Τα Sades Wolfang 7.1 ειναι αρκετα καλα ακουστικα συγκριτικα με την τιμη τους.
Ο ηχος ειναι αρκετα καλος με ωραιο μπασο και καθολου μπουκωμενος οπως σε αλλα low budget ακουστικα. Το Virtual 7.1 ειναι αρκετα καλο αλλα, προς θεου, δεν αγγιζει τον ηχο του πραγματικου 7.1 ηχου.
Το μικροφωνο ειναι επισης αρκετα καλο απο οσο το δοκιμασα, εχει καθαρο ηχο και το design οπου το πρωτο υποχωρει και τοποθετειται καθετα και μεσα στο headband ειναι πολυ καλο.
Το καλωδιο ειναι αρκετα προσεγμενο και ντυμενο με νηματοειδες πλεγμα ωστε να μην λεωρνεται ευκολα και να μη μπερδευεται με αλλα καλωδια.
Το controller που υπαρχει στο μεσο περιπου του καλωδιου δινει τη δυνατοτητα ελεγχου της εντας με mute για τον ηχο αλλα και για το μικροφωνο με μπλε φωτεινη ενδειξη.
Μετα απο πολυωρη χρηση (5-6 ωρες) , αρχιζουν να ενοχλουν τα μαξιλαρακια στην περιοχη μπροστα απο το αφτι λογω του σφιχτου band που εχουν. Εχουν μετρια κατασκευη σε σημειο να φοβασαι να τα λυγισεις εστω και λιγο ενω με τη παραμικρη κινηση του κεφαλιου, τα πλαστικα τριβονται μεταξυ τιυς βγαζοντας ενα πολυ μικρο, παραπλανητικο ηχο που νομιζεις οτι προερχεται απο το game.
Το λογισμικο απαιτειται για να λειτουργησουν σωστα και το κατεβαζεις απο το link που διατιθεται στις οδηγιες. Το λογισμικο αρκετα μετριο - φθηνιαρικο, χωρις πολλες επιλογες, χωρις equalizer κλπ. αλλα δε περιμενα κατι το ιδιαίτερο σε αυτα τα χρηματα.
Σε γενικες γραμμες, ειναι μεσα στις καλυτερες επιλογες σε low budget Gaming ακουστικα αλλα σιγουρα οχι η καλυτερη. Μια δοκιμη αλλων budget ακουστικων στα ιδια περιπου χρηματα (Alcatroz X-Craft HP 5 Pro) αρκει για να σας πεισει.