I consider it to be a top-notch concealer. Not only because I can find a color tone for my skin (NC), but also because it is waterproof, long-lasting, can be worn with or without setting, blends beautifully, does not crease, covers imperfections shockingly effectively, and is the most long-wearing product I have ever come across.
Also, I have tendencies for acne, but I have never had a problem with this specific product despite the above.
It is true that the pump dispenses a lot of product. A tiny amount is enough for a natural coverage. However, the product can be built up to provide VERY high coverage.
The quantity lasts much longer than it seems. Get it during the sales and you won't need another one until the next ones.
Ως consealer το θεωρώ κορυφαίο. Όχι απλά γιατί μπορώ να βρω χρωματικό τόνο για την επιδερμίδα μου (NC) αλλά και γιατί είναι αδιάβροχο, υπερσταθερο, φοριέται με η χωρίς σεταρισμα, μπλενταρεται όμορφα, δεν δημιουργει πτυχώσεις, καλύπτει σοκαριστικα αποτελεσματικά και εύκολα οποιαδήποτε ατέλεια και είναι ότι πιο long wear έχει πέσει στα χέρια μου.
Επίσης, έχω τάσεις ακμής όμως ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το συγκεκριμένο προϊόν πάρα τα παραπάνω.
Ισχύει ότι η αντλία βγάζει πολύ προϊόν. Μια άπειρο ελάχιστη ποσότητα αρκεί για μια φυσική κάλυψη. Παρόλα αυτά το προϊόν μπορει να χτιστεί ΠΟΛΥ σε κάλυψη.
Η ποσότητα κραταει πολύ περισσότερο από όσο του φαίνεται. Πάρετε το στις εκπτώσεις και δε θα χρειαστείτε άλλο μέχρι τις επόμενες.