Because there are many things said in the reviews.
I have combination skin and I am 22 years old, and I have the following to say:
1) With a facial massage for 10-15 seconds, it absorbs perfectly fine. There is no issue with absorption, it requires a very small amount for me, like a pea for example, and it's perfectly fine. After all, it is moisturizing. I also noticed and understood with gel moisturizers and thin moisturizers that they require 2-3 layers for me to not "pull" the skin...
2) I have tried many moisturizers, including expensive ones like Clinique and pharmaceutical ones, etc. This specific one, with its ingredients, the amount it provides, the price, and its performance has left me fully satisfied, even more than La Roche-Posay which I would pay twice the price for.
3) Lastly, in my humble and certainly debatable opinion, it is good not to treat moisturizers as a miracle cream that will hydrate every dry spot, dry out every oily spot, and leave no cream sensation on the skin, especially when we are not using very expensive creams. As long as it doesn't cause irritation or breakouts, why would a slight shine bother me, which is already the nature of the skin and it needs it after a facial cleanser...?
Updated review on 9/10/2020:
If you apply a very small amount on damp hands, lightly rub your hands for a few seconds, and then apply it to the face, it absorbs very quickly.
Επειδή ακούγονται πολλά στις αξιολογήσεις.
Έχω μεικτή επιδερμίδα και είμαι 22, έχω να πω τα εξής:
1) με μασάζ στο πρόσωπο για 10-15 δευτερόλεπτα απορροφάται μια χαρά. Δεν υπάρχει θέμα στην απορρόφηση, θέλει πολύ μικρή ποσότητα για μένα, σαν ένα μπιζελι ας πούμε και είμαι μια χαρά. Στο κάτω κάτω, ενυδατική είναι. Είδα και τί κατάλαβα με τα ενυδατικά τζελ και τις λεπτόρρευστες ενυδατικές που θέλουν 2-3 στρώσεις σε εμένα για να μην "τραβάει" το δέρμα...
2) έχω δοκιμάσει πάρα πολλές ενυδατικες, και από clinique που είναι σχετικά ακριβές, και φαρμακευτικές κλπ Η συγκεκριμένη, με τα συστατικά που έχει, την ποσότητα που δίνει, την τιμή και την απόδοσή της με έχει αφήσει πλήρως ικανοποιημένη περισσοτερο από la roche posay που θα την πληρωνα 2 φορές παραπάνω σε τιμή.
3) Τέλος, κατά την ταπεινή μου και βεβαίως αμφισβητήσιμη άποψη, καλό είναι να μην αντιμετωπίζουμε τις ενυδατικες ως μια κρέμα θαύμα που θα ενυδατώσει κάθε ξηρό σημείο, θα στεγνώσει κάθε λιπαρό και δε θα αφήνει καμία απολύτως αίσθηση κρεμας πάνω στο δέρμα, ειδικά όταν δεν πηγαίνουμε σε πολύ ακριβές κρέμες. Εφόσον δεν μου προκαλεί ερεθισμό ή σπυράκια, γιατί να με ενοχλήσει μια μικρή γυαλάδα που έτσι είναι κιόλας η φύση του δέρματος και το χρειάζεται μετά από ένα σαπούνι προσώπου...;
Ανανέωση κριτικής 9/10/2020:
Αν βάλετε πολυ μικρή ποσότητα σε νωπά χέρια, κάνετε ελαφρύ τρίψιμο στα χέρια για λιγα δευτερόλεπτα και μετά απλώσετε στο πρόσωπο, απορροφάται πάρα πολύ γρήγορα.