Web camera Trust Spotlight Pro 1.3 megapixel, with built-in microphone for clear sound and built-in LED lights with adjustable lighting for recording in low light conditions.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Resolution 640x480.. I don't understand where they found the 720p.. very mediocre image, but the worst part is that it couldn't handle a school play. The image turned black and showed colored lines.. in short, it's over.. now instead of spending 20 euros, I'm spending 50 for something more reliable for video conferences. Cheap meat is eaten by dogs... or garbage
Αναλυση 640x480..που βρηκαν το 720p δεν το καταλαβαινω.. πολυ μετρια εικονα αλλα το χειροτερο ειναι οτι δεν καταφερε να βγαλει σεζον δημοτικου σχολειου. η εικονα μαυρισε κ εδειχνε κατι χρωματιστες γραμμες.. με λιγα λογια τελος.. τωρα αντι για 20 ευρω δινω 50 για κατι πιο αξιολογο για τηλεδιασκεψεις. το φτηνο κρεας το τρωνε οι σκυλοι... ή τα σκουπιδια
Very good camera, I have had it for three years and I have no complaints. The image quality is amazing, you can rotate the lens to see objects closer to the camera with greater clarity (e.g. to show your ID). The resolution is also very good. Its base is convenient, it can stand on both the screen and the desk. At 17-20 euros, it is a very good choice.
Παρα πολυ καλη καμερα, την εχω εδω και τρια χρονια και δεν εχω κανενα παραπονο. Η ποιοτητα εικονας ειναι απιθανη, μπορεις να γυριζεις τον φακο που εχει για να βλεπει και αντικειμενα πιο κοντα στην καμερα με μεγαλυτερη ευκρινεια (πχ για να δειξεις το πασο σου). Η αναλυση της ειναι επισης πολυ καλη. Η βαση της ειναι βολικη, στεκεται και στην οθονη και στο γραφειο. Στα 17-20 ευρω που κυκλοφορει ειναι μια πολυ καλη επιλογη.
A good camera for its price. ~2m cable (for desktop use), tested on zoom & skype.
I used the camera in natural lighting conditions. I haven't tested it at night.
The camera has its own LEDs for night use, but I don't recommend using them because they are on the camera and they shine directly into your eyes. It does have an adjustable knob, a dimmer, but it's better to use another light source.
It doesn't have its own software, but it is recognized and installed automatically on Windows 10.
Its base is standard, but not convenient for a screen. (its opening is larger than a screen, so it wobbles)
It has adjustable focus, manual, on the camera itself, so it can focus correctly.
Although it has a built-in microphone, I haven't tested it.
Overall, a cheap quality camera.
Edit:
I just realized that its price has increased within 1 month!!
I had bought it at the price of €21
(when I mentioned its price, I meant €21)
Μια καλή κάμερα για τα λεφτά της. ~2μ καλώδιο (Desktop χρήση), δοκιμασμένη σε zoom & skype.
Την κάμερα την χρησιμοποιήσα σε συνθήκες φυσικού φωτισμού. Δεν την έχω δοκιμάσει βράδυ.
Η κάμερα έχει δικά της led, για τη νύχτα, αλλά δεν τα συνιστώ επειδή είναι πάνω στη κάμερα και σε χτυπάει στα μάτια. Έχει ρυθμιστικό βέβαια, έναν ροοστάτη, αλλά καλύτερα να κάνετε χρήση ένος άλλου φωτιστικού.
Δεν έχει δικό της λογισμικό, αλλά αναγνωρίζεται και εγκαθιστάται μονή της σε windows 10.
Η βάση της είναι τυπική, αλλά δεν είναι βολική για οθόνη. (το άνοιγμα της είναι πιο μεγάλο από μια οθόνη, οπότε και μπαλαντζάρει
Έχει ρυθμιζόμενο focus, χειροκίνητο, πάνω στην κάμερα, ώστε να εστιάζει σωστά.
Αν και έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο, δεν το δοκίμασα.
Στο σύνολο, φθηνή ποιοτική κάμερα
Edit:
Μόλις διαπίστωσα πως η τιμή της ανέβηκε, μέσα σε 1 μήνα!!
Εγώ την είχα αγοράσει στην τιμή των 21€
(όταν έλεγα για τα λεφτά της, εννοούσα την τιμή των 21)
Completely useless! It doesn't focus, it doesn't show an image without light. The lights it has to assist with lighting are so strong that they blind you! Do not buy it!
Παντελώς άχρηστη! Δεν κάνει focus,δεν δείχνει εικόνα αν δεν έχει φως . Τα φωτάκια που έχει για να βοηθούν στο φως είναι τόσο δυνατά που σε τυφλώνουν!
Μην την αγοράσετε!
Resolution 640x480.. I don't understand where they found the 720p.. very mediocre image, but the worst part is that it couldn't handle a school play. The image turned black and showed colored lines.. in short, it's over.. now instead of spending 20 euros, I'm spending 50 for something more reliable for video conferences. Cheap meat is eaten by dogs... or garbage
Αναλυση 640x480..που βρηκαν το 720p δεν το καταλαβαινω.. πολυ μετρια εικονα αλλα το χειροτερο ειναι οτι δεν καταφερε να βγαλει σεζον δημοτικου σχολειου. η εικονα μαυρισε κ εδειχνε κατι χρωματιστες γραμμες.. με λιγα λογια τελος.. τωρα αντι για 20 ευρω δινω 50 για κατι πιο αξιολογο για τηλεδιασκεψεις. το φτηνο κρεας το τρωνε οι σκυλοι... ή τα σκουπιδια
Very good camera, I have had it for three years and I have no complaints. The image quality is amazing, you can rotate the lens to see objects closer to the camera with greater clarity (e.g. to show your ID). The resolution is also very good. Its base is convenient, it can stand on both the screen and the desk. At 17-20 euros, it is a very good choice.
Παρα πολυ καλη καμερα, την εχω εδω και τρια χρονια και δεν εχω κανενα παραπονο. Η ποιοτητα εικονας ειναι απιθανη, μπορεις να γυριζεις τον φακο που εχει για να βλεπει και αντικειμενα πιο κοντα στην καμερα με μεγαλυτερη ευκρινεια (πχ για να δειξεις το πασο σου). Η αναλυση της ειναι επισης πολυ καλη. Η βαση της ειναι βολικη, στεκεται και στην οθονη και στο γραφειο. Στα 17-20 ευρω που κυκλοφορει ειναι μια πολυ καλη επιλογη.
A good camera for its price. ~2m cable (for desktop use), tested on zoom & skype.
I used the camera in natural lighting conditions. I haven't tested it at night.
The camera has its own LEDs for night use, but I don't recommend using them because they are on the camera and they shine directly into your eyes. It does have an adjustable knob, a dimmer, but it's better to use another light source.
It doesn't have its own software, but it is recognized and installed automatically on Windows 10.
Its base is standard, but not convenient for a screen. (its opening is larger than a screen, so it wobbles)
It has adjustable focus, manual, on the camera itself, so it can focus correctly.
Although it has a built-in microphone, I haven't tested it.
Overall, a cheap quality camera.
Edit:
I just realized that its price has increased within 1 month!!
I had bought it at the price of €21
(when I mentioned its price, I meant €21)
Μια καλή κάμερα για τα λεφτά της. ~2μ καλώδιο (Desktop χρήση), δοκιμασμένη σε zoom & skype.
Την κάμερα την χρησιμοποιήσα σε συνθήκες φυσικού φωτισμού. Δεν την έχω δοκιμάσει βράδυ.
Η κάμερα έχει δικά της led, για τη νύχτα, αλλά δεν τα συνιστώ επειδή είναι πάνω στη κάμερα και σε χτυπάει στα μάτια. Έχει ρυθμιστικό βέβαια, έναν ροοστάτη, αλλά καλύτερα να κάνετε χρήση ένος άλλου φωτιστικού.
Δεν έχει δικό της λογισμικό, αλλά αναγνωρίζεται και εγκαθιστάται μονή της σε windows 10.
Η βάση της είναι τυπική, αλλά δεν είναι βολική για οθόνη. (το άνοιγμα της είναι πιο μεγάλο από μια οθόνη, οπότε και μπαλαντζάρει
Έχει ρυθμιζόμενο focus, χειροκίνητο, πάνω στην κάμερα, ώστε να εστιάζει σωστά.
Αν και έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο, δεν το δοκίμασα.
Στο σύνολο, φθηνή ποιοτική κάμερα
Edit:
Μόλις διαπίστωσα πως η τιμή της ανέβηκε, μέσα σε 1 μήνα!!
Εγώ την είχα αγοράσει στην τιμή των 21€
(όταν έλεγα για τα λεφτά της, εννοούσα την τιμή των 21)
Completely useless! It doesn't focus, it doesn't show an image without light. The lights it has to assist with lighting are so strong that they blind you! Do not buy it!
Παντελώς άχρηστη! Δεν κάνει focus,δεν δείχνει εικόνα αν δεν έχει φως . Τα φωτάκια που έχει για να βοηθούν στο φως είναι τόσο δυνατά που σε τυφλώνουν!
Μην την αγοράσετε!
Web camera Trust Spotlight Pro 1.3 megapixel, with built-in microphone for clear sound and built-in LED lights with adjustable lighting for recording in low light conditions.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Resolution 640x480.. I don't understand where they found the 720p.. very mediocre image, but the worst part is that it couldn't handle a school play. The image turned black and showed colored lines.. in short, it's over.. now instead of spending 20 euros, I'm spending 50 for something more reliable for video conferences. Cheap meat is eaten by dogs... or garbage
Αναλυση 640x480..που βρηκαν το 720p δεν το καταλαβαινω.. πολυ μετρια εικονα αλλα το χειροτερο ειναι οτι δεν καταφερε να βγαλει σεζον δημοτικου σχολειου. η εικονα μαυρισε κ εδειχνε κατι χρωματιστες γραμμες.. με λιγα λογια τελος.. τωρα αντι για 20 ευρω δινω 50 για κατι πιο αξιολογο για τηλεδιασκεψεις. το φτηνο κρεας το τρωνε οι σκυλοι... ή τα σκουπιδια
Very good camera, I have had it for three years and I have no complaints. The image quality is amazing, you can rotate the lens to see objects closer to the camera with greater clarity (e.g. to show your ID). The resolution is also very good. Its base is convenient, it can stand on both the screen and the desk. At 17-20 euros, it is a very good choice.
Παρα πολυ καλη καμερα, την εχω εδω και τρια χρονια και δεν εχω κανενα παραπονο. Η ποιοτητα εικονας ειναι απιθανη, μπορεις να γυριζεις τον φακο που εχει για να βλεπει και αντικειμενα πιο κοντα στην καμερα με μεγαλυτερη ευκρινεια (πχ για να δειξεις το πασο σου). Η αναλυση της ειναι επισης πολυ καλη. Η βαση της ειναι βολικη, στεκεται και στην οθονη και στο γραφειο. Στα 17-20 ευρω που κυκλοφορει ειναι μια πολυ καλη επιλογη.
A good camera for its price. ~2m cable (for desktop use), tested on zoom & skype.
I used the camera in natural lighting conditions. I haven't tested it at night.
The camera has its own LEDs for night use, but I don't recommend using them because they are on the camera and they shine directly into your eyes. It does have an adjustable knob, a dimmer, but it's better to use another light source.
It doesn't have its own software, but it is recognized and installed automatically on Windows 10.
Its base is standard, but not convenient for a screen. (its opening is larger than a screen, so it wobbles)
It has adjustable focus, manual, on the camera itself, so it can focus correctly.
Although it has a built-in microphone, I haven't tested it.
Overall, a cheap quality camera.
Edit:
I just realized that its price has increased within 1 month!!
I had bought it at the price of €21
(when I mentioned its price, I meant €21)
Μια καλή κάμερα για τα λεφτά της. ~2μ καλώδιο (Desktop χρήση), δοκιμασμένη σε zoom & skype.
Την κάμερα την χρησιμοποιήσα σε συνθήκες φυσικού φωτισμού. Δεν την έχω δοκιμάσει βράδυ.
Η κάμερα έχει δικά της led, για τη νύχτα, αλλά δεν τα συνιστώ επειδή είναι πάνω στη κάμερα και σε χτυπάει στα μάτια. Έχει ρυθμιστικό βέβαια, έναν ροοστάτη, αλλά καλύτερα να κάνετε χρήση ένος άλλου φωτιστικού.
Δεν έχει δικό της λογισμικό, αλλά αναγνωρίζεται και εγκαθιστάται μονή της σε windows 10.
Η βάση της είναι τυπική, αλλά δεν είναι βολική για οθόνη. (το άνοιγμα της είναι πιο μεγάλο από μια οθόνη, οπότε και μπαλαντζάρει
Έχει ρυθμιζόμενο focus, χειροκίνητο, πάνω στην κάμερα, ώστε να εστιάζει σωστά.
Αν και έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο, δεν το δοκίμασα.
Στο σύνολο, φθηνή ποιοτική κάμερα
Edit:
Μόλις διαπίστωσα πως η τιμή της ανέβηκε, μέσα σε 1 μήνα!!
Εγώ την είχα αγοράσει στην τιμή των 21€
(όταν έλεγα για τα λεφτά της, εννοούσα την τιμή των 21)
Completely useless! It doesn't focus, it doesn't show an image without light. The lights it has to assist with lighting are so strong that they blind you! Do not buy it!
Παντελώς άχρηστη! Δεν κάνει focus,δεν δείχνει εικόνα αν δεν έχει φως . Τα φωτάκια που έχει για να βοηθούν στο φως είναι τόσο δυνατά που σε τυφλώνουν!
Μην την αγοράσετε!
Resolution 640x480.. I don't understand where they found the 720p.. very mediocre image, but the worst part is that it couldn't handle a school play. The image turned black and showed colored lines.. in short, it's over.. now instead of spending 20 euros, I'm spending 50 for something more reliable for video conferences. Cheap meat is eaten by dogs... or garbage
Αναλυση 640x480..που βρηκαν το 720p δεν το καταλαβαινω.. πολυ μετρια εικονα αλλα το χειροτερο ειναι οτι δεν καταφερε να βγαλει σεζον δημοτικου σχολειου. η εικονα μαυρισε κ εδειχνε κατι χρωματιστες γραμμες.. με λιγα λογια τελος.. τωρα αντι για 20 ευρω δινω 50 για κατι πιο αξιολογο για τηλεδιασκεψεις. το φτηνο κρεας το τρωνε οι σκυλοι... ή τα σκουπιδια
Very good camera, I have had it for three years and I have no complaints. The image quality is amazing, you can rotate the lens to see objects closer to the camera with greater clarity (e.g. to show your ID). The resolution is also very good. Its base is convenient, it can stand on both the screen and the desk. At 17-20 euros, it is a very good choice.
Παρα πολυ καλη καμερα, την εχω εδω και τρια χρονια και δεν εχω κανενα παραπονο. Η ποιοτητα εικονας ειναι απιθανη, μπορεις να γυριζεις τον φακο που εχει για να βλεπει και αντικειμενα πιο κοντα στην καμερα με μεγαλυτερη ευκρινεια (πχ για να δειξεις το πασο σου). Η αναλυση της ειναι επισης πολυ καλη. Η βαση της ειναι βολικη, στεκεται και στην οθονη και στο γραφειο. Στα 17-20 ευρω που κυκλοφορει ειναι μια πολυ καλη επιλογη.
A good camera for its price. ~2m cable (for desktop use), tested on zoom & skype.
I used the camera in natural lighting conditions. I haven't tested it at night.
The camera has its own LEDs for night use, but I don't recommend using them because they are on the camera and they shine directly into your eyes. It does have an adjustable knob, a dimmer, but it's better to use another light source.
It doesn't have its own software, but it is recognized and installed automatically on Windows 10.
Its base is standard, but not convenient for a screen. (its opening is larger than a screen, so it wobbles)
It has adjustable focus, manual, on the camera itself, so it can focus correctly.
Although it has a built-in microphone, I haven't tested it.
Overall, a cheap quality camera.
Edit:
I just realized that its price has increased within 1 month!!
I had bought it at the price of €21
(when I mentioned its price, I meant €21)
Μια καλή κάμερα για τα λεφτά της. ~2μ καλώδιο (Desktop χρήση), δοκιμασμένη σε zoom & skype.
Την κάμερα την χρησιμοποιήσα σε συνθήκες φυσικού φωτισμού. Δεν την έχω δοκιμάσει βράδυ.
Η κάμερα έχει δικά της led, για τη νύχτα, αλλά δεν τα συνιστώ επειδή είναι πάνω στη κάμερα και σε χτυπάει στα μάτια. Έχει ρυθμιστικό βέβαια, έναν ροοστάτη, αλλά καλύτερα να κάνετε χρήση ένος άλλου φωτιστικού.
Δεν έχει δικό της λογισμικό, αλλά αναγνωρίζεται και εγκαθιστάται μονή της σε windows 10.
Η βάση της είναι τυπική, αλλά δεν είναι βολική για οθόνη. (το άνοιγμα της είναι πιο μεγάλο από μια οθόνη, οπότε και μπαλαντζάρει
Έχει ρυθμιζόμενο focus, χειροκίνητο, πάνω στην κάμερα, ώστε να εστιάζει σωστά.
Αν και έχει ενσωματωμένο μικρόφωνο, δεν το δοκίμασα.
Στο σύνολο, φθηνή ποιοτική κάμερα
Edit:
Μόλις διαπίστωσα πως η τιμή της ανέβηκε, μέσα σε 1 μήνα!!
Εγώ την είχα αγοράσει στην τιμή των 21€
(όταν έλεγα για τα λεφτά της, εννοούσα την τιμή των 21)
Completely useless! It doesn't focus, it doesn't show an image without light. The lights it has to assist with lighting are so strong that they blind you! Do not buy it!
Παντελώς άχρηστη! Δεν κάνει focus,δεν δείχνει εικόνα αν δεν έχει φως . Τα φωτάκια που έχει για να βοηθούν στο φως είναι τόσο δυνατά που σε τυφλώνουν!
Μην την αγοράσετε!