Σκέφτηκα πως είναι καλή η στιγμή να αξιολογήσω τη συσκευή μου και εγώ, μετά από σχεδόν ένα χρόνο αγοράς της. Αρχίζοντας να αναφέρω πως όταν το πήρα πέρσι, ήμουν μεταξύ του LG G6-Samsung S7 και Google pixel. Το τελευταίο λόγω της τότε τιμής του (440) το απέρριψα. Το G6 ήταν η αρχική μου επιλογή αλλά τελευταία στιγμή είπα να εμπιστευτώ την 'ζυγαριά' που έγερνε στο S7 πάντα από αξιολογήσεις, video, youtube κτλ. Αν και δεν ξέρω το G6 οπότε και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αγοράζοντας μετά ένα pixel στην οικογένεια και συγκρίνοντάς το με αυτό, καταλήγω στο οτι τότε απλά ήμουν τυχερός και έκανα τη σωστή επιλογή τελικά!
Να πώ οτι στο κινητό δεν βάζω 10/10. Προφανώς τα πιο καινούργια είναι πιο καλά από άποψη χαρακτηριστικών κτλ κτλ. Είμαι επιπλέον μέσος χρήστης. Δεν το σκίζω. Τηλέφωνο και sms σε κανονικά επίπεδα, youtube καθώς και κανα παιχνίδι, φωτογραφίες και gps. Με μια μέση χρήση είμαι άνετα σε 1,5 ημέρα μπαταρίας. Αν πιο χαλαρά, φτάνω και τις 2. Αυτό βέβαια για την ακόμα νεώτερη γενιά είναι ίσως λίγο οπότε για τους πιο απαιτητικούς, πιστεύω την 1 ημέρα την εχουν άνετα.
Στα χαρακτηριστικά του: Ηχείο αρκετά καλό. Όπως αναφέρουν πολλοί ίσως έχει να κάνει με την αδιαβροχοποίηση. Είναι αρκετά καλό. Θα μπορούσε δυνατότερο αλλά κάτι θα χανόταν από αλλού. Οπότε μια χαρά! Σήμα άψογο, Gps άψογο. SAR (πολύ πολύ σημαντικό) μέτριο. Χαμηλό στο κεφάλι κάπως υψηλό στο σώμα. Τουλάχιστον δεν είναι iphone που ψήνεσαι! Κάμερα: Εξαιρετική. ΟΚ τα νεότερα έχουν ακόμα καλύτερη αλλά για αυτο που είναι (μοντέλο 2016) στην τιμή του κτλ, η λέξη εξαιρετική το πλαισιώνει άψογα! Πήρα και το σετ με τους προσθετους βιδωτούς φακούς για πλάκα. Πιστεύω το καλύτερο αξεσουάρ που αγόρασα ποτέ... Πολύ χρήση και απίστευτα βολικό. Τα 50 ευρώ που το πήρα αξίζαν και με το παραπάνω.Επιπλέον κατασκευή: Άψογο. Πραγματικά premium κατασκευή και καλό στο χέρι. Θήκη θα πάρει όλος ο κόσμος οπότε δεν θα πώ οτι γλιστράει κτλ. Ποιό δεν γλιστράει πλέον?
Προσωπικά ωραία χαρακτρισιτκά: Βάζω θέματα στην οθόνη και μαρέσει. Επιπλεον το μενου του είναι βολικότατο όχι όπως στο pixel που είναι όλα μαζί χυμαδιό. Προσωπικά λατρεύω το κουμπί και μαρέσει πουναι μπροστά. Είμαι ίσως πιο oldfashioned και θέλω να πατάω το κουμπί τι να κάνουμε!
Η δική μου συσκευή καμιά φορά ζεστένεται. Είναι με τις μέρες τις. Άλλες ούτε καν. Σε καμία περίπτωση όμως δεν υποβιβάζεται η δύναμη επεξεργαστή και οι εφαρμογές τρέχουν μια χαρά όλες μαζί. Ρολόι.
Το μόνο που ίσως μετανοιώνω έιναι που δεν πήγα στο edge. Άκουσα όμως για πιο ευαίσθητες οθόνες οπότε ίσως και πάλι τυχερός.
Κατακλείδα: Ναι υπάρχουν καινούργια τηλέφωνα πιο δυνατά (και πιο ακριβά και πιο βαριά). Για ενα κανονικό χρήστη το προτείνω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ. Παρά τους αρχικούς μου ενδοιασμούς, με κέρδισε. Όπως και η εταιρία. Βέβαια είδα S9 και είναι 'διπλό' σε βάρος. Και τα καινούργια είναι και όλο οθόνη (προσωπικά δεν μαρέσει). Θεωρώ όμως από 'σωθικά' θάναι ίδια και καλύτερα. Οπότε ++ από μένα.
Εύχομαι να βοήθησα. Το κινητό αξίζει ακόμα και τώρα.
(Μην παρεξηγηθώ για 'samsung'άκιας ή οτι διαφημίζω. Πρώτη φορά πήγα samsung με το S7 - πρώην κάτοχος iphone και sony)