Mobile Phones

Sony Xperia M5 Single SIM (3GB/16GB)

Main Camera , Screen: 5", Battery: 2600mAh , Manufacturer:

The product is not available at Skroutz Last updated: 9 months ago

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2015
Weight
142.6 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2 GHz
Processor Cores
8
RAM
3 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5 "
Analysis
1920 x 1080 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Yes

Battery

Capacity
2600 mAh
Removable
No
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Protection
Dust Resistant, Water Resistant
Type
Accelerometer, Proximity, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
145 mm
Width
72 mm
Thickness
7.6 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (119)

Reviews

  1. 64
  2. 31
  3. 12
  4. 5
  5. 7
Review this product
  • Screen resolution
  • Call quality
  • Speed
  • Photos
  • Value for money
  • GPS
  • Video Recording
  • Music
  • Battery
  • Giorgos_Xanthiotis
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Ένα εξαιρετικό κινητό, που κατ' εμέ είναι value for money. Το αγόρασα 198€, βέβαια από εκεί που το αγόρασα είχε για κάποιο λόγο ενσωματωμένη γλώσσα τα Σερβικά και ήθελε ειδική ρύθμιση για να συνδέεται στο διαδίκτυο.

    Στα θετικά και τι δεν θα πρόσθετα... Τις εξαιρετικές φωτογραφίες που βγάζει; Το γρήγορο browsing και την γρήγορη επεξεργασία στις φωτογραφίες και τις περικοπές; Πρόκειται για ένα εξαιρετικό κινητό, με προδιαγραφές για μεγάλα πράγματα.

    Επίσης, η δυνατότητα λήψης φωτογραφίας από την οθόνη του κινητού, όπως και βίντεο, σου σώζει πραγματικά τη ζωή!

    Βέβαια, όπως όλα τα κινητά, έτσι και αυτό, έχει μερικά ελλατώματα. Σε αυτά συγκαταλέγονται τα αρκετά κολλήματα που παθαίνει, με αποτέλεσμα να κλείνει το κινητό. Ένα αρκετά σοβαρό ελλάτωμα, που επιβάλλει χρήση του τηλεφώνου σε μικρότερη χρήση. Αυτό συνήθως συμβαίνει όταν έχεις ανοιχτά τα δεδομένα.

    Γενικότερα πάντως πρόκειται για ένα κινητό που αξίζει να έχει κανείς.

    • Call quality
    • Photos
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Orestis05_Jjgffj
    3
    1 out of 3 members found this review helpful

    λοιπον παρα παρα πολυ κακο τηλεφωνο με καμερα που δεν ειναι ουτε 8mp με τετοιες επιδωσεισ ποσο μαλιστα 21mp που λεει το τηλ ειναι παρα πολυ αργο και απενεργοποιειτε μονο του ανα διαστηματα μπαταρια 3 ωρεσ μονο και πολυ λεω.Ημουν χρηστης του Μ4 και μπορω να πω πως ειμαι πληρως απογοητευμενος απο αυτο το τηλ

    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Ellie_2008
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Θα ηθελα να πω, πως εμενα μου ειχε εμφανισει κατι κατα την περιοδο που το χρησιμοποιουσα... Το ειχα παθει για servis, μετα ηταν και παλι αψογο! Ομως, ειχα βαλει καρτα μνημης και δεν μπενει!! Ελπιζω να μην ειναι θεμα του κινητου αυτο! Κατα τ'αλλα ειναι κα-τα-πλη-κτι-κο! Δεν το αγορασα εγω! Δεν ξερω αν υπαρχει ο "Αγιος Βασιλης". Παντως εγω δεν πληρωσα…!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Vrettakos
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    ΠΡΟΣΟΧΗ!
    Η πρώτη σημείωση που έχω να κάνω είναι ότι σε android 6 πρέπει να κατεβάσετε εφαρμογή για την κάμερα για να αποφύγετε τις θολές φωτογραφίες με την εξωτερική κάμερα. Κατεβάζοντας κάποια άλλη εφαρμογή κάμερας από το playstore κι αποφεύγοντας την προεγκατεστημένη εφαρμογή κάμερας, θα έχετε άψογες φωτογραφίες και βίντεο. Έβγαζα χάλια βίντεο μέχρι να δω τη λύση σε ξένη ιστοσελίδα.
    Το έχω λίγο περισσότερο από 7 μήνες και το κινητό πετάει χωρίς κολλήματα.
    Το μόνο αρνητικό: Η μπαταρία θα έπρεπε να είναι λίγο πιο μεγάλη, αλλά είναι ικανοποιητική για μια μέρα και χρειάζεται 3ώρες φόρτιση, καθώς δεν υποστηρίζει ταχεία φόρτιση

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • THodoris_Tsakiris
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    το εχω 2 χρονια και ειναι πολυ καλο κινητο!!! δεν μου εχει βγαλει κατι το σοβαρο. το μονο που μου την δινει ειναι το οτι κανει ποση ωρα να κανει εστιαση στις φωτογραφιες. και στο wifi ωρες ωρες κανει τα δικα του. κατα τα αλλα πολυ καλο κινητο, δε κολλαει σχεδον καθολου.

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Skag23
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Στην κατοχη μου εδω και 4 μηνες

    Θετικα:
    1)Πολυ καλη αναλυση/τρομερα χρωματα
    2)Δεν κολλαει σχεδον ποτε οταν σερφαρεις η οταν παιζεις παιχνιδα κλπ
    3)Αρκετα καλη ποιοτητα κλησεων
    4)Καμερα αρκετα καλη(δεν αποδιδει ομως τα μεγιστα που αναφερονται)

    Αρνητικα:Το μονο αρνητικο που το εχω παρατηρησει ειναι πως χρειαζεται 2 ωρες+ για να φορτισει φουλ και οτι αν εισαι απο το πρωι στο ιντερνετ παιζεις παιχνιδια κλπ το απογευμα θα εχει πεσει αρκετα η μπαταρια(γυρω στο 25%) οποτε θα χρειαστει φορτιση!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Αρκετά καλό κινητό

    αλλά δν έμεινα ευχαριστημενος από την απόδοση και την κάμερα ( δν εστιάζει απευθείας το ίδιο και στα βίντεο δν εστιάζει καν καμιά φορά, φαίνεται Ένα Θωλο πράμα

    ήμουν κάτοχος ενός παλαιότερου μοντέλου(Xperia M2) και περίμενοντας να ενθουσιαστω, πιο πολύ απογοητευτηκα..

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Το έχω λίγες μέρες στη κατοχή μου. Είναι όμορφο κινητό. Βολικό. Έχει ωραία οθόνη. Μου κάνει εντύπωση που η μπαταρία δε πέφτει τόσο γρήγορα όσο λένε. Δε παίζω παιχνίδια. Λίγο φβ τσατ και ίντερνετ και μου πάει δεύτερη μέρα. Το φορτίζω βράδυ. Δυνατό ηχείο για μουσική. Οι φωτογραφίες του τη μέρα συγκρίνονται με ναυαρχίδες του σήμερα όμως τη νύχτα δε τα πάει καλά. Τέλος έβαλα τέσσερα αστέρια μόνο και μόνο γιατί θέλει πάνω άπο τρεις ώρες να φορτίσει.

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • panpanago
    1
    1 out of 7 members found this review helpful

    Νομίζω το χειρότερο τηλέφωνο που έχω πάρει. Αν καταφέρει να εσθιάσει και δεν κινηθεί τίποτα στο πλάνο, ίσως βγάλει καλή φωτό,αλλά δεν τιμά τα 20+mpix. Είναι γρήγορο γενικά αλλά η μπαταρία,άνετα τελειώνει σε μισή μέρα. Η οθόνη είναι καλή αλλά αλλάζει φωτεινότητα συνέχεια και σε στραβώνει,ο ήχος είναι μέτριος και από σήμα κάτω του μετρίου. Πολύ ακριβό για το σύνολο του.

    • GPS
    • Speed
    • Call quality
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Antigoni_Ampatzi
    1
    2 out of 14 members found this review helpful

    Το έχω λιγότερο από χρόνο. Η οθόνη του έσκασε κατά τη διάρκεια της φόρτισης, κάτω από το προστατευτικό γυαλί, το οποίο έμεινε ανέπαφο. Δεν μου το αναγνωρίζουν, λένε ότι το χτύπησα, πράγμα που δεν ισχύει. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο. Μην το πάρετε!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • dimitra_xamaletsou
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το έχω 6 μήνες και ΔΕΝ ΚΟΛΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! καμερα καλη video ετσι κι ετσι στα σκοτινα η καμερα δεν ειναι και πολυ καλη παντος εγω δεν απογοητευτικα που το πηρα γιατι υπηρχαν και αλες μαρκες που μπορουσα να παρω αλλα ηθελα να δωκιμασω και 1 φορα sony phone!

    • Photos
    • Music
    • Speed
    • Call quality
    • Video Recording
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • nikolasarsenal
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Μέτρια κάμερα νυχτερινής λήψης με αρκετό θορυβο.Σαν δευτερο μειονεκτημα η μπαταρια θα επαιρνα κατι που εχει quick charge πλεον.Σε ολα τα υπολοιπα καλυπτει τις αναγκες μου και 6 μηνες μετα δεν εχει χαμηλωσει η επιδοση του

    • Call quality
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • tolaras181
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    Το κινητό το αγόρασα 31 10 2016 κλασική ποιότητας Sony οθόνη 441 ppi mediatek οκταπύρηνος 3gb RAM Το κινητό τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά σε όλες τις εφαρμογές που το έχω δοκιμάσει ακόμα και σε πολύ βαριά παιχνίδια καλά η κάμερα των 21.5 megapixel και 13 μπροστά είναι πολύ καλές ειδικότερα η κάμερα το selfie των 13 Megapixel η μπαταρία είναι καλή αλλά σε απαιτητικές συνθήκες χωλαίνει λίγο βγάζει και τη μέρα Όμως άνετα... αξιόλογο με 5 αστέρια διότι συσκευή είναι άριστη πριν τρεις εβδομάδες το κινητό τέθηκε σε νερό πισίνας και είχε διαρροή με αποτέλεσμα να χαλάσει το επισκεύασαν μόνο σε 5 ημέρες

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • ChristodoulosZaro
    3
    3 out of 6 members found this review helpful

    Η κάμερα ανταγωνίζεται στα ίσα ναυαρχίδες. Το ηχείο του είναι ικανοποιητικό. Το design του υπέροχο. Φυσικά μια tpu θήκη και ένα tempered glass είναι must, δεν θες να καταστρέψεις κάτι τέτοιο. Μετά από βίντεο και παιχνίδια εικοσάλεπτου, θα έλεγα, ζεσταίνετε αρκετά. Οπότε το συστήνω σε κάποιον που δεν θέλει να πάρει dslr ή ένα όμορφο κινητό. Αλλιώς υπάρχουν πιο φτηνά με τις επιδόσεις του.

    Ενημέρωση 8 Ιούνιου 2018: Είμαι ένα μήνα μακριά από την λήξη της εγγύησης και θα την χρησιμοποιήσω. Το κινητό πλέον κολλάει ανά φάσεις ανεξάρτητα με το τι κάνει ή πόση μπαταρία έχει. Τρώει γερά freezαρίσματα. Το έχω κάνει ήδη επαναφορά εργοστασιακών δεν υπάρχουν αλλαγές. Η μπαταρία με το ζόρι μια μέρα μέτριας χρήσης. Το ακουστικό δεν λειτουργεί. Η ram είναι 2,5gb. Υψηλές θερμοκρασίες χωρίς κάτι ιδιαίτερο.

    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Screen resolution
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • InevitableX96
    5
    2 out of 4 members found this review helpful

    Απο τα πιο γρήγορα, καλοφτιαγμένα κινητά που έχει φτιάξει η Sony σε μοντέλο "M", μπορώ να πω με τόση RAM αρκεί για να μην κολλάει ακόμα και αν έχω ανοιχτά Facebook, Instagram, Messenger, παιχνίδια και να ακούω ταυτόχρονα μουσική, η μπαταρία θα έλεγα μπορεί να μην είναι αρκετή αλλά σε πλήρης χρήση του κινητού, αντέχει μέχρι και 1 μισή μέρα. Η κάμερα είναι άπιαστη, ειδικά για κινητό τηλέφωνο βγάζει παπάδες, το ίδιο ισχύει και για τις λήψεις βίντεο, το οποίο για να βγάλεις βίντεο το μόνο που χρειάζεσαι είναι καλός φωτισμός. Ευχαριστώ Sony για την συσκευή.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Panagiotis_CHondrogiannis
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    Το κινητο το ειχα παρει 350€ πριν ενα χρονο και το μονο που εχω να πω ειναι οτι αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω. Δεν κολλαει πουθενα βγαζει καταπληκτικες φωτογραφιες κ.α

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • aggelos kapa
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Το εν λογω κινητο το εχω αγορασει εδω και δυο εβδομαδες. Η καμερα του ειναι εξαιρετικη σε ποιοτητα και αναλυση,πραγματικα δεν συγκρινεται. Η οθονη εχει ωραια χρωματα και πολυ καλη αναλυση.Το κινητο ειναι πολυ γρηγορο στην χρηση του και η μπαταρια με μεση χρηση κραταει ανετα 1,5-2 μερες.Το ηχειο βαραει δυνατα και ειναι αξιοπρεπες. Ενα αρνητικο σε αυτο το κινητο ειναι οτι για να φορτισει πληρως θελει περιπου 3 ωρες αλλα η μπαταρια του αντεχει εκτος φορτισης.Το μεγαλο του μειονεκτημα ειναι το wi-fi του που αν δεν εχεις φουλ δικτυο δεν συνδεεται καν.Με το iphone 4s (το προηγουμενο κινητο που ειχα) δεν ειχα κανενα προβλημα και ακομα και με 2 γραμμες wifi σερφαρες κανονικα.Με το m5 θελεις μονο φουλ 4-5 γραμμες,αλλιως συνδεεται και δεν μπαινει καθολου. Κανοντας μια συνοψη το κινητο αξιζει και με το παραπανω τα λεφτα του.Στην τιμη που βγαινει δεν βρισκεις κατι καλυτερο σε θεμα αναλυσης καμερας,ταχυτητας και χρησης γενικοτερα.Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος πλην του wifi.Το προτεινω ανεπιφυλακτα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Nick.V
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    Το εχω ως κινητο,το εχω φορτωσει και του τρεχω βαριες εφαρμογες ταυτοχρονα στο γραφειο και δε με απογοητευσε ποτε! Εχω ξεχασει τι θα πει κολληματα...

    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Tasoskr
    1
    7 out of 20 members found this review helpful

    'Έχω αγοράσει το συγκεκριμένο κινητό πριν από 1 μήνα περίπου. Από την πρώτη στιγμή που το χρησιμοποίησα άρχισε να υπερθερμαίνεται όταν μπαίνει στο Internet ή είναι ανοιχτή η κάμερα.
    Επιπλέον κάποιες φορές κολλάει και δεν είναι δυνατόν να ανοίξω την οθόνη ακόμη και εάν πατάει κανείς το κεντρικό κουμπί ενεργοποίησης. Η φωτογραφική μηχανή μπορεί να έχει αρκετά Megapixels παρόλα αυτά δεν εστιάζει γρήγορα με αποτέλεσμα κάποιες φωτογραφίες να βγαίνουν θολές.
    Μπορεί να είναι σχετικά γρήγορο όμως είναι αναξιόπιστο και δυσάρεστο στην χρήση λόγω της θερμοκρασίας που αναπτύσσει.
    Η μπαταρία του είναι πολύ μικρή για την οθόνη που έχει και τελειώνει γρήγορα αλλά και φορτίζει αργά
    Με λίγα λόγια δεν αξίζει η αγορά του συγκεκριμένου κινητού και σε καμία περίπτωση δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν.
    Υ.Γ Δεν είμαι προκατειλημμένος με την SONY γιατί το συγκεκριμένο είναι το 4ο κατά σειρά κινητό της ίδιας μάρκας που χρησιμοποιώ και είναι βέβαιο πως δεν θα την ξαναπροτιμήσω

    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • pampa
    5
    2 out of 5 members found this review helpful

    Το έχω περίπου δύο μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μου έχει τύχει να έχω σήμα καλύτερο από άλλους, χειρότερο όχι. Δεν έχει εμφανιστεί κανένα πρόβλημα. Είναι γρήγορο, έχει καλή οθόνη και καλή κάμερα. Η μπαταρία βγάζει άνετα μία μέρα εκτός αν το πιάσει ο γυιός μου για παιχνίδι. Ο ισοσταθμιστής ήχου και το surround κάνουν καλή δουλειά.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Dimitris_Tsimpouris
    5
    3 out of 6 members found this review helpful

    Φοβερο κινητο το εχω 5 μηνες και ειναι σκυλι δεν κολαει οσο για την καμερα απλα καταπληκτικη μα υστερει πολυ λιγο στο σκοταδι το συνησταω ανεπηφηλαχτα αξιζει μεχρι και το τελευταιο σεντ που εδωσα για να το αποκτησω

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • dionisis.pokeras
    4
    7 out of 7 members found this review helpful

    Τελικα το πηρα . Οι καμερες του ειναι πολυ καλες, μπαταρια οχι και τοσο. Γρηγορο , δεν κολαει πουθενα. Για το θεμα μπαταριας , απο σημερα που γραφω , θα δοκιμασω να εχω το stamina σε συνεχη λειτουργια , να δω τι μπορει να κανει. Πρωινα που ειμαι στην δουλεια και βαριεμαι να εχω το laptop συνεχως μαζι (mini market δουλευω), απο τις 8 το πρωι μεχρι 2 το μεσημερι απο 90% φτανει στο 50, με ανοιχτα fb, ραδιοδωνο μεσο ιντερνετ κανα 2 ιστοσελιδες. Σε περιπτωση που το προγραμμα μου εχει καφε , η κανα ποτο το βραδυ , καλο ειναι να υπαρχει ενα power bank στο τσαντακι ,η, φορτιση σε κενη ωρα μεσα στην ημερα. Τωρα για οποιον δεν ειναι συνεχως on line, πραγματι μπορει να βγαλει και διημερο,,,, αλλα ποιος δεν ειναι on line ολη μερα. Το τηλ μου ηρθε, 18 Μαρτιου .

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Christos__T
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Ως χρήστης του συγκεκριμένου κινητού 1 χρόνο έχω να αναφέρω...
    + Η κάμερα αν και δεν συμβαδιζει με τα mpxel είναι πολύ καλή για το κόστος του κινητού
    Τρέχει ασταμάτητα
    Χρηστικη εμφάνιση και πολύ βολικό το κουμπί που ανοίγει το κινητό
    - πολύ μικρή μπαταρία όπως φαίνεται στα χαρακτηριστικά του. Απαιτεί 2 φορτώσεις αν γίνεται αρκετή χρήση
    Μου έχει χαλάσει το μικρόφωνο και το ηχείο που μιλάς στην κλήση και αναγκάζομαι εδώ και καιρό να μιλάω από ανοιχτή ακρόαση

    Συμπέρασμα: το κινητό μπορεί να μην ανταποκρινεται στα χαρακτηριστικά του σε κάποιους τομείς αλλά αξίζει υπερβολικά δεδομένης της τιμής του

    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    • Call quality
    Did you find this review helpful?
  • Χρήστος 01
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Ένα πραγματικά αξιόλογο για τα λεφτά του κινητό! Δεν με άφησε πουθενά ανικανοποίητο!!! Το έχω 1 εβδομάδα , με αρκετά απαιτητική χρήση... Με το μόνο ίσως παράπονο να είναι η μπαταριά.. Πολύ καλής ποιότητας βίντεο , φωτογραφίες και τελεία οθόνη!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Ένα εξαιρετικό κινητό, που κατ' εμέ είναι value for money. Το αγόρασα 198€, βέβαια από εκεί που το αγόρασα είχε για κάποιο λόγο ενσωματωμένη γλώσσα τα Σερβικά και ήθελε ειδική ρύθμιση για να συνδέεται στο διαδίκτυο.

    Στα θετικά και τι δεν θα πρόσθετα... Τις εξαιρετικές φωτογραφίες που βγάζει; Το γρήγορο browsing και την γρήγορη επεξεργασία στις φωτογραφίες και τις περικοπές; Πρόκειται για ένα εξαιρετικό κινητό, με προδιαγραφές για μεγάλα πράγματα.

    Επίσης, η δυνατότητα λήψης φωτογραφίας από την οθόνη του κινητού, όπως και βίντεο, σου σώζει πραγματικά τη ζωή!

    Βέβαια, όπως όλα τα κινητά, έτσι και αυτό, έχει μερικά ελλατώματα. Σε αυτά συγκαταλέγονται τα αρκετά κολλήματα που παθαίνει, με αποτέλεσμα να κλείνει το κινητό. Ένα αρκετά σοβαρό ελλάτωμα, που επιβάλλει χρήση του τηλεφώνου σε μικρότερη χρήση. Αυτό συνήθως συμβαίνει όταν έχεις ανοιχτά τα δεδομένα.

    Γενικότερα πάντως πρόκειται για ένα κινητό που αξίζει να έχει κανείς.

    1
  • λοιπον παρα παρα πολυ κακο τηλεφωνο με καμερα που δεν ειναι ουτε 8mp με τετοιες επιδωσεισ ποσο μαλιστα 21mp που λεει το τηλ ειναι παρα πολυ αργο και απενεργοποιειτε μονο του ανα διαστηματα μπαταρια 3 ωρεσ μονο και πολυ λεω.Ημουν χρηστης του Μ4 και μπορω να πω πως ειμαι πληρως απογοητευμενος απο αυτο το τηλ

    1
  • Θα ηθελα να πω, πως εμενα μου ειχε εμφανισει κατι κατα την περιοδο που το χρησιμοποιουσα... Το ειχα παθει για servis, μετα ηταν και παλι αψογο! Ομως, ειχα βαλει καρτα μνημης και δεν μπενει!! Ελπιζω να μην ειναι θεμα του κινητου αυτο! Κατα τ'αλλα ειναι κα-τα-πλη-κτι-κο! Δεν το αγορασα εγω! Δεν ξερω αν υπαρχει ο "Αγιος Βασιλης". Παντως εγω δεν πληρωσα…!

    1
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2015
Weight
142.6 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Processor Power
2 GHz
Processor Cores
8
RAM
3 GB
Capacity
16 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
5 "
Analysis
1920 x 1080 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
4G
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi, 3.5mm Jack, Bluetooth
NFC
Yes

Battery

Capacity
2600 mAh
Removable
No
Fast Charging
No
Wireless Charging Qi
No

Special Features

Protection
Dust Resistant, Water Resistant
Type
Accelerometer, Proximity, Compass, Light Sensor

Dimensions

Length
145 mm
Width
72 mm
Thickness
7.6 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (119)

  1. 64
  2. 31
  3. 12
  4. 5
  5. 7
Review this product
  • Screen resolution
  • Call quality
  • Speed
  • Photos
  • Value for money
  • GPS
  • Video Recording
  • Music
  • Battery
  • Giorgos_Xanthiotis
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Ένα εξαιρετικό κινητό, που κατ' εμέ είναι value for money. Το αγόρασα 198€, βέβαια από εκεί που το αγόρασα είχε για κάποιο λόγο ενσωματωμένη γλώσσα τα Σερβικά και ήθελε ειδική ρύθμιση για να συνδέεται στο διαδίκτυο.

    Στα θετικά και τι δεν θα πρόσθετα... Τις εξαιρετικές φωτογραφίες που βγάζει; Το γρήγορο browsing και την γρήγορη επεξεργασία στις φωτογραφίες και τις περικοπές; Πρόκειται για ένα εξαιρετικό κινητό, με προδιαγραφές για μεγάλα πράγματα.

    Επίσης, η δυνατότητα λήψης φωτογραφίας από την οθόνη του κινητού, όπως και βίντεο, σου σώζει πραγματικά τη ζωή!

    Βέβαια, όπως όλα τα κινητά, έτσι και αυτό, έχει μερικά ελλατώματα. Σε αυτά συγκαταλέγονται τα αρκετά κολλήματα που παθαίνει, με αποτέλεσμα να κλείνει το κινητό. Ένα αρκετά σοβαρό ελλάτωμα, που επιβάλλει χρήση του τηλεφώνου σε μικρότερη χρήση. Αυτό συνήθως συμβαίνει όταν έχεις ανοιχτά τα δεδομένα.

    Γενικότερα πάντως πρόκειται για ένα κινητό που αξίζει να έχει κανείς.

    • Call quality
    • Photos
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Orestis05_Jjgffj
    3
    1 out of 3 members found this review helpful

    λοιπον παρα παρα πολυ κακο τηλεφωνο με καμερα που δεν ειναι ουτε 8mp με τετοιες επιδωσεισ ποσο μαλιστα 21mp που λεει το τηλ ειναι παρα πολυ αργο και απενεργοποιειτε μονο του ανα διαστηματα μπαταρια 3 ωρεσ μονο και πολυ λεω.Ημουν χρηστης του Μ4 και μπορω να πω πως ειμαι πληρως απογοητευμενος απο αυτο το τηλ

    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Call quality
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Ellie_2008
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Θα ηθελα να πω, πως εμενα μου ειχε εμφανισει κατι κατα την περιοδο που το χρησιμοποιουσα... Το ειχα παθει για servis, μετα ηταν και παλι αψογο! Ομως, ειχα βαλει καρτα μνημης και δεν μπενει!! Ελπιζω να μην ειναι θεμα του κινητου αυτο! Κατα τ'αλλα ειναι κα-τα-πλη-κτι-κο! Δεν το αγορασα εγω! Δεν ξερω αν υπαρχει ο "Αγιος Βασιλης". Παντως εγω δεν πληρωσα…!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Vrettakos
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    ΠΡΟΣΟΧΗ!
    Η πρώτη σημείωση που έχω να κάνω είναι ότι σε android 6 πρέπει να κατεβάσετε εφαρμογή για την κάμερα για να αποφύγετε τις θολές φωτογραφίες με την εξωτερική κάμερα. Κατεβάζοντας κάποια άλλη εφαρμογή κάμερας από το playstore κι αποφεύγοντας την προεγκατεστημένη εφαρμογή κάμερας, θα έχετε άψογες φωτογραφίες και βίντεο. Έβγαζα χάλια βίντεο μέχρι να δω τη λύση σε ξένη ιστοσελίδα.
    Το έχω λίγο περισσότερο από 7 μήνες και το κινητό πετάει χωρίς κολλήματα.
    Το μόνο αρνητικό: Η μπαταρία θα έπρεπε να είναι λίγο πιο μεγάλη, αλλά είναι ικανοποιητική για μια μέρα και χρειάζεται 3ώρες φόρτιση, καθώς δεν υποστηρίζει ταχεία φόρτιση

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • THodoris_Tsakiris
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    το εχω 2 χρονια και ειναι πολυ καλο κινητο!!! δεν μου εχει βγαλει κατι το σοβαρο. το μονο που μου την δινει ειναι το οτι κανει ποση ωρα να κανει εστιαση στις φωτογραφιες. και στο wifi ωρες ωρες κανει τα δικα του. κατα τα αλλα πολυ καλο κινητο, δε κολλαει σχεδον καθολου.

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Skag23
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    Στην κατοχη μου εδω και 4 μηνες

    Θετικα:
    1)Πολυ καλη αναλυση/τρομερα χρωματα
    2)Δεν κολλαει σχεδον ποτε οταν σερφαρεις η οταν παιζεις παιχνιδα κλπ
    3)Αρκετα καλη ποιοτητα κλησεων
    4)Καμερα αρκετα καλη(δεν αποδιδει ομως τα μεγιστα που αναφερονται)

    Αρνητικα:Το μονο αρνητικο που το εχω παρατηρησει ειναι πως χρειαζεται 2 ωρες+ για να φορτισει φουλ και οτι αν εισαι απο το πρωι στο ιντερνετ παιζεις παιχνιδια κλπ το απογευμα θα εχει πεσει αρκετα η μπαταρια(γυρω στο 25%) οποτε θα χρειαστει φορτιση!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Αρκετά καλό κινητό

    αλλά δν έμεινα ευχαριστημενος από την απόδοση και την κάμερα ( δν εστιάζει απευθείας το ίδιο και στα βίντεο δν εστιάζει καν καμιά φορά, φαίνεται Ένα Θωλο πράμα

    ήμουν κάτοχος ενός παλαιότερου μοντέλου(Xperia M2) και περίμενοντας να ενθουσιαστω, πιο πολύ απογοητευτηκα..

    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • Το έχω λίγες μέρες στη κατοχή μου. Είναι όμορφο κινητό. Βολικό. Έχει ωραία οθόνη. Μου κάνει εντύπωση που η μπαταρία δε πέφτει τόσο γρήγορα όσο λένε. Δε παίζω παιχνίδια. Λίγο φβ τσατ και ίντερνετ και μου πάει δεύτερη μέρα. Το φορτίζω βράδυ. Δυνατό ηχείο για μουσική. Οι φωτογραφίες του τη μέρα συγκρίνονται με ναυαρχίδες του σήμερα όμως τη νύχτα δε τα πάει καλά. Τέλος έβαλα τέσσερα αστέρια μόνο και μόνο γιατί θέλει πάνω άπο τρεις ώρες να φορτίσει.

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Speed
    Did you find this review helpful?
  • panpanago
    1
    1 out of 7 members found this review helpful

    Νομίζω το χειρότερο τηλέφωνο που έχω πάρει. Αν καταφέρει να εσθιάσει και δεν κινηθεί τίποτα στο πλάνο, ίσως βγάλει καλή φωτό,αλλά δεν τιμά τα 20+mpix. Είναι γρήγορο γενικά αλλά η μπαταρία,άνετα τελειώνει σε μισή μέρα. Η οθόνη είναι καλή αλλά αλλάζει φωτεινότητα συνέχεια και σε στραβώνει,ο ήχος είναι μέτριος και από σήμα κάτω του μετρίου. Πολύ ακριβό για το σύνολο του.

    • GPS
    • Speed
    • Call quality
    • Video Recording
    • Music
    • Screen resolution
    • Photos
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Antigoni_Ampatzi
    1
    2 out of 14 members found this review helpful

    Το έχω λιγότερο από χρόνο. Η οθόνη του έσκασε κατά τη διάρκεια της φόρτισης, κάτω από το προστατευτικό γυαλί, το οποίο έμεινε ανέπαφο. Δεν μου το αναγνωρίζουν, λένε ότι το χτύπησα, πράγμα που δεν ισχύει. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο. Μην το πάρετε!

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Screen resolution
    • Video Recording
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • dimitra_xamaletsou
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Το έχω 6 μήνες και ΔΕΝ ΚΟΛΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!! καμερα καλη video ετσι κι ετσι στα σκοτινα η καμερα δεν ειναι και πολυ καλη παντος εγω δεν απογοητευτικα που το πηρα γιατι υπηρχαν και αλες μαρκες που μπορουσα να παρω αλλα ηθελα να δωκιμασω και 1 φορα sony phone!

    • Photos
    • Music
    • Speed
    • Call quality
    • Video Recording
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • nikolasarsenal
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Μέτρια κάμερα νυχτερινής λήψης με αρκετό θορυβο.Σαν δευτερο μειονεκτημα η μπαταρια θα επαιρνα κατι που εχει quick charge πλεον.Σε ολα τα υπολοιπα καλυπτει τις αναγκες μου και 6 μηνες μετα δεν εχει χαμηλωσει η επιδοση του

    • Call quality
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • tolaras181
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    Το κινητό το αγόρασα 31 10 2016 κλασική ποιότητας Sony οθόνη 441 ppi mediatek οκταπύρηνος 3gb RAM Το κινητό τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά σε όλες τις εφαρμογές που το έχω δοκιμάσει ακόμα και σε πολύ βαριά παιχνίδια καλά η κάμερα των 21.5 megapixel και 13 μπροστά είναι πολύ καλές ειδικότερα η κάμερα το selfie των 13 Megapixel η μπαταρία είναι καλή αλλά σε απαιτητικές συνθήκες χωλαίνει λίγο βγάζει και τη μέρα Όμως άνετα... αξιόλογο με 5 αστέρια διότι συσκευή είναι άριστη πριν τρεις εβδομάδες το κινητό τέθηκε σε νερό πισίνας και είχε διαρροή με αποτέλεσμα να χαλάσει το επισκεύασαν μόνο σε 5 ημέρες

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • ChristodoulosZaro
    3
    3 out of 6 members found this review helpful

    Η κάμερα ανταγωνίζεται στα ίσα ναυαρχίδες. Το ηχείο του είναι ικανοποιητικό. Το design του υπέροχο. Φυσικά μια tpu θήκη και ένα tempered glass είναι must, δεν θες να καταστρέψεις κάτι τέτοιο. Μετά από βίντεο και παιχνίδια εικοσάλεπτου, θα έλεγα, ζεσταίνετε αρκετά. Οπότε το συστήνω σε κάποιον που δεν θέλει να πάρει dslr ή ένα όμορφο κινητό. Αλλιώς υπάρχουν πιο φτηνά με τις επιδόσεις του.

    Ενημέρωση 8 Ιούνιου 2018: Είμαι ένα μήνα μακριά από την λήξη της εγγύησης και θα την χρησιμοποιήσω. Το κινητό πλέον κολλάει ανά φάσεις ανεξάρτητα με το τι κάνει ή πόση μπαταρία έχει. Τρώει γερά freezαρίσματα. Το έχω κάνει ήδη επαναφορά εργοστασιακών δεν υπάρχουν αλλαγές. Η μπαταρία με το ζόρι μια μέρα μέτριας χρήσης. Το ακουστικό δεν λειτουργεί. Η ram είναι 2,5gb. Υψηλές θερμοκρασίες χωρίς κάτι ιδιαίτερο.

    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Screen resolution
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • InevitableX96
    5
    2 out of 4 members found this review helpful

    Απο τα πιο γρήγορα, καλοφτιαγμένα κινητά που έχει φτιάξει η Sony σε μοντέλο "M", μπορώ να πω με τόση RAM αρκεί για να μην κολλάει ακόμα και αν έχω ανοιχτά Facebook, Instagram, Messenger, παιχνίδια και να ακούω ταυτόχρονα μουσική, η μπαταρία θα έλεγα μπορεί να μην είναι αρκετή αλλά σε πλήρης χρήση του κινητού, αντέχει μέχρι και 1 μισή μέρα. Η κάμερα είναι άπιαστη, ειδικά για κινητό τηλέφωνο βγάζει παπάδες, το ίδιο ισχύει και για τις λήψεις βίντεο, το οποίο για να βγάλεις βίντεο το μόνο που χρειάζεσαι είναι καλός φωτισμός. Ευχαριστώ Sony για την συσκευή.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Panagiotis_CHondrogiannis
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    Το κινητο το ειχα παρει 350€ πριν ενα χρονο και το μονο που εχω να πω ειναι οτι αξιζει τα λεφτα του και με το παραπανω. Δεν κολλαει πουθενα βγαζει καταπληκτικες φωτογραφιες κ.α

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • aggelos kapa
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Το εν λογω κινητο το εχω αγορασει εδω και δυο εβδομαδες. Η καμερα του ειναι εξαιρετικη σε ποιοτητα και αναλυση,πραγματικα δεν συγκρινεται. Η οθονη εχει ωραια χρωματα και πολυ καλη αναλυση.Το κινητο ειναι πολυ γρηγορο στην χρηση του και η μπαταρια με μεση χρηση κραταει ανετα 1,5-2 μερες.Το ηχειο βαραει δυνατα και ειναι αξιοπρεπες. Ενα αρνητικο σε αυτο το κινητο ειναι οτι για να φορτισει πληρως θελει περιπου 3 ωρες αλλα η μπαταρια του αντεχει εκτος φορτισης.Το μεγαλο του μειονεκτημα ειναι το wi-fi του που αν δεν εχεις φουλ δικτυο δεν συνδεεται καν.Με το iphone 4s (το προηγουμενο κινητο που ειχα) δεν ειχα κανενα προβλημα και ακομα και με 2 γραμμες wifi σερφαρες κανονικα.Με το m5 θελεις μονο φουλ 4-5 γραμμες,αλλιως συνδεεται και δεν μπαινει καθολου. Κανοντας μια συνοψη το κινητο αξιζει και με το παραπανω τα λεφτα του.Στην τιμη που βγαινει δεν βρισκεις κατι καλυτερο σε θεμα αναλυσης καμερας,ταχυτητας και χρησης γενικοτερα.Ειμαι αρκετα ευχαριστημενος πλην του wifi.Το προτεινω ανεπιφυλακτα.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    Did you find this review helpful?
  • Nick.V
    5
    4 out of 6 members found this review helpful

    Το εχω ως κινητο,το εχω φορτωσει και του τρεχω βαριες εφαρμογες ταυτοχρονα στο γραφειο και δε με απογοητευσε ποτε! Εχω ξεχασει τι θα πει κολληματα...

    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Call quality
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • Tasoskr
    1
    7 out of 20 members found this review helpful

    'Έχω αγοράσει το συγκεκριμένο κινητό πριν από 1 μήνα περίπου. Από την πρώτη στιγμή που το χρησιμοποίησα άρχισε να υπερθερμαίνεται όταν μπαίνει στο Internet ή είναι ανοιχτή η κάμερα.
    Επιπλέον κάποιες φορές κολλάει και δεν είναι δυνατόν να ανοίξω την οθόνη ακόμη και εάν πατάει κανείς το κεντρικό κουμπί ενεργοποίησης. Η φωτογραφική μηχανή μπορεί να έχει αρκετά Megapixels παρόλα αυτά δεν εστιάζει γρήγορα με αποτέλεσμα κάποιες φωτογραφίες να βγαίνουν θολές.
    Μπορεί να είναι σχετικά γρήγορο όμως είναι αναξιόπιστο και δυσάρεστο στην χρήση λόγω της θερμοκρασίας που αναπτύσσει.
    Η μπαταρία του είναι πολύ μικρή για την οθόνη που έχει και τελειώνει γρήγορα αλλά και φορτίζει αργά
    Με λίγα λόγια δεν αξίζει η αγορά του συγκεκριμένου κινητού και σε καμία περίπτωση δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν.
    Υ.Γ Δεν είμαι προκατειλημμένος με την SONY γιατί το συγκεκριμένο είναι το 4ο κατά σειρά κινητό της ίδιας μάρκας που χρησιμοποιώ και είναι βέβαιο πως δεν θα την ξαναπροτιμήσω

    • Speed
    • Screen resolution
    • Photos
    • Video Recording
    • Call quality
    • Music
    • GPS
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • pampa
    5
    2 out of 5 members found this review helpful

    Το έχω περίπου δύο μήνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μου έχει τύχει να έχω σήμα καλύτερο από άλλους, χειρότερο όχι. Δεν έχει εμφανιστεί κανένα πρόβλημα. Είναι γρήγορο, έχει καλή οθόνη και καλή κάμερα. Η μπαταρία βγάζει άνετα μία μέρα εκτός αν το πιάσει ο γυιός μου για παιχνίδι. Ο ισοσταθμιστής ήχου και το surround κάνουν καλή δουλειά.

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Dimitris_Tsimpouris
    5
    3 out of 6 members found this review helpful

    Φοβερο κινητο το εχω 5 μηνες και ειναι σκυλι δεν κολαει οσο για την καμερα απλα καταπληκτικη μα υστερει πολυ λιγο στο σκοταδι το συνησταω ανεπηφηλαχτα αξιζει μεχρι και το τελευταιο σεντ που εδωσα για να το αποκτησω

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Music
    Did you find this review helpful?
  • dionisis.pokeras
    4
    7 out of 7 members found this review helpful

    Τελικα το πηρα . Οι καμερες του ειναι πολυ καλες, μπαταρια οχι και τοσο. Γρηγορο , δεν κολαει πουθενα. Για το θεμα μπαταριας , απο σημερα που γραφω , θα δοκιμασω να εχω το stamina σε συνεχη λειτουργια , να δω τι μπορει να κανει. Πρωινα που ειμαι στην δουλεια και βαριεμαι να εχω το laptop συνεχως μαζι (mini market δουλευω), απο τις 8 το πρωι μεχρι 2 το μεσημερι απο 90% φτανει στο 50, με ανοιχτα fb, ραδιοδωνο μεσο ιντερνετ κανα 2 ιστοσελιδες. Σε περιπτωση που το προγραμμα μου εχει καφε , η κανα ποτο το βραδυ , καλο ειναι να υπαρχει ενα power bank στο τσαντακι ,η, φορτιση σε κενη ωρα μεσα στην ημερα. Τωρα για οποιον δεν ειναι συνεχως on line, πραγματι μπορει να βγαλει και διημερο,,,, αλλα ποιος δεν ειναι on line ολη μερα. Το τηλ μου ηρθε, 18 Μαρτιου .

    • Call quality
    • Photos
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • Video Recording
    Did you find this review helpful?
  • Christos__T
    4
    3 out of 4 members found this review helpful

    Ως χρήστης του συγκεκριμένου κινητού 1 χρόνο έχω να αναφέρω...
    + Η κάμερα αν και δεν συμβαδιζει με τα mpxel είναι πολύ καλή για το κόστος του κινητού
    Τρέχει ασταμάτητα
    Χρηστικη εμφάνιση και πολύ βολικό το κουμπί που ανοίγει το κινητό
    - πολύ μικρή μπαταρία όπως φαίνεται στα χαρακτηριστικά του. Απαιτεί 2 φορτώσεις αν γίνεται αρκετή χρήση
    Μου έχει χαλάσει το μικρόφωνο και το ηχείο που μιλάς στην κλήση και αναγκάζομαι εδώ και καιρό να μιλάω από ανοιχτή ακρόαση

    Συμπέρασμα: το κινητό μπορεί να μην ανταποκρινεται στα χαρακτηριστικά του σε κάποιους τομείς αλλά αξίζει υπερβολικά δεδομένης της τιμής του

    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    • GPS
    • Call quality
    Did you find this review helpful?
  • Χρήστος 01
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Ένα πραγματικά αξιόλογο για τα λεφτά του κινητό! Δεν με άφησε πουθενά ανικανοποίητο!!! Το έχω 1 εβδομάδα , με αρκετά απαιτητική χρήση... Με το μόνο ίσως παράπονο να είναι η μπαταριά.. Πολύ καλής ποιότητας βίντεο , φωτογραφίες και τελεία οθόνη!

    • Call quality
    • Photos
    • Video Recording
    • Music
    • GPS
    • Speed
    • Value for money
    • Screen resolution
    Did you find this review helpful?
  • Ένα εξαιρετικό κινητό, που κατ' εμέ είναι value for money. Το αγόρασα 198€, βέβαια από εκεί που το αγόρασα είχε για κάποιο λόγο ενσωματωμένη γλώσσα τα Σερβικά και ήθελε ειδική ρύθμιση για να συνδέεται στο διαδίκτυο.

    Στα θετικά και τι δεν θα πρόσθετα... Τις εξαιρετικές φωτογραφίες που βγάζει; Το γρήγορο browsing και την γρήγορη επεξεργασία στις φωτογραφίες και τις περικοπές; Πρόκειται για ένα εξαιρετικό κινητό, με προδιαγραφές για μεγάλα πράγματα.

    Επίσης, η δυνατότητα λήψης φωτογραφίας από την οθόνη του κινητού, όπως και βίντεο, σου σώζει πραγματικά τη ζωή!

    Βέβαια, όπως όλα τα κινητά, έτσι και αυτό, έχει μερικά ελλατώματα. Σε αυτά συγκαταλέγονται τα αρκετά κολλήματα που παθαίνει, με αποτέλεσμα να κλείνει το κινητό. Ένα αρκετά σοβαρό ελλάτωμα, που επιβάλλει χρήση του τηλεφώνου σε μικρότερη χρήση. Αυτό συνήθως συμβαίνει όταν έχεις ανοιχτά τα δεδομένα.

    Γενικότερα πάντως πρόκειται για ένα κινητό που αξίζει να έχει κανείς.

    1
  • λοιπον παρα παρα πολυ κακο τηλεφωνο με καμερα που δεν ειναι ουτε 8mp με τετοιες επιδωσεισ ποσο μαλιστα 21mp που λεει το τηλ ειναι παρα πολυ αργο και απενεργοποιειτε μονο του ανα διαστηματα μπαταρια 3 ωρεσ μονο και πολυ λεω.Ημουν χρηστης του Μ4 και μπορω να πω πως ειμαι πληρως απογοητευμενος απο αυτο το τηλ

    1
  • Θα ηθελα να πω, πως εμενα μου ειχε εμφανισει κατι κατα την περιοδο που το χρησιμοποιουσα... Το ειχα παθει για servis, μετα ηταν και παλι αψογο! Ομως, ειχα βαλει καρτα μνημης και δεν μπενει!! Ελπιζω να μην ειναι θεμα του κινητου αυτο! Κατα τ'αλλα ειναι κα-τα-πλη-κτι-κο! Δεν το αγορασα εγω! Δεν ξερω αν υπαρχει ο "Αγιος Βασιλης". Παντως εγω δεν πληρωσα…!

    1
  • See all