I have always been a fan of the series, from the arcade era to participating in local tournaments, etc. I boast to emphasize how much I love the Mortal Kombat series and I am not just a buyer who bought a random game.
Unfortunately, the game is bad. The storyline is about an hour shorter than its predecessor, which means you can finish the game in 2 hours. Someone might argue that it is a Fighting Game and my comment is irrelevant. They would be partly correct, but let's not forget that the latest titles in the series emphasize this aspect. Especially with the previous title making an amazing reboot to the franchise that needed it so much. So when the bar has been raised so high, you expect the successor to be at least equal.
Regarding gameplay, while they kept the same combos per character, I encountered great difficulty in executing them. It is definitely not an issue on my part, as before writing this review, I played the old game where I didn't encounter any problems, even with the most difficult combo attacks.
The new Krypt is chaotic and confusing for no particular reason. And finally, the introduction of Factions has no reason for existence within the game.
Ήμουν από ανέκαθεν φαν της σειράς. από εποχής αμιγκαδικο μέχρι και με συμμετοχές σε τοπικά τουρνουά κτλ κτλ. Περιαυτολογώ για να τονίσω το πόσο αγαπώ την σειρά Mortal Kombat και δεν είμαι απλά ένας αγοραστής που πήρε ένα Χ τυχαίο παιχνίδι.
Δυστυχώς το παιχνίδι είναι κακό. Stortyline είναι κατά μια ώρα μικρότερο από αυτό που είχε ο προκάτοχος του. πράγμα που σημαίνει ότι σε 2 ωριτσες έχεις τελειώσει το παιχνίδι.
Θα φέρει αντεπιχείρημα κάποιος ότι είναι Fighting Game και το σχόλιο μου είναι άτοπο. εν μέρη θα είναι σωστός αλλά μην ξεχνάμε ότι οι τελευταίοι τίτλοι της σειράς δινουν έμφαση σε αυτό τον τομέα. και μάλιστα με τον προηγούμενο τίτλο να κάνει ένα καταπληκτικό Reboot στο Franchise που το είχε τόσο ανάγκη. Όταν λοιπόν ο πήχης έχει ανέβει τόσο ψηλά περιμένεις και ο διάδοχος του να είναι τουλάχιστον ισάξιος.
στο θέμα του gameplay ενώ είχαν κρατήσει τα ίδια combos ανα χαρακτήρα συνάντησα πολύ μεγάλη δυσκολία στο να τα εφαρμόσω.. σίγουρα δεν είναι θέμα από μεριάς μου. μιας και πριν γράψω αυτή την αξιολόγηση έβαλα το παλιό παιχνίδι όπου δεν συνάντησα κανένα πρόβλημα ακόμα και στα ποιο δύσκολα combo επιθέσεων.
Το νέο Krypt είναι χαοτικό και σε μπερδεύει χωρίς ιδιαίτερο λόγο. και τέλος η εισαγωγή των Factions δεν έχει κανένα απολύτως λόγο ύπαρξης μέσα στο παιχνίδι.