Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The mouse wheel makes an incredible noise, it can be heard in another room. As for the keyboard, it was okay at first, but after a short period of use, the keys have hardened significantly, resulting in hurting your fingers while typing! The positive thing is that all the keys function properly during typing!
Η ροδέλα του ποντικιού κάνει απίστευτο θόρυβο, ακούγεται σε άλλο δωμάτιο. Σε ότι αφορά το πληκτρολόγιο στην αρχή ήταν οκ, όμως μετά από σκάρτο χρόνο χρήσης τα πλήκτρα έχουν σκληρύνει αρκετά με αποτέλεσμα να σπας τα δάκτυλα σου κατά την πληκτρολόγηση! Το θετικό είναι ότι λειτουργούν κανονικά όλα τα πλήκτρα κατά την πληκτρολόγηση!
Perfect mouse, combines scrolling with automatic middle click.
As for the keyboard, it is ideal for lovers of surprises as while you type, it never ceases to surprise you with letters that you have pressed but mysteriously disappear from the text.
Τέλειο ποντίκι, συνδυάζει σκρολ με αυτόματο πάτημα μεσαίου κλικ.
Όσο για το πληκτρολόγιο, είναι ιδανικό για τους λάτρεις των εκπλήξεων καθώς όσο γράφεις δε παύει να σε ξαφνιάζει με γράμματα που τα έχεις πατήσει αλλά μυστηριωδώς λείπουν απ' το κείμενο.
It is basically a disposable keyboard. As soon as I opened it, the two keys were pressed further inside, they didn't make the click that keys normally make. I returned it and they replaced it with another identical one. This was fine for about 3 days. Without even using it for typing, with very light daily use, various keys started to have the same problem. You can see an example of this here. Many times, even when I press the keys with a lot of force, you can see that the letters are not being pressed at all. Sometimes the "t", sometimes the "k", sometimes the "a", etc. The Lamtech keyboard is a disappointment, just like the mouse. I don't even understand how such disposable products are allowed to be produced and sold as regular ones.
Είναι πληκτρολόγιο μιας χρήσης ουσιαστικά. Με το που το άνοιξα, ήταν πατημένα πιο μέσα τα δύο του πλήκτρα, δεν έκαναν δηλαδή το κλικ που κάνουν κανονικά τα πλήκτρα. Το επέστρεψα και μου το αντικατέστησαν με ένα άλλο ίδιο. Αυτό ήταν εντάξει για περίπου 3 μέρες. Χωρίς να το έχω χρησιμοποιήσει για δακτυλογράφηση, δηλαδή με πολύ ελαφριά καθημερινή χρήση άρχισαν να παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα διάφορα πλήτρα. Μόλις είδατε εδώ ένα παράδειγμα αυτού. Πολλές φορές, και ενώ αυτή τη στιγμή το χρησιμοποιώ με πολλή επιμονή στο πάτημα των πλήκρων, βλέπετε ότι τα γράμματα δεν πατιούνται καν. Πότε το τ, πότε το κ, πότε το α, κλπ. Το πληκτρολόγιο της Lamtech είναι για έταμα, όπως αντίστοιχα και το ποντίκι. Δεν κατλαβαίνω καν πώς επιτρέπετεαι να παράγονται τέτοια προιόντα μιας χρήσης κι να πωλούνται σαν κανονικά.
The mouse wheel makes an incredible noise, it can be heard in another room. As for the keyboard, it was okay at first, but after a short period of use, the keys have hardened significantly, resulting in hurting your fingers while typing! The positive thing is that all the keys function properly during typing!
Η ροδέλα του ποντικιού κάνει απίστευτο θόρυβο, ακούγεται σε άλλο δωμάτιο. Σε ότι αφορά το πληκτρολόγιο στην αρχή ήταν οκ, όμως μετά από σκάρτο χρόνο χρήσης τα πλήκτρα έχουν σκληρύνει αρκετά με αποτέλεσμα να σπας τα δάκτυλα σου κατά την πληκτρολόγηση! Το θετικό είναι ότι λειτουργούν κανονικά όλα τα πλήκτρα κατά την πληκτρολόγηση!
Perfect mouse, combines scrolling with automatic middle click.
As for the keyboard, it is ideal for lovers of surprises as while you type, it never ceases to surprise you with letters that you have pressed but mysteriously disappear from the text.
Τέλειο ποντίκι, συνδυάζει σκρολ με αυτόματο πάτημα μεσαίου κλικ.
Όσο για το πληκτρολόγιο, είναι ιδανικό για τους λάτρεις των εκπλήξεων καθώς όσο γράφεις δε παύει να σε ξαφνιάζει με γράμματα που τα έχεις πατήσει αλλά μυστηριωδώς λείπουν απ' το κείμενο.
It is basically a disposable keyboard. As soon as I opened it, the two keys were pressed further inside, they didn't make the click that keys normally make. I returned it and they replaced it with another identical one. This was fine for about 3 days. Without even using it for typing, with very light daily use, various keys started to have the same problem. You can see an example of this here. Many times, even when I press the keys with a lot of force, you can see that the letters are not being pressed at all. Sometimes the "t", sometimes the "k", sometimes the "a", etc. The Lamtech keyboard is a disappointment, just like the mouse. I don't even understand how such disposable products are allowed to be produced and sold as regular ones.
Είναι πληκτρολόγιο μιας χρήσης ουσιαστικά. Με το που το άνοιξα, ήταν πατημένα πιο μέσα τα δύο του πλήκτρα, δεν έκαναν δηλαδή το κλικ που κάνουν κανονικά τα πλήκτρα. Το επέστρεψα και μου το αντικατέστησαν με ένα άλλο ίδιο. Αυτό ήταν εντάξει για περίπου 3 μέρες. Χωρίς να το έχω χρησιμοποιήσει για δακτυλογράφηση, δηλαδή με πολύ ελαφριά καθημερινή χρήση άρχισαν να παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα διάφορα πλήτρα. Μόλις είδατε εδώ ένα παράδειγμα αυτού. Πολλές φορές, και ενώ αυτή τη στιγμή το χρησιμοποιώ με πολλή επιμονή στο πάτημα των πλήκρων, βλέπετε ότι τα γράμματα δεν πατιούνται καν. Πότε το τ, πότε το κ, πότε το α, κλπ. Το πληκτρολόγιο της Lamtech είναι για έταμα, όπως αντίστοιχα και το ποντίκι. Δεν κατλαβαίνω καν πώς επιτρέπετεαι να παράγονται τέτοια προιόντα μιας χρήσης κι να πωλούνται σαν κανονικά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The mouse wheel makes an incredible noise, it can be heard in another room. As for the keyboard, it was okay at first, but after a short period of use, the keys have hardened significantly, resulting in hurting your fingers while typing! The positive thing is that all the keys function properly during typing!
Η ροδέλα του ποντικιού κάνει απίστευτο θόρυβο, ακούγεται σε άλλο δωμάτιο. Σε ότι αφορά το πληκτρολόγιο στην αρχή ήταν οκ, όμως μετά από σκάρτο χρόνο χρήσης τα πλήκτρα έχουν σκληρύνει αρκετά με αποτέλεσμα να σπας τα δάκτυλα σου κατά την πληκτρολόγηση! Το θετικό είναι ότι λειτουργούν κανονικά όλα τα πλήκτρα κατά την πληκτρολόγηση!
Perfect mouse, combines scrolling with automatic middle click.
As for the keyboard, it is ideal for lovers of surprises as while you type, it never ceases to surprise you with letters that you have pressed but mysteriously disappear from the text.
Τέλειο ποντίκι, συνδυάζει σκρολ με αυτόματο πάτημα μεσαίου κλικ.
Όσο για το πληκτρολόγιο, είναι ιδανικό για τους λάτρεις των εκπλήξεων καθώς όσο γράφεις δε παύει να σε ξαφνιάζει με γράμματα που τα έχεις πατήσει αλλά μυστηριωδώς λείπουν απ' το κείμενο.
It is basically a disposable keyboard. As soon as I opened it, the two keys were pressed further inside, they didn't make the click that keys normally make. I returned it and they replaced it with another identical one. This was fine for about 3 days. Without even using it for typing, with very light daily use, various keys started to have the same problem. You can see an example of this here. Many times, even when I press the keys with a lot of force, you can see that the letters are not being pressed at all. Sometimes the "t", sometimes the "k", sometimes the "a", etc. The Lamtech keyboard is a disappointment, just like the mouse. I don't even understand how such disposable products are allowed to be produced and sold as regular ones.
Είναι πληκτρολόγιο μιας χρήσης ουσιαστικά. Με το που το άνοιξα, ήταν πατημένα πιο μέσα τα δύο του πλήκτρα, δεν έκαναν δηλαδή το κλικ που κάνουν κανονικά τα πλήκτρα. Το επέστρεψα και μου το αντικατέστησαν με ένα άλλο ίδιο. Αυτό ήταν εντάξει για περίπου 3 μέρες. Χωρίς να το έχω χρησιμοποιήσει για δακτυλογράφηση, δηλαδή με πολύ ελαφριά καθημερινή χρήση άρχισαν να παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα διάφορα πλήτρα. Μόλις είδατε εδώ ένα παράδειγμα αυτού. Πολλές φορές, και ενώ αυτή τη στιγμή το χρησιμοποιώ με πολλή επιμονή στο πάτημα των πλήκρων, βλέπετε ότι τα γράμματα δεν πατιούνται καν. Πότε το τ, πότε το κ, πότε το α, κλπ. Το πληκτρολόγιο της Lamtech είναι για έταμα, όπως αντίστοιχα και το ποντίκι. Δεν κατλαβαίνω καν πώς επιτρέπετεαι να παράγονται τέτοια προιόντα μιας χρήσης κι να πωλούνται σαν κανονικά.
The mouse wheel makes an incredible noise, it can be heard in another room. As for the keyboard, it was okay at first, but after a short period of use, the keys have hardened significantly, resulting in hurting your fingers while typing! The positive thing is that all the keys function properly during typing!
Η ροδέλα του ποντικιού κάνει απίστευτο θόρυβο, ακούγεται σε άλλο δωμάτιο. Σε ότι αφορά το πληκτρολόγιο στην αρχή ήταν οκ, όμως μετά από σκάρτο χρόνο χρήσης τα πλήκτρα έχουν σκληρύνει αρκετά με αποτέλεσμα να σπας τα δάκτυλα σου κατά την πληκτρολόγηση! Το θετικό είναι ότι λειτουργούν κανονικά όλα τα πλήκτρα κατά την πληκτρολόγηση!
Perfect mouse, combines scrolling with automatic middle click.
As for the keyboard, it is ideal for lovers of surprises as while you type, it never ceases to surprise you with letters that you have pressed but mysteriously disappear from the text.
Τέλειο ποντίκι, συνδυάζει σκρολ με αυτόματο πάτημα μεσαίου κλικ.
Όσο για το πληκτρολόγιο, είναι ιδανικό για τους λάτρεις των εκπλήξεων καθώς όσο γράφεις δε παύει να σε ξαφνιάζει με γράμματα που τα έχεις πατήσει αλλά μυστηριωδώς λείπουν απ' το κείμενο.
It is basically a disposable keyboard. As soon as I opened it, the two keys were pressed further inside, they didn't make the click that keys normally make. I returned it and they replaced it with another identical one. This was fine for about 3 days. Without even using it for typing, with very light daily use, various keys started to have the same problem. You can see an example of this here. Many times, even when I press the keys with a lot of force, you can see that the letters are not being pressed at all. Sometimes the "t", sometimes the "k", sometimes the "a", etc. The Lamtech keyboard is a disappointment, just like the mouse. I don't even understand how such disposable products are allowed to be produced and sold as regular ones.
Είναι πληκτρολόγιο μιας χρήσης ουσιαστικά. Με το που το άνοιξα, ήταν πατημένα πιο μέσα τα δύο του πλήκτρα, δεν έκαναν δηλαδή το κλικ που κάνουν κανονικά τα πλήκτρα. Το επέστρεψα και μου το αντικατέστησαν με ένα άλλο ίδιο. Αυτό ήταν εντάξει για περίπου 3 μέρες. Χωρίς να το έχω χρησιμοποιήσει για δακτυλογράφηση, δηλαδή με πολύ ελαφριά καθημερινή χρήση άρχισαν να παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα διάφορα πλήτρα. Μόλις είδατε εδώ ένα παράδειγμα αυτού. Πολλές φορές, και ενώ αυτή τη στιγμή το χρησιμοποιώ με πολλή επιμονή στο πάτημα των πλήκρων, βλέπετε ότι τα γράμματα δεν πατιούνται καν. Πότε το τ, πότε το κ, πότε το α, κλπ. Το πληκτρολόγιο της Lamtech είναι για έταμα, όπως αντίστοιχα και το ποντίκι. Δεν κατλαβαίνω καν πώς επιτρέπετεαι να παράγονται τέτοια προιόντα μιας χρήσης κι να πωλούνται σαν κανονικά.