστημα το δίνει περίπου 16 ευρώ το κομμάτι.
Πήραμε 6 για την επιχείρηση ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων.
Κάποια είχαν και Bluetooth.
Για την τιμή τους πολύ καλά.
Ο χρόνος θα δείξει αν αντέχουν...
For its price, it is very good, just the only thing that bothers me is that the quality drops a little in the songs played from the SD and USB, while it sounds great from the aux and radio
για τα χρηματα του ειναι πολυ καλο απλα , το μονο που με χαλαει ειναι οτι στα τραγουδια που παιζουν απο την sd και usb πεφτει λιγο η ποιοτητα ενω απο το aux και το ραδιο ακουγεται μια χαρα
Good value for money, of course!!! But it has a very low RMS and does not perform well in terms of volume on the speakers, just like the sound quality which is also "cheap", of course
Καλό για τα λεφτά του εννοείτε!!! αλλα εχει πολυ χαμηλό rms και δεν αποδιδει πολύ στην ένταση στα ηχεία όπως και η ποιότητα του ήχου ειναι και αυτή ¨φθηνή¨ εννοείτε
What you pay is what you get. You definitely won't find better at this price, but don't expect too much. Quite plastic and with mediocre construction. However, it does the job.
Οτι πληρώνεις παίρνεις. Στην τιμή του σίγουρα δεν θα βρείς καλύτερο, αλλά μην περιμένεις και πολλά. Αρκετά πλαστικό και πολύ μετρια κατασκευή. Την δουλεία του την κάνει ομως.
For its price, it is very good. It plays everything on USB and has good signal on the radio. The downside is that it does not change folders on USB and the screen light is annoying at night.
Για τα λεφτά του είναι πολύ καλό. Παίζει τα πάντα στο USB και καλό σήμα έχει στο ραδιόφωνο. Το κακό είναι ότι δεν αλλάζει φάκελο στο USB και είναι ενοχλητικό το φως της οθόνης το βράδυ.
For its price, it is simply incredible. I wanted something cheap to listen to songs from the USB and it made me look good, it loads the songs immediately and its radio plays great. For those who want something cheap and quality, buy it with closed eyes!
Για τα λεφτα του ειναι απλα απιστευτο. Ηθελα κατι φθηνο για να ακουω τραγουδια απο το usb και με εβγαλε ασπροπροσωπο, φορτωνει τα τραγουδια αμεσως και το ραδιο του παιζει μια χαρα. Για οσους θελουν κατι φθηνο και ποιοτικο αγοραστε το με κλειστα τα ματια!!!
For anyone who wants something cheap and simple, it does the job...
It doesn't play folders from USB!
It loads mp3s quickly from USB!
The receiver on FM is great!
On the output, it has the YD1028 and in the Datasheet the manufacturer gives:
Output Power RL=4Ω, THD=1.0% 5.0 W
RL=4Ω, THD=10% 6.2 W
So forget about the 50 (x4) Watts! (like in all the category)
Για όποιον θέλει κάτι φτηνό - απλό κάνει την δουλειά του...
Δεν παίζει φακέλους από USB!
Φορτώνει γρήγορα τα mp3 από USB!
Ο δέκτης στα FM είναι μια χαρά!
Στην έξοδο έχει το YD1028 και στο Datasheet ο κατασκευαστής του δίνει:
Output Power RL=4Ω,THD=1.0% 5.0 W
RL=4Ω,THD=10% 6.2 W
Οπότε ξεχάστε τα 50 (x4) Watt! (όπως σε όλα της κατηγορίας )
Quite good...if it had a playlist, I would give it 5 stars...now I have 900 songs in folders on the USB and it doesn't read the folders... :-( only this...otherwise very good
Αρκετα καλο...αν ειχε και playlist..θα εβαζα 5 αστερακια...τωρα εχω 900 τραγουδια σε φακελους στο usb και δεν διαβαζει τους φακελους... :-( μονο αυτο..κατα τα αλλα πολυ καλο
The negative thing is that it has 4 preset costumes (pop, rock, etc.), but in the instructions it says that you can adjust the bass, etc. But guys, I haven't found anything, I've been going crazy for 2 days, the only negative thing
πολυ καλο για τα λεφτα του πραγματικα !!
το αρνητικο ειναι οτι εχει 4 ετοιμα κουστουμια (pop,rock κτλ) αλλα στις οδηγιες λεει οτι μπορεις να ρυθμισεις μπασα κτλ αλλα παιδια δεν εχω βρει τιποτα 2 μερες τωρα εχω τρελαθει το μονο αρνητικο
I feel like I stole a church. The image is not the same, it is even more beautiful. I connected it myself. The service was immediate and I was informed by the store about the shipment and the product. Shipped within 24 hours
Σαν να έκλεψα εκκλησία νιώθω. Η εικόνα δεν είναι αυτήν είναι πιο ωραίο το σύνδεσα μόνος μου. Η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και με ενημέρωσαν από το κατάστημα για την αποστολή και το προϊόν. Αποστολή σε 24 ώρες
Basic car audio system. You can't download it and use it in competitions. It's good for listening to the radio. For basic use. If you have higher demands, you will definitely need something better.
Βασικό ηχοσύστημα αυτοκινήτου. Δεν το κατεβάζεις και σε διαγωνισμούς. Για να ακούς ραδιόφωνο καλό είναι. Για βασική χρήση. Αν έχετε μεγαλύτερες απαιτήσεις σίγουρα θα χρειαστείτε κάτι καλύτερο.
A great value for the money, installation is simple. The only downside is that when listening to music from a flash drive, there is no option to change the treble, bass, etc., but it has pre-installed settings (bass, jazz, etc.)
Μια χαρά για τα λεφτά του, η εγκατάσταση απλή. Το μείον μόνο είναι ότι ακούγοντας μουσική από φλασάκι δεν έχει επιλογή να αλλάξεις τα πριμα- μπάσα ,κλπ, αλλά έχει προεγκατεστημένα ( bass,jazz,......κλπ)
Okay, for 12 euros, it does the job just fine, but the maximum lifespan is 4 months, and I have bought many cheap sources, all the same thing. Give 15 euros more and get a Pioneer that will last forever and has excellent sound quality
εντάξει για 12 ευρώ που έχει κανεις μια χαρά την δουλειά σου ,αλλά μέγιστη διάρκεια ζωής 4μηνες ,και έχω πάρει πολλες φτηνές πηγές ,όλες το ίδιο πράγμα ,δώσε 15 ευρώ παραπάνω και πάρε ένα pioneer που θα κρατήσει για πάντα και έχει άριστη ποιότητα ήχου
Quite satisfactory and good quality for its price.
It doesn't fit well with the frame of my car (NISSAN MICRA K11), but it doesn't come off, etc.
As a construction, it is very mediocre.
Αρκετα ικανοποιητικο, και ποιοτικο για τα λεφτα του.
Δεν εφαπτει καλα με το πλαισιο του αυτοκινητου μου(NISSAN MICRA K11), αλλα δεν βγαινει κλπ.
Σαν κατασκευη ειναι πολυ μετριο.
It's not a super duper CD radio, but it does the job, especially for the price, it's very good... The truth is, I would like something more powerful to be able to listen to some rock songs that I wanted at full blast, but it overloads the speakers as you can understand, and it's only playable at a moderate volume... meaning from the 63 volume, which is the maximum, it plays well without distortion for music like metal and such.
Δεν είναι κανένα super duper ράδιο cd αλλά την κάνει τη δουλίτσα του ειδικά για την τιμή που έχει είναι πολύ καλό... Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα κάτι πιο δυνατό για να μπορώ να ακούω κάτι ροκ κομμάτια που ήθελα στη διαπασών αλλά μπουκωνει τα ηχεία όπως καταλαβαίνετε και είναι για να το παίζεις μόνο στη μέση ... δηλαδή από το 63 volume που είναι το μεγάλο γύρω στα 40 παίζει καλά χωρίς μπουκώματα μουσικές όπως metal και τέτοια.