It is cute for its price. I have never tried a smart or RGB bulb before, so I don't know what the competition is like.
On the positive side, it has very easy connectivity - it worked with the app very easily and has nice settings such as a timer or trying to mimic the color temperature of the sun at a specific time of day in a specific geographical area.
On the negative side, its warm colors like yellow (orange/red) are not good (it has a tendency towards green in general). Even in "white" mode, it is not comfortable to use for reading/viewing and the printed colors do not appear correctly - they look dull. It definitely does not convince me that it has CRI80 - it is much worse than the already bad commercial bulbs.
I don't believe that I will use it to replace any functional/lighting purposes, but I think it will work for decorative lighting!
12-24 months later: the above still holds true, meaning it is only suitable for decorative lighting, and even then, you might stumble upon it. Don't even think about using it for reading or work. During this time, I really enjoy how it aesthetically enhances my space, and since there aren't many at its price, I just bought a second one. I should note that 2-3 times it lost its settings and I had to pair it again. I also had problems when trying to control it simultaneously from my phone and tablet. I solved it by uninstalling the app from the tablet.
The biggest issue with the bulb is that after power outages (which happen frequently here), the bulbs turn on, causing you to wake up in the middle of the night because of the light (and of course, if you're not home, they will remain on until you return to turn them off). Unfortunately, there is no option to change this behavior.
Συμπαθητική είναι για τα λεφτά της. Δεν εχω ξαναδοκιμάσει smart ή RGB λάμπα οπότε δεν ξέρω τι παίζει με τον ανταγωνισμό.
Στα θετικά η πολύ εύκολη συνδεσιμότητα - δούλεψε με την εφαρμογή πολύ εύκολα και έχει συμπαθητικές ρυθμίσεις όπως λχ χρονοπρογραμματιστή, ή το να προσπαθεί να μιμηθεί την θερμοκρασία χρώματος του ήλιου την συγκεκριμένη ώρα της ημέρας στην συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
Στα αρνητικά τα θερμά της χρώματα κίτρινο (πορτοκαλί/κόκκινο) δεν είναι καλά (έχει μια ροπή προς το πράσινο γενικά).
Ούτε στα "λευκά" όταν το χρησιμοποιείς για να διαβάζεις/βλέπεις δεν είναι ξεκούραστη και ούτε αναδεικνύονται σωστά τα χρώματα που είναι τυπωμένα - φαίνονται μουντά. Σίγουρα δεν με πείθει πως έχει CRI80 - είναι πολύ χειρότερο απ'τις ήδη κακές λάμπες του εμπορίου.
Δεν πιστεύω πως θα την βάλω να αντικαταστήσει κάποιο λειτουργικό/χρηστικό φωτισμό, όμως για διακοσμητικό φως πιστεύω πως θα κάνει δουλειά!
12-24 μήνες μετά: ισχύουν τα παραπάνω, δηλαδή είναι μόνο για διακοσμητικό φωτισμό αντε και να μην σκοντάφτεις. ουτε να σκεφτείς για διάβασμα ή δουλειά. στο διάστημα αυτό απολαμβάνω πολύ το πως αναβαθμίζει αισθητικα τον χώρο μου και αφού δεν υπαρχουν πολλές στην τιμή της, μολις αγόρασα και μια δεύτερη. να σημειώσω πως 2-3 φορές έχασε τις ρυθμίσεις και έπρεπε να την κανω pair ξανά. επίσης ειχα προβλήματα όταν προσπαθούσα να την χειριστώ συγχρόνως και απο το κινητο και απο το ταμπλετ. το έλυσα με το να απεγκαταστησω την εφαρμογή απο το ταμπλετ.
Το πιο μεγάλο θέμα της λάμπας είναι πως μετά απο διακοπές ρεύματος (και εδώ γίνονται πολλές) η λάμπες ανάβουν με αποτέλεσμα να ξυπνάς μέσα στην νύχτα απο το φως (και φυσικά αν δεν είσαι σπίτι, θα μείνουν αναμμένες μέχρι να γυρίσεις να τις σβήσεις). Δυστυχώς δεν υπάρχει η επιλογή να αλλάξεις αυτή τη συμπεριφορά.