First of all, I have had this camera for one day! What I liked about it was the many options for mounting it, the ease of placement without power supply (charging at home or using a solar panel), and the quality, clarity, and overall resolution of the video it produces! Unfortunately, there were several things that I did not like, such as... the software, which is slow or freezes many times even when the camera is connected, and you need to close and reopen it; the disconnections, which sometimes occur even when the camera is close to the router; the motion detection, which continues to send unnecessary notifications regardless of how it is configured, and the AI cannot differentiate between a dog, cat, or human (I have a dog in the yard and I constantly disable critical notifications); the relatively short cable on the panel; and the relatively short battery life (in high resolution)!!! In conclusion, overall, we are talking about a fairly good camera, and if they can fix some of the errors through an update, such as the disconnections and the ability to differentiate between a human, dog, and cat in order to avoid sending unnecessary notifications... then this purchase would definitely be worth the money! I did a little research on the internet for a future update, and the last video I found was about 7 months ago, but I don't see any changes from the comments of foreign YouTubers and from what I have seen so far, or any updates that have been released!!! If anything changes, I will update my comment!
1) update ----> I usually charged the camera at home because I hadn't installed the panel, and after I did, I realized that, for example, from 50% battery, it suddenly jumped to 65%, and from there, after 6-7 hours in the sun, it only gained another 7%, so a total of 72%, and other times, even with direct sunlight, instead of gaining from 72% or at least staying at that percentage, it dropped to 68%-67%. In short, I returned it because it probably has some issue, maybe with the battery that drains relatively easily, or even with the panel!
Αρχικά να πω πως την κάμερα αυτή την έχω μία μέρα στην κατοχή μου! Αυτά που μου άρεσαν ήταν οι πολλές επιλογές στο να το στηρίξεις , η ευκολία στο να την τοποθετήσεις χωρίς παροχή ρεύματος (φορτίζοντας στο σπίτι ή με την χρήση ηλιακού πάνελ) και η ποιότητα, ευκρίνεια και γενικά η ανάλυση στο βίντεο που έχει ! Δυστυχώς αυτά που δεν μου άρεσαν ήταν αρκετά όπως.... το software που ενώ είναι συνδεδεμένη η κάμερα αργεί ή κολλάει πολλές φορές και χρειάζεται να την κλείσεις και να την ανοίξεις ξανά, οι αποσυνδέσεις που για κανέναν λόγο και ενώ είναι αρκετά κοντά στο ρούτερ , έχει κάποιες φορές αποσυνδέσεις, η ανίχνευση κίνησης που ότι και να ρυθμίσεις και όπως να το ρυθμίσεις αυτό συνεχίζει για ψύλλου πήδημα να στέλνει άσκοπες ειδοποιήσεις χωρίς το AI του να μπορεί να ξεχωρίσει αν αυτό που βλέπει είναι σκύλος ,γάτα ή άνθρωπος ( εγώ έχω σκύλο στο κήπο και κλείνω τις κρίσιμες ειδοποιήσεις επειδή χτυπάει συνεχώς) , σχετικά μικρό καλώδιο στο πάνελ , η σχετικά μικρή αυτονομία στην μπαταρία του (στη μεγάλη ανάλυση)!!! Στο παρασύνθημα, σε γενικές γραμμές μιλάμε για μια αρκετά καλή κάμερα , αν μπορούν να φτιάξουν με κάποιο update τα όποια σφάλματα έχει κάποιες φορές που αποσυνδέεται και να φτιάξουν να μπορεί να ξεχωρίζει τον άνθρωπο , τον σκύλο και την γάτα ώστε να μη στέλνει άσκοπα ειδοποιήσεις... τότε για τα χρήματα αυτά που έχει σίγουρα θα άξιζε η αγορά αυτή! Λίγο που έψαξα στο ίντερνετ για κάποιο μελλοντικό update ήταν πριν κάνα 7 μηνο σε κάποιο βίντεο αλλά δεν βλέπω από τα σχόλια ξένων youtuber και από αυτά που έχω δει και γω μέχρι στιγμής να έχουν αλλάξει κάτι ή να έχει έρθει κάποιο update!!! Αν αλλάξει κάτι θα υπάρξει update στο σχόλιο μου!
1) update ---->Την κάμερα την φόρτιζα συνήθως στο σπίτι γιατί δεν είχα τοποθετήσει το πάνελ και αφού το έκανα κατάλαβα πώς πχ από το 50% μπαταρίας πήγαινε ξαφνικά στο 65% και από εκεί και πέρα με 6-7 ώρες στον ήλιο έπαιρνε άλλα 7%, συνολικά δηλαδή 72% και άλλες φορές με ντάλα ήλιο αντί να πάρει πχ από το 72% ή ακόμα να μείνει στο ποσοστό αυτό, έπεφτε στο 68%-67% . Με λίγα λόγια το έστειλα πίσω, επειδή λογικά έχει κάποιο θέμα ίσως και με την μπαταρία που τελείωνε εύκολα σχετικά, αλλά ή και με το πάνελ!