My first mechanical keyboard. There's no comparison in feel compared to the membrane one I had. I chose the Jupiter Red switches as I wanted it to be as quiet as possible and have a good response when pressing the keys, and I am satisfied.
I won’t elaborate much on the positives since anyone going for this specific one has probably seen them to some extent. A few notable ones are:
1) Build quality, heavy, aluminum that you enjoy using.
2) Nice feel and touch of the switches and keycaps.
3) It's a good investment for someone who wants to customize it in the future, etc.
Now for the negatives:
1) Some keys like backspace, the left shift, and generally the keys that have stabilizers underneath have a slightly clicky sound that I think is related to the lubricant on the stabilizers. I would prefer it to be better lubricated to be quieter. Also, some frequently used keys have started to have a slightly sharper clicky sound. Note that I have been using the keyboard moderately for about a month.
2) It may seem a bit excessive to some, but I have noticed that quite a few keycaps are not aligned with each other (horizontally or vertically), for example, the arrow keys, as well as some keys like c, v, b, and n. This is likely due to the way the switches snap in from below.
3) The battery drains relatively quickly if you have some RGB mod on and are using it in G mode. I haven't tried BT mode and wired has no issues.
4) Finally, during the process of removing some keycaps, even though I was very careful, some came off together with the switch underneath or partially came off, making the whole process difficult with the risk of bending the two pins of the switches.
Overall, it is a very good keyboard, which, if you change keycaps and switches later on, could possibly elevate it even more. For its price, I would have liked the above minor issues not to exist, but I understand you pay for the quality of the materials and the base rather than the switches and keys, which is why it is also hot-swappable.
Το πρωτο μου μηχανικο πληκτρολογιο. Καμια σχεση στην αφη σε συγκριση με το μεμβρανης που ειχα. Επελεξα τους jupiter red διακοπτες καθως ηθελα να ακουγεται οσο το δυνατον λιγοτερο και να εχει καλη αποκριση στο πατημα των κουμπιων, εμεινα ευχαριστημενος.
Στα θετικα δεν θα επεκταθω πολυ καθως οποιος πηγαινει για το συγκεκριμενο ηδη τα χει λιγο πολυ δει. Μερικα ονομαστικα ειναι:
1) Ποιοτητα κατασκευης, βαρυ, αλουμινιο που ευχαριστιεσαι να το χρησιμοποιεις.
2) Ωραιο πατημα και αφη των switches και keycaps.
3) Ειναι μια καλη επενδυση για καποιον που στο μελλον θελει να το παραμετροποιησει, κτλ.
Στα αρνητικα τωρα:
1) Καποια κουμπια οπως το backspace, το αριστερο shift και γενικα τα κουμπια που απο κατω εχουν και stabilizers εχουν λιγο πιο clicky ηχο που νομιζω σχετιζεται με το λιπαντικο που εχουν πανω οι stabilizers. Θα το προτιμουσα να ειναι πιο καλα λιπασμενο ωστε να ειναι και πιο αθορυβο. Επισης, καποια πληκτρα που χρησιμοποιουνται συχνα εχουν αρχισει και αυτα να εχουν ελαχιστα πιο οξυ-clicky ηχο. Σημειωση το πληκτρολογιο το χρησιμοποιω με μετρια χρηση προς το παρων για περιπου 1 μηνα.
2) Μπορει να φανει λιγο υπερβολικο σε καποιους αλλα εχω παρατηρησει οτι αρκετα keycaps δεν ειναι aligned μεταξυ τους (οριζοντια ή καθετα), παραδειγμα αποτελουν τα arrow keys, καθως και καποια πληκτρα οπως τα c, v, b και n. Πιθανον οφειλεται στον τροπο που κουμπωνουν απο κατω τα switches.
3) Η μπαταρια εξαντλειται σχετικα γρηγορα αν εχετε βαλει καποιο mod στο rgb και το χρησιμοποιειται σε G mode. Για BT mode δεν εχω δοκιμασει και wired δεν εχει καποιο θεμα.
4) Τελος, κατα την διαδικασια αφαιρεσης καποιων key caps ενω το εκανα πολυ προσεκτικα, καποια βγαινανε μαζι με το switch απο κατω ή βγαινανε μερικως με αποτελεσμα να ειναι δυσκολη η ολη διαδικασια με κινδυνο να στραβωσουν τα 2 pins των διακοπτων.
Σε γενικες γραμμες ειναι ενα πολυ καλο πληκτρολογιο, το οποιο αν σε δευτερο χρονο αλλαξεις key caps και switches μπορει να απογειωθει ισως ακομα περισσοτερο. Για τα χρηματα του θα ηθελα τα παραπανω μικρο θεματα να μην υπηρχαν, αλλα καταλαβαινω πληρωνεις την ποιοτητα των υλικων και τη βαση παρα τους διακοπτες και τα πληκτρα, για αυτο αλλωστε ειναι και hot-swappable.