It is not worth the 300 euros I paid for it.
Firstly, it came with insulation that had come off, or rather the Chinese literally glued it back on, and with fabric as thin as cigarette paper. No comparison to the equivalent one I have from Fractal Design.
Secondly, it is unacceptable that everything is not removable from the inside, especially the rack for the hard drives to make room for the fans and a larger cooler. And the latest version of this case does exactly that. They had attached the bottom base for the hard drives with clips and I had to drill two holes to secure something that could have been easily supported with 8 screws, like in other cases that are even cheaper.
Thirdly, it is not up to SSI-EEB specifications even though it has the size for it, because once again the Chinese who make it for the Germans do not follow international standards, and there was a missing hole in the motherboard base that I had to open in order for the motherboard to fit properly and not move. As a result, the case was filled with metal shavings that I had to clean very carefully and with air pressure to make sure none of them came into contact with the circuit boards and caused a short circuit. Fortunately, I managed to make it work with these few modifications and some black spray for the imperfections.
Fourthly, for such a huge case, it did not include WHEELS in the package. However, it did have power cable extensions, which I found useful. Do not even think about having it without wheels. It is unmanageable. Another strange thing is that the base for the power supply has 3 rubber pads for vibrations instead of 4, so it sits unevenly. Also, at this price, it should have been made of aluminum.
All of these issues could have been avoided if those who designed it and those who should have checked its construction knew how to do their job properly and think with common sense, which apparently is not so common.
As for its use, as a server case, it has a huge space for everything, very high-quality grommets for the cables, a splitter for the fans (which I never use), and especially for what interests me, a removable drive caddy on the top with an additional slot for a DVD, along with doors with filters. On top, there is a flap that can be opened or closed for ventilation or silent operation, as well as a door for connections that, however, do not include USB-C. Fortunately, I have adapters.
Overall, it is a case that could have been excellent if NANOXIA had paid attention to these details, which the competition has already solved.
Δεν αξίζει με τίποτα 300 ευρώ που έδωσα.
1ον ήρθε με μόνωση που είχε ξεκολλήσει ή μάλλον οι Κινέζοι κυριολεκτικά το κόλλησαν άρπα-κόλλα, και με ύφασμα λεπτό σαν τσιγαρόχαρτο. Καμμία σχέση δηλαδή με αντίστοιχο που έχω από Fractal Design.
2oν απαράδεκτο να μην αφαιρούνται τα πάντα απ το εσωτερικό, ειδικά το rack για τους δίσκους για να έχει χώρο για τους ανεμιστήρες και μεγαλύτερο ψυγείο. Και το τελευταίο κουτί του κατοστάρικου το κάνει πλέον αυτό. Είχαν δέσει την κάτω βάση για τους δίσκους με πριτσίνια και έπρεπε να χαλάσω 2 τρυπάνια για να ξυλώσω κάτι που θα μπορούσαν ΑΝ είχαν νιονιό να έχουν στηρίξει με 8 βίδες, όπως σε άλλα κουτιά που είναι και φτηνότερα
3ον εκτός προδιαγραφών SSI-EEB ενώ έχει το μέγεθος, γιατί ξανά οι αρπακόλλες Κινέζοι που το φτιάχνουν για λογαριασμό Γερμανών, δεν ακολουθούν τα διεθνή στάνταρ, και έλειπε 1 τρύπα στη βάση του motherboard που έπρεπε να ανοίξω για να πατήσει η μητρική σε όλες τις βάσεις και να μην κουνιέται.
Το αποτέλεσμα είναι ότι γέμισε το κουτί μεταλλικά γρέζια που έπρεπε να καθαρίσω με μεγάλη προσοχή και πίεση αέρα για να μην μείνει κανένα και έρθει σε επαφή με πλακέτες και κάνει βραχυκύκλωμα, αλλά ευτυχώς το έφερα στα μέτρα μου με αυτές τις λίγες μοντίφες και ένα μαύρο spray για τα μερεμέτια.
4ον για τόσο τεράστιο κουτί, δεν είχε μέσα στη συσκευασία των αξεσουάρ, ΡΟΔΑΚΙΑ.
Είχε όμως προεκτάσεις για τα καλώδια τροφοδοσίας, κάτι που βρήκα χρήσιμο
Μη διανοηθείτε να το έχετε χωρίς ρόδες. Είναι ασήκωτο. Άλλο κουλό, η βάση για το τροφοδοτικό έχει 3 λαστιχάκια για τους κραδασμούς αντί για 4, οπότε στηρίζεται στραβά
Επίσης, σε αυτή την τιμή, έπρεπε να είναι από αλουμίνιο.
Όλα αυτά θα τα είχα αποφύγει, εάν αυτοί που το σχεδίασαν και αυτοί που θα έπρεπε να ελέγχουν την κατασκευή του, ήξεραν να κάνουν σωστή δουλειά και να σκέφτονται με κοινή λογική, που τελικά μόνο κοινή δεν είναι.
Σε ότι αφορά τη χρήση τώρα, σαν σερβερόκουτο, έχει τεράστιο χώρο για τα πάντα, πολύ ποιοτικά gromets για τα καλώδια, ένα διακλαδωτή για τους ανεμιστήρες (δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ) και ειδικά για αυτό που ενδιαφέρει εμένα, στο πάνω μέρος caddy για αφαιρούμενους δίσκους με μια ακόμη θέση για DVD,
μαζί με πορτάκια με φίλτρα. Πάνω υπάρχει κλαπέτο που ανοιγοκλείνει ή για εξαερισμό ή για αθόρυβη λειτουργεία, καθώς και πορτάκι για συνδέσεις που όμως δεν περιλαμβάνουν USB-C. Ευτυχώς έχω αντάπτορες.
Σε γενικές γραμμές, είναι ένα κουτί που θα μπορούσε να πάρει ΑΡΙΣΤΑ,
εάν είχε δώσει η ΝΑΝΟΧΙΑ σημασία σε αυτές τις λεπτομέριες,
που ΉΔΗ έχει λύσει ο ανταγωνισμός.