I bought it from a supermarket, I don't even remember how many years ago. The only problem was that the batteries didn't fit, so I had to cut the springs of the negative poles of the battery compartment a little bit in order for the batteries to fit. I put it in the pocket of my work uniform and it keeps me company on the farm where I work almost all day. It picks up FM everywhere without needing to extend the antenna. I have connected a soft cable of about one and a half meters to the base of the antenna, and I have the other end of the cable tied behind the cap so that it is high and catches the signal even when my cap falls off while riding the motorcycle. It holds the cap and the antenna cable. I unscrewed it and opened it one day to fix the wire of the antenna that got cut from falls and hits, and I saw that it has a very simple circuit board with just the essentials inside, which may explain the slight buzzing sound in the audio that is not annoying but indicative of its cheap construction. It is not stereo, but it has a good headphone jack and durable practical buttons that you can operate with your eyes closed without having to divert your attention from other tasks to see the radio. I have adapted chainsaw-trimmer headphones inside earmuffs and connect them to this radio. I have listened to the radio for thousands of hours while working with lawnmowers and chainsaws. Over the years, the headphone jack broke, and now I only use it for open listening. I made some modifications to the headphone jack, but they didn't last. It has buttons that don't break. I have bought other radios as backups in case this Khibo breaks, but they are not as durable as the Khibo, so I will probably need to buy another Khibo. The battery compartment door also broke, but I put wide adhesive tape on the back and it holds the batteries and continues to work. It is very practical due to its slim size and fits in all front pockets of jackets and work uniforms, shirts. And of course, I always have spare batteries with me, even though the batteries drain very quickly. I recommend it without hesitation because of its practicality, simplicity, and durability. It has a slight issue with medium frequencies, like almost all cheap portable radios, and it only picks up the strongest station during the day, but at night it picks up other stations, although it gets a bit fuzzy on the entire band of medium frequencies. However, it picks up all stations perfectly in FM. For me, who doesn't have many demands and wants a simple radio for company and information that is not expensive, it has more than satisfied me
Το αγορασα απο σουπερ μαρκετ ουτε κι εγω θυμαμαι πριν ποσα χρονια , το μονο προβλημα ηταν που δεν χωραγαν οι μπαταριες και χρειαστηκε να κοψω με κοφτακι λιγακι τα ελατηρια των αρνητικων πολων της υποδοχης των μπαταριων ωστε να χωρανε οι μπαταριες , το βαζω στο τσεπακι της φορμας εργασιας και μου κανει παρεα στη κτηματα που εργαζομαι σχεδον ολη μερα πιανει FM παντου χωρις να χρειαζεται να αναπτυσω την κεραια εχοντας συνδεσει στην βαση της κεραιας μαλακο καλοδιο εναμισι μετρο περιπου και την αλλη ακρη του καλοδιου την εχω δεμενη πισω απο το τζοκεη καπελο ωστε να ειναι ψηλα και να πιανει και για οταν μου φευγει το καπελο-τζοκεη απο τον αερα οταν τρεχω με τη μηχανη να μην πεφτει το στο δρομο και λερωνεται και το χανω και συγκρατει το καπελο το καλοδιο κεραια , το ξεβιδωσα και το ανοιξα μια μερα για να κολλησω το συρμα της κεραιας που κοπηκε απο πεσιματα και χτυπηματα και ειδα οτι εχει πολυ απλη πλακετα με τα απολυτως απαραιτητα μεσα και γι αυτο ισως εχει ενα ελαφρυ φυσημα στον ηχο που δεν ειναι ενοχλητικο αλλα ειναι ενδεικτικο της φτηνιαρικης κατασκευης , στερεο δεν ειναι αλλα εχει καλη υποδοχη ακουστικων και ανθεκτικα πρακτικα κουμπια που τα χειριζεσαι με κλειστα ματια χωρις να χρειαζεται να αποσπας την προσοχη σου απο αλλες εργασιες για να βλεπεις το ραδιο , εχω προσαρμωσει μεσα σε οτοασπιδες απο αλυσοπριωνο-χορτοκοπτικο ακουστικα που τα συνδεω σε αυτο το ταδιοφωνακι Khibo εχω ακουσει ραδιοφωνο χιλιαδες ωρες δουλευοντας μηχανηματα χορτροκοπτικα αλυσοπριωνα με τα χρονια χαλασε η υποδοχη των ακουστικων και τωρα το χρησιμοποιω πλεον μονο για ανοιχτη ακροαση , εκανα καποιες πατεντες με την υποδοχη των ακουστικων αλλα δεν αντεξαν , εχει κουμπια που δεν χαλανε εχω παρει κι αλλα ραδιοφωνακια ωστε αν μου χαλασει αυτο το Khibo να τα εχω για εφεδρικα αλλα δεν ειναι αντοχης οπως το Khibo και μαλλον θα χρειαστει να αγoρασω αλλο ενα τετοιο Khibo , μου χαλασε και το πορτακι απο τις μπαταριες αλλα βαζω πλατια κολλητικη ταινια πισω και κραταει τις μπαταριες και συνεχιζει να δουλευει ειναι πολυ πρακτικο λογω μεγεθους στενομακρο και χωραει σε ολα τα μπροστινα τσεπακια μπουφαν και φορμες εργασιας πουκαμισα και φυσικα εχω παντα μαζι μου εφεδρικες μπαταριες αν και οι μπαταριες κρανανε παρα πολυ ,το συστηνω ανεπυφυλακυα λογω της πρακτικοτητας του , της απλοτητας του και της ανθεκτικοτητας του , στα μεσιαια εχει ενα (( θεματακι )) οπως ολα σχεδον τα φτηνα φορητα ραδιοφωνακια και πιανει μονο τον πιο δυνατο σταθμο την ημερα αλλα την νυχτα πιανει κι αλλους σταθμους αλλα (( βουλωνει )) σχεδον ολη την μπαντα των μεσαιων ο πιο κοντινος δυνατος σταθμος οσιο εκπεμπει , αλλα στα εφ εμ σκιζει πιανει ολους του σταθμους μερα νυχτα και εχει καλυτερη αποδοση στον ηχο στα εφ εμ , για εμενα που δεν εχω πολλες απαιτησεις και θελω ενα απλο ραδιοφωνο για παρεα και ενημερωση που δεν ειναι ακριβο με εχει ικανοποιησει με το παραπανω