Στα θετικά τους: Πολύ καλό μπάσο-ειδικά για ταινίες & μουσική-,εύκολη bluetooth σύνδεση με πολλές συσκευές ταυτόχρονα,οι φωνητικές οδηγίες ανοίγματος-κλεισίματος καθώς και της bluetooth σύνδεσης μου άρεσαν πολύ ως χαρακτηριστικό και φυσικά η εγγύηση της Sony στην ποιότητα κατασκευής.
Τα αρνητικά τους: Η τιμή τους,δεν είναι τα κατάλληλα ακουστικά για αυτούς που επιθυμούν επαγγελματικό και τέρμα δυνατό ήχο σε βαθμό που να μην ακούν καθόλου τους ήχους του γύρω περιβάλλοντος και το γεγονός ότι πονούν λίγο τα αυτιά τουλάχιστον στην αρχή μέχρι να τα συνηθίσεις.
Overall,είναι πολύ καλά ακουστικά αναμφίβολα αλλά για μένα αξίζουν μόνο αν τα βρείτε σε εκπτώσεις,γιατί η Sony είθισται να τσιμπάει τις τιμές σε τέτοια είδη χωρίς ουσιώδη λόγο.
* Update - 16/7/20 :
Μετά από σχεδόν ένα χρόνο χρήσης οι τελική μου άποψη εξακολουθεί να είναι καλή σχετικά με την λειτουργία,την εύκολη συνδεσιμότητα με άλλες συσκευές & την μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας,με ένα μεγάλο όμως μειονέκτημα που δεν μπορώ να παραβλέψω,γιατί είναι λειτουργικό!
Τα ακουστικά μετά από περίπου 1,5 με 2 ώρες χρήσης πονούν και πιέζουν υπερβολικά τα αυτιά,παρόλο που έχουν ήδη ξεσφίξει από την χρήση.
Οπότε είμαι 50/50. Αν δεν σας ενοχλεί η υπερβολική πίεση στα αυτιά,αγοράστε τα! Είναι Value for Money.
* Update- 3/2/21
Όλα καλά με την λειτουργία & το λίγο άβολο με την πίεση που ασκούν στα αυτιά,το συνηθιζεις πια και δεν σε ενοχλεί.
Απλά με την μέτρια χρήση και τον απαλό καθαρισμό που τους κάνω,τα μαξιλαράκια των ακουστικών εσωτερικά έχουν ήδη αρχίσει να φθείρονται- όχι όμως κάτι τραγικό!
Άρα με πιο βαριά - καθημερινή χρήση να ξέρετε ότι σίγουρα θα φθαρεί το εσωτερικό τους,αλλά πιστεύω ότι είναι κάτι το αναμενόμενο.