Made with a lighter midsole and updated mesh upper, the Clifton 9 provides a pleasant feel underfoot throughout the workout. The main principle is maximum shock protection and soft landing combined with very low weight.
For standing work, a season in taverns and such tough jobs, you won't find anything better.. also positive that they dry relatively quickly and don't get ruined in the washing machine at low temperature.. in terms of durability and build quality, also quite good and sturdy.. generally, I bought them for the second time!
Για ορθοστασία, σεζόν σε ταβέρνες και τέτοιες ζορικες δουλειές δεν βρίσκεις καλύτερο.. επίσης θετικό ότι στεγνώνουν σχετικά γρήγορα και δεν χαλάνε στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία.. από αντοχή και ποιότητα κατασκευής επίσης αρκετά καλά και γερά.. γενικώς τα πήρα δεύτερη φορά!
I got them for standing work, I am a waiter and until now I hadn't tried "expensive" shoes (I usually spent up to about 70+ €, where the best were usually Reebok or Adidas). So, when you always hold the tray with your left hand and many shifts often exceed 13 hours, certain parts of your body get much more strained and the job really breaks you with pain... I really noticed a difference with this shoe, I don't think I'll ever work with cheap ones again. As for build quality, they are ok, they last longer than anything I've had so far. They are lightweight. For washing, I put them in the washing machine at a low temperature and they dry very quickly, and the shape etc. wasn't altered at all. So for 120€, I think they're worth it and I'm 99% sure I'll buy them again!
τα πήρα για ορθοστασία, είμαι σερβιτόρος και μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει "ακριβά" παπουτσια, (έπαιζα περίπου μέχρι 70+ €, όπου συνήθως τα καλύτερα ήταν Reebok ή Adidas).. όταν λοιπόν κρατάς πάντα τον δίσκο στο αριστερό και οι βάρδιες πολλές φορές ξεπερνάνε τις 13 ώρες καταπονούνται συγκεκριμένα σημεία του σώματος πολύ περισσότερο και σε διαλύει στους πόνους η δουλειά... είδα όντως διαφορά με αυτό το παπούτσι, δεν νομίζω να ξαναδουλέψω με φθηνά.. σαν ποιότητα κατασκευής είναι οκ, αντέχουν παραπάνω από ότι είχα μέχρι τώρα. Είναι ελαφριά. Για πλύσιμο τα έβαλα στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία και στεγνώνουν πολύ γρήγορα, ενώ δεν αλλοιώθηκε καθόλου το σχήμα κλπ.. Για 120€ λοιπόν πιστεύω αξίζουν και κατά 99% θα τα ξαναπάρω!
Light, comfortable, soft, with very good shock absorption.
BUT, two (2) pairs that I bought at different times gave me problems.
The first pair, within a year, both shoes came unglued, on both sides, externally and internally, at the base of the sole where it joins the fabric. Used for coffee, walking, and very little running in the city.
With the second pair, the black part of the sole came unglued in 2 months, as shown in the photo I uploaded. Used only for coffee and strolling.
2 out of 2, I don't consider it a coincidence.
Unjustifiable for the money and the brand name.
Unacceptable build quality, which undermines the very good features of the shoe.
Here, you DON'T get what you pay for!
Ελαφριά, άνετα, μαλακά , με πολυ καλή απορρόφηση κραδασμών.
ΑΛΛΑ, δύο (2) ζευγάρια που αγόρασα σε διαφορετική χρονική περίοδο μου έβγαλαν πρόβλημα.
Το πρώτο ζευγάρι μέσα σε ένα χρόνο, ξεκολλησαν και τα δύο παπούτσια, και στις δύο πλευρές τους εξωτερικά και εσωτερικά, η βάση της σόλας στην ένωση με το ύφασμα. Χρήση για καφέ, περπάτημα και ελάχιστα τρέξιμο στην πόλη.
Στο δεύτερο ζευγάρι, ξεκόλλησε σε 2 μήνες, το μαύρο κομμάτι της σόλας, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασα. Χρήση μόνο για καφέ και βόλτα.
2 στα 2 , δεν το θεωρώ τυχαίο.
Αδικαιολογητο για τα χρήματα και το brand name.
Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής, που αδικεί τις πολυ καλές δυνατότητες του παπουτσιού.
Εδώ ότι πληρώνεις ΔΕΝ παίρνεις !
After the Pegasus (37 if I'm not mistaken), they seemed very comfortable to me. I had bought Hoka in the past for longer distances and they did not disappoint me. Very nice shoes once again and they have also improved the appearance.
Μετά τα Pegasus (37 αν δεν κάνω λάθος), μου φάνηκαν πολύ άνετα. Είχα πάρει Hoka και στο παρελθόν για μεγαλύτερες αποστάσεις και δε με απογοήτευσαν. Πολύ ωραία παπούτσια για άλλη μια φορά και έχουν διορθώσει και την εμφάνιση.
The black part of the sole came off and continues to come off even with simple use on a small court. The upper part is perfectly comfortable and the color is nice, but something has gone very wrong with the glue in the construction
Ξεκόλλησε η το μαύρο κομμάτι της σόλας και φεύγει ακόμα με απλή χρήση σε γηπεδάκι.
Το άνω μέρος μια χαρά άνετο και χρώμα, αλλά κάτι έχει πάει πολύ λάθος με τις κόλλες στην κατασκευή
The shoes are truly incredibly comfortable — both when standing, walking, and running. Unfortunately, however, their build quality is very poor.
Although I had read several negative reviews, I decided to buy them believing that perhaps they were exaggerated. In the end, within a very short period of time, I also noticed the same problems that most people mention.
Even though I didn't use them daily and I'm generally quite careful with my athletic shoes, this particular pair was completely ruined within 4 months. Specifically:
The insole came unglued in various places.
The side of the shoe has visibly worn out and looks heavily used, without having been subjected to any particular strain.
The upper part of the shoe has opened in two different places.
It's really a shame, because in terms of fit and comfort they are excellent. However, their durability does not meet expectations in the slightest. I will be very cautious with this company from now on...
Τα παπούτσια είναι πραγματικά απίστευτα άνετα — τόσο σε ορθοστασία, όσο και στο περπάτημα και τρέξιμο. Δυστυχώς όμως, η ποιότητα κατασκευής τους είναι πολύ κακή.
Αν και είχα διαβάσει αρκετές αρνητικές κριτικές, αποφάσισα να τα αγοράσω πιστεύοντας πως ίσως ήταν υπερβολικές. Τελικά, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, διαπίστωσα κι εγώ τα ίδια προβλήματα που αναφέρουν οι περισσότεροι.
Παρόλο που δεν τα χρησιμοποιούσα καθημερινά και είμαι γενικά αρκετά προσεκτικός με τα αθλητικά μου, το συγκεκριμένο ζευγάρι χάλασε πλήρως μέσα σε 4 μήνες. Συγκεκριμένα:
Ο πάτος ξεκόλλησε σε διάφορα σημεία.
Το πλάι του παπουτσιού έχει φθαρεί εμφανώς και δείχνει έντονα ταλαιπωρημένο, χωρίς να έχει υποστεί ιδιαίτερη καταπόνηση.
Το πάνω μέρος του παπουτσιού έχει ανοίξει σε δύο διαφορετικά σημεία.
Είναι πραγματικά κρίμα, γιατί σαν εφαρμογή και άνεση είναι εξαιρετικά. Ωστόσο, η αντοχή τους δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στις προσδοκίες. Θα είμαι πολύ επιφυλακτικός πλέον με την συγκεκριμένη εταιρεία....
Update:
Unfortunately, after 5 months of exclusive walking, pieces started coming off the soles of the shoes, as several others have shown in photos they uploaded. I have yet to see how long they will last overall as shoes. The truth is that the loss of pieces from the sole does not affect walking, but for such a high cost, it is unacceptable in such a short period of time. I will ultimately stick exclusively with ASICS.
Nice and comfortable for running and walking. In general, with shoes, you need to know what works for your feet. I know that the Asics Novablast work for me for marathons, and here the Cliftons for daily training. However, I now use them more for walking as everyday shoes, and for training I have the Saucony Triumph 22, which also aren't for marathons for me but for up to 10, at most 15 km. Unfortunately, when you start training for a marathon, you might buy expensive shoes and they might bother you somewhere, something you'll only realize after 10-15 km of continuous running and after 2-3 shorter runs.
Update:
Δυστυχώς μετά από 5 μήνες αποκλειστικού περπατήματος, άρχισαν να φεύγουν κομμάτια από τις σόλες των παπουτσιών, όπως δείχνουν αρκετοί και σε φωτογραφίες που ανέβασαν.
Μένει να δω πόσο θα αντέξουν συνολικά σαν παπούτσια στο σύνολο. Η αλήθεια είναι ότι δεν επηρεάζει το περπάτημα η απώλεια των κομματιών από τη σόλα, αλλά για το τόσο υψηλό κόστος του παπουτσιού είναι μη αποδεκτό σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
Θα μείνω τελικά στην ASICS αποκλειστικά.
Ωραία και άνετα για τρέξιμο και περπάτημα.
Γενικότερα με τα παπούτσια είναι να ξέρεις και τι κάνει για τα πόδια σου. Εμένα ξέρω ότι μου κάνουν τα asics novablast για μαραθώνιο και εδώ τα clifton για καθημερινές προπονήσεις. Ωστόσο τα έχω πλέον περισσότερο για περπάτημα σαν καθημερινά και για προπονήσεις έχω τα saucony triumph 22, τα οποία επίσης δεν είναι για μαραθώνιο για εμένα αλλά για μέχρι 10 βαριά 15χλμ.
Δυστυχώς όταν ξεκινάς για μαραθώνιο μπορεί να αγοράσεις ακριβά παπούτσια και κάπου να σε ενοχλήσουν, κάτι που θα το καταλάβεις μόνο μετά από 10-15 χλμ. συνεχούς τρεξίματος και μετά από 2-3 κοντινά τρεξίματα.
I almost never write reviews, but...to protect others...The worst thing ever...my knees hurt incredibly, for no reason!!! I even went to a doctor and the only thing he didn't tell me was that the shoes were to blame..As soon as I changed shoes, the pain was gone. Not worth it at all! Money thrown away.
Δεν γράφω σχεδόν ποτέ αξιολόγηση, αλλά...για να προστατεύσω άλλους...Ότι χειρότερο...πονούσαν τα γόνατα απίστευτα, χωρίς λόγο!!! Πήγα ακόμα και σε γιατρό και το μόνο που δεν μου είπε ήταν ότι έφταιγαν τα παπούτσια..Μόλις άλλαξα παπούτσια, έφυγε και ο πόνος. Δεν αξίζει με τίποτα! Πεταμένα λεφτά.
I mainly use them for long runs and I have done up to 26 km with these particular shoes. On hot days they get quite warm as they are thicker than other shoes, but without causing discomfort. On my feet, all hoka shoes fit just fine, but I know they don't suit everyone so you might need to try them on. For amateur running, I consider them very fair for their price. I have definitely done 150 km with these and I am quite satisfied so far, and they don't seem to have lost their shape. I haven't tried other brands mainly because of the prices on the market, but generally, many people recommend these shoes for heavier athletes. I myself weigh 98 kilos so I can say they really are comfortable. As an owner of the rincon 3 and 4, I see the difference especially when I do many kilometers in one training session. Obviously, if someone is chasing performance, they should look for something more expensive.
Τα χρησιμοποιώ κυρίως για long run και έχω κάνει μέχρι και 26 χλμ με τα συγκεκριμένα παπούτσια. Τις ζεστές μέρες ζεσταίνονται αρκετά καθώς είναι πιο χοντρά από άλλα παπούτσια χωρίς όμως να δυσκολεύουν. Στα δικά μου πόδια όλα τα hoka κάθονται μια χαρά, γνωρίζω όμως ότι δεν τους βολεύουν όλους οπότε ίσως να χρειαστεί να τα δοκιμάσετε. Για ερασιτεχνικό τρέξιμο τα θεωρώ πολύ τίμια για την τιμή τους. Έχω κάνει σίγουρα 150 χλμ με τα συγκεκριμένα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, ενώ δεν δείχνουν να έχουν χάσει τη φόρμα τους. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες εταιρείες κυρίως λόγω τιμών που παίζουν στην αγορά, αλλά ψάχνοντας γενικά πολλοί προτείνουν τα συγκεκριμένα παπούτσια για πιο βαρείς αθλητές. Ο ίδιος ζυγίζω 98 κιλά οπότε μπορώ να πω ότι όντως βολεύουν. Κάτοχος των rincon 3 και 4 βλέπω τη διαφορά ειδικά όταν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα σε μια προπόνηση. Προφανώς εάν κάποιος κυνηγάει επιδόσεις θα πρέπει να κοιτάξει σε κάτι ακριβότερο.
First time I bought Hoka and after seeing reviews and such, instead of 46 I got them in 46 2/3… They are relatively okay in size. Light shoe and quite comfortable.
I got them for my job (service) and after four months they have opened up both at the bottom and on the sides. They are definitely NOT worth their money
Πρώτη φορά πήρα Hoka και βλέποντας κριτικές κ τα σχετικά τα αντί για 46 τα πήρα 46 2/3… Είναι σχετικά εντάξει στο νούμερο. Ελαφρύ παπούτσι κ ψιλό άνετο.
Τα πήρα για τη δουλειά μου (σέρβις) και στο τετράμηνο έχουν ανοίξει τόσο από κάτω όσο και στα πλαϊνά. Σίγουρα ΔΕΝ αξίζουν τα λεφτά τους
Excellent shoe for those who have outward pronation (underpronation), as it is reinforced on the outer part of the sole, resulting in the foot being pushed inward. Extremely lightweight and soft to step on, like walking on a cloud. I use them for everyday casual use; I don't have an opinion yet for exercise and workouts.
Εξαιρετικό παπούτσι για αυτούς που έχουν πάτημα προς τα έξω (υποπρηνισμό), καθώς είναι ενισχυμένο στο έξω μέρος του πέλματος με αποτέλεσμα να πετάει το πόδι προς τα μέσα. Πανάλαφρο και μαλακό στο πάτημα, σαν να πατάς σε σύννεφο. Τα έχω για καθημερινή απλή χρήση, για άσκηση και γυμναστική δεν έχω γνώμη ακόμα.
Perfect shoe, the best I've ever had, for walking and running. Be careful with their use, they are quite sensitive. Do not do farm work, do not kick doors, do not kick rough, hard, or sharp surfaces when wearing them.
Τελειο παπουτσι, το καλυτερο που ειχα ποτε, για περπατημα και τρεξιμο. Προσοχη στη χρηση τους, ειναι αρκετα ευαισθητα. Μην κανετε αγροτικες δουλειες, μην κλωτσατε πορτες, μην κλωτσατε τραχειες, σκληρες ή αιχμηρες επιφανειες οταν τα φορατε.
Owner of all Asics Novablast until recently, I decided to try them. Differences: they are more compact in width, so I take shorter steps because with the Novablast I stepped a bit wider due to the large sole at the back. In terms of absorption, it doesn't seem to be the same, probably has less, but it is definitely more stable and one with the foot. I run 10-15km and didn't feel them at the end, they are light. Only downside is the heat, it doesn't have ideal ventilation.
Κάτοχος όλων των Asics Novablast μέχρι πρόσφατα είπα να τα δοκιμάσω. Διαφορές: είναι πιο μαζεμένα σε πλάτος και επομένως κάνω πιο κοντινά βήματα γιατί στα nova πάταγα λίγο πιο ανοιχτά λόγω της μεγάλης σόλας πίσω. Σε απορρόφηση δε φαίνεται να είναι ίδιο, μάλλον έχει λιγότερη αλλά είναι σίγουρα πιο σταθερό και ένα με το πόδι. Τρέχω 10-15km και δεν τα ένιωθα στο τέλος, είναι ελαφριά. Από ζέστη μόνο έχει αρκετή, δεν έχει ιδανικό εξαερισμό.
Beautiful, featherlight, and perhaps the most comfortable running shoes (I run up to 10km) that I have ever worn. They don't give a foot massage! I say this even though I come from years with Saucony! I wear them for cross training at the gym, etc. Personally, I find them airy and my foot breathes very well. As for the size, they have a regular fit. For example, I wear 43 1/3 in Stan Smith, the same here. Essentially, whatever size I generally wear in sneakers
Πανέμορφα, πούπουλο και ίσως τα πιο άνετα αθλητικά τρεξίματος (μέχρι 10χλμ θα τρέξω) που έχω φορέσει. Μόνο μασάζ στην πατούσα δεν κάνει ! Το λέω αυτό παρότι προέρχομαι από χρόνια με Saucony! Τα φοράω και γυμναστήριο cross training κλπ. Προσωπικά τα βρίσκω αεράτα και το πόδι αναπνέει πολύ καλά.
Όσον αφορά το νούμερο, έχουν κανονική φόρμα. Πχ 43κ1/3 φοράω στα Stan Smith, το ίδιο κι εδώ . Ουσιαστικά ό,τι νούμερο φοράω εν γένει σε sneakers
The two stars go for comfort and appearance. Otherwise, after 1.5 years of use, I have to say they have worn out a lot, especially on the sole, the black plastic parts have come off. Also, from the first day I wore them, they smell bad every time after use. I will not choose this brand again. Extremely overpriced for what they offer.
τα δύο αστέρια πάνε για την άνεση και την εμφάνιση. κατά τα άλλα και μετά από 1.5 χρόνο χρήσης, έχω να πω ότι έχουν φθαρεί πολύ, ειδικά στην σόλα, έχουν ξεκολλήσει τα μαύρα πλαστικά που έχει. Επίσης από την πρώτη μέρα που τα φόρεσα, μυρίζουν άσχημα κάθε φορά μετά την χρήση. Δεν πρόκειται να ξανά επιλέξω την συγκεκριμένη μάρκα. υπερβολικά υπερτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.
Unfortunately, the very next day after a few kilometers of walking, they caused me problems with my ankle, and since then it has been bothering me quite a bit. Unfortunately, they do not have a stable footing, resulting in my foot swaying when I step, and this movement has created problems with my ankle, at least for me
δυστυχώς από την επόμενη κιόλας μέρα μετά από μερικά χιλιόμετρα περπάτημα μου δημιουργήσανε πρόβλημα στον αστράγαλο και από τότε με ενοχλεί αρκετά . δυστυχώς δεν έχουνε σταθερό πάτημα με αποτέλεσμα να ταλαντεύεται το πόδι όταν πατάει και αυτή η κίνηση δημιούργησε σε εμένα τουλάχιστον πρόβλημα στον αστράγαλο
Excellent, the only downside is its price; it is very expensive, ranging from 108 euros to 195. When you find it for 108, prefer it; I recommend it with reservations. It has a narrow fit, so you need to get it 1.5 sizes larger than what the Nike sizes are
Εξαιρετικό το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του είναι πολύ ακριβή παίζει από 108 ευρώ μέχρι 195 όταν το βρείτε με 108 προτιμήστε το συνιστών επιφύλακτα έχει στενή γραμμή χρειάζεται να το πάρετε με 1,5 νούμερο μεγαλύτερο ς από ότι είναι τα nike
Very good application and comfortable for running
Half a size up from the corresponding NIKE
Used in the gym and outdoor running
In two months with use 3/7 it is like new
Πολύ καλή εφαρμογή και άνετο στο τρέξιμο
Μισό νούμερο πάνω από το αντίστοιχο της ΝΙΚΕ
Χρήση σε γυμναστήριο και εξωτερικό τρέξιμο
Στους δύο μήνες με χρήση 3/7 είναι σαν καινούργιο
Used for over 9 months but now I only have them for walking. They quickly lost their absorbent capacity. However, they are extremely durable in terms of fabric. For running compared to lower-tier and lower-priced Saucony... they are more stable, more resistant to wear, but in terms of comfort and durability during training, they are inferior and much more expensive (overpriced)
Χρήση πάνω από 9 μήνες αλλά πλέον τα εχω μόνο για περπάτημα. Έχασαν αρκετά σύντομα την απορροφητική ικανότητα τους. Ωστόσο είναι εξαιρετικά ανθεκτικά στο ύφασμα. Για τρεξιμο συγκριτικά με saucony χαμηλότερης κατηγορίας και τιμής...είναι πιο σταθερά πιο ανθεκτικά στη φθορα αλλά από αποψη άνεσης και αντοχης στη χρήση κατά την προπόνηση είναι υποδιαιστερα και πολύ πιο ακριβά (υπερτιμημενα)
The best running shoe I have tried. However, I am comparing it to lower-cost footwear. They are comfortable and provide tremendous propulsion and stability to the point where I feel much more comfortable in my feet during and after running. I run at least 5 km a day and my previous ones lasted for a significant amount of time. They could be cheaper.
Το καλύτερο running παπούτσι που έχω δοκιμάσει. Ωστόσο, συγκρίνω με χαμηλότερου κόστους υποδήματα. Ειναι άνετα και δίνουν τρομερή ώθηση και σταθερότητα σε σημείο που νιώθω πολύ πιο άνετα τα πόδια μου κατά τη διάρκεια και μετά το τρέξιμο. Τρέχω το ελάχιστο 5χλμ τη μέρα και τα προηγούμενα μου άντεξαν για σημαντικό χρονικό διάστημα. Θα μπορούσαν να είναι πιο φθηνά.
The only negative is the price, which is outrageous; they are overpriced. They seem to be good quality, but for me, with wide feet at the toes, they are narrow, just like the Nikes; the Adidas fit me better. I had to get a larger size to be comfortable, so you should know to take one and a half sizes larger than you wear in Nike. I got it for the price of €119; I still think it is very expensive. Sometimes it drops to €107, but at the price of €160, it is price gouging; they sell it for whatever they want. I will come back after a few days of use; it is an amazing lift, especially at the back of the heel. You think it has a cushioning effect; it feels great. You should wait for them to drop to the price of €107, not €150, even €200; I think that is outrageous. The only thing I am not sure about is how long they will last over time
Το μόνο αρνητικό τους είναι η τιμή η οποία είναι εξωφρενική είναι υπερτιμημένα φαίνονται καλή ποιότητα αλλά για μένα που έχω φαρδύ πόδι στα δάχτυλα είναι στενό όπως και τα niiki ενός στα adidas μου ταιριάζουν πιο καλά αναγκάστηκα να πάρω μεγαλύτερο μέγεθος για να μπορέσει να μου είναι άνετο οπότε να ξέρετε πρέπει να πάρετε ενάμιση μέγεθος μεγαλύτερο από τη φοράτε σε nike εγώ το πήρα στην τιμή 119€ θεωρώ ότι πάλι είναι πάρα πολύ ακριβό κάποιες φορές πέφτει και στα 107 όμως την τιμή των 160 είναι αισχροκέρδια το πουλάνε όσο θέλουν ΕΠΑΝΈΡΧΟΜΑΙ ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΛΊΓΕΣ ΜΈΡΕΣ ΧΡΉΣΗΣ ΕΊΝΑΙ ΦΟΒΕΡΉ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΆ ΠΊΣΩ ΣΤΗ ΦΤΈΡΝΑ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΕΛΑΤΉΡΙΑ ΦΟΒΕΡΊΑΣ ΑΊΣΘΗΣΗ καλά πρέπει να τα περιμένετε να πέσουν στην τιμή των 107 ευρώ όχι 150 ακόμα και 200 πουλιούνται θεωρώ ότι είναι εξωφρενική για το μόνο που δεν είναι σίγουρος είναι για το πόσο θα αντέξουν στο χρόνο
For standing work, a season in taverns and such tough jobs, you won't find anything better.. also positive that they dry relatively quickly and don't get ruined in the washing machine at low temperature.. in terms of durability and build quality, also quite good and sturdy.. generally, I bought them for the second time!
Για ορθοστασία, σεζόν σε ταβέρνες και τέτοιες ζορικες δουλειές δεν βρίσκεις καλύτερο.. επίσης θετικό ότι στεγνώνουν σχετικά γρήγορα και δεν χαλάνε στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία.. από αντοχή και ποιότητα κατασκευής επίσης αρκετά καλά και γερά.. γενικώς τα πήρα δεύτερη φορά!
I got them for standing work, I am a waiter and until now I hadn't tried "expensive" shoes (I usually spent up to about 70+ €, where the best were usually Reebok or Adidas). So, when you always hold the tray with your left hand and many shifts often exceed 13 hours, certain parts of your body get much more strained and the job really breaks you with pain... I really noticed a difference with this shoe, I don't think I'll ever work with cheap ones again. As for build quality, they are ok, they last longer than anything I've had so far. They are lightweight. For washing, I put them in the washing machine at a low temperature and they dry very quickly, and the shape etc. wasn't altered at all. So for 120€, I think they're worth it and I'm 99% sure I'll buy them again!
τα πήρα για ορθοστασία, είμαι σερβιτόρος και μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει "ακριβά" παπουτσια, (έπαιζα περίπου μέχρι 70+ €, όπου συνήθως τα καλύτερα ήταν Reebok ή Adidas).. όταν λοιπόν κρατάς πάντα τον δίσκο στο αριστερό και οι βάρδιες πολλές φορές ξεπερνάνε τις 13 ώρες καταπονούνται συγκεκριμένα σημεία του σώματος πολύ περισσότερο και σε διαλύει στους πόνους η δουλειά... είδα όντως διαφορά με αυτό το παπούτσι, δεν νομίζω να ξαναδουλέψω με φθηνά.. σαν ποιότητα κατασκευής είναι οκ, αντέχουν παραπάνω από ότι είχα μέχρι τώρα. Είναι ελαφριά. Για πλύσιμο τα έβαλα στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία και στεγνώνουν πολύ γρήγορα, ενώ δεν αλλοιώθηκε καθόλου το σχήμα κλπ.. Για 120€ λοιπόν πιστεύω αξίζουν και κατά 99% θα τα ξαναπάρω!
Light, comfortable, soft, with very good shock absorption.
BUT, two (2) pairs that I bought at different times gave me problems.
The first pair, within a year, both shoes came unglued, on both sides, externally and internally, at the base of the sole where it joins the fabric. Used for coffee, walking, and very little running in the city.
With the second pair, the black part of the sole came unglued in 2 months, as shown in the photo I uploaded. Used only for coffee and strolling.
2 out of 2, I don't consider it a coincidence.
Unjustifiable for the money and the brand name.
Unacceptable build quality, which undermines the very good features of the shoe.
Here, you DON'T get what you pay for!
Ελαφριά, άνετα, μαλακά , με πολυ καλή απορρόφηση κραδασμών.
ΑΛΛΑ, δύο (2) ζευγάρια που αγόρασα σε διαφορετική χρονική περίοδο μου έβγαλαν πρόβλημα.
Το πρώτο ζευγάρι μέσα σε ένα χρόνο, ξεκολλησαν και τα δύο παπούτσια, και στις δύο πλευρές τους εξωτερικά και εσωτερικά, η βάση της σόλας στην ένωση με το ύφασμα. Χρήση για καφέ, περπάτημα και ελάχιστα τρέξιμο στην πόλη.
Στο δεύτερο ζευγάρι, ξεκόλλησε σε 2 μήνες, το μαύρο κομμάτι της σόλας, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασα. Χρήση μόνο για καφέ και βόλτα.
2 στα 2 , δεν το θεωρώ τυχαίο.
Αδικαιολογητο για τα χρήματα και το brand name.
Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής, που αδικεί τις πολυ καλές δυνατότητες του παπουτσιού.
Εδώ ότι πληρώνεις ΔΕΝ παίρνεις !
Made with a lighter midsole and updated mesh upper, the Clifton 9 provides a pleasant feel underfoot throughout the workout. The main principle is maximum shock protection and soft landing combined with very low weight.
Lightweight mesh upper for maximum breathability
Meta-Rocker technology for smoother running
Full-compression EVA midsole provides excellent protection
Outsole designed for a smooth and stable ride with full ground contact
Strategically placed high-abrasion rubber zones on the outsole to reduce weight
Weight: 250 g
Drop: 5 mm
Λεπτομέρειες:
Ελαφρύ πλέγμα στο πάνω μέρος για μέγιστη διαπνοή
Τεχνολογία Meta-Rocker για ομαλότερο τρέξιμο
Η ενδιάμεση σόλα EVA πλήρους συμπίεσης παρέχει εξαιρετική προστασία
Εξωτερική σόλα σχεδιασμένη για ομαλή και σταθερή διαδρομή και πλήρη επαφή με το έδαφος
Στρατηγικά τοποθετημένες ζώνες από καουτσούκ υψηλής αντοχής στην εξωτερική σόλα για μείωση του βάρους
Βάρος: 250 γρ.
Drop (Διαφορά ύψους φτέρνας με μπροστινό μέρος παπουτσιού): 5 χιλ.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
For standing work, a season in taverns and such tough jobs, you won't find anything better.. also positive that they dry relatively quickly and don't get ruined in the washing machine at low temperature.. in terms of durability and build quality, also quite good and sturdy.. generally, I bought them for the second time!
Για ορθοστασία, σεζόν σε ταβέρνες και τέτοιες ζορικες δουλειές δεν βρίσκεις καλύτερο.. επίσης θετικό ότι στεγνώνουν σχετικά γρήγορα και δεν χαλάνε στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία.. από αντοχή και ποιότητα κατασκευής επίσης αρκετά καλά και γερά.. γενικώς τα πήρα δεύτερη φορά!
I got them for standing work, I am a waiter and until now I hadn't tried "expensive" shoes (I usually spent up to about 70+ €, where the best were usually Reebok or Adidas). So, when you always hold the tray with your left hand and many shifts often exceed 13 hours, certain parts of your body get much more strained and the job really breaks you with pain... I really noticed a difference with this shoe, I don't think I'll ever work with cheap ones again. As for build quality, they are ok, they last longer than anything I've had so far. They are lightweight. For washing, I put them in the washing machine at a low temperature and they dry very quickly, and the shape etc. wasn't altered at all. So for 120€, I think they're worth it and I'm 99% sure I'll buy them again!
τα πήρα για ορθοστασία, είμαι σερβιτόρος και μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει "ακριβά" παπουτσια, (έπαιζα περίπου μέχρι 70+ €, όπου συνήθως τα καλύτερα ήταν Reebok ή Adidas).. όταν λοιπόν κρατάς πάντα τον δίσκο στο αριστερό και οι βάρδιες πολλές φορές ξεπερνάνε τις 13 ώρες καταπονούνται συγκεκριμένα σημεία του σώματος πολύ περισσότερο και σε διαλύει στους πόνους η δουλειά... είδα όντως διαφορά με αυτό το παπούτσι, δεν νομίζω να ξαναδουλέψω με φθηνά.. σαν ποιότητα κατασκευής είναι οκ, αντέχουν παραπάνω από ότι είχα μέχρι τώρα. Είναι ελαφριά. Για πλύσιμο τα έβαλα στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία και στεγνώνουν πολύ γρήγορα, ενώ δεν αλλοιώθηκε καθόλου το σχήμα κλπ.. Για 120€ λοιπόν πιστεύω αξίζουν και κατά 99% θα τα ξαναπάρω!
Light, comfortable, soft, with very good shock absorption.
BUT, two (2) pairs that I bought at different times gave me problems.
The first pair, within a year, both shoes came unglued, on both sides, externally and internally, at the base of the sole where it joins the fabric. Used for coffee, walking, and very little running in the city.
With the second pair, the black part of the sole came unglued in 2 months, as shown in the photo I uploaded. Used only for coffee and strolling.
2 out of 2, I don't consider it a coincidence.
Unjustifiable for the money and the brand name.
Unacceptable build quality, which undermines the very good features of the shoe.
Here, you DON'T get what you pay for!
Ελαφριά, άνετα, μαλακά , με πολυ καλή απορρόφηση κραδασμών.
ΑΛΛΑ, δύο (2) ζευγάρια που αγόρασα σε διαφορετική χρονική περίοδο μου έβγαλαν πρόβλημα.
Το πρώτο ζευγάρι μέσα σε ένα χρόνο, ξεκολλησαν και τα δύο παπούτσια, και στις δύο πλευρές τους εξωτερικά και εσωτερικά, η βάση της σόλας στην ένωση με το ύφασμα. Χρήση για καφέ, περπάτημα και ελάχιστα τρέξιμο στην πόλη.
Στο δεύτερο ζευγάρι, ξεκόλλησε σε 2 μήνες, το μαύρο κομμάτι της σόλας, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασα. Χρήση μόνο για καφέ και βόλτα.
2 στα 2 , δεν το θεωρώ τυχαίο.
Αδικαιολογητο για τα χρήματα και το brand name.
Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής, που αδικεί τις πολυ καλές δυνατότητες του παπουτσιού.
Εδώ ότι πληρώνεις ΔΕΝ παίρνεις !
After the Pegasus (37 if I'm not mistaken), they seemed very comfortable to me. I had bought Hoka in the past for longer distances and they did not disappoint me. Very nice shoes once again and they have also improved the appearance.
Μετά τα Pegasus (37 αν δεν κάνω λάθος), μου φάνηκαν πολύ άνετα. Είχα πάρει Hoka και στο παρελθόν για μεγαλύτερες αποστάσεις και δε με απογοήτευσαν. Πολύ ωραία παπούτσια για άλλη μια φορά και έχουν διορθώσει και την εμφάνιση.
The black part of the sole came off and continues to come off even with simple use on a small court. The upper part is perfectly comfortable and the color is nice, but something has gone very wrong with the glue in the construction
Ξεκόλλησε η το μαύρο κομμάτι της σόλας και φεύγει ακόμα με απλή χρήση σε γηπεδάκι.
Το άνω μέρος μια χαρά άνετο και χρώμα, αλλά κάτι έχει πάει πολύ λάθος με τις κόλλες στην κατασκευή
The shoes are truly incredibly comfortable — both when standing, walking, and running. Unfortunately, however, their build quality is very poor.
Although I had read several negative reviews, I decided to buy them believing that perhaps they were exaggerated. In the end, within a very short period of time, I also noticed the same problems that most people mention.
Even though I didn't use them daily and I'm generally quite careful with my athletic shoes, this particular pair was completely ruined within 4 months. Specifically:
The insole came unglued in various places.
The side of the shoe has visibly worn out and looks heavily used, without having been subjected to any particular strain.
The upper part of the shoe has opened in two different places.
It's really a shame, because in terms of fit and comfort they are excellent. However, their durability does not meet expectations in the slightest. I will be very cautious with this company from now on...
Τα παπούτσια είναι πραγματικά απίστευτα άνετα — τόσο σε ορθοστασία, όσο και στο περπάτημα και τρέξιμο. Δυστυχώς όμως, η ποιότητα κατασκευής τους είναι πολύ κακή.
Αν και είχα διαβάσει αρκετές αρνητικές κριτικές, αποφάσισα να τα αγοράσω πιστεύοντας πως ίσως ήταν υπερβολικές. Τελικά, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, διαπίστωσα κι εγώ τα ίδια προβλήματα που αναφέρουν οι περισσότεροι.
Παρόλο που δεν τα χρησιμοποιούσα καθημερινά και είμαι γενικά αρκετά προσεκτικός με τα αθλητικά μου, το συγκεκριμένο ζευγάρι χάλασε πλήρως μέσα σε 4 μήνες. Συγκεκριμένα:
Ο πάτος ξεκόλλησε σε διάφορα σημεία.
Το πλάι του παπουτσιού έχει φθαρεί εμφανώς και δείχνει έντονα ταλαιπωρημένο, χωρίς να έχει υποστεί ιδιαίτερη καταπόνηση.
Το πάνω μέρος του παπουτσιού έχει ανοίξει σε δύο διαφορετικά σημεία.
Είναι πραγματικά κρίμα, γιατί σαν εφαρμογή και άνεση είναι εξαιρετικά. Ωστόσο, η αντοχή τους δεν ανταποκρίνεται ούτε στο ελάχιστο στις προσδοκίες. Θα είμαι πολύ επιφυλακτικός πλέον με την συγκεκριμένη εταιρεία....
Update:
Unfortunately, after 5 months of exclusive walking, pieces started coming off the soles of the shoes, as several others have shown in photos they uploaded. I have yet to see how long they will last overall as shoes. The truth is that the loss of pieces from the sole does not affect walking, but for such a high cost, it is unacceptable in such a short period of time. I will ultimately stick exclusively with ASICS.
Nice and comfortable for running and walking. In general, with shoes, you need to know what works for your feet. I know that the Asics Novablast work for me for marathons, and here the Cliftons for daily training. However, I now use them more for walking as everyday shoes, and for training I have the Saucony Triumph 22, which also aren't for marathons for me but for up to 10, at most 15 km. Unfortunately, when you start training for a marathon, you might buy expensive shoes and they might bother you somewhere, something you'll only realize after 10-15 km of continuous running and after 2-3 shorter runs.
Update:
Δυστυχώς μετά από 5 μήνες αποκλειστικού περπατήματος, άρχισαν να φεύγουν κομμάτια από τις σόλες των παπουτσιών, όπως δείχνουν αρκετοί και σε φωτογραφίες που ανέβασαν.
Μένει να δω πόσο θα αντέξουν συνολικά σαν παπούτσια στο σύνολο. Η αλήθεια είναι ότι δεν επηρεάζει το περπάτημα η απώλεια των κομματιών από τη σόλα, αλλά για το τόσο υψηλό κόστος του παπουτσιού είναι μη αποδεκτό σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
Θα μείνω τελικά στην ASICS αποκλειστικά.
Ωραία και άνετα για τρέξιμο και περπάτημα.
Γενικότερα με τα παπούτσια είναι να ξέρεις και τι κάνει για τα πόδια σου. Εμένα ξέρω ότι μου κάνουν τα asics novablast για μαραθώνιο και εδώ τα clifton για καθημερινές προπονήσεις. Ωστόσο τα έχω πλέον περισσότερο για περπάτημα σαν καθημερινά και για προπονήσεις έχω τα saucony triumph 22, τα οποία επίσης δεν είναι για μαραθώνιο για εμένα αλλά για μέχρι 10 βαριά 15χλμ.
Δυστυχώς όταν ξεκινάς για μαραθώνιο μπορεί να αγοράσεις ακριβά παπούτσια και κάπου να σε ενοχλήσουν, κάτι που θα το καταλάβεις μόνο μετά από 10-15 χλμ. συνεχούς τρεξίματος και μετά από 2-3 κοντινά τρεξίματα.
I almost never write reviews, but...to protect others...The worst thing ever...my knees hurt incredibly, for no reason!!! I even went to a doctor and the only thing he didn't tell me was that the shoes were to blame..As soon as I changed shoes, the pain was gone. Not worth it at all! Money thrown away.
Δεν γράφω σχεδόν ποτέ αξιολόγηση, αλλά...για να προστατεύσω άλλους...Ότι χειρότερο...πονούσαν τα γόνατα απίστευτα, χωρίς λόγο!!! Πήγα ακόμα και σε γιατρό και το μόνο που δεν μου είπε ήταν ότι έφταιγαν τα παπούτσια..Μόλις άλλαξα παπούτσια, έφυγε και ο πόνος. Δεν αξίζει με τίποτα! Πεταμένα λεφτά.
I mainly use them for long runs and I have done up to 26 km with these particular shoes. On hot days they get quite warm as they are thicker than other shoes, but without causing discomfort. On my feet, all hoka shoes fit just fine, but I know they don't suit everyone so you might need to try them on. For amateur running, I consider them very fair for their price. I have definitely done 150 km with these and I am quite satisfied so far, and they don't seem to have lost their shape. I haven't tried other brands mainly because of the prices on the market, but generally, many people recommend these shoes for heavier athletes. I myself weigh 98 kilos so I can say they really are comfortable. As an owner of the rincon 3 and 4, I see the difference especially when I do many kilometers in one training session. Obviously, if someone is chasing performance, they should look for something more expensive.
Τα χρησιμοποιώ κυρίως για long run και έχω κάνει μέχρι και 26 χλμ με τα συγκεκριμένα παπούτσια. Τις ζεστές μέρες ζεσταίνονται αρκετά καθώς είναι πιο χοντρά από άλλα παπούτσια χωρίς όμως να δυσκολεύουν. Στα δικά μου πόδια όλα τα hoka κάθονται μια χαρά, γνωρίζω όμως ότι δεν τους βολεύουν όλους οπότε ίσως να χρειαστεί να τα δοκιμάσετε. Για ερασιτεχνικό τρέξιμο τα θεωρώ πολύ τίμια για την τιμή τους. Έχω κάνει σίγουρα 150 χλμ με τα συγκεκριμένα και είμαι αρκετά ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, ενώ δεν δείχνουν να έχουν χάσει τη φόρμα τους. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες εταιρείες κυρίως λόγω τιμών που παίζουν στην αγορά, αλλά ψάχνοντας γενικά πολλοί προτείνουν τα συγκεκριμένα παπούτσια για πιο βαρείς αθλητές. Ο ίδιος ζυγίζω 98 κιλά οπότε μπορώ να πω ότι όντως βολεύουν. Κάτοχος των rincon 3 και 4 βλέπω τη διαφορά ειδικά όταν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα σε μια προπόνηση. Προφανώς εάν κάποιος κυνηγάει επιδόσεις θα πρέπει να κοιτάξει σε κάτι ακριβότερο.
First time I bought Hoka and after seeing reviews and such, instead of 46 I got them in 46 2/3… They are relatively okay in size. Light shoe and quite comfortable.
I got them for my job (service) and after four months they have opened up both at the bottom and on the sides. They are definitely NOT worth their money
Πρώτη φορά πήρα Hoka και βλέποντας κριτικές κ τα σχετικά τα αντί για 46 τα πήρα 46 2/3… Είναι σχετικά εντάξει στο νούμερο. Ελαφρύ παπούτσι κ ψιλό άνετο.
Τα πήρα για τη δουλειά μου (σέρβις) και στο τετράμηνο έχουν ανοίξει τόσο από κάτω όσο και στα πλαϊνά. Σίγουρα ΔΕΝ αξίζουν τα λεφτά τους
Excellent shoe for those who have outward pronation (underpronation), as it is reinforced on the outer part of the sole, resulting in the foot being pushed inward. Extremely lightweight and soft to step on, like walking on a cloud. I use them for everyday casual use; I don't have an opinion yet for exercise and workouts.
Εξαιρετικό παπούτσι για αυτούς που έχουν πάτημα προς τα έξω (υποπρηνισμό), καθώς είναι ενισχυμένο στο έξω μέρος του πέλματος με αποτέλεσμα να πετάει το πόδι προς τα μέσα. Πανάλαφρο και μαλακό στο πάτημα, σαν να πατάς σε σύννεφο. Τα έχω για καθημερινή απλή χρήση, για άσκηση και γυμναστική δεν έχω γνώμη ακόμα.
Perfect shoe, the best I've ever had, for walking and running. Be careful with their use, they are quite sensitive. Do not do farm work, do not kick doors, do not kick rough, hard, or sharp surfaces when wearing them.
Τελειο παπουτσι, το καλυτερο που ειχα ποτε, για περπατημα και τρεξιμο. Προσοχη στη χρηση τους, ειναι αρκετα ευαισθητα. Μην κανετε αγροτικες δουλειες, μην κλωτσατε πορτες, μην κλωτσατε τραχειες, σκληρες ή αιχμηρες επιφανειες οταν τα φορατε.
Owner of all Asics Novablast until recently, I decided to try them. Differences: they are more compact in width, so I take shorter steps because with the Novablast I stepped a bit wider due to the large sole at the back. In terms of absorption, it doesn't seem to be the same, probably has less, but it is definitely more stable and one with the foot. I run 10-15km and didn't feel them at the end, they are light. Only downside is the heat, it doesn't have ideal ventilation.
Κάτοχος όλων των Asics Novablast μέχρι πρόσφατα είπα να τα δοκιμάσω. Διαφορές: είναι πιο μαζεμένα σε πλάτος και επομένως κάνω πιο κοντινά βήματα γιατί στα nova πάταγα λίγο πιο ανοιχτά λόγω της μεγάλης σόλας πίσω. Σε απορρόφηση δε φαίνεται να είναι ίδιο, μάλλον έχει λιγότερη αλλά είναι σίγουρα πιο σταθερό και ένα με το πόδι. Τρέχω 10-15km και δεν τα ένιωθα στο τέλος, είναι ελαφριά. Από ζέστη μόνο έχει αρκετή, δεν έχει ιδανικό εξαερισμό.
Beautiful, featherlight, and perhaps the most comfortable running shoes (I run up to 10km) that I have ever worn. They don't give a foot massage! I say this even though I come from years with Saucony! I wear them for cross training at the gym, etc. Personally, I find them airy and my foot breathes very well. As for the size, they have a regular fit. For example, I wear 43 1/3 in Stan Smith, the same here. Essentially, whatever size I generally wear in sneakers
Πανέμορφα, πούπουλο και ίσως τα πιο άνετα αθλητικά τρεξίματος (μέχρι 10χλμ θα τρέξω) που έχω φορέσει. Μόνο μασάζ στην πατούσα δεν κάνει ! Το λέω αυτό παρότι προέρχομαι από χρόνια με Saucony! Τα φοράω και γυμναστήριο cross training κλπ. Προσωπικά τα βρίσκω αεράτα και το πόδι αναπνέει πολύ καλά.
Όσον αφορά το νούμερο, έχουν κανονική φόρμα. Πχ 43κ1/3 φοράω στα Stan Smith, το ίδιο κι εδώ . Ουσιαστικά ό,τι νούμερο φοράω εν γένει σε sneakers
The two stars go for comfort and appearance. Otherwise, after 1.5 years of use, I have to say they have worn out a lot, especially on the sole, the black plastic parts have come off. Also, from the first day I wore them, they smell bad every time after use. I will not choose this brand again. Extremely overpriced for what they offer.
τα δύο αστέρια πάνε για την άνεση και την εμφάνιση. κατά τα άλλα και μετά από 1.5 χρόνο χρήσης, έχω να πω ότι έχουν φθαρεί πολύ, ειδικά στην σόλα, έχουν ξεκολλήσει τα μαύρα πλαστικά που έχει. Επίσης από την πρώτη μέρα που τα φόρεσα, μυρίζουν άσχημα κάθε φορά μετά την χρήση. Δεν πρόκειται να ξανά επιλέξω την συγκεκριμένη μάρκα. υπερβολικά υπερτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.
Unfortunately, the very next day after a few kilometers of walking, they caused me problems with my ankle, and since then it has been bothering me quite a bit. Unfortunately, they do not have a stable footing, resulting in my foot swaying when I step, and this movement has created problems with my ankle, at least for me
δυστυχώς από την επόμενη κιόλας μέρα μετά από μερικά χιλιόμετρα περπάτημα μου δημιουργήσανε πρόβλημα στον αστράγαλο και από τότε με ενοχλεί αρκετά . δυστυχώς δεν έχουνε σταθερό πάτημα με αποτέλεσμα να ταλαντεύεται το πόδι όταν πατάει και αυτή η κίνηση δημιούργησε σε εμένα τουλάχιστον πρόβλημα στον αστράγαλο
Excellent, the only downside is its price; it is very expensive, ranging from 108 euros to 195. When you find it for 108, prefer it; I recommend it with reservations. It has a narrow fit, so you need to get it 1.5 sizes larger than what the Nike sizes are
Εξαιρετικό το μόνο αρνητικό είναι η τιμή του είναι πολύ ακριβή παίζει από 108 ευρώ μέχρι 195 όταν το βρείτε με 108 προτιμήστε το συνιστών επιφύλακτα έχει στενή γραμμή χρειάζεται να το πάρετε με 1,5 νούμερο μεγαλύτερο ς από ότι είναι τα nike
Very good application and comfortable for running
Half a size up from the corresponding NIKE
Used in the gym and outdoor running
In two months with use 3/7 it is like new
Πολύ καλή εφαρμογή και άνετο στο τρέξιμο
Μισό νούμερο πάνω από το αντίστοιχο της ΝΙΚΕ
Χρήση σε γυμναστήριο και εξωτερικό τρέξιμο
Στους δύο μήνες με χρήση 3/7 είναι σαν καινούργιο
Used for over 9 months but now I only have them for walking. They quickly lost their absorbent capacity. However, they are extremely durable in terms of fabric. For running compared to lower-tier and lower-priced Saucony... they are more stable, more resistant to wear, but in terms of comfort and durability during training, they are inferior and much more expensive (overpriced)
Χρήση πάνω από 9 μήνες αλλά πλέον τα εχω μόνο για περπάτημα. Έχασαν αρκετά σύντομα την απορροφητική ικανότητα τους. Ωστόσο είναι εξαιρετικά ανθεκτικά στο ύφασμα. Για τρεξιμο συγκριτικά με saucony χαμηλότερης κατηγορίας και τιμής...είναι πιο σταθερά πιο ανθεκτικά στη φθορα αλλά από αποψη άνεσης και αντοχης στη χρήση κατά την προπόνηση είναι υποδιαιστερα και πολύ πιο ακριβά (υπερτιμημενα)
The best running shoe I have tried. However, I am comparing it to lower-cost footwear. They are comfortable and provide tremendous propulsion and stability to the point where I feel much more comfortable in my feet during and after running. I run at least 5 km a day and my previous ones lasted for a significant amount of time. They could be cheaper.
Το καλύτερο running παπούτσι που έχω δοκιμάσει. Ωστόσο, συγκρίνω με χαμηλότερου κόστους υποδήματα. Ειναι άνετα και δίνουν τρομερή ώθηση και σταθερότητα σε σημείο που νιώθω πολύ πιο άνετα τα πόδια μου κατά τη διάρκεια και μετά το τρέξιμο. Τρέχω το ελάχιστο 5χλμ τη μέρα και τα προηγούμενα μου άντεξαν για σημαντικό χρονικό διάστημα. Θα μπορούσαν να είναι πιο φθηνά.
The only negative is the price, which is outrageous; they are overpriced. They seem to be good quality, but for me, with wide feet at the toes, they are narrow, just like the Nikes; the Adidas fit me better. I had to get a larger size to be comfortable, so you should know to take one and a half sizes larger than you wear in Nike. I got it for the price of €119; I still think it is very expensive. Sometimes it drops to €107, but at the price of €160, it is price gouging; they sell it for whatever they want. I will come back after a few days of use; it is an amazing lift, especially at the back of the heel. You think it has a cushioning effect; it feels great. You should wait for them to drop to the price of €107, not €150, even €200; I think that is outrageous. The only thing I am not sure about is how long they will last over time
Το μόνο αρνητικό τους είναι η τιμή η οποία είναι εξωφρενική είναι υπερτιμημένα φαίνονται καλή ποιότητα αλλά για μένα που έχω φαρδύ πόδι στα δάχτυλα είναι στενό όπως και τα niiki ενός στα adidas μου ταιριάζουν πιο καλά αναγκάστηκα να πάρω μεγαλύτερο μέγεθος για να μπορέσει να μου είναι άνετο οπότε να ξέρετε πρέπει να πάρετε ενάμιση μέγεθος μεγαλύτερο από τη φοράτε σε nike εγώ το πήρα στην τιμή 119€ θεωρώ ότι πάλι είναι πάρα πολύ ακριβό κάποιες φορές πέφτει και στα 107 όμως την τιμή των 160 είναι αισχροκέρδια το πουλάνε όσο θέλουν ΕΠΑΝΈΡΧΟΜΑΙ ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΛΊΓΕΣ ΜΈΡΕΣ ΧΡΉΣΗΣ ΕΊΝΑΙ ΦΟΒΕΡΉ ΑΝΆΡΤΗΣΗ ΕΙΔΙΚΆ ΠΊΣΩ ΣΤΗ ΦΤΈΡΝΑ ΝΟΜΊΖΕΙΣ ΌΤΙ ΈΧΕΙ ΕΛΑΤΉΡΙΑ ΦΟΒΕΡΊΑΣ ΑΊΣΘΗΣΗ καλά πρέπει να τα περιμένετε να πέσουν στην τιμή των 107 ευρώ όχι 150 ακόμα και 200 πουλιούνται θεωρώ ότι είναι εξωφρενική για το μόνο που δεν είναι σίγουρος είναι για το πόσο θα αντέξουν στο χρόνο
For standing work, a season in taverns and such tough jobs, you won't find anything better.. also positive that they dry relatively quickly and don't get ruined in the washing machine at low temperature.. in terms of durability and build quality, also quite good and sturdy.. generally, I bought them for the second time!
Για ορθοστασία, σεζόν σε ταβέρνες και τέτοιες ζορικες δουλειές δεν βρίσκεις καλύτερο.. επίσης θετικό ότι στεγνώνουν σχετικά γρήγορα και δεν χαλάνε στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία.. από αντοχή και ποιότητα κατασκευής επίσης αρκετά καλά και γερά.. γενικώς τα πήρα δεύτερη φορά!
I got them for standing work, I am a waiter and until now I hadn't tried "expensive" shoes (I usually spent up to about 70+ €, where the best were usually Reebok or Adidas). So, when you always hold the tray with your left hand and many shifts often exceed 13 hours, certain parts of your body get much more strained and the job really breaks you with pain... I really noticed a difference with this shoe, I don't think I'll ever work with cheap ones again. As for build quality, they are ok, they last longer than anything I've had so far. They are lightweight. For washing, I put them in the washing machine at a low temperature and they dry very quickly, and the shape etc. wasn't altered at all. So for 120€, I think they're worth it and I'm 99% sure I'll buy them again!
τα πήρα για ορθοστασία, είμαι σερβιτόρος και μέχρι τώρα δεν είχα δοκιμάσει "ακριβά" παπουτσια, (έπαιζα περίπου μέχρι 70+ €, όπου συνήθως τα καλύτερα ήταν Reebok ή Adidas).. όταν λοιπόν κρατάς πάντα τον δίσκο στο αριστερό και οι βάρδιες πολλές φορές ξεπερνάνε τις 13 ώρες καταπονούνται συγκεκριμένα σημεία του σώματος πολύ περισσότερο και σε διαλύει στους πόνους η δουλειά... είδα όντως διαφορά με αυτό το παπούτσι, δεν νομίζω να ξαναδουλέψω με φθηνά.. σαν ποιότητα κατασκευής είναι οκ, αντέχουν παραπάνω από ότι είχα μέχρι τώρα. Είναι ελαφριά. Για πλύσιμο τα έβαλα στο πλυντήριο σε χαμηλή θερμοκρασία και στεγνώνουν πολύ γρήγορα, ενώ δεν αλλοιώθηκε καθόλου το σχήμα κλπ.. Για 120€ λοιπόν πιστεύω αξίζουν και κατά 99% θα τα ξαναπάρω!
Light, comfortable, soft, with very good shock absorption.
BUT, two (2) pairs that I bought at different times gave me problems.
The first pair, within a year, both shoes came unglued, on both sides, externally and internally, at the base of the sole where it joins the fabric. Used for coffee, walking, and very little running in the city.
With the second pair, the black part of the sole came unglued in 2 months, as shown in the photo I uploaded. Used only for coffee and strolling.
2 out of 2, I don't consider it a coincidence.
Unjustifiable for the money and the brand name.
Unacceptable build quality, which undermines the very good features of the shoe.
Here, you DON'T get what you pay for!
Ελαφριά, άνετα, μαλακά , με πολυ καλή απορρόφηση κραδασμών.
ΑΛΛΑ, δύο (2) ζευγάρια που αγόρασα σε διαφορετική χρονική περίοδο μου έβγαλαν πρόβλημα.
Το πρώτο ζευγάρι μέσα σε ένα χρόνο, ξεκολλησαν και τα δύο παπούτσια, και στις δύο πλευρές τους εξωτερικά και εσωτερικά, η βάση της σόλας στην ένωση με το ύφασμα. Χρήση για καφέ, περπάτημα και ελάχιστα τρέξιμο στην πόλη.
Στο δεύτερο ζευγάρι, ξεκόλλησε σε 2 μήνες, το μαύρο κομμάτι της σόλας, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που ανέβασα. Χρήση μόνο για καφέ και βόλτα.
2 στα 2 , δεν το θεωρώ τυχαίο.
Αδικαιολογητο για τα χρήματα και το brand name.
Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής, που αδικεί τις πολυ καλές δυνατότητες του παπουτσιού.
Εδώ ότι πληρώνεις ΔΕΝ παίρνεις !