I have had it for 1.5 years, I make bread every day and I am very satisfied, except for the axle of the bowl which has been making noise almost from the beginning, and today, after 1.5 years, it started to leak water from the bottom... so we are going to replace it, I found it for 14 €. Everything else is fine, but it would be better for me if the bell didn't ring 10 times and so loudly when the baking is done. Also, after the baking is finished, it automatically goes into a relaxed mode, but it keeps the bread warm for 60 minutes... I would like it to turn off.
For those who are buying it now, so you don't struggle with the dosage, I will tell you the exact measurements for a perfect BREAD because it took me several bakes to get it right, the booklet is completely useless!
Start with lukewarm water and put it in the bowl... (use the plastic cup that comes in the package at first, and then if you want, you can use a mug to measure the equivalent amount because they are not all the same, some are slightly larger or smaller)... so, 1 plastic cup filled with lukewarm water and only 40 grams, not more than 50 grams, otherwise the recipe will be ruined. Add 3 full cups of good flour from the plastic cup and another 1/4 (meaning half of the cup). Then add a teaspoon of salt (not too full, it depends on your taste) and a teaspoon of sugar. Add a drizzle of oil, about a teaspoon or two, pour it on the side of the bowl to prevent the flour from sticking to the bowl when kneading. With the measuring spoon that comes in the package (plastic spoon), take half a spoonful of yeast powder and pour it in the middle of the bowl after making a small hole in the flour! (I have never measured it with the spoon, I don't know the exact amount). At first, I used a whole packet until I tried with about half and it rose perfectly, they are not cheap!
That's it, put the bowl in the bread maker, plug it in (it will beep 3 times), and select program 1 "Soft bread" from the MENU (you should know that as soon as you plug it in, this program starts automatically, so you don't need to do anything, just check it). Then press the LOAF button so that the arrow above the screen goes to 1000 grams (but it doesn't come out that much, I tried once to make it 1 kilo and when it rose, the dough came out, it comes out around 700-750 grams).
Then press the COLOR button and the bottom arrow on the screen should go to DARK (it comes out nice and crispy). Finally, press the START button and let it do its job. At the beginning, it will knead slowly for 5 minutes and then stop for 2-3 minutes! (don't worry, everything is fine) It will start kneading again and go faster ;-) Somewhere in the middle of the kneading, it will beep a few times, it's nothing, just a simple warning in case you forgot to add any ingredient!
All of this won't take more than 5 minutes of your time, GOOD BREADS!
Τον εχω 1,5 χρονια μερα παραμερα κανω ψωμι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος εκτος απο τον αξονα του καδου που σχεδον απο την αρχη εκανε κενα και σημερα μετα απο 1.5 χρονια αρχησε απο κατω να ψιλοβγαζει νερα ...οποτε παμε για αλλαγη το βρηκα 14 €.Ολα τα αλλα μια χαρα αλλα θα ηταν καλυτερα για εμενα το κουδουνακι οταν τελειωνει το ψησιμο να μην βαραει 10 φορες και τοσο δυνατα. Επισεις αφου τελειωση το ψησιμο αυτοματα μπαινει σε χαλαρη λειτουργια αλλα 60 λεπτα να κραταει το ψωμι ζεστο ,,θα ηθελα να απενεργοποιειται αυτο .
Για οσους το αγορασουν τωρα για να μην παιδευεστε με την δοσολογια θα σας πω με ακριβια της δοσολογιες για ενα τελειο ΨΩΜΙ γιατι εμενα με πηρε αρκετα ψησιματα μεχρι να το πετυχω ,το βιβλιαρακι ειναι ακυρο εντελως !
Ξεκινηστε με νερο χλιαρο και βαλτε στον καδο ..(χρησιμοποιηστε το πλαστικο ποτηρακι που εχει στην συσκευασια για αρχη και μετα αν θελετε να χρησιμοποιησετε ενα φλυτζανι σας μετρησετε την ποσοτητα ποσο αντιστοιχη ειναι γιατι δεν ειναι ολα το ιδιο, αλλα ειναι λιγο μεγαλυτερα αλλα μικροτερα )....1 πλαστικο ποτηρακι λοιπον γεματο χλιαρο νερο και αλλα + 40 γραμμαρια μονο ,οχι παραπανω το πολυ 50γραμ μετα χαλαει η συνταγη , ,,βαζουμε αλευρι καλο 3 γεματα απο το πλαστικο ποτηρακι και αλλο +1/4 (δηλαδη απο το μισο ποτηρακι το μισο). Στην συνεχεια βαζουμε ενα κουταλακι του γλυκου (οχι πολυ γεματο,αν και αυτα ειναι γουστα οτι νομιζεται ) αλατι και ενα ζαχαρη .Μια τζουρα η 2 κουταλακια οτι λαδι θελετε ,ριξτε το στην ακρη του καδου αυτο ειναι ποιο πολυ για να μην κολλαει το αλευρι στον καδο οταν ζυμωνει. Με τον δοσομετρητη που εχει η συσκευασια (πλαστικο κουταλακι ) απο την μεγαλη μερια οχι την μικρη βαλτε μισο με σκονη μαγια και ριξτε το στην μεση του καδου αφου κανετε μια τρυπουλα στο αλευρι ! (Με το κουταλακι δεν το εχω μετρηση ποτε δεν ξερω ποσο ειναι ακριβως ). Στην αρχη εβαζα ενα φακελακι ολοκληρο μεχρι που δοκιμασα με το μισο περιπου καπου εκει και φουσκωνει μια χαρα ,δεν ειναι και φθηνα !
Αυτο ηταν ,βαλτε τον καδο μεσα στον αρτοπαρασκευαστη βαλτε το στην μπριζα (θα σφυριξει 3 φορες) και επιλεξτε απο το MENU το 1 προγραμμα " Μαλακο ψωμι" (να ξερετε οτι με το που το βαλετε στην μπριζα αυτο το προγραμμα μπαινει το 1 απο μονο του ,οποτε δεν χρειαζεται να κανετε τιποτα πανω σε αυτο απλα τσεκαρετε) μετα πατηστε το LOAF ετσι ωστε το βελακι πανω απο την οθονη να παει στα 1000γραμ . (δεν βγαινει με τιποτα ομως τοσο ,μια φορα το προσπαθησα να το βγαλω στο κιλο και οταν φουσκωσε βγηκε απο εξω το ζυμαρι ,κανα 700-750 βγαινει ).
Μετα πατηστε το COLOR οπου το κατω βελακι στην οθονη να παει στο DARK (Βγαινει ωραιο κοκκινο και τραγανο) . Τελος πατηστε το START και αφηστε να κανει την δουλεια του . Στην αρχη θα ζυμωνει αργα για 5 λεπτα και θα σταματησει για 2- 3 λεπτα ! (μην ανχωθειτε ειναι ολα καλα) θα ξεκινησει παλη και θα παει ποιο γρηγορα ;-) Καπου στην μεση του ζυμωματος θα σφυριξει μερικες φορες ,δεν ειναι κατι ,ειναι μια απλη προειδοποίηση οπου αν εχεις ξεχασει καποιο υλικο να το ριξεις τοτε !!!
Ολα αυτα ουτε 5 λεπτα απο τον χρονο σας δεν ειναι ,ΚΑΛΑ ΨΩΜΙΑ !