Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very difficult to apply and work with no matter what you try, dry, wet hair, hairdryer, comb, anything. It has very good hold but the application is very difficult. After a helmet, the styling obviously falls apart and doesn't come back with anything. The rating is purely subjective.
Πολύ δύσκολη στην τοποθέτηση και την επεξεργασία με ό,τι και δοκιμάσεις, Στεγνό, βρεγμένο μαλλί, πιστολάκι, χτένα οτιδήποτε. Έχει πολύ καλό κράτημα αλλά η τοποθέτηση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Μετά απο κράνος το styling προφανώς χαλάει και δεν επανέρχεται με τίποτα. Η αξιολόγηση είναι καθαρά υποκειμενική.
Guys, it's a really good pomade and I'm telling you, I've tried almost all of them. It gives volume, has a natural shine. The scent is very nice and it's exactly the same for those who are familiar with the scent of The Bluebeards Revenge pomade. The only downside is that you need a bit more quantity to achieve hold than you should. Also, once you achieve the hold, it hardens and you can't comb your hair. It washes out easily and I would probably buy it again. The review is for my own hair, which is relatively thin with bangs.
Παιδιά είναι πολύ καλή πομάδα και σας το λέω εγώ που έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Δίνει όγκο, έχει φυσική λάμψη. Το άρωμα είναι πάρα πολύ ωραίο κ είναι ακριβώς ίδιο για όσους ξέρουν με το άρωμα της πομάδας The bluebeards revenge. Το μείον ένα αστέρι είναι μόνο κ μόνο στο ότι για να πετύχετε κράτημα θέλει παραπάνω ποσότητα από ότι θα έπρεπε. Επίσης από τη στιγμή που θα πετύχεις το κράτημα κοκαλώνει κ δεν προλαβαίνεις να χτενιστείς. Φεύγει εύκολα με το λούσιμο και πιθανόν θα την ξανά αγόραζα.
Η κριτική είναι για τα δικά μου μαλλιά που είναι σχετικά λεπτά με φράντζα.
I am a professional barber and I bought the product for personal use. I have medium-length hair and the quality of my hair is neither hard nor fine, it's somewhere in the middle. I can say that for my hair, this is what I was looking for, meaning it keeps my hair back without making it look greasy because I have oily skin, it has flexibility and it doesn't cement my hair down because I wear a helmet and I want it to stay the way I styled it when I take it off and if I need to adjust it with my hand and bring it where I want it to be without the product coming off. I can say that it has fully met my expectations. As for the scent, it's subjective, but personally, I like it! It is also water-soluble and easily washes off with water, which is another positive aspect for me.
Είμαι επαγγελματίας κουρέας (barber) κ αγόρασα το προϊόν για προσωπική χρήση. Εχω μεσαίου μήκους μαλλιά κ η ποιότητα της τρίχας μ δεν είναι ουτε σκληρή ουτε λεπτή είναι κάπου στη μέση. Μπορώ να πω πως για το δικό μ μαλλί είναι αυτό π έψαχνα, δλδ να μου τα κρατάει πρως τα πισω χωρίς να τα κολλάει να μην φαίνονται λαδωμένα γτ εχω λιπαρό δέρμα, να έχουν ευκινησία (flexible) κ να μην τα τσιμεντονει διότι φοραω κράνος κ θέλω όταν το βγάζω να είναι έτσι όπως τα έφτιαξα κ αν χρειαστεί να τα κανω λγ με το χέρι κ να τα φέρω εκεί π θέλω χωρίς να έχει φυγει το προϊόν. Μπορώ να πω πως με έχει καλύψει πλήρως, όσο για το άρωμα του είναι υποκειμενικό εμένα προσωπικά μ αρέσει! Επίσης είναι υδατοδιαλυτο κ φευγει πανευκολα με το νερο, οπου για μένα είναι άλλο ένα από τα θετικά του.
AMAZING!!! I never expected when I bought it that it would make such a difference from all the previous ones I had bought for my hair. Appearance, hold, scent - this scent, guys... - what else can I say, simply amazing. Ten out of ten.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!Δεν περίμενα ποτέ όταν το αγόραζα οτί θα έκανε τέτοια διαφορά από όλα τα προηγούμενα που έιχα αγοράσει για τα μαλλιά μου.Εμφάνιση,κράτημα,άρωμα-αυτό το άρωμα παιδιά...-τι να πω άλλο,απλά καταπληκτικό.Δεκα καθαρό.
Very difficult to apply and work with no matter what you try, dry, wet hair, hairdryer, comb, anything. It has very good hold but the application is very difficult. After a helmet, the styling obviously falls apart and doesn't come back with anything. The rating is purely subjective.
Πολύ δύσκολη στην τοποθέτηση και την επεξεργασία με ό,τι και δοκιμάσεις, Στεγνό, βρεγμένο μαλλί, πιστολάκι, χτένα οτιδήποτε. Έχει πολύ καλό κράτημα αλλά η τοποθέτηση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Μετά απο κράνος το styling προφανώς χαλάει και δεν επανέρχεται με τίποτα. Η αξιολόγηση είναι καθαρά υποκειμενική.
Guys, it's a really good pomade and I'm telling you, I've tried almost all of them. It gives volume, has a natural shine. The scent is very nice and it's exactly the same for those who are familiar with the scent of The Bluebeards Revenge pomade. The only downside is that you need a bit more quantity to achieve hold than you should. Also, once you achieve the hold, it hardens and you can't comb your hair. It washes out easily and I would probably buy it again. The review is for my own hair, which is relatively thin with bangs.
Παιδιά είναι πολύ καλή πομάδα και σας το λέω εγώ που έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Δίνει όγκο, έχει φυσική λάμψη. Το άρωμα είναι πάρα πολύ ωραίο κ είναι ακριβώς ίδιο για όσους ξέρουν με το άρωμα της πομάδας The bluebeards revenge. Το μείον ένα αστέρι είναι μόνο κ μόνο στο ότι για να πετύχετε κράτημα θέλει παραπάνω ποσότητα από ότι θα έπρεπε. Επίσης από τη στιγμή που θα πετύχεις το κράτημα κοκαλώνει κ δεν προλαβαίνεις να χτενιστείς. Φεύγει εύκολα με το λούσιμο και πιθανόν θα την ξανά αγόραζα.
Η κριτική είναι για τα δικά μου μαλλιά που είναι σχετικά λεπτά με φράντζα.
I am a professional barber and I bought the product for personal use. I have medium-length hair and the quality of my hair is neither hard nor fine, it's somewhere in the middle. I can say that for my hair, this is what I was looking for, meaning it keeps my hair back without making it look greasy because I have oily skin, it has flexibility and it doesn't cement my hair down because I wear a helmet and I want it to stay the way I styled it when I take it off and if I need to adjust it with my hand and bring it where I want it to be without the product coming off. I can say that it has fully met my expectations. As for the scent, it's subjective, but personally, I like it! It is also water-soluble and easily washes off with water, which is another positive aspect for me.
Είμαι επαγγελματίας κουρέας (barber) κ αγόρασα το προϊόν για προσωπική χρήση. Εχω μεσαίου μήκους μαλλιά κ η ποιότητα της τρίχας μ δεν είναι ουτε σκληρή ουτε λεπτή είναι κάπου στη μέση. Μπορώ να πω πως για το δικό μ μαλλί είναι αυτό π έψαχνα, δλδ να μου τα κρατάει πρως τα πισω χωρίς να τα κολλάει να μην φαίνονται λαδωμένα γτ εχω λιπαρό δέρμα, να έχουν ευκινησία (flexible) κ να μην τα τσιμεντονει διότι φοραω κράνος κ θέλω όταν το βγάζω να είναι έτσι όπως τα έφτιαξα κ αν χρειαστεί να τα κανω λγ με το χέρι κ να τα φέρω εκεί π θέλω χωρίς να έχει φυγει το προϊόν. Μπορώ να πω πως με έχει καλύψει πλήρως, όσο για το άρωμα του είναι υποκειμενικό εμένα προσωπικά μ αρέσει! Επίσης είναι υδατοδιαλυτο κ φευγει πανευκολα με το νερο, οπου για μένα είναι άλλο ένα από τα θετικά του.
AMAZING!!! I never expected when I bought it that it would make such a difference from all the previous ones I had bought for my hair. Appearance, hold, scent - this scent, guys... - what else can I say, simply amazing. Ten out of ten.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!Δεν περίμενα ποτέ όταν το αγόραζα οτί θα έκανε τέτοια διαφορά από όλα τα προηγούμενα που έιχα αγοράσει για τα μαλλιά μου.Εμφάνιση,κράτημα,άρωμα-αυτό το άρωμα παιδιά...-τι να πω άλλο,απλά καταπληκτικό.Δεκα καθαρό.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very difficult to apply and work with no matter what you try, dry, wet hair, hairdryer, comb, anything. It has very good hold but the application is very difficult. After a helmet, the styling obviously falls apart and doesn't come back with anything. The rating is purely subjective.
Πολύ δύσκολη στην τοποθέτηση και την επεξεργασία με ό,τι και δοκιμάσεις, Στεγνό, βρεγμένο μαλλί, πιστολάκι, χτένα οτιδήποτε. Έχει πολύ καλό κράτημα αλλά η τοποθέτηση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Μετά απο κράνος το styling προφανώς χαλάει και δεν επανέρχεται με τίποτα. Η αξιολόγηση είναι καθαρά υποκειμενική.
Guys, it's a really good pomade and I'm telling you, I've tried almost all of them. It gives volume, has a natural shine. The scent is very nice and it's exactly the same for those who are familiar with the scent of The Bluebeards Revenge pomade. The only downside is that you need a bit more quantity to achieve hold than you should. Also, once you achieve the hold, it hardens and you can't comb your hair. It washes out easily and I would probably buy it again. The review is for my own hair, which is relatively thin with bangs.
Παιδιά είναι πολύ καλή πομάδα και σας το λέω εγώ που έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Δίνει όγκο, έχει φυσική λάμψη. Το άρωμα είναι πάρα πολύ ωραίο κ είναι ακριβώς ίδιο για όσους ξέρουν με το άρωμα της πομάδας The bluebeards revenge. Το μείον ένα αστέρι είναι μόνο κ μόνο στο ότι για να πετύχετε κράτημα θέλει παραπάνω ποσότητα από ότι θα έπρεπε. Επίσης από τη στιγμή που θα πετύχεις το κράτημα κοκαλώνει κ δεν προλαβαίνεις να χτενιστείς. Φεύγει εύκολα με το λούσιμο και πιθανόν θα την ξανά αγόραζα.
Η κριτική είναι για τα δικά μου μαλλιά που είναι σχετικά λεπτά με φράντζα.
I am a professional barber and I bought the product for personal use. I have medium-length hair and the quality of my hair is neither hard nor fine, it's somewhere in the middle. I can say that for my hair, this is what I was looking for, meaning it keeps my hair back without making it look greasy because I have oily skin, it has flexibility and it doesn't cement my hair down because I wear a helmet and I want it to stay the way I styled it when I take it off and if I need to adjust it with my hand and bring it where I want it to be without the product coming off. I can say that it has fully met my expectations. As for the scent, it's subjective, but personally, I like it! It is also water-soluble and easily washes off with water, which is another positive aspect for me.
Είμαι επαγγελματίας κουρέας (barber) κ αγόρασα το προϊόν για προσωπική χρήση. Εχω μεσαίου μήκους μαλλιά κ η ποιότητα της τρίχας μ δεν είναι ουτε σκληρή ουτε λεπτή είναι κάπου στη μέση. Μπορώ να πω πως για το δικό μ μαλλί είναι αυτό π έψαχνα, δλδ να μου τα κρατάει πρως τα πισω χωρίς να τα κολλάει να μην φαίνονται λαδωμένα γτ εχω λιπαρό δέρμα, να έχουν ευκινησία (flexible) κ να μην τα τσιμεντονει διότι φοραω κράνος κ θέλω όταν το βγάζω να είναι έτσι όπως τα έφτιαξα κ αν χρειαστεί να τα κανω λγ με το χέρι κ να τα φέρω εκεί π θέλω χωρίς να έχει φυγει το προϊόν. Μπορώ να πω πως με έχει καλύψει πλήρως, όσο για το άρωμα του είναι υποκειμενικό εμένα προσωπικά μ αρέσει! Επίσης είναι υδατοδιαλυτο κ φευγει πανευκολα με το νερο, οπου για μένα είναι άλλο ένα από τα θετικά του.
AMAZING!!! I never expected when I bought it that it would make such a difference from all the previous ones I had bought for my hair. Appearance, hold, scent - this scent, guys... - what else can I say, simply amazing. Ten out of ten.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!Δεν περίμενα ποτέ όταν το αγόραζα οτί θα έκανε τέτοια διαφορά από όλα τα προηγούμενα που έιχα αγοράσει για τα μαλλιά μου.Εμφάνιση,κράτημα,άρωμα-αυτό το άρωμα παιδιά...-τι να πω άλλο,απλά καταπληκτικό.Δεκα καθαρό.
Very difficult to apply and work with no matter what you try, dry, wet hair, hairdryer, comb, anything. It has very good hold but the application is very difficult. After a helmet, the styling obviously falls apart and doesn't come back with anything. The rating is purely subjective.
Πολύ δύσκολη στην τοποθέτηση και την επεξεργασία με ό,τι και δοκιμάσεις, Στεγνό, βρεγμένο μαλλί, πιστολάκι, χτένα οτιδήποτε. Έχει πολύ καλό κράτημα αλλά η τοποθέτηση είναι πάρα πολύ δύσκολη. Μετά απο κράνος το styling προφανώς χαλάει και δεν επανέρχεται με τίποτα. Η αξιολόγηση είναι καθαρά υποκειμενική.
Guys, it's a really good pomade and I'm telling you, I've tried almost all of them. It gives volume, has a natural shine. The scent is very nice and it's exactly the same for those who are familiar with the scent of The Bluebeards Revenge pomade. The only downside is that you need a bit more quantity to achieve hold than you should. Also, once you achieve the hold, it hardens and you can't comb your hair. It washes out easily and I would probably buy it again. The review is for my own hair, which is relatively thin with bangs.
Παιδιά είναι πολύ καλή πομάδα και σας το λέω εγώ που έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες. Δίνει όγκο, έχει φυσική λάμψη. Το άρωμα είναι πάρα πολύ ωραίο κ είναι ακριβώς ίδιο για όσους ξέρουν με το άρωμα της πομάδας The bluebeards revenge. Το μείον ένα αστέρι είναι μόνο κ μόνο στο ότι για να πετύχετε κράτημα θέλει παραπάνω ποσότητα από ότι θα έπρεπε. Επίσης από τη στιγμή που θα πετύχεις το κράτημα κοκαλώνει κ δεν προλαβαίνεις να χτενιστείς. Φεύγει εύκολα με το λούσιμο και πιθανόν θα την ξανά αγόραζα.
Η κριτική είναι για τα δικά μου μαλλιά που είναι σχετικά λεπτά με φράντζα.
I am a professional barber and I bought the product for personal use. I have medium-length hair and the quality of my hair is neither hard nor fine, it's somewhere in the middle. I can say that for my hair, this is what I was looking for, meaning it keeps my hair back without making it look greasy because I have oily skin, it has flexibility and it doesn't cement my hair down because I wear a helmet and I want it to stay the way I styled it when I take it off and if I need to adjust it with my hand and bring it where I want it to be without the product coming off. I can say that it has fully met my expectations. As for the scent, it's subjective, but personally, I like it! It is also water-soluble and easily washes off with water, which is another positive aspect for me.
Είμαι επαγγελματίας κουρέας (barber) κ αγόρασα το προϊόν για προσωπική χρήση. Εχω μεσαίου μήκους μαλλιά κ η ποιότητα της τρίχας μ δεν είναι ουτε σκληρή ουτε λεπτή είναι κάπου στη μέση. Μπορώ να πω πως για το δικό μ μαλλί είναι αυτό π έψαχνα, δλδ να μου τα κρατάει πρως τα πισω χωρίς να τα κολλάει να μην φαίνονται λαδωμένα γτ εχω λιπαρό δέρμα, να έχουν ευκινησία (flexible) κ να μην τα τσιμεντονει διότι φοραω κράνος κ θέλω όταν το βγάζω να είναι έτσι όπως τα έφτιαξα κ αν χρειαστεί να τα κανω λγ με το χέρι κ να τα φέρω εκεί π θέλω χωρίς να έχει φυγει το προϊόν. Μπορώ να πω πως με έχει καλύψει πλήρως, όσο για το άρωμα του είναι υποκειμενικό εμένα προσωπικά μ αρέσει! Επίσης είναι υδατοδιαλυτο κ φευγει πανευκολα με το νερο, οπου για μένα είναι άλλο ένα από τα θετικά του.
AMAZING!!! I never expected when I bought it that it would make such a difference from all the previous ones I had bought for my hair. Appearance, hold, scent - this scent, guys... - what else can I say, simply amazing. Ten out of ten.
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!Δεν περίμενα ποτέ όταν το αγόραζα οτί θα έκανε τέτοια διαφορά από όλα τα προηγούμενα που έιχα αγοράσει για τα μαλλιά μου.Εμφάνιση,κράτημα,άρωμα-αυτό το άρωμα παιδιά...-τι να πω άλλο,απλά καταπληκτικό.Δεκα καθαρό.