Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It's okay. The connector's ejection mechanism is a bit problematic, as it doesn't stay in place well when inserting into the USB and retracts. It requires simultaneous pressure with your finger, then.
οκ τα πηγαίνει. Λίγο προβληματικός ο μηχανισμός εξόδου του συνδέσμου, αφού δεν μένει καλά στην θέση του κατά την τοποθέτηση στο USB και υποχωρεί. Χρειάζεται ταυτόχρονη πίεση με το δάκτυλο οπότε.
Quite affordable 32GB USB stick with USB 3.0 interface at 3.80€. Formatted in FAT32 for compatibility everywhere. Fast for large and few files, but slow for small and many files (e.g. .doc files of few KB), as expected in all these storage devices, worth the money for movies, music, I don't know yet about reliability and durability.
Αρκετά οικονομικό stickάκι 32GB με USB 3.0 διεπαφή στα 3,80Ε . Φορμαρισμένο σε FAT32 για συμβατότητα παντού. Γρήγορο για μεγάλα και λίγα αρχεία, αλλά αργό σε μικρά και πολλά αρχεία (π.χ. .doc λίγων ΚΒ) όπως είναι αναμενόμενο σε όλα αυτά τα αποθηκευτικά μέσα, αξίζει σε αυτά τα χρήματα, για ταινίες, μουσική, από αξιοπιστία και αντοχή δεν γνωρίζω ακόμα.
The USB stick is very bad, its construction is really fake, as soon as you plug it in, it starts shaking ready to fall apart completely. From the first day, it was writing at 0 speed, then it would go up to around 14mb/s and then back to 0. It had difficulty in writing, so I returned it and it had a problem
Πολύ χάλια το στικακι, η κατασκευή του είναι πραγματικά ψεύτικη, το βγεις μπες κουνιέται έτοιμο να φύγει ολόκληρο το στικακι, απο την πρώτη μέρα έγραφε με 0 ταχύτητα πήγαινε λίγο στα 14mb\s και ξανά στο 0 είχε αδυναμία στο γράψιμο το πήγα πίσω είχε πρόβλημα
I saw write speeds < 15 Mb/s on a computer with Windows 7 using USB 3.0 and < 10 Mb/s on USB 2.0. The read speed was fast, but overall I didn't see anything to praise about this specific stick because it lacked stability in write speed (fluctuating speeds and delays). I don't understand how others found it so fast, stable, and good. I give it 2.5 stars and I don't round it up to 3, but to 2. Nothing special at all. Intenso, which has received bad reviews from most people, had more than double the write speeds (under the same exact conditions). Adata USB 2.0 (the c008) was much faster in write speed on a laptop with Windows Vista, starting at 30+ Mb/s, but quite quickly, from a certain point onwards, it continued and finished with over 9 Mb/s, while the team group started below 6 Mb/s and ended that way. In other words, the speed of the team group is low even with USB 2.0 data. I can't have an opinion on the build quality and durability right now, but the only thing that can save it is if it proves to be durable and reliable, which is something. S.D.
Εγώ σε υπολογιστή με windows 7 είδα ταχύτητες εγγραφής < 15 Mb/s σε usb 3.0 και < 10 Mb/s σε usb 2.0.
Το read ναι ήταν γρήγορο, αλλά γενικά δεν είδα κάτι που να εκθειάσω το συγκεκριμένο stick γιατί ούτε και σταθερότητα στο write είχε (κυμαινόμενη ταχύτητα και αναμονές).
Δεν καταλαβαίνω πως οι άλλοι το βρήκαν τόσο γρήγορο, σταθερό και καλό.
Του δίνω 2,5 αστεράκια και δεν το στρογγυλεύω στα 3 αλλά στα 2.
Απολύτως τίποτα το ιδιαίτερο.
Intenso που έχει πάρει κακές κριτικές από τους περισσότερους είχε περισσότερο από διπλάσιες ταχύτητες εγγραφής (κάτω από τις ίδιες ακριβώς συνθήκες).
Adata usb 2.0 (το c008) ήταν πολύ πιο γρήγορο στο write σε laptop με windows vista, ξεκίνησε με 30+ Mb/s, αλλά, αρκετά γρήγορα, από κάποιο σημείο και μετά συνέχισε και τέλειωσε με πάνω από 9 Mb/s ενώ το team group ξεκίνησε με κάτω από 6 Mb/s και τελείωσε έτσι.
Δηλ. η ταχύτητα του team group είναι χαμηλή ακόμα και με usb 2.0 δεδομένα.
Για ποιότητα κατασκευής και αντοχή δεν μπορώ να έχω άποψη από τώρα, πάντως το μόνο που μπορεί να το σώσει είναι να αποδειχτεί ανθεκτικό και αξιόπιστο, που κι' αυτό κάτι είναι.
Σ.Δ.
Purchased in July 2018 for 31.11 euros including shipping. Its speed on a USB 2.0 port is excellent for large files (video). It maintains a steady speed of 29-31 MB/second. I haven't tried it on USB 3.0 yet. Time will tell if it proves to be durable. Overall, I consider it a value for money purchase.
Αγοράστηκε τον Ιούλιο 2018 31,11 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Η ταχύτητά του σε USB 2.0 θύρα είναι εξαιρετική σε μεγάλα αρχεία (video). Κράταει σταθερή ταχύτητα 29 - 31 MB / second .
Σε USB 3.0 δεν το δοκίμασα ακόμα.
Ο καιρός θα δείξει εάν θα αποδειχθεί ανθεκτικό.
Πάντως το θεωρώ value for money αγορά.
I use it for playing mp4 movies (mpeg4, h264, 10 bit FHD codec) through media players or directly on TVs (with standard USB port and codecs) and DVD players. It is instantly recognizable on all devices and playback is seamless in all functions (ff, rwd, pause, etc.) without any lag. I formatted it to fat 32 from the default ex-Fat, as this is the standard format that the aforementioned devices recognize (not ntfs, like HDDs). But what surprised me was the writing speed: 39.1 MB/s average speed for 117GB of data, when with other USB 3.0 flash drives, and even more expensive ones, I was seeing an average of 15 MB/s, and for a much smaller total file size (also MP4). I also like that the USB port locks properly without the flash drive sliding in and out. Additionally, it does not heat up even after hours of use. If I come across anything negative in the future, I will mention it.
Το χρησιμοποιώ για προβολή ταινιών mp4 (codec mpeg4, h264, 10 bit FHD) μέσω media players, ή απευθείας σε TVs (με standard usb θύρα, και codecs) και dvd players. Σε όλα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και η αναπαραγωγή είναι απροβλημάτιστη σε όλες τις λειτουργίες (ff, rwd, pause κλπ) χωρίς lags. To φόρμαρα σε fat 32 από το default ex-Fat, καθώς αυτή είναι η standard διαμόρφωση που βλέπουν τα παραπάνω μέσα (και οχι ntfs, όπως οι HDD). Αλλά αυτο που με εξέπληξε ήταν η ταχύτητα εγγραφής: 39,1 MB/s μέση ταχύτητα, για 117GB όγκο δεδομένων, όταν με άλλα USB 3.0 στικάκια, και μάλιστα ακριβότερα, έβλεπα μέση 15 MB/s, και για πολύ μικρότερο συνολικό όγκο αρχείων (MP4 επίσης). Μου άρεσει επίσης ότι η υποδοχή USB κλειδώνει σωστά χωρίς να μπαινοβγαίνει μέσα στο στικάκι. Επίσης δεν ανεβάζει θερμοκρασίες ακόμα και μετά από ώρες προβολής. Αν στο μέλλον εντοπίσω κάτι αρνητικο, θα το αναφέρω.
It's okay. The connector's ejection mechanism is a bit problematic, as it doesn't stay in place well when inserting into the USB and retracts. It requires simultaneous pressure with your finger, then.
οκ τα πηγαίνει. Λίγο προβληματικός ο μηχανισμός εξόδου του συνδέσμου, αφού δεν μένει καλά στην θέση του κατά την τοποθέτηση στο USB και υποχωρεί. Χρειάζεται ταυτόχρονη πίεση με το δάκτυλο οπότε.
Quite affordable 32GB USB stick with USB 3.0 interface at 3.80€. Formatted in FAT32 for compatibility everywhere. Fast for large and few files, but slow for small and many files (e.g. .doc files of few KB), as expected in all these storage devices, worth the money for movies, music, I don't know yet about reliability and durability.
Αρκετά οικονομικό stickάκι 32GB με USB 3.0 διεπαφή στα 3,80Ε . Φορμαρισμένο σε FAT32 για συμβατότητα παντού. Γρήγορο για μεγάλα και λίγα αρχεία, αλλά αργό σε μικρά και πολλά αρχεία (π.χ. .doc λίγων ΚΒ) όπως είναι αναμενόμενο σε όλα αυτά τα αποθηκευτικά μέσα, αξίζει σε αυτά τα χρήματα, για ταινίες, μουσική, από αξιοπιστία και αντοχή δεν γνωρίζω ακόμα.
The USB stick is very bad, its construction is really fake, as soon as you plug it in, it starts shaking ready to fall apart completely. From the first day, it was writing at 0 speed, then it would go up to around 14mb/s and then back to 0. It had difficulty in writing, so I returned it and it had a problem
Πολύ χάλια το στικακι, η κατασκευή του είναι πραγματικά ψεύτικη, το βγεις μπες κουνιέται έτοιμο να φύγει ολόκληρο το στικακι, απο την πρώτη μέρα έγραφε με 0 ταχύτητα πήγαινε λίγο στα 14mb\s και ξανά στο 0 είχε αδυναμία στο γράψιμο το πήγα πίσω είχε πρόβλημα
I saw write speeds < 15 Mb/s on a computer with Windows 7 using USB 3.0 and < 10 Mb/s on USB 2.0. The read speed was fast, but overall I didn't see anything to praise about this specific stick because it lacked stability in write speed (fluctuating speeds and delays). I don't understand how others found it so fast, stable, and good. I give it 2.5 stars and I don't round it up to 3, but to 2. Nothing special at all. Intenso, which has received bad reviews from most people, had more than double the write speeds (under the same exact conditions). Adata USB 2.0 (the c008) was much faster in write speed on a laptop with Windows Vista, starting at 30+ Mb/s, but quite quickly, from a certain point onwards, it continued and finished with over 9 Mb/s, while the team group started below 6 Mb/s and ended that way. In other words, the speed of the team group is low even with USB 2.0 data. I can't have an opinion on the build quality and durability right now, but the only thing that can save it is if it proves to be durable and reliable, which is something. S.D.
Εγώ σε υπολογιστή με windows 7 είδα ταχύτητες εγγραφής < 15 Mb/s σε usb 3.0 και < 10 Mb/s σε usb 2.0.
Το read ναι ήταν γρήγορο, αλλά γενικά δεν είδα κάτι που να εκθειάσω το συγκεκριμένο stick γιατί ούτε και σταθερότητα στο write είχε (κυμαινόμενη ταχύτητα και αναμονές).
Δεν καταλαβαίνω πως οι άλλοι το βρήκαν τόσο γρήγορο, σταθερό και καλό.
Του δίνω 2,5 αστεράκια και δεν το στρογγυλεύω στα 3 αλλά στα 2.
Απολύτως τίποτα το ιδιαίτερο.
Intenso που έχει πάρει κακές κριτικές από τους περισσότερους είχε περισσότερο από διπλάσιες ταχύτητες εγγραφής (κάτω από τις ίδιες ακριβώς συνθήκες).
Adata usb 2.0 (το c008) ήταν πολύ πιο γρήγορο στο write σε laptop με windows vista, ξεκίνησε με 30+ Mb/s, αλλά, αρκετά γρήγορα, από κάποιο σημείο και μετά συνέχισε και τέλειωσε με πάνω από 9 Mb/s ενώ το team group ξεκίνησε με κάτω από 6 Mb/s και τελείωσε έτσι.
Δηλ. η ταχύτητα του team group είναι χαμηλή ακόμα και με usb 2.0 δεδομένα.
Για ποιότητα κατασκευής και αντοχή δεν μπορώ να έχω άποψη από τώρα, πάντως το μόνο που μπορεί να το σώσει είναι να αποδειχτεί ανθεκτικό και αξιόπιστο, που κι' αυτό κάτι είναι.
Σ.Δ.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It's okay. The connector's ejection mechanism is a bit problematic, as it doesn't stay in place well when inserting into the USB and retracts. It requires simultaneous pressure with your finger, then.
οκ τα πηγαίνει. Λίγο προβληματικός ο μηχανισμός εξόδου του συνδέσμου, αφού δεν μένει καλά στην θέση του κατά την τοποθέτηση στο USB και υποχωρεί. Χρειάζεται ταυτόχρονη πίεση με το δάκτυλο οπότε.
Quite affordable 32GB USB stick with USB 3.0 interface at 3.80€. Formatted in FAT32 for compatibility everywhere. Fast for large and few files, but slow for small and many files (e.g. .doc files of few KB), as expected in all these storage devices, worth the money for movies, music, I don't know yet about reliability and durability.
Αρκετά οικονομικό stickάκι 32GB με USB 3.0 διεπαφή στα 3,80Ε . Φορμαρισμένο σε FAT32 για συμβατότητα παντού. Γρήγορο για μεγάλα και λίγα αρχεία, αλλά αργό σε μικρά και πολλά αρχεία (π.χ. .doc λίγων ΚΒ) όπως είναι αναμενόμενο σε όλα αυτά τα αποθηκευτικά μέσα, αξίζει σε αυτά τα χρήματα, για ταινίες, μουσική, από αξιοπιστία και αντοχή δεν γνωρίζω ακόμα.
The USB stick is very bad, its construction is really fake, as soon as you plug it in, it starts shaking ready to fall apart completely. From the first day, it was writing at 0 speed, then it would go up to around 14mb/s and then back to 0. It had difficulty in writing, so I returned it and it had a problem
Πολύ χάλια το στικακι, η κατασκευή του είναι πραγματικά ψεύτικη, το βγεις μπες κουνιέται έτοιμο να φύγει ολόκληρο το στικακι, απο την πρώτη μέρα έγραφε με 0 ταχύτητα πήγαινε λίγο στα 14mb\s και ξανά στο 0 είχε αδυναμία στο γράψιμο το πήγα πίσω είχε πρόβλημα
I saw write speeds < 15 Mb/s on a computer with Windows 7 using USB 3.0 and < 10 Mb/s on USB 2.0. The read speed was fast, but overall I didn't see anything to praise about this specific stick because it lacked stability in write speed (fluctuating speeds and delays). I don't understand how others found it so fast, stable, and good. I give it 2.5 stars and I don't round it up to 3, but to 2. Nothing special at all. Intenso, which has received bad reviews from most people, had more than double the write speeds (under the same exact conditions). Adata USB 2.0 (the c008) was much faster in write speed on a laptop with Windows Vista, starting at 30+ Mb/s, but quite quickly, from a certain point onwards, it continued and finished with over 9 Mb/s, while the team group started below 6 Mb/s and ended that way. In other words, the speed of the team group is low even with USB 2.0 data. I can't have an opinion on the build quality and durability right now, but the only thing that can save it is if it proves to be durable and reliable, which is something. S.D.
Εγώ σε υπολογιστή με windows 7 είδα ταχύτητες εγγραφής < 15 Mb/s σε usb 3.0 και < 10 Mb/s σε usb 2.0.
Το read ναι ήταν γρήγορο, αλλά γενικά δεν είδα κάτι που να εκθειάσω το συγκεκριμένο stick γιατί ούτε και σταθερότητα στο write είχε (κυμαινόμενη ταχύτητα και αναμονές).
Δεν καταλαβαίνω πως οι άλλοι το βρήκαν τόσο γρήγορο, σταθερό και καλό.
Του δίνω 2,5 αστεράκια και δεν το στρογγυλεύω στα 3 αλλά στα 2.
Απολύτως τίποτα το ιδιαίτερο.
Intenso που έχει πάρει κακές κριτικές από τους περισσότερους είχε περισσότερο από διπλάσιες ταχύτητες εγγραφής (κάτω από τις ίδιες ακριβώς συνθήκες).
Adata usb 2.0 (το c008) ήταν πολύ πιο γρήγορο στο write σε laptop με windows vista, ξεκίνησε με 30+ Mb/s, αλλά, αρκετά γρήγορα, από κάποιο σημείο και μετά συνέχισε και τέλειωσε με πάνω από 9 Mb/s ενώ το team group ξεκίνησε με κάτω από 6 Mb/s και τελείωσε έτσι.
Δηλ. η ταχύτητα του team group είναι χαμηλή ακόμα και με usb 2.0 δεδομένα.
Για ποιότητα κατασκευής και αντοχή δεν μπορώ να έχω άποψη από τώρα, πάντως το μόνο που μπορεί να το σώσει είναι να αποδειχτεί ανθεκτικό και αξιόπιστο, που κι' αυτό κάτι είναι.
Σ.Δ.
Purchased in July 2018 for 31.11 euros including shipping. Its speed on a USB 2.0 port is excellent for large files (video). It maintains a steady speed of 29-31 MB/second. I haven't tried it on USB 3.0 yet. Time will tell if it proves to be durable. Overall, I consider it a value for money purchase.
Αγοράστηκε τον Ιούλιο 2018 31,11 ευρώ μαζί με τα μεταφορικά. Η ταχύτητά του σε USB 2.0 θύρα είναι εξαιρετική σε μεγάλα αρχεία (video). Κράταει σταθερή ταχύτητα 29 - 31 MB / second .
Σε USB 3.0 δεν το δοκίμασα ακόμα.
Ο καιρός θα δείξει εάν θα αποδειχθεί ανθεκτικό.
Πάντως το θεωρώ value for money αγορά.
I use it for playing mp4 movies (mpeg4, h264, 10 bit FHD codec) through media players or directly on TVs (with standard USB port and codecs) and DVD players. It is instantly recognizable on all devices and playback is seamless in all functions (ff, rwd, pause, etc.) without any lag. I formatted it to fat 32 from the default ex-Fat, as this is the standard format that the aforementioned devices recognize (not ntfs, like HDDs). But what surprised me was the writing speed: 39.1 MB/s average speed for 117GB of data, when with other USB 3.0 flash drives, and even more expensive ones, I was seeing an average of 15 MB/s, and for a much smaller total file size (also MP4). I also like that the USB port locks properly without the flash drive sliding in and out. Additionally, it does not heat up even after hours of use. If I come across anything negative in the future, I will mention it.
Το χρησιμοποιώ για προβολή ταινιών mp4 (codec mpeg4, h264, 10 bit FHD) μέσω media players, ή απευθείας σε TVs (με standard usb θύρα, και codecs) και dvd players. Σε όλα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και η αναπαραγωγή είναι απροβλημάτιστη σε όλες τις λειτουργίες (ff, rwd, pause κλπ) χωρίς lags. To φόρμαρα σε fat 32 από το default ex-Fat, καθώς αυτή είναι η standard διαμόρφωση που βλέπουν τα παραπάνω μέσα (και οχι ntfs, όπως οι HDD). Αλλά αυτο που με εξέπληξε ήταν η ταχύτητα εγγραφής: 39,1 MB/s μέση ταχύτητα, για 117GB όγκο δεδομένων, όταν με άλλα USB 3.0 στικάκια, και μάλιστα ακριβότερα, έβλεπα μέση 15 MB/s, και για πολύ μικρότερο συνολικό όγκο αρχείων (MP4 επίσης). Μου άρεσει επίσης ότι η υποδοχή USB κλειδώνει σωστά χωρίς να μπαινοβγαίνει μέσα στο στικάκι. Επίσης δεν ανεβάζει θερμοκρασίες ακόμα και μετά από ώρες προβολής. Αν στο μέλλον εντοπίσω κάτι αρνητικο, θα το αναφέρω.
It's okay. The connector's ejection mechanism is a bit problematic, as it doesn't stay in place well when inserting into the USB and retracts. It requires simultaneous pressure with your finger, then.
οκ τα πηγαίνει. Λίγο προβληματικός ο μηχανισμός εξόδου του συνδέσμου, αφού δεν μένει καλά στην θέση του κατά την τοποθέτηση στο USB και υποχωρεί. Χρειάζεται ταυτόχρονη πίεση με το δάκτυλο οπότε.
Quite affordable 32GB USB stick with USB 3.0 interface at 3.80€. Formatted in FAT32 for compatibility everywhere. Fast for large and few files, but slow for small and many files (e.g. .doc files of few KB), as expected in all these storage devices, worth the money for movies, music, I don't know yet about reliability and durability.
Αρκετά οικονομικό stickάκι 32GB με USB 3.0 διεπαφή στα 3,80Ε . Φορμαρισμένο σε FAT32 για συμβατότητα παντού. Γρήγορο για μεγάλα και λίγα αρχεία, αλλά αργό σε μικρά και πολλά αρχεία (π.χ. .doc λίγων ΚΒ) όπως είναι αναμενόμενο σε όλα αυτά τα αποθηκευτικά μέσα, αξίζει σε αυτά τα χρήματα, για ταινίες, μουσική, από αξιοπιστία και αντοχή δεν γνωρίζω ακόμα.
The USB stick is very bad, its construction is really fake, as soon as you plug it in, it starts shaking ready to fall apart completely. From the first day, it was writing at 0 speed, then it would go up to around 14mb/s and then back to 0. It had difficulty in writing, so I returned it and it had a problem
Πολύ χάλια το στικακι, η κατασκευή του είναι πραγματικά ψεύτικη, το βγεις μπες κουνιέται έτοιμο να φύγει ολόκληρο το στικακι, απο την πρώτη μέρα έγραφε με 0 ταχύτητα πήγαινε λίγο στα 14mb\s και ξανά στο 0 είχε αδυναμία στο γράψιμο το πήγα πίσω είχε πρόβλημα
I saw write speeds < 15 Mb/s on a computer with Windows 7 using USB 3.0 and < 10 Mb/s on USB 2.0. The read speed was fast, but overall I didn't see anything to praise about this specific stick because it lacked stability in write speed (fluctuating speeds and delays). I don't understand how others found it so fast, stable, and good. I give it 2.5 stars and I don't round it up to 3, but to 2. Nothing special at all. Intenso, which has received bad reviews from most people, had more than double the write speeds (under the same exact conditions). Adata USB 2.0 (the c008) was much faster in write speed on a laptop with Windows Vista, starting at 30+ Mb/s, but quite quickly, from a certain point onwards, it continued and finished with over 9 Mb/s, while the team group started below 6 Mb/s and ended that way. In other words, the speed of the team group is low even with USB 2.0 data. I can't have an opinion on the build quality and durability right now, but the only thing that can save it is if it proves to be durable and reliable, which is something. S.D.
Εγώ σε υπολογιστή με windows 7 είδα ταχύτητες εγγραφής < 15 Mb/s σε usb 3.0 και < 10 Mb/s σε usb 2.0.
Το read ναι ήταν γρήγορο, αλλά γενικά δεν είδα κάτι που να εκθειάσω το συγκεκριμένο stick γιατί ούτε και σταθερότητα στο write είχε (κυμαινόμενη ταχύτητα και αναμονές).
Δεν καταλαβαίνω πως οι άλλοι το βρήκαν τόσο γρήγορο, σταθερό και καλό.
Του δίνω 2,5 αστεράκια και δεν το στρογγυλεύω στα 3 αλλά στα 2.
Απολύτως τίποτα το ιδιαίτερο.
Intenso που έχει πάρει κακές κριτικές από τους περισσότερους είχε περισσότερο από διπλάσιες ταχύτητες εγγραφής (κάτω από τις ίδιες ακριβώς συνθήκες).
Adata usb 2.0 (το c008) ήταν πολύ πιο γρήγορο στο write σε laptop με windows vista, ξεκίνησε με 30+ Mb/s, αλλά, αρκετά γρήγορα, από κάποιο σημείο και μετά συνέχισε και τέλειωσε με πάνω από 9 Mb/s ενώ το team group ξεκίνησε με κάτω από 6 Mb/s και τελείωσε έτσι.
Δηλ. η ταχύτητα του team group είναι χαμηλή ακόμα και με usb 2.0 δεδομένα.
Για ποιότητα κατασκευής και αντοχή δεν μπορώ να έχω άποψη από τώρα, πάντως το μόνο που μπορεί να το σώσει είναι να αποδειχτεί ανθεκτικό και αξιόπιστο, που κι' αυτό κάτι είναι.
Σ.Δ.