I bought it 2.5 years ago. I am super satisfied. It makes 4 large cups of 300ml. Before, I had accidentally bought the small IQ CM-150 Filter Coffee Maker 600W White which made up to 2 cups, so I searched and found the bigger one.
All the features and the review I gave for that one apply exactly the same to this one. All the parts come off and can be washed. Very important. It doesn't turn off unless you turn it off yourself, so it keeps the coffee warm. It doesn't burn the coffee, the whole kitchen smells of its aroma, it brews very quickly. It takes large filters. You can also make coffee with the plastic filter it has inside. It was worth buying and I am very satisfied.
17/5/26 update:
I've had it for 6 years and while it works fine, I discovered that underneath at the base, the plastic where the carafe rests, at the point where the metal that heats begins and ends, the plastic is being worn down and breaking into pieces... However, the rest of the coffee maker is fine (and exactly the same thing started happening with the kettle I bought at the same time, same brand. But that one at the lid, so I've started drinking, I don't even know for how long, pieces of pink plastic because the kettle is pink... I'm off to buy 2 new lids)
την αγορασα πριν 2,5 χρονια.ειμαι σουπερ ευχαριστημενη. κανει 4 μεγαλες κουπες των 300ml. πριν ειχα παρει κατα λαθος την μικρη IQ CM-150 Καφετιέρα Φίλτρου 600W White που εκανε μεχρι 2 κουπες κ εψαξα κ βρηκα την μεγαλυτερη.
ολα τα χαρακτηριστικα κ την κριτικη που εκανα για εκεινη ισχυει ακριβως το ιδιο και σ αυτη. βγαινουν ολα τα εξαρτηματα και πλενονται. βασικοτατο. δεν κλεινει αν δεν την κλεισεις εσυ οποτε κραταει το καφε ζεστο. δεν καιει τον καφε, μυριζει ολη η κουζινα το αρωμα του,γινεται πολυ γρηγορα. παιρνει τα μεγαλα φιλτρα. μπορεις και με το πλαστικο της φιλτρο που εχει μεσα να κανεις καφε. αξιζε η αγορα της και ειμαι πολυ ευχαριστημενη.
17/5/26 update:
την εχω 6 χρονια και ενω λειτουργει κανονικα ανακαλυψα ομως οτι κατω στην βαση το πλαστικο που ακουμπα η κανατα στο σημειο που τελειωνει κ αρχιζει το μεταλικο που ζεσταινει, το πλαστικο τριβεται διαλυεται σε κομματακια....η υπολοιπη καφετερια ομως ειναι ενταξει (και το ιδιο ακριβως αρχισε να κανει κ ο βραστηρας που ειχα παρει ταυτοχρονα ιδια μαρκα. εκεινος ομως στο καπακι και αρα εχω αρχισει να πινω, ουτε κ ξερω ποσο καιρο, κομματακια ροζ πλαστικου γιατι ειναι ροζ ο βραστηρας..,παω για 2 νεες αγορες καπακι.)