Regarding the comment about not recognizing Greek subtitles:
It does recognize them, as long as they have UTF-8 encoding (on a PC, open the srt file with Notepad as text, click "save as" and select "encoding" UTF-8 and save it). Most decoders can display Greek subtitles this way.
One major advantage as a media player is that it plays hevc h.265 files. There are other devices with "265" in their model name, but that only refers to the decoding of DVB-T2 signals and not the playback of video files encoded with the h.265 codec.
Update on the review:
Unfortunately, my device also experiences the freezing issue mentioned by other users while watching channels at unexpected times. For about 4-5 seconds, the image suddenly starts to freeze and play in slow motion. It happens at least once every 1-2 hours, which means that if you sit down to watch a full TV show, it will definitely happen and annoy you. It is truly unacceptable for a TV receiver that has ONE main job and fails to do it correctly.
I contacted the company, reported the problem, told them that I found similar reports on various sites, and asked them to send me older firmwares to try. They only replied that they have no report from another user and didn't even mention sending another firmware. So, their customer service is non-existent. Congratulations...
I tried what one user suggested, changing the display setting to 1080p 60, but changing the framerate creates visible trembling in the image (expected since this frequency does not correspond to the PAL system but to NTSC), so it is not acceptable. For the record, I tried all the options, at 25 and 50 fps there were freezes, and at 30 and 60 there was trembling.
As for its performance as a media player:
The subtitles do not allow any adjustment whatsoever. They have a specific size, color, and position. They are large, slightly bigger than they should be, and "break" many lines in the last word, resulting in subtitles with three or four lines (which hide half of the screen). They should definitely have at least one more option for a slightly smaller size (ideally three lines, like most receivers). Also, they are displayed slightly lower than they should be. The only good thing is that they are clear, with an outline that makes them stand out even when the image is very bright.
Overall conclusion:
Stay away, because as I mentioned above, it does not function properly in its basic intended use.
Σχετικά με το σχόλιο για το ότι δεν αναγνωρίζει ελληνικούς υπότιτλους:
Αναγνωρίζει, αρκεί να έχουν encoding UTF-8 (σε pc, ανοίγετε το srt με το notepad σαν κείμενο, πατάτε "αποθήκευση ως" επιλέγετε απλά "κωδικοποίηση/encoding" UTF-8 και το αποθηκεύετε). Οι περισσότεροι αποκωδικοποιητές έτσι βλέπουν ελληνικούς υπότιτλους.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα ως media player είναι ότι αναπαράγει αρχεία hevc h.265.
Υπάρχουν κι άλλες συσκευές που έχουν στο όνομα του μοντέλου τους το "265" αλλά αυτό αναφέρεται μόνο στην αποκωδικοποίηση σήματος DVB-T2 και όχι στην αναπαραγωγή αρχείων βίντεο κωδικοποιημένων με h.265 codec.
Ενημέρωση αξιολόγησης:
Δυστυχώς και η δική μου συσκευή εμφανίζει κατά την παρακολούθηση καναλιών και σε ανύποπτο χρόνο αυτό το κόλλημα που αναφέρουν κι άλλοι χρήστες. Για 4-5 δευτερόλεπτα εντελώς ξαφνικά η εικόνα αρχίζει να κολλάει και να παίζει σαν σε αργή κίνηση. Το κάνει τουλάχιστον μία φορά κάθε 1-2 ώρες, που σημαίνει ότι αν κάτσεις να δεις ολόκληρη μια τηλεοπτική εκπομπή, σίγουρα θα σου τύχει και θα σε εκνευρίσει. Πραγματικά απαράδεκτο για τηλεοπτικό δέκτη που έχει ΜΙΑ βασική δουλειά να κάνει και δεν καταφέρνει να την κάνει σωστά.
Επικοινώνησα με την εταιρία, τους ανέφερα το πρόβλημα, τους είπα ότι βρήκα παρόμοιες αναφορές σε διάφορα sites και τους ζήτησα να μου στείλουν παλιότερα firmwares για να δοκιμάσω. Μου απάντησαν μόνο ότι δεν τους έχει αναφορά από άλλο χρήστη και ούτε κουβέντα για να μου στείλουν άλλο firmware. Δηλαδή εξυπηρέτηση μηδέν. Συγχαρητήρια...
Δοκίμασα αυτό που γράφει ένας χρήστης, να αλλάξω τη ρύθμιση προβολής σε 1080p 60, αλλά η αλλαγή framerate δημιουργεί εμφανές τρέμουλο στην εικόνα (αναμενόμενο εφόσον η συχνότητα αυτή δεν αντιστοιχεί σε PAL σύστημα αλλά σε NTSC), επομένως δεν είναι αποδεκτή. Για την ιστορία, δοκίμασα όλες τις επιλογές, στα 25 και 50 fps είχαν κολλήματα και στα 30 και 60 είχαν τρέμουλο.
Όσο για τις επιδόσεις του ως media player:
Οι υπότιτλοι δεν επιδέχονται καμία απολύτως ρύθμιση. Έχουν συγκεκριμένο μέγεθος, χρώμα και θέση. Είναι μεγάλοι, λίγο μεγαλύτεροι από ότι θα έπρεπε και "σπάνε" πολλές γραμμές στην τελευταία λέξη με αποτέλεσμα να βλέπεις υπότιτλους με τρεις και τέσσερις γραμμές (που σου κρύβουν τη μισή οθόνη). Σίγουρα θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον μια ακόμα επιλογή για λίγο μικρότερο μέγεθος (ιδανικά τρεις, όπως οι περισσότεροι δέκτες). Επίσης, προβάλλονται λίγο πιο χαμηλά από ότι θα έπρεπε. Το μόνο καλό είναι ότι είναι ευκρινείς, με περίγραμμα που τους κάνει να ξεχωρίζουν ακόμα κι όταν η εικόνα είναι πολύ φωτεινή.
Γενικό συμπέρασμα:
Μακριά, γιατί όπως έγραψα παραπάνω, δεν λειτουργεί σωστά στη βασική χρήση για την οποία έχει κατασκευαστεί.