Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is a bit heavy, it is true, but my hair recovered immediately. I would not recommend it for frequent use, only for cases when the hair is very dehydrated.
Είναι λίγο βαρύ είναι αλήθεια αλλά τα μαλλιά μου επανήλθαν άμεσα. Δεν θα το πρότεινα για συχνή χρήση μόνο για περιπτώσεις που είναι πολύ αφυδάτωμενα.
I consider it to be the worst thing I have bought for my hair. It is an oil with a heavy texture (and somewhat sticky) and has a very strong smell. Personally, it weighs my hair down a lot and even though I only apply it to the ends, it makes my roots oily within the next 2 hours of application. Additionally, it clumps the hair together and makes it "stiff", even though I use a small amount and rub it well in my palms. I was influenced a lot by the many positive comments, but I was very disappointed!
Θεωρώ πως είναι ο,τι χειρότερο έχω αγοράσει για τα μαλλιά μου. Είναι λάδι βαριάς υφής (και κάπως κολλωδης) και με πολύ έντονη μυρωδιά. Εμένα προσωπικά μου βαραίνει πολύ το μαλλί και παρότι το βάζω μόνο στις άκρες, μου λαδωνει τη ρίζα μέσα στο επόμενο 2ωρο της εφαρμογής του. Επίσης, κολλάει τις τρίχες μεταξύ τους και τις "κοκαλωνει", παρότι βάζω μικρή ποσότητα και την τρίβω καλα στις παλάμες μου. Επηρεάστηκα πολύ από τα τόσα θετικά σχόλια, αλλά απογοητευτηκα πολύ!
Excellent product, I have been buying it for years. It does what it promises, it doesn't make the hair greasy. I use it on both wet and dry hair and it easily detangles.
Εξαιρετικό προϊόν, το αγοράζω χρόνια. Κάνει αυτό που υπόσχετε, δεν λαδώνει τα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ και σε λουσμενα - βρεγμενα μαλλιά αλλά και σε στεγνά και ξεμπερδευονται εύκολα.
It is an amazing oil that repairs dehydrated hair that is wild and frizzy. It only needs one pump to do what it promises. It is a product that truly deserves it and I can say that it is on the same level as the kerastase equivalent. The only negative thing is its smell that reminds me of depon syrup. However, the smell it leaves on the hair has nothing to do with it!
Είναι καταπληκτικό έλαιο που επανορθωνει τα αφυδατωμενα μαλλιά που είναι άγρια και φριζάρισμενα. Χρειάζεται μια μόνο αντλία για κάνει αυτό που υπόσχεται. Είναι προϊόν που αξίζει πραγματικά και μπορώ να πω πως είναι στο ίδιο επίπεδο με το αντίστοιχο της kerastase. Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά του που θυμίζει σιρόπι depon. Παρόλα αυτά η μυρωδιά που αφήνει στα μαλλιά δεν έχει καμία σχέση!
A value for money product much better than expensive oils of 50 euros. From the first application, it moisturizes and gives shine to the hair without weighing it down. Its texture is very easy to use. And the scent is amazing. I discovered this product by chance, but something tells me that I will be using it for a long time.
Ένα vfm προϊόν πολύ καλύτερο και από πανάκριβα λάδια των 50 ευρώ. Από την πρώτη εφαρμογή ενυδατώνει και δίνει λάμψη στα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει. Η υφή του είναι πολύ εύκολη στη χρήση. Το δε άρωμα του είναι εκπληκτικό. Ανακάλυψα τυχαία αυτό το προϊόν αλλά κάτι μου λέει πως θα το παίρνω για πολύ καιρό.
Excellent product, I have been buying it for years. It does what it promises, it doesn't make the hair greasy. I use it on both wet and dry hair and it easily detangles.
Εξαιρετικό προϊόν, το αγοράζω χρόνια. Κάνει αυτό που υπόσχετε, δεν λαδώνει τα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ και σε λουσμενα - βρεγμενα μαλλιά αλλά και σε στεγνά και ξεμπερδευονται εύκολα.
It is an amazing oil that repairs dehydrated hair that is wild and frizzy. It only needs one pump to do what it promises. It is a product that truly deserves it and I can say that it is on the same level as the kerastase equivalent. The only negative thing is its smell that reminds me of depon syrup. However, the smell it leaves on the hair has nothing to do with it!
Είναι καταπληκτικό έλαιο που επανορθωνει τα αφυδατωμενα μαλλιά που είναι άγρια και φριζάρισμενα. Χρειάζεται μια μόνο αντλία για κάνει αυτό που υπόσχεται. Είναι προϊόν που αξίζει πραγματικά και μπορώ να πω πως είναι στο ίδιο επίπεδο με το αντίστοιχο της kerastase. Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά του που θυμίζει σιρόπι depon. Παρόλα αυτά η μυρωδιά που αφήνει στα μαλλιά δεν έχει καμία σχέση!
A value for money product much better than expensive oils of 50 euros. From the first application, it moisturizes and gives shine to the hair without weighing it down. Its texture is very easy to use. And the scent is amazing. I discovered this product by chance, but something tells me that I will be using it for a long time.
Ένα vfm προϊόν πολύ καλύτερο και από πανάκριβα λάδια των 50 ευρώ. Από την πρώτη εφαρμογή ενυδατώνει και δίνει λάμψη στα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει. Η υφή του είναι πολύ εύκολη στη χρήση. Το δε άρωμα του είναι εκπληκτικό. Ανακάλυψα τυχαία αυτό το προϊόν αλλά κάτι μου λέει πως θα το παίρνω για πολύ καιρό.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is a bit heavy, it is true, but my hair recovered immediately. I would not recommend it for frequent use, only for cases when the hair is very dehydrated.
Είναι λίγο βαρύ είναι αλήθεια αλλά τα μαλλιά μου επανήλθαν άμεσα. Δεν θα το πρότεινα για συχνή χρήση μόνο για περιπτώσεις που είναι πολύ αφυδάτωμενα.
I consider it to be the worst thing I have bought for my hair. It is an oil with a heavy texture (and somewhat sticky) and has a very strong smell. Personally, it weighs my hair down a lot and even though I only apply it to the ends, it makes my roots oily within the next 2 hours of application. Additionally, it clumps the hair together and makes it "stiff", even though I use a small amount and rub it well in my palms. I was influenced a lot by the many positive comments, but I was very disappointed!
Θεωρώ πως είναι ο,τι χειρότερο έχω αγοράσει για τα μαλλιά μου. Είναι λάδι βαριάς υφής (και κάπως κολλωδης) και με πολύ έντονη μυρωδιά. Εμένα προσωπικά μου βαραίνει πολύ το μαλλί και παρότι το βάζω μόνο στις άκρες, μου λαδωνει τη ρίζα μέσα στο επόμενο 2ωρο της εφαρμογής του. Επίσης, κολλάει τις τρίχες μεταξύ τους και τις "κοκαλωνει", παρότι βάζω μικρή ποσότητα και την τρίβω καλα στις παλάμες μου. Επηρεάστηκα πολύ από τα τόσα θετικά σχόλια, αλλά απογοητευτηκα πολύ!
Excellent product, I have been buying it for years. It does what it promises, it doesn't make the hair greasy. I use it on both wet and dry hair and it easily detangles.
Εξαιρετικό προϊόν, το αγοράζω χρόνια. Κάνει αυτό που υπόσχετε, δεν λαδώνει τα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ και σε λουσμενα - βρεγμενα μαλλιά αλλά και σε στεγνά και ξεμπερδευονται εύκολα.
It is an amazing oil that repairs dehydrated hair that is wild and frizzy. It only needs one pump to do what it promises. It is a product that truly deserves it and I can say that it is on the same level as the kerastase equivalent. The only negative thing is its smell that reminds me of depon syrup. However, the smell it leaves on the hair has nothing to do with it!
Είναι καταπληκτικό έλαιο που επανορθωνει τα αφυδατωμενα μαλλιά που είναι άγρια και φριζάρισμενα. Χρειάζεται μια μόνο αντλία για κάνει αυτό που υπόσχεται. Είναι προϊόν που αξίζει πραγματικά και μπορώ να πω πως είναι στο ίδιο επίπεδο με το αντίστοιχο της kerastase. Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά του που θυμίζει σιρόπι depon. Παρόλα αυτά η μυρωδιά που αφήνει στα μαλλιά δεν έχει καμία σχέση!
A value for money product much better than expensive oils of 50 euros. From the first application, it moisturizes and gives shine to the hair without weighing it down. Its texture is very easy to use. And the scent is amazing. I discovered this product by chance, but something tells me that I will be using it for a long time.
Ένα vfm προϊόν πολύ καλύτερο και από πανάκριβα λάδια των 50 ευρώ. Από την πρώτη εφαρμογή ενυδατώνει και δίνει λάμψη στα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει. Η υφή του είναι πολύ εύκολη στη χρήση. Το δε άρωμα του είναι εκπληκτικό. Ανακάλυψα τυχαία αυτό το προϊόν αλλά κάτι μου λέει πως θα το παίρνω για πολύ καιρό.
Excellent product, I have been buying it for years. It does what it promises, it doesn't make the hair greasy. I use it on both wet and dry hair and it easily detangles.
Εξαιρετικό προϊόν, το αγοράζω χρόνια. Κάνει αυτό που υπόσχετε, δεν λαδώνει τα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ και σε λουσμενα - βρεγμενα μαλλιά αλλά και σε στεγνά και ξεμπερδευονται εύκολα.
It is an amazing oil that repairs dehydrated hair that is wild and frizzy. It only needs one pump to do what it promises. It is a product that truly deserves it and I can say that it is on the same level as the kerastase equivalent. The only negative thing is its smell that reminds me of depon syrup. However, the smell it leaves on the hair has nothing to do with it!
Είναι καταπληκτικό έλαιο που επανορθωνει τα αφυδατωμενα μαλλιά που είναι άγρια και φριζάρισμενα. Χρειάζεται μια μόνο αντλία για κάνει αυτό που υπόσχεται. Είναι προϊόν που αξίζει πραγματικά και μπορώ να πω πως είναι στο ίδιο επίπεδο με το αντίστοιχο της kerastase. Το μόνο αρνητικό είναι η μυρωδιά του που θυμίζει σιρόπι depon. Παρόλα αυτά η μυρωδιά που αφήνει στα μαλλιά δεν έχει καμία σχέση!
A value for money product much better than expensive oils of 50 euros. From the first application, it moisturizes and gives shine to the hair without weighing it down. Its texture is very easy to use. And the scent is amazing. I discovered this product by chance, but something tells me that I will be using it for a long time.
Ένα vfm προϊόν πολύ καλύτερο και από πανάκριβα λάδια των 50 ευρώ. Από την πρώτη εφαρμογή ενυδατώνει και δίνει λάμψη στα μαλλιά χωρίς να τα βαραίνει. Η υφή του είναι πολύ εύκολη στη χρήση. Το δε άρωμα του είναι εκπληκτικό. Ανακάλυψα τυχαία αυτό το προϊόν αλλά κάτι μου λέει πως θα το παίρνω για πολύ καιρό.