To παιχνίδι απλώς δεν περιγράφεται.Το περιβάλλον σε αφήνει όλη την ώρα με ανοιχτό το στόμα και οι εχθροί εχθροί είναι άριστα σχεδιασμένοι.Τα bosses,αν και δύσκολα(σε βαθμό που θα βγάζεις αφρούς από το στόμα επειδή έμεινε ένα ίχνος ζωής στη μπάρα του και σε σκότωσε),όταν πια τα νικήσεις,νιώθεις τεράστια ικανοποίηση.Επίσης, έχει αμέτρητα NPCs που σου δίνουνε items και σου μαθαίνουνε νέα απίθανα ξόρκια. Έχει μπόλικες αναφορές στα προηγούμενα Dark Souls, τα μυστικά που κρύβει το level design είναι αμέτρητα και άνετα μπορείς να χαθείς στον σκοτεινό κόσμο του Dark Souls 3 για ώρες στη σειρά!!!
ΘΕΤΙΚΑ+++
-Ο διαδραστικός και τρομακτικός κόσμος του Dark Souls
-To πλήθος άριστα σχεδιασμένων εχθρών
-Τα μυστικά, που σε ένα μόνο walkthrough δε μπορείς να εξερευνήσεις
-Τα υπεραπαιτητικά και ξεχωριστά bosses(Nομίζω 19 είναι όλα)
-Τα ενδιαφέρον ΝPCs
- H ''κρυπτική'' ιστορία και
-Το πλήθος όπλων και ενδυμάτων .
-(ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ)
ΑΡΝΗΤΙΚΑ---
Τα Frame-drops σε ορισμένα Levels
Γενικά, το παιχνίδι νομίζω είναι μια τέλεια ανάμειξη του ήδη άριστου Bloodborne και του φανταστικού Dark Souls 1!!!