The little machine is quite good, one of the best in its category I believe. It may be small, but you can do a lot with it once you learn how. It has good rhythms and is particularly great for fans of retro "electronic sounds" from computer games, etc., which have become fashionable again and loved by many.
Of course, it is limited compared to larger machines, but on the other hand, you don't have to pay a fortune for it and it's crazy fun to be able to experiment and connect it somewhere, like an amplifier, in a space or even a store, and be able to produce such sound from such a small thing! Many people won't believe that this pocket synth can do such a job, plus it also has a gaming-style retro screen
To μηχανηματάκι είναι αρκετά καλό απο τα καλύτερα πιστεύω στήν κατηγορία του.Είναι μια σταλιά αλλά μπορείς να κάνεις αρκετά πράγματα με αυτό όταν το μάθεις,έχει καλούς ρυθμούς και είναι ιδιαίτερα ωραίο για λάτρεις Retro "ηλεκτρονικών ήχων" απο παιχνίδια κομπιούτερς κλπ,που ξαναέχουν γίνει της μόδας και αγαπηθεί απο πολλούς.
Είναι περιορισμένο βέβαια σχετικά με τα πιο μεγάλα μηχανήματα,όμως απο την άλλη,δεν πληρώνεις μια περιουσία και είναι τρελή η φάση να μπορείς να πειραματίζεσαι και να πηγαίνεις κάπου να συνδέεις κάτι που φαίνεται ως "κομπιουτεράκι" σε ενισχυτή,σε κάποιο χώρο η και μαγαζί και να μπορείς να βγάλεις τέτοιο ήχο απο μια σταλιά πράγμα ! πολύς κόσμος δεν θα το πιστεύει πως κάνει τέτοια δουλειά αυτό το pocket Synth,σύν οτι και έχει και gaming style retro οθόνη